Heeft hij ooit zijn verlies toegegeven betreft de zaak FC Twente die hij had verloren? of nog steeds eigenwijsquote:
Ow ik val er net inquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo keken wij net allemaal toen die zelf aan het woord was.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Als Glenn Helder je de dingen uit moet gaan leggen moet je toch echt even je functioneren gaan heroverwegen
Als Glenn Helder je de dingen uit moet gaan leggen moet je toch echt even je functioneren gaan heroverwegen
Heeft hij geleerd van die psych, naam kwijtquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:16 schreef Tjacka het volgende:
Waarom spreekt hij iedereen met de voornaam aan?
lolquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Doordekken al gezien?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft hij geleerd van die psych, naam kwijt
Dat is professioneel, want zo is hijquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:16 schreef Tjacka het volgende:
Waarom spreekt hij iedereen met de voornaam aan?
Ik zou Pauw overslaanquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:19 schreef KingRoland het volgende:
Op naar Pauw
TRAP NIET IN HUMBERTO'S ZIJN PRAATJES voordat je het weet kijk je elke dag
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Dan kijk ik morgen even
Danku zeerquote:
Ik vind Doordekken leuker dan gewoon VItje. Al zou dat ook wel een klein beetje aan mijn concentratieboogje liggenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk stukje met boze automevrouw
Heel Rotterdam en omstreken zapt nu.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:18 schreef Caland het volgende:
Heel Rotterdam en omstreken kijkt vanavond
Lomp wijf johquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:46 schreef Paul het volgende:
Die wijffie van RTL Late night is wel een babeje hoor
ja staat wel aardigquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Erg leuk hoorZe ziet er goed uit vanavond.
Iddquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet wel weer waarom ik dit nooit kijk.
Racist.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet wel weer waarom ik dit nooit kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |