SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Miep ongeduldquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:14 schreef just me het volgende:
Even de aankondiging van Melting verwijderen Oscar
Vaker doen dan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze afwisseling krijg je als Lucky en Muis samen een show samenstellen
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Op 23 mei 1940 bezette de Duitsers Radio Luxembourg
[ afbeelding ]
Nog maar even en we mochten alleen nog maar naar gecensureerde binnenlandse radiozenders luisteren
Dan jij samen met Vout een duo showquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Op 23 mei 1940 bezette de Duitsers Radio Luxembourg
[ afbeelding ]
Nog maar even en we mochten alleen nog maar naar gecensureerde binnenlandse radiozenders luisteren
Man, dat is stiekem al elke keer zo. Die Golden Oldies.... daar sneakt Vout elke show wel een plaatje inquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Man, dat is stiekem al elke keer zo. Die Golden Oldies.... daar sneakt Vout elke show wel een plaatje in
quote:
6 juli 1940quote:
quote:Door middel van de radio mogen slechts uitzendingen beluisterd worden, die uitgezonden worden:
1. door zenders binnen het door de Duitsche weermacht bezette Nederlandsche gebied.
2. door zensers binnen het Groot-Duitsche rijk met inbegrip van het protectoraat Bohemen en Moravië, alsmede van het het gouvernement-generaal voor het bezette Poolsche gebied.
Hij die een andere zender opzettelijk beluistert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 2 jaar en met geldboete van ten hoogste 100,000 gulden of met een van deze straffen. In bijzonder ernstige gevallen kan gevangenisstraf van ten hooggste 10 jaar en een geldboete van onbeperkte hoogte uitgesproken worden.
100.000 gulden?quote:
we zijn op de verboden lijstquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Bagger internet, het lijkt wel 1940 hier
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Bagger internet, het lijkt wel 1940 hier
Kom er maar in Voutquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:32 schreef Fogel het volgende:
Bestaat er een 1940-equivalent van de Snollebollekes?
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:32 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij viel er toen weinig te feesten.quote:
just me had kippenvel..... ik vind dit wel een halve kip.quote:
was het niet bij de een was het wel bij de anderquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Volgens mij viel er toen weinig te feesten.
Vanaf iets minder dan halverwege 1945 dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Volgens mij viel er toen weinig te feesten.
Dat zeker. Die Hans Zimmer kan er wat van.quote:
Tijdens de bezetting was het vieren van carnaval verboden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf iets minder dan halverwege 1945 dan?
quote:Met het oog op het naderende carnaval schrijft de minister van Binnenlandse Zaken op 9 februari 1946 een brief aan de commissarissen van de Koningin ‘dat maskerades in het openbaar met het oog op de handhaving van de openbare orde niet wenschelijk zijn’. Ook zouden openbare verkleedpartijen tussen 24.00 uur en 07.00 uur verboden moeten zijn en moet de verkoop van sterke drank aan banden worden gelegd. De minister roept de commissarissen op hun burgemeesters van die gemeenten waar traditioneel een carnavalsviering plaatsvindt, te vragen gemeentelijke bepalingen vast te laten stellen om dit te regelen.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf iets minder dan halverwege 1945 dan?
dat hebben mijn ouders idd ook verteldquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tijdens de bezetting was het vieren van carnaval verboden.
[..]
Volgens mij van de pek en veren band.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:32 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij van de pek en veren band.
Das Bootquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
Ik moest even kijken waar ik deze van kende.
Ik zag het.quote:
wat.... jij nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het.
Heb die film nog steeds niet gezien.
Tssssquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het.
Heb die film nog steeds niet gezien.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:41 schreef just me het volgende:
http://blogs.bibliotheek.(...)ek-tijdens-bezetting
Slaap lekker.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
Ik moet afhaken. Morgen moet ik werken en ik ben behoorlijk moe. Dank je wel, Muis en Lucky
Graag gedraaid en voor zo slaap lekker.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
Ik moet afhaken. Morgen moet ik werken en ik ben behoorlijk moe. Dank je wel, Muis en Lucky
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
Jij ook bedankt en welterusten ll.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
Kunnen ze beter wat minder herrie maken. Dan vallen ze minder op.quote:
Joh, tijdens een mortier aanval vallen ze echt niet opquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Kunnen ze beter wat minder herrie maken. Dan vallen ze minder op.
Wie gaat er dan ook zitten trommelen tijdens een mortier aanval?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, tijdens een mortier aanval vallen ze echt niet op
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, tijdens een mortier aanval vallen ze echt niet op
Uh, goeie vraag eigenlijk welquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zitten trommelen tijdens een mortier aanval?
Jij bent duidelijk niet in dienst geweest.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Eggsquote:
Mogen doedelzakken ook?quote:
mooi mooiquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eggs
Gaat naar omstandigheden best aardig
Klopt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet in dienst geweest.
das net zoiets als je oren dicht doen en heel hard lalalala roepenquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:51 schreef sacha het volgende:
[..]
das net zoiets als je oren dicht doen en heel hard lalalala roepen
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:51 schreef sacha het volgende:
[..]
das net zoiets als je oren dicht doen en heel hard lalalala roepen
Oeps.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
3voor12 heeft op Facebook ook een mooie kop voor een artikel
"Deze 7 Bevrijdingsfestivals zijn het waard om in de trein te stappen."
op you tube welquote:
4e bericht is nooit aangekomen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
Bericht van Bob aan Jan: Blijf of op de plaats waar je bent
quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
4e bericht is nooit aangekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |