SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
prima titel toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kon ff geen betere titel verzinnen oid.
ik ga maar eens douchen, net thuis van poetsenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
prima titel toch?
De cake staat in de oven. Ik ga me maar eens aankleden.
had je dat niet beter andersom kunnen doen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
prima titel toch?
De cake staat in de oven. Ik ga me maar eens aankleden.
Ik kan in pyjama prima cake bakken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
had je dat niet beter andersom kunnen doen?
er gaat niets boven een pyjama dagquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sorry voor het chaootische verloop van de show ik zat opeens aan een aantal dingen tegelijk te denken etc.
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sorry voor het chaootische verloop van de show ik zat opeens aan een aantal dingen tegelijk te denken etc.
vorig jaar was het echt leuk in Zwolle.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:50 schreef Karzai het volgende:
meh jeugd van tegenwoordig op het bevrijdingsfestival, kan die gasten niet uitstaan
Jij zat verstopt!quote:
Heb ik vaker last van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |