SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
prima titel toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kon ff geen betere titel verzinnen oid.
ik ga maar eens douchen, net thuis van poetsenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
prima titel toch?
De cake staat in de oven. Ik ga me maar eens aankleden.
had je dat niet beter andersom kunnen doen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
prima titel toch?
De cake staat in de oven. Ik ga me maar eens aankleden.
Ik kan in pyjama prima cake bakken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
had je dat niet beter andersom kunnen doen?
er gaat niets boven een pyjama dagquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sorry voor het chaootische verloop van de show ik zat opeens aan een aantal dingen tegelijk te denken etc.
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sorry voor het chaootische verloop van de show ik zat opeens aan een aantal dingen tegelijk te denken etc.
vorig jaar was het echt leuk in Zwolle.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:50 schreef Karzai het volgende:
meh jeugd van tegenwoordig op het bevrijdingsfestival, kan die gasten niet uitstaan
Jij zat verstopt!quote:
Heb ik vaker last van.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
En nog naar het bevrijdingsfestival geweest?
Kan er zo wel wat in gooienquote:
Ik ook niet, heb zelfs niks gehoord qua muziek en ik zit in Aalandenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hij heeft een lamme arm van het zwaaien nu.
Jij woont ook in Zwolle?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb zelfs niks gehoord qua muziek en ik zit in Aalanden
Ja man! Zwollywood represent!quote:
Altijd leuk. Misschien draai ik later vanavond nog wat dan. Heb wel wat dingen klaarstaan, maar ben nog maar net klaar met nieuwe muziek luisteren.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:40 schreef sacha het volgende:
'in de trein naar Zwolle, begon ik met mijn ogen te rollen'
Oscar gaat straks een showtje doen, geloof ik / denk ik. Wat voor muziek had je anders gehoord willen hebben?quote:
Gup wordt opnieuw gevuld, dus momenteel staat er nogal weinig in. Wat voor muziekjes had je willen aantreffen?quote:
Ja daar zeg je wat:P ik was op zoek naar Drum&Bass maar dat is er niet en verder was ik het kwijtquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oscar gaat straks een showtje doen, geloof ik / denk ik. Wat voor muziek had je anders gehoord willen hebben?
[..]
Gup wordt opnieuw gevuld, dus momenteel staat er nogal weinig in. Wat voor muziekjes had je willen aantreffen?
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef sacha het volgende:
ik zocht naar Black Crowes, toen naar Led Zeppelin, toen naar Dread Zeppelin, toen naar Wings, toen naar Michael Jackson, toen naar ehm... weet ik niet meer
Ik heb een leuke, nieuwe drum&bass-remix van een bepaald liedje gehoord... dat zal ik wel in m'n show stoppen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daar zeg je wat:P ik was op zoek naar Drum&Bass maar dat is er niet en verder was ik het kwijt
Oh tof!!quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een leuke, nieuwe drum&bass-remix van een bepaald liedje gehoord... dat zal ik wel in m'n show stoppen.
Rooster is nog leegquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit even te wachten op bericht van Oscar
Een half uur geleden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik, maar Oscar gaf aan dat hij er wel wat muziek in wilde knallen
Ik wacht nog wel een kwartier, twintig minuten. Gup is ook nog gevuld. Zonder bericht van Oscar rooster ik mezelf om 21:30 uur in.quote:
Ah zo... - Tja... Gup wordt opnieuw gevuld. Er waren te veel storingen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:00 schreef sacha het volgende:
[..]
al die nummers staan niet meer in de database
Nog niet. Ik weet niet of Oscar nog wil draaien. Als -ie zich over 5 minuten nog niet heeft gemeld, ga ik om 21:30 uur draaien.quote:
Las het. Oscar is de vlag aan het strijken denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog niet. Ik weet niet of Oscar nog wil draaien. Als -ie zich over 5 minuten nog niet heeft gemeld, ga ik om 21:30 uur draaien.
Oscar kan zelf roosteren , waarom wachten?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog niet. Ik weet niet of Oscar nog wil draaien. Als -ie zich over 5 minuten nog niet heeft gemeld, ga ik om 21:30 uur draaien.
Okéquote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Excuus. Telefoon. Dus als jij wil draaien 11, ga je gang! Duurt allemaal langer dan gepland.
Oh?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's van een paar dagen geleden hè.
Oh, ik dacht al dat ik iets dreigde te vergetenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wordt wel geacht te luisteren natuurlijk....
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik loop mijn hele leven al achter de feiten aan
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat ik iets dreigde te vergeten
En dat internet werkt af en toe ook nogquote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]In Drenthe weten ze ook niet beter. We hebben sinds een paar jaar internet.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]In Drenthe weten ze ook niet beter. We hebben sinds een paar jaar internet.
Je zóu 1 track 3x kunnen draaien?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik heb nog geen uur aan materiaal klaarstaan, maar we komen tijdens de show vast wel op ideeën....
Dat vinden wij zelf ookquote:
Leidt hem niet in bekoringquote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zóu 1 track 3x kunnen draaien?
Ik zal eens over het idee nadenken....quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zóu 1 track 3x kunnen draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |