Op de bips van d4v1ds moeder.quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:44 schreef sp3c het volgende:
ow weer niet goed zeker, waar slaat dat nou weer op
Wie dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:05 schreef YokiKater het volgende:
Je bent echt een kansloze anus als je niet het fatsoen in je sodemieter hebt om twee minuutjes stil te zijn.
Vast die aardige buurvrouw van hem.quote:
quote:
Gelukkig zei je niet wanneer....quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:05 schreef YokiKater het volgende:
Je bent echt een kansloze anus als je niet het fatsoen in je sodemieter hebt om twee minuutjes stil te zijn.
Die was niet thuis. En van dat mens ben ik dit jaar ook nog vanaf, ik ga weg uit dit pauperhokquote:
Bewerkingsdag?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 08:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn tijdelijke UI voor bewerkingsdag. Waarom heb jij een Luxemburgse vlag als UI?
Vast een supergoed grapje van Henk omdat die vandaag moet werken ipv dat die vrij is.quote:
Oeh waarheen Yoki?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die was niet thuis. En van dat mens ben ik dit jaar ook nog vanaf, ik ga weg uit dit pauperhok
Dat kan nog vrij veel kanten op, het is iig nu wel zeker dat het gaat gebeuren en nog binnen een half jaar ook. Dus.. Later meer.quote:
Vetquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan nog vrij veel kanten op, het is iig nu wel zeker dat het gaat gebeuren en nog binnen een half jaar ook. Dus.. Later meer.
Sowieso.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
VetVanwege de situatie met de buurvrouw?
Nu wel een hutje op de hei of weer met kans op tokkieburen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan nog vrij veel kanten op, het is iig nu wel zeker dat het gaat gebeuren en nog binnen een half jaar ook. Dus.. Later meer.
Iig geen tokkieburen want daar ben ik allergisch voorquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu wel een hutje op de hei of weer met kans op tokkieburen?
Alleen beetje lastig om van te voren uit te sluiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iig geen tokkieburen want daar ben ik allergisch voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |