Oef... iemand wijzen op taal en zelf ook foutjes maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel eerst snappen wat je typt. Een fatsoenlijk verwoorde comment is daarbij essentieel.
Ach, dat heb je met dat zelfverklaarde goedvolk. Ik lees er zo doorheen eigenlijk, dus moest dat even via jou oppakken.quote:
Denk dat Grolsch er van uit ging dat Ingrid de kratjes voor Henk koopt. Alleen tieft Henk die nu weg, schopt Ingrid en koopt HJ.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:18 schreef Pharkus het volgende:
Wie drinkt er nou meer bier, die 'dames' of het dumpert publiek.
Omdat ik het niet schijn te kunnen, geef ik ene Corine Vloet even het woord.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leg het mij dan eens uit, oh alwetende Red_85.
En die is inderdaad redelijk spijker, kop, raak.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet schijn te kunnen, geef ik ene Corine Vloet even het woord.
Lees dit even, als je durft.
https://www.geenstijl.nl/(...)_nu_een_vrouw_h.html
Welke methode echt? Dat GS wat minder subtiel is in haar bewoording en herpesberger terecht wijzen op haar eigen hypocriete gedrag? Sorry maar we zijn hier niet de VS waarin dingen als safe space al zijn overgewaaid.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Zou je haar doen?' is inderdaad zeer goed onderbouwd
[quote]Het zwijgen aan het opleggen van een andere mening waar ze het niet mee eens zijn.[quote]
Nogmaals: het gaat niet om de mening, het gaat om de methode.
Dat ze een andere mening hebben boeit echt helemaal niemand iets (al verkeren een paar wereldvreemde en behoorlijk snel verongelijkte FOK!kers schijnbaar in de waan van wel), maar dat GS wangedrag promoot boeit men wel.
Ik vind de oproep van NRC en volkskrant eerder vrouwenvernederingquote:"Een site waar vrouwenvernedering en racisme de norm is, niet de uitzondering."
Die vraag stellen ze niet, omdat het compleet kansloos is.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
Stel dat Feyenoordhooligans iets roepen als 'Hamas, Hamas, alle joden aan het gas', zou GeenStijl het dan juist vinden als sponsors van Feyenoord zich terugtrekken?
Dat is de volgende stap!quote:Op zondag 7 mei 2017 18:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaan de social justice warriors ook een oproep doen aan adverteerders van de Telegraaf als ze weer eens een onwelgevallige nieuwkop of column plaatsen?
quote:Op zondag 7 mei 2017 18:49 schreef Loekie1 het volgende:
De kinderachtigheid van een site vrouw die oproept: zou je deze mevrouw doen en zo ja hoe? adverteerders belt omdat er vrouwenbillen op staan.
Man man man, hoe laag kun je zinken. Als je het zó moet winnen van een mevrouw van de Volkskrant Dumpert, ben je geen knip voor je neus waard.
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_sponsor_kwijt.htmlquote:Op zondag 7 mei 2017 19:25 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die vraag stellen ze niet, omdat het compleet kansloos is.
Weer vol met de gebruikelijke temen als policor en SJW en weet ik veel allemaal. Erg overtuigend.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet schijn te kunnen, geef ik ene Corine Vloet even het woord.
Lees dit even, als je durft.
https://www.geenstijl.nl/(...)_nu_een_vrouw_h.html
Geniaal. Dan opeens wel.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_sponsor_kwijt.html
"Hamas, Hamas, joden aan het gas. De officieuze lijfspreuk van Joop.nl, Frank van der Linde, Anja Meulenbelt, lichtgetinte jongeren en, bovenal, Feyenoord. Kwetsend en niet lievvv voor neuzen. Sponsor Shimon Citron van EZ Trader ging eens naar wedstrijd van de kakkerlakken Rotterdamse zondagamateurs en voelde zich weer even helemaal 1938. Citron deed het enige juiste en trok zijn poetjes weer in. Als de subsidieverstrekkers nu ook eens op zouden houden met het aanjagen van mohammedaans/links/hooliganantisemitisme, dan wordt het hier vanzelf weer leuk voor Sam & Moos. Verder alles wat Lord Rabbi Jonathan Sacks zegt over het muterende virus van het antisemitisme."
Zie verder ook even de reacties eronder.
Dank voor de tip, ouwe lepelaar!quote:Op zondag 7 mei 2017 18:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaan de social justice warriors ook een oproep doen aan adverteerders van de Telegraaf als ze weer eens een onwelgevallige nieuwkop of column plaatsen?
quote:Op zondag 7 mei 2017 19:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_sponsor_kwijt.html
"Hamas, Hamas, joden aan het gas. De officieuze lijfspreuk van Joop.nl, Frank van der Linde, Anja Meulenbelt, lichtgetinte jongeren en, bovenal, Feyenoord. Kwetsend en niet lievvv voor neuzen. Sponsor Shimon Citron van EZ Trader ging eens naar wedstrijd van de kakkerlakken Rotterdamse zondagamateurs en voelde zich weer even helemaal 1938. Citron deed het enige juiste en trok zijn poetjes weer in. Als de subsidieverstrekkers nu ook eens op zouden houden met het aanjagen van mohammedaans/links/hooliganantisemitisme, dan wordt het hier vanzelf weer leuk voor Sam & Moos. Verder alles wat Lord Rabbi Jonathan Sacks zegt over het muterende virus van het antisemitisme."
Zie verder ook even de reacties eronder.
Nou, zo zie je maar.quote:Zo hoort dat een betaler die zijn geld terugtrekt als het hem niet bevalt.
Och, jaar of 16 geleden riep het NRC openlijk op tot de executie van Pim. En dat was geheel prima.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind de oproep van NRC en volkskrant eerder vrouwenvernederingBeetje doen alsof elke vrouw meteen gaat huilen omdat een paar internetrandoms domme dingen over ze zeggen en dat ze beschermd moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |