SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
NamensNEDERLAND
gaan deze jongens schroeien in de Giro
:
Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.
Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.
Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.
Wilco Kelderman. Bestaat niet.
Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:
Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?
Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.
Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns
TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel
Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2
De GaribaldiReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dat is al 10 jaar niet meer grappig.quote:
Zouden een apart subforum moeten krijgen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Na 1 etappe al 5 topics, dat gaat wel hard jongens.
Elk weldenkend mens zal hier volmondig 'niks' op antwoordenquote:
Jij kijkt of keek Community en dat is überhaupt nooit grappig geweest. Elke gek z'n gebrek.quote:
Voor iemand die het niveau van Family Guy na seizoen 5 nog kan waarderen is Community inderdaad veel te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij kijkt of keek Community en dat is überhaupt nooit grappig geweest. Elke gek z'n gebrek.
Jij, als meester van de satire, zou Family Guy toch geweldig moeten vinden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor iemand die het niveau van Family Guy na seizoen 5 nog kan waarderen is Community inderdaad veel te hoog gegrepen.
Ja, vroeger. Nu is het richting een niveau gedaald dat zelfs de werknemers van Hotel Abrona er niet meer om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij, als meester van de satire, zou Family Guy toch geweldig moeten vinden.
Onzin.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, vroeger. Nu is het richting een niveau gedaald dat zelfs de werknemers van Hotel Abrona er niet meer om kunnen lachen.
Dat is voor Tom Stamsnijder. Met zijn 90kg gaat ie achteruitquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:18 schreef franklop het volgende:
gaan ze klimmen, staat de pijl naar beneden bij slope
Africa's team voor Sbaraajli.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Er is hier ook eigenlijk geen ploeg die er baat bij heeft om nu als een mongool op kop te rijden.
Ik gok op Clement en Van den Broeck.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
Twee LottoJumbo-goden in de staart van het peloton.
Pelokkie is echt een parodie op een wielrenner.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:26 schreef showtimer het volgende:
Alleen De Clercq, Pelucchi en Senni gelost.
Campenaerts.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
Twee LottoJumbo-goden in de staart van het peloton.
Daar gaat De Clercq zijn 18e plek.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:26 schreef showtimer het volgende:
Alleen De Clercq, Pelucchi en Senni gelost.
Wie daalde als snelste?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze dalen alweer, dan weer paar honderd meter klimmen. Fantastisch
Dan start je gewoon met 8.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pelokkie is echt een parodie op een wielrenner.
Snel gegetenquote:
Henry?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keizer was al aan het harken achterin aan voet van de klim. Laatste week zit vol met bergen dan heb je erg veel aan hem. #brillianttactics
Het eten was nog niet klaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Snel gegeten
Of gaat de koers zo langzaam
quote:
Valse tussenstand danquote:
Herbert en zijn kastelenboekje.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:30 schreef Szura het volgende:
Ik luister nog liever naar Herbert over z'n kastelen dan die Belg
Die zich ondertussen even afvraagt of Bora misschien voor Pelucchi rijdt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:30 schreef Szura het volgende:
Ik luister nog liever naar Herbert over z'n kastelen dan die Belg
Nooit.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat jullie Eurosport in de armen hebben gesloten.
Ik versta geen Italiaans...quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot Jeroen z'n bek weer opentrekt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Minder kletsen meer bingokaart maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Die kan ook wel in de bingo. Boogerd die een aanval denkt te zien maar dat niet zo is.
Wel voor de wielerpronoquote:
Je kan ideeën alleen roepen of ook daadwerkelijk een bingokaart makenquote:
Prachtig dit toch? Zo lang er maar geen verdwaalde paaltjes nog staanquote:
Die heeft wimderon al gemaakt, betweter.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ideeën alleen roepen of ook daadwerkelijk een bingokaart maken
Jaja..quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:49 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik twijfelde nog om Pöstlberger mee te nemen.
Ging juichen bij 50quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op 75mtr ging hij al juichen aldus eurosport. Rechts in beeld is het bord van 10mtr zichtbaar
Al die bochten in de laatste kilometers helpen natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit maakt de Giro wel leuk natuurlijk, dat teams niet sterk genoeg zijn om dit gewoon eenvoudig te controleren.
Bij de Tour hadden we de complete uitslag al gehad iddquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Duurt ook altijd tig uur voor het op Gazzetta staat, de uitslag.
Je zag 'em nog twijfelen of 'ie moest wachtenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:55 schreef Chiappucci het volgende:
Wel bizar zeg, eerst reed Pöstlberger een beetje half op kop zonder echt door te trekken. Pas in de laatste kilometer dacht ie laat ik het toch maar eens proberen. En uiteindelijk heeft ie nog de tijd om uitgebreid te vieren
Leek wel erop dat Orica dacht dat hij zich wel terug zou laten zakkenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:55 schreef Chiappucci het volgende:
Wel bizar zeg, eerst reed Pöstlberger een beetje half op kop zonder echt door te trekken. Pas in de laatste kilometer dacht ie laat ik het toch maar eens proberen. En uiteindelijk heeft ie nog de tijd om uitgebreid te vieren
En door het vieren verliest hij morgen de trui, omdat hij daardoor in gelijke tijd staat.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:55 schreef Chiappucci het volgende:
Terwijl Edmondson (die achter hem aan reed) toch wel een beetje kan achtervolgenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:55 schreef Chiappucci het volgende:
Boni seconden toch? Als Ewan morgen wint dan hadden die 2, of 3 seconden extra ook niet uitgemaakt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
En door het vieren verliest hij morgen de trui, omdat hij daardoor in gelijke tijd staat.
Mad. En makkelijk scoren.twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 17:52:56Naar de reclame voor de toptien in beeld is geweest? WTF. reageer retweet
Denk dat Ewan morgen niet overleeft voorinquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Boni seconden toch? Als Ewan morgen wint dan hadden die 2, of 3 seconden extra ook niet uitgemaakt.
Oh ja, die zijn er gelukkig wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Boni seconden toch? Als Ewan morgen wint dan hadden die 2, of 3 seconden extra ook niet uitgemaakt.
Gaviria is slechtquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jungels reed ook vreselijk hard op kop terwijl Gaviria nergens te bekennen was. Dat was ook erg slecht.
1 Pöstlbergerquote:
Neem toch aan dat ze dat wel wisten...quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
KruijswijkHebben ze nou echt niet door dat je gewoon voorin moet zitten. Nul parcourskennis ook. Genant weer
twitter:TrekSegafredo twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 18:08:18#Giro100: Best young rider jersey for @Jasperstuyven with his 7th place finish today! reageer retweet
Denk eerder dat Pöstlberger twijfelde of hij moest inhouden voor Sam. Dat was immers het plan.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neem toch aan dat ze dat wel wisten...
En Bennett riep dus "go go go" naar Postlberger, die had er zelf niet veel vertrouwen in dus
Ploegleider zei net dat hij niet precies wist wat er gebeurde in de laatste kilometer, maar dat Bennett op een gegeven moment naar Postlberger "go go go" riep toen hij zag dat hij iets voor lag.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Denk eerder dat Pöstlberger twijfelde of hij moest inhouden voor Sam. Dat was immers het plan.
Dat klopt toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:09 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:TrekSegafredo twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 18:08:18#Giro100: Best young rider jersey for @Jasperstuyven with his 7th place finish today! reageer retweet
![]()
![]()
Heeft een muis gebaard ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:09 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen kunnen we beginnen met afstrepen, JAAAAAAAAA.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:09 schreef Columbiafan het volgende:
![]()
![]()
twitter:TrekSegafredo twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 18:11:26.@Jasperstuyven will wear the jersey tomorrow, but Lukas Postlberger actually has it but is in pink. https://t.co/erAQQjTtEt reageer retweet
Echt alleen Kruijswijk dus, voor de rest niemand van betekenis.quote:72 NED KRUIJSWIJK Steven TEAM LOTTO NL - JUMBO 5h 13’ 48” 0’ 13”
73 NED KELDERMAN Wilco TEAM SUNWEB 5h 13’ 48” 0’ 13”
105 ITA CATALDO Dario ASTANA PRO TEAM 5h 13’ 53” 0’ 18”
116 CZE HIRT Jan CCC SPRANDI POLKOWICE 5h 13’ 53” 0’ 18”
128 FRA DUPONT Hubert AG2R LA MONDIALE 5h 14’ 09” 0’ 34”
129 RUS FOLIFOROV Alexander GAZPROM - RUSVELO 5h 14’ 09” 0’ 34”
133 RUS FIRSANOV Sergey GAZPROM - RUSVELO 5h 14’ 09” 0’ 34”
135 ITA VISCONTI Giovanni BAHRAIN - MERIDA 5h 14’ 44” 01’ 09”
144 SUI REICHENBACH Sébastien FDJ 5h 14’ 44” 01’ 09”
155 ESP ANTON Igor TEAM DIMENSION DATA 5h 14’ 44” 01’ 09”
156 GBR CARTHY Hugh CANNONDALE-DRAPAC PRO C.T. 5h 14’ 44” 01’ 09”
164 FRA GENIEZ Alexandre AG2R LA MONDIALE 5h 14’ 44” 01’ 09”
193 BEL DE CLERCQ Bart LOTTO SOUDAL 5h 21’ 28” 08’ 03”
Wielcoquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Echt alleen Kruijswijk dus, voor de rest niemand van betekenis.
Richeze zat er niet meer bij blijkbaar, ook wel opvallend..quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jungels reed ook vreselijk hard op kop terwijl Gaviria nergens te bekennen was. Dat was ook erg slecht.
Moest ook al vrij vroeg in de etappe op kop rijdenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:16 schreef Marcoss het volgende:
Volgens de Lotto-ploegleiding zou Bart de Clercq voor een top10/15 notering gaan, verliest op dag 1 al bijna 8 minuten..
Die loste al zowat bij laatste klimmetjequote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Richeze zat er niet meer bij blijkbaar, ook wel opvallend..
Ach, kopman Monfort zit er nog wel goed bij. Die ligt goed op schema voor een indrukwekkende 15e plaats in het eindklassement.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:16 schreef Marcoss het volgende:
Volgens de Lotto-ploegleiding zou Bart de Clercq voor een top10/15 notering gaan, verliest op dag 1 al bijna 8 minuten..
Wel als dit nog het gevolg is van Yorkshire. Tegenover de Televaag was Steef wel wat duidelijker.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Komt goed, die 13 seconden gaan het verschil niet maken hoor
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stuyven lijkt me echt een verschrikkelijk vervelende ploegmaat. Voor Parijs-Roubaix al mad omdat hij, na geen reet gepresteerd te hebben, niet als kopman uitgespeeld werd. Na het stoppen van Cancellara nog even zeggen 'dat het tijd was dat hij stopte' en 'dat hij niet gemist wordt' omdat hij zelf wel even uitslagen bij elkaar ging rijden.
In de Vuelta lag hij om een paaltje gevouwen in het openingsweekend, dan kan ik me wel voorstellen dat hij niet z'n Giro al op wil blazen op dag 1..quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Reactie Krachtwijk
https://twitter.com/NOSsport/status/860530979814944769
Die 13 seconden maken inderdaad weinig uit, maar ik maak me toch wel zorgen over de manier waarop hij koerst. Alle belangrijke renners zitten goed maar hij zit weer eens aan de verkeerde kant van de valpartij. Dat kan wel eens meer dan 13 seconden kosten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Komt goed, die 13 seconden gaan het verschil niet maken hoor
Mee eens. Dit is een veeg teken dat hij niet helemaal top is.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die 13 seconden maken inderdaad weinig uit, maar ik maak me toch wel zorgen over de manier waarop hij koerst. Alle belangrijke renners zitten goed maar hij zit weer eens aan de verkeerde kant van de valpartij. Dat kan wel eens meer dan 13 seconden kosten.
Mentaal niet in orde dus. Dat wordt helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de Vuelta lag hij om een paaltje gevouwen in het openingsweekend, dan kan ik me wel voorstellen dat hij niet z'n Giro al op wil blazen op dag 1..
Maar blijft zonde.
Of de kopman durfde z'n ploeggenoten niet te volgenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel raar dat, in de koers die het absolute hoofddoel van het seizoen is, de kopman in de eerste de beste tricky situatie al meteen niet meer omringd is.
Kruijswijk had alleen Van Emden nog voor zich. Staf en VDB2 waren al op een minuut achterstand gereden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of de kopman durfde z'n ploeggenoten niet te volgen
(Daar ging het bij Menchov ook een paar keer mis)
Een ploeg met alleen maar hardrijders meenemen en dat ze dan op het vlakke allemaal moeten lossen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Kruijswijk had alleen Van Emden nog voor zich. Staf en VDB2 waren al op een minuut achterstand gereden.
Battaglin mag inderdaad ook wel bij hem blijven, dat gesprint in de marge is nergens goed voor.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Kruijswijk had alleen Van Emden nog voor zich. Staf en VDB2 waren al op een minuut achterstand gereden.
Batta zat er ook nog voor, maar die mocht blijkbaar z'n eigen gang gaan.. En Tankink zat er ook niet heel ver achter, die knechten rijden ook niet allemaal vol naar de finish natuurlijk, zeker als ze toch niks meer kunnen doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Tja, die moeten daar niet zitten. Al was 't sowieso absurd om nog geld uit te geven aan VDB2, die hoort Devolder-gewijs uit te bollen bij een procontinentaal team.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Jan Boven denkt aan allesquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:08 schreef Szura het volgende:
Waarom Battaklien ging sprinten:
@bramtankink
dat is voor de volgorde van de ploegwagen voor morgen. Belangrijke dag en dan kun je beter met auto voorin rijden
Wielerflits users zijn dan ook echt slimquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:13 schreef wimderon het volgende:
Wielerflits subleague > FOK! Hooligans > MarcelMaijerN1Fans >RockRacingN1Fans
Mag ik bij jou?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:13 schreef wimderon het volgende:
Wielerflits subleague > FOK! Hooligans > MarcelMaijerN1Fans >RockRacingN1Fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Ik ben de originele N1Fan, en de rest zijn treurige copycats.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:33 schreef franklop het volgende:
Ik weet van drie kwart geeneens wie wie is in de poule
Sowieso vrij treurig om überhaupt een team eindigend op N1Fan te hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben de originele N1Fan, en de rest zijn treurige copycats.
Ik ben de originele N1Fan copycat.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:33 schreef franklop het volgende:
Ik weet van drie kwart geeneens wie wie is in de poule
Alleen onwijze paardemegolen doen dat inderdaad.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso vrij treurig om überhaupt een team eindigend op N1Fan te hebben.
Wat voor achterlijk team ga je morgen opstellen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben de originele N1Fan copycat.
Blaas eens niet zo hoog van de toren, ontzettende lapzwans dat je bent. Je staat nog geen zeven ton voor.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat voor achterlijk team ga je morgen opstellen?
Met een zo'n random vluchtersetappedagje kan je de koers niet winnen maar wel verliezen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blaas eens niet zo hoog van de toren, ontzettende lapzwans dat je bent. Je staat nog geen zeven ton voor.
Exact. In de sprintersritten win je de Giro niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een zo'n random vluchtersetappedagje kan je de koers niet winnen maar wel verliezen.
Dit was een volledig onnodige misstap. Blijkbaar heb je zitten DM'en met Slob want die jongen heeft ook een wanprestatie geleverd.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blaas eens niet zo hoog van de toren, ontzettende lapzwans dat je bent. Je staat nog geen zeven ton voor.
Mani zou beter moeten weten nadat hij twee sterretjes heeft verzameld in twee jaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Exact. In de sprintersritten win je de Giro niet.
Laat mij nou even genieten van dit moment.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani zou beter moeten weten nadat hij twee sterretjes heeft verzameld in twee jaar.
Steven Kruijswijk:"Ja ik zat achter de val"quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was een volledig onnodige misstap. Blijkbaar heb je zitten DM'en met Slob want die jongen heeft ook een wanprestatie geleverd.
Ik trap niet in deze act.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was een volledig onnodige misstap. Blijkbaar heb je zitten DM'en met Slob want die jongen heeft ook een wanprestatie geleverd.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Steven Kruijswijk:"Ja ik zat achter de val"
Alsje echt podiumambities hebt en dus het schema kent naar ik mag aannemen dan zit je op dat moment niet in een positie waarbij je opgehouden kunt worden door een valpartij achterin het peloton. Dat is vragen om problemen.
Het zou fantastisch zijn als Gaviria eens een fatsoenlijke sprint aflevert.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zou prachtig zijn als Mani na dit toneelstukje morgen in de rode cijfers terecht komt.
Het zit diep.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou fantastisch zijn als Gaviria eens een fatsoenlijke sprint aflevert.
Als je hem zo kut vindt, waarom selecteer je hem dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou fantastisch zijn als Gaviria eens een fatsoenlijke sprint aflevert.
Rudiger Selig.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd bij welk talentje Mani al aan de wieg stond voordat het een grote jongen werd in de sport.
Remmert Wielinga, mentaal net zo ontspoord en instabiel als Mani89.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd bij welk talentje Mani al aan de wieg stond voordat het een grote jongen werd in de sport.
2 minuten voor het eindetwitter:maduc twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 19:48:30Kijken! NU!!! #girojournaal @NOSsport Npo3 reageer retweet
Ik dacht dat je Dario Pieri ging zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Remmert Wielinga, mentaal net zo ontspoord en instabiel als Mani89.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |