SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
about a thing
'Cause every little thing gonna be alrightFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Tja je doet het zelf ook: Tete passt (bijna) louter als onderdeel van een U. Veltman daarentegen speelt wel middenvelders in de as aan. Vergelijk bijvoorbeeld passmap van thuiswedstrijden tegen Schalke en Lyon. Dat is gewoon een belangrijk onderdeel waar Veltman beter op scoort - zijn ook genoeg waar Tete beter op scoort.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:44 schreef wimderon het volgende: Zijn er echt nog steeds mensen die liever Veltman zien of hem verdedigen ten opzichte van Tete ja?
Kan zogenaamd beter meevoetballen, omdat Bosz dat zegt. In werkelijkheid komt dat neer op pielen aan de zijlijn rond de middenlijn. Tete kiest inderdaad vaker voor een bal terug of breed, maar gaat er ook veel vaker overheen zonder bal, waardoor Traoré veel meer vrijheid en opties krijgt. Laten we even buiten beschouwing dat de ene uitstekend zijn verdedigende taken uitvoert en de andere niet nog even buiten beschouwing. Wat de verdediging van volgende week betreft toch lastig, aangezien Viergever zowel links centraal als linksback de beste is. Maar Bosz gaat niet voor Riedewald (en Tete) kiezen, dus eigenlijk is het vrij overbodig om daar überhaupt over na te denken.
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
about a thing
'Cause every little thing gonna be alright
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Punt met Veltman is dat hij een aantal malen (ook bij NL) een stuk of wat kapitale fouten heeft gemaakt. De eerste 2 kansen bij Schalke uit was hij nog voorin en lag het rechtsachterin HELEMAAL open. Dan kun je wel leuk de balletjes goed rondspelen en vaak goede passes geven, maar als je vaak 1-2 van zulke fouten maakt dan slaan die statistieken ook als kut op Dirk natuurlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja je doet het zelf ook: Tete passt (bijna) louter als onderdeel van een U. Veltman daarentegen speelt wel middenvelders in de as aan. Vergelijk bijvoorbeeld passmap van thuiswedstrijden tegen Schalke en Lyon. Dat is gewoon een belangrijk onderdeel waar Veltman beter op scoort - zijn ook genoeg waar Tete beter op scoort.![]()
Veltman neemt inderdaad veel meer risico met het inspelen en is op dat punt ook ietsje beter dan Tete. Dat zal Bosz graag willen zien waarschijnlijk. Het inspelen door Veltman gaat overigens ook vaak genoeg fout, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja je doet het zelf ook: Tete passt (bijna) louter als onderdeel van een U. Veltman daarentegen speelt wel middenvelders in de as aan. Vergelijk bijvoorbeeld passmap van thuiswedstrijden tegen Schalke en Lyon. Dat is gewoon een belangrijk onderdeel waar Veltman beter op scoort - zijn ook genoeg waar Tete beter op scoort.
Het punt is dat Tete door z'n aanvallende loopacties Traoré veel beter laat functioneren dan Veltman ooit gedaan heeft. Dan is voor mij de keuze in de afweging niet moeilijk, zeker als je het niet onbelangrijke verdedigende aspect meeneemt.![]()
Wat een bizarre sfeer gisteren ook. Wat ben ik blij met mijn seizoenskaart zeg.Groot fan van User Wotte![]()
Met bovenstaande (edit: posts van wimderon en poepzor bedoel ik) ben ik het eens, vandaar ook mijn voorkeur voor Tete. Maar tegen tegenstanders zonder goede linksbuiten vind ik Veltman ook prima.
![]()
Leuk die stats maar de kapitale fouten worden daar niet in meegenomen en die heeft Veltman al vaak gemaakt. Alleen daarom al Tete > Veltman. 1 grote fout doet alle stats teniet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:13 schreef Tarado het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)eltman-of-kenny-tete![]()
Tjacka, je leeft nogquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:11 schreef Tjacka het volgende:
Wat een bizarre sfeer gisteren ook. Wat ben ik blij met mijn seizoenskaart zeg.![]()
![]()
het toont wel aan dat de verschillen klein zijn, mijn gevoel zegt ook dat Tete beter is maar deze stats spreken dat dus tegenquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk die stats maar de kapitale fouten worden daar niet in meegenomen en die heeft Veltman al vaak gemaakt. Alleen daarom al Tete > Veltman. 1 grote fout doet alle stats teniet.![]()
Die stats zeggen niets als kapitale fouten niet worden meegenomen. Natuurlijk zijn deze stats belangrijk, maar waar zijn de fouten?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het toont wel aan dat de verschillen klein zijn, mijn gevoel zegt ook dat Tete beter is maar deze stats spreken dat dus tegen![]()
Als het toch over statistieken gaat, vind ik dat Ajaxlife altijd prima genuanceerde verhaaltjes schrijft in combinatie met data.![]()
Sommige opmerkingenquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:29 schreef Smoofie het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/228-127.phpZe zijn er maar druk mee bezig. Ga toch lekker straks je kampioenschap vieren...
![]()
Ik snap het ook niet. Dan worden ze kampioen, vinden ze het kut dat wij ook iets kunnen winnen, alsof hun kampioenschap dan veel kutter is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommige opmerkingenZe zijn er maar druk mee bezig. Ga toch lekker straks je kampioenschap vieren...
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Daar wachten ze dan ruim 20 jaar voor. Om dan nog even te kunnen janken over Ajaxquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Dan worden ze kampioen, vinden ze het kut dat wij ook iets kunnen winnen, alsof hun kampioenschap dan veel kutter is.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:29 schreef Smoofie het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/228-127.php.quote:Ik zou me groot moeten houden en ik weet dat deze post tot veel hilariteit gaat leiden op AN. Maar dit is toch verschrikkelijk? Zijn we eindelijk kampioen, maakt Ajax een nog mooier seizoen door de EL te winnen. Die kans is gewoon erg realistisch. De finale hebben ze al binnen.
Ik gun die lui gewoon helemaal niks. Kapot moeten ze. Dit seizoen moet ons seizoen zijn, niet dat van hunnie
![]()
![]()
![]()
was een mooie actie, jammer dat die er niet in gingquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:01 schreef cherrycoke het volgende:
nog een keertje
https://d.filebox.moe/oakxgftg.mp4![]()
Dit is goudquote:.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Droeftoeters, ook die andere reacties zielige reaties, het waren alleen maar lucky goals... man man manquote:![]()
Dit seizoen ben ik weer echt blij en trots om Ajacied te zijn. Dat was de laatste jaren onder FdB toch wel iets anders, ondanks de successen.Life is what you make it.![]()
Barca thuis was wel genieten, maar dat was het ook wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:16 schreef Schanulleke het volgende:
Dit seizoen ben ik weer echt blij en trots om Ajacied te zijn. Dat was de laatste jaren onder FdB toch wel iets anders, ondanks de successen.AFCA
Nee klopt, die wedstrijd van gister was gewoon kut..quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca thuis was wel genieten, maar dat was het ook wel.![]()
Zeker, maar was bij lange na niet zo goed als gisteren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veltman rood god. Had hij in een andere wedstrijd tegen Barca ook niet rood?quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zeker, maar was bij lange na niet zo goed als gisteren.
AFCA
B teamquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax 1995 en 2017
Thuiswedstrijd in halve finale winnen met drie goals verschil.
Jongste team v/h toernooi.
1 van de andere halvefinalisten was tegenstander in de poulefase.
Spurs eindigt boven Arsenal..
Finale op 24 mei.
Finale daags voor Hemelvaartsdag.
Oranje-crisis.
Degradatiegevaar Dordrecht.
Belg wint Ronde van Vlaanderen.
Finale scoort Kluivert?![]()
quote:Gadverredamme. Laat ze lekker kapot gaan. Weet wel dat ik nu niet afstem op voetbal gerelateerde programma's de komende dagen. Jammer, gaat geheid de shine weghalen van een eventueel kampioenschap. Niet voor ons maar we zullen niet de aandacht krijgen die we verdienen.![]()
![]()
al eerder gezegd, genk had de jongste basis 11quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:31 schreef PSVCL het volgende:
Ajax 1995 en 2017
Thuiswedstrijd in halve finale winnen met drie goals verschil.
Jongste team v/h toernooi.
1 van de andere halvefinalisten was tegenstander in de poulefase.
Spurs eindigt boven Arsenal..
Finale op 24 mei.
Finale daags voor Hemelvaartsdag.
Oranje-crisis.
Degradatiegevaar Dordrecht.
Belg wint Ronde van Vlaanderen.
Finale scoort Kluivert?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Over het hele toernooi gezien gemiddeld nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:40 schreef franklop het volgende:
[..]
al eerder gezegd, genk had de jongste basis 11![]()
Ze hebben jarenlang gewacht om tijdens hun kampioenschap "Helemaal niets in Amsterdam" te zingen, en dan blijkt dat niet te kunnenquote:
Oh.![]()
Ook leuk om nog even Schalke forum door te lezen. Daar geven ze nu ook maar toe dat Ajax beter is dan ze hadden ingeschat.quote:Ajax in der Offensive schon sehr viel Qualitätquote:ein geiler, offensiver und schneller Fußball, so würde ich gerne mal meinen S04 spielen sehen.quote:Ajax gar nicht mal soooo schlechtI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Helemaal stuk gaanquote:
Die gaan kampioen worden en zitten nu nog steeds met een zuur gezicht op de bank. Blijkt de haat toch groter dan de clubliefde
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Helemaal stuk gaan
Die gaan kampioen worden en zitten nu nog steeds met een zuur gezicht op de bank. Blijkt de haat toch groter dan de clubliefde
Moet je voor de gein zondag maar eens naar Rotterdam komen. Weinig sippe gezichten denk ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2017 18:20:36 ]![]()
Zitten een hoop zure droeftoeter tussen hoor. Zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn héquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je voor de gein zondag maar eens naar Rotterdam komen. Weinig sippe gezichten denk ik.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Gratis tip: juich pas om 16:15 en niet vooraf al.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
361 dagen geleden gebeurde ook zoiets en Mother Karma was ongenadig.![]()
Gelukkig zijn er 2 kansen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gratis tip: juich pas om 16:15 en niet vooraf al.
361 dagen geleden gebeurde ook zoiets en Mother Karma was ongenadig.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mja, in dit geval vind ik het toch wel erg kort door de bocht. Bij een succespercentage van kansen is het toch wel belangrijk of een mislukte pass een wat kansloze dieptepass was of een knullige pass achterin met onderschepping en counter. Een duel winnen is weer een stuk belangrijker wanneer je tegenstander anders door kan lopen op de keeper dan wanneer het een wat risicoloos duel op de middenlijn betreft.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het toch over statistieken gaat, vind ik dat Ajaxlife altijd prima genuanceerde verhaaltjes schrijft in combinatie met data.
Dit soort statistieken zijn in mijn ogen iets te algemeen om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Ook het positionele aspect speelt mee. Als je zoals al aangegeven meegaat naar voren en je bent niet op tijd terug, dan zie je dat in deze statistieken niet, terwijl dat vaak beslissende zaken zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zelfs al halen ze de EL finale niet, dan ben ik nog steeds tevreden met dit seizoen. Heerlijk om weer eens wedstrijden te zien als tegen Schalke en Lyon thuis.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:16 schreef Schanulleke het volgende:
Dit seizoen ben ik weer echt blij en trots om Ajacied te zijn. Dat was de laatste jaren onder FdB toch wel iets anders, ondanks de successen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een zure kakkerlakquote:heerlijk
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als de haven failliet gaat dan gaat Nederland faillietquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een zure kakkerlakheerlijk
![]()
Rotterdam is economische een van de machtigste steden van de wereld
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Stond dat in je mavo lesboek uit 1983?quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als de haven failliet gaat dan gaat Nederland failliet![]()
Rotterdam is economische een van de machtigste steden van de wereld![]()
JAAAAAAA COOLSINGEL ASFALTERENquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Harvardquote:
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
het is inderdaad een van de drie mainhubs van nlquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En het tweeluik tegen Manchester City, uitwinst tegen United en Milan, vier keer doorgaan in een CL poule, twee keer op een haar na de laatste 16 in de CL...quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca thuis was wel genieten, maar dat was het ook wel.
Alleen de EL was pure aids onder Frank, en in latere jaren ook het voetbal en het gebrek aan ontwikkeling.![]()
Ik vroeg me gister af wie ik liever zou treffen in de finale van de Europese Supercup, Real of Juventus.. Ook wel surrealistisch![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vroeg me gister af wie ik liever zou treffen in de finale van de Europese Supercup, Real of Juventus.. Ook wel surrealistischAjax-Juventus zou wel leuk zijn
Oh.![]()
Ik denk dat ze beiden onder de druk uit kunnen counteren.quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik dacht meer aan het sentiment van twee oude grootmachten die al heel lang geen Europese prijs hebben gepakt. Dat Real hebben we nu wel gezienquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beiden onder de druk uit kunnen counteren.Oh.![]()
En mogelijkheid op revenge voor '96. Real vernederde we in die tijd al.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het sentiment van twee oude grootmachten die al heel lang geen Europese prijs hebben gepakt. Dat Real hebben we nu wel gezien
Maar goed, dit loopt veel te ver op de zaken vooruit natuurlijk![]()
![]()
Ik had echt niet verwacht omdat nog ooit in de Arena te zien van Ajax dan hé.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs al halen ze de EL finale niet, dan ben ik nog steeds tevreden met dit seizoen. Heerlijk om weer eens wedstrijden te zien als tegen Schalke en Lyon thuis.
Hopen dat je Bosz kan houden is nog het belangrijkste. Dan start de prijzenregen echt vanzelf.Groot fan van User Wotte![]()
Heb jij een samenvatting voor mij lieverd?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/recordjager-ajax-achterhaalt-barcelona
genotGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jij een samenvatting voor mij lieverd?Oh.![]()
Zal je denken ja? Gek zeg dat de 2 beste ploegen dat kunnenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beiden onder de druk uit kunnen counteren.![]()
quote:
AFCA
Op Redcafe denken ze dat de EL al binnen is haha..
Denk dat we een goede kans hebben als we de finale halen. Ben niet zo gecharmeerd van deze koopploeg
Alleen jammer voor Daley dat Dolberg hem zoek gaat spelen. Gun je die jongen ook niet !!!![]()
![]()
Leuke comment van een United supporterquote:Defence is not the strong point of this or any Ajax in history. But tactics aren't limited to defending and it's not that easy to make this Ajax defend. The Ajax that beat United at OT was very young too, and mainly more defensive because it wasn't very competent in attack. Clubs like Schalke and Lyon can spend on players 5 or 6 times more than Ajax, these players are generally better and more used to a high pace game where players run faster, turn quicker, jump higher etc, it would be really embarrassing if they couldn't pose any threat to Ajax at all. But Ajax plays a much more sophisticated game in which all the players move and pass to an attacking plan. They can move the ball around very quickly because they are selected on and trained in positional awareness. You say tactics were out of the window, Ajax supporters watching this United would say that only very basic primitive tactics made it into the building. That's something any team has to find an answer to, no matter how much better the players are individually. To be honest, I don't think Pogba would have made it into this Ajax, not after he got properly schooled and trained in vision and awareness. It's not just a difference in level, at Ajax there's more tolerance for defensive mistakes, but little tolerance for indecisive dwelling on the ball and lack of awareness about what's happening behind a players back for example. All the players need to have a properly developped and schooled football brain to play these attacking tactics. Tactically Ajax is well ahead of any PL club, that's why they are in the semi's in the first place.Oh.![]()
6500 kaarten voor de supporters.Wat een treurnis godverdomme. Daar kom ik met mijn SVA zonder EU recht nooit aan te ruiken natuurlijk.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hoe verzin je dat?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:16 schreef dimmak het volgende:
6500 kaarten voor de supporters.Wat een treurnis godverdomme. Daar kom ik met mijn SVA zonder EU recht nooit aan te ruiken natuurlijk.
![]()
En dus?quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rotterdam is economische een van de machtigste steden van de wereld
Feyenoorders halen er alles bij om maar te willen laten zien dat ze beter zijn.
Als ik naar voetbal kijk boeit het mij toch geen bal wat voor stad Rotterdam is, of dat ze betere supporters (zouden) hebben, of een mooier stadion.
Ze moeten alles er bij halen aangezien ze het al jaren lang niet kunnen winnen van Ajax. Blijkbaar zit het er door al die jaren van gebrek aan succes er zo in dat ze even vergeten dat ze dit seizoen het beter gedaan hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Precies, scherp blijven...quote:Waar heel voetbalminnend Amsterdam donderdag nog de polonaise liep en Ajax in heel Europa werd geprezen, kwam trainer Peter Bosz met een waarschuwing.
„Het domste dat we nu kunnen doen, is denken dat we met één been in de finale staan. Daar is Lyon, zeker volgende week met Alexandre Lacazette en een nog fittere Corentin Tolisso, veel te sterk voor."![]()
bron?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Aldus Slop gaan de overige 3500 naar de bobo's.![]()
Ik heb toch echt nooit gemerkt dat er veel Ajax supporters zijn die zo denken. Op nationaal niveau snap ik het. Van mij mag Feyenoord degraderen. Zou briljant zijn, maar als ze het goed doen in Europa vind ik dat prima. En ik vind het belangrijker dat Ajax kampioen wordt dan Feyenoord degradeert.quote:
Hypotetisch gezien natuurlijk...
Dat gaat er bij feyenoorders echt niet in
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Eerste keer dat ik een realistisch oordeel zie van een ik gok Engelsmanquote:Op vrijdag 5 mei 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke comment van een United supporter![]()
Ajax heeft geeneens zoveel bobo'squote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Aldus Slop gaan de overige 3500 naar de bobo's.
Ze hebben wel veel hersenlozen in dat filmpje zitten. Dat is gelukkig niet zo moeilijk te vinden bij dat volk.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb toch echt nooit gemerkt dat er veel Ajax supporters zijn die zo denken. Op nationaal niveau snap ik het. Van mij mag Feyenoord degraderen. Zou briljant zijn, maar als ze het goed doen in Europa vind ik dat prima. En ik vind het belangrijker dat Ajax kampioen wordt dan Feyenoord degradeert.
Dat gaat er bij feyenoorders echt niet inDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik snap ze wel, ze denken een topteam te zijn uit een van de grootste competities ter wereld en spelen tegen de nummer twee van de 13e competitie van Europa... Alsof wij / Feyenoord / PSV tegen de nummer 2 van Cyprus moeten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 01:32 schreef duo-penotti het volgende:
Op Redcafe denken ze dat de EL al binnen is haha..
Denk dat we een goede kans hebben als we de finale halen. Ben niet zo gecharmeerd van deze koopploeg
Alleen jammer voor Daley dat Dolberg hem zoek gaat spelen. Gun je die jongen ook niet !!!![]()
![]()
Nee tegen Peter B. vind ik ook wel van dat niveau hoor. Heb je een trainer die met afstand het Ajax-/ Cruijff gedachtegoed het best vertegenwoordigt en kan vertalen naar het veld, ga je invloed uitoefenen om een 13 in het dozijn aids-trainer te krijgen met als unique selling point nooit bij Feyenoord gevoetbald te hebben. Kan ik echt niet bij.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb toch echt nooit gemerkt dat er veel Ajax supporters zijn die zo denken. Op nationaal niveau snap ik het. Van mij mag Feyenoord degraderen. Zou briljant zijn, maar als ze het goed doen in Europa vind ik dat prima. En ik vind het belangrijker dat Ajax kampioen wordt dan Feyenoord degradeert.
Dat gaat er bij feyenoorders echt niet in![]()
Erg leuk, maar lichtelijk overdreven.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke comment van een United supporterEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als hij nou direct van Feyenoord kwam zou ik voor kunnen stellen dat je er een probleem mee hebt. Bosz heeft alleen in een ver verleden gevoetbald voor Feyenoord en technisch manager is geweest, maar nooit getraind.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee tegen Peter B. vind ik ook wel van dat niveau hoor. Heb je een trainer die met afstand het Ajax-/ Cruijff gedachtegoed het best vertegenwoordigt en kan vertalen naar het veld, ga je invloed uitoefenen om een 13 in het dozijn aids-trainer te krijgen met als unique selling point nooit bij Feyenoord gevoetbald te hebben. Kan ik echt niet bij.
Toch vind ik dit een ander soort situatie aangezien dit ook (in de toekomst) gevolgen kan hebben voor Feyenoord.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
We hebben geluk als Peter B volgend seizoen nog onze trainer is...Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ja, een Feyenoorder a la John de Wolf, Kuyt of van hanegem zou ik ook niet zo snel doen, maar verder..quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als hij nou direct van Feyenoord kwam zou ik voor kunnen stellen dat je er een probleem mee hebt. Bosz heeft alleen in een ver verleden gevoetbald voor Feyenoord en technisch manager is geweest, maar nooit getraind.
Toch vind ik dit een ander soort situatie aangezien dit ook (in de toekomst) gevolgen kan hebben voor Feyenoord.
Er is overigens een prima argument om tegen Ajax te zijn vanuit Feyenoord perspectief, want je moet CL tv-gelden delen als Ajax ook CL speelt.![]()
ik hoop dat iedereen blijft.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:50 schreef inslagenreuring het volgende:
We hebben geluk als Peter B volgend seizoen nog onze trainer is...
als er dan iemand gaat hoop ik op veltman, al zie ik Klaassen ook wel gaan als er een leuke club komt.
Traore zal ook niet nog een jaar (willen) blijven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben wel benieuwd voor welk kaliber hij open staat.. Frank wees ooit 6 miljoen per jaar bij Spartak af, en ook Liverpool. Denk dat Bosz voor kaliber Liverpool wel zou gaan, maar niet voor een middenmotor in Engeland of subtopper in overige topcompetitiesquote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:50 schreef inslagenreuring het volgende:
We hebben geluk als Peter B volgend seizoen nog onze trainer is...![]()
Denk dat een club als Valencia, Wolfsburg, Arsenal of Sevilla als Sampaoli vertrekt zeker wel kans maakt bij Peter.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd voor welk kaliber hij open staat.. Frank wees ooit 6 miljoen per jaar bij Spartak af, en ook Liverpool. Denk dat Bosz voor kaliber Liverpool wel zou gaan, maar niet voor een middenmotor in Engeland of subtopper in overige topcompetitiesHoop het ook, maar dit is een unieke prestatie. Dat gaat je wat kostenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop dat iedereen blijft.
als er dan iemand gaat hoop ik op veltman, al zie ik Klaassen ook wel gaan als er een leuke club komt.
Traore zal ook niet nog een jaar (willen) blijven.
Charlie: How's it going in there?
Het gaat dan om 16 ipv 20 miljoen meen ik, dus opzich valt dat ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, een Feyenoorder a la John de Wolf, Kuyt of van hanegem zou ik ook niet zo snel doen, maar verder..
Er is overigens een prima argument om tegen Ajax te zijn vanuit Feyenoord perspectief, want je moet CL tv-gelden delen als Ajax ook CL speelt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat zou via de VCL ook nog kunnen al is die kans kleiner uiteraardquote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, een Feyenoorder a la John de Wolf, Kuyt of van hanegem zou ik ook niet zo snel doen, maar verder..
Er is overigens een prima argument om tegen Ajax te zijn vanuit Feyenoord perspectief, want je moet CL tv-gelden delen als Ajax ook CL speelt.![]()
zou zomaar kunnen dat de meeste wel door hebben dat ze nog heel jong zijn, en weten dat als ze allemaal blijven het een mooi jaar kan worden. allemaal nog tijd genoeg voor een transfer.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denk dat een club als Valencia, Wolfsburg, Arsenal of Sevilla als Sampaoli vertrekt zeker wel kans maakt bij Peter.
[..]
Hoop het ook, maar dit is een unieke prestatie. Dat gaat je wat kostenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
`quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er is overigens een prima argument om tegen Ajax te zijn vanuit Feyenoord perspectief, want je moet CL tv-gelden delen als Ajax ook CL speelt.
Dat wel, maar ik bedoel meer in het algemene belang dat je een plekje minder krijgt als je niet heel snel een sloot aan punten haalt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Mwah, over het algemeen ben ik het ermee eens dat Feyenoorders vaak een zeer treurige houding ten opzichte van Ajax (en Amsterdam) hebben. Vergeet alleen niet dat dit PowNed is.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat gaat er bij feyenoorders echt niet in
Ik vermoed zéér sterk dat er hier een selectie gemaakt is. Ik woon zelf in Rotterdam en ken nogal wat Feyenoorders en veruit het grootste deel daarvan hangt de filosofie aan, dat je Europees altijd voor de Nederlandse clubs bent.
Nu kan ik me voorstellen dat er een deel is, dat de finale winnen iets te veel vindt. Vanwege gedeelde tv-gelden en omdat sommigen nog steeds denken dat het ten koste van Feyenoord zijn ticket gaat, maar juichen voor Lyon... Ik geloof eigenlijk niet dat dat de norm is.![]()
Jep, maar als er een duitse/engelse/spaanse/italiaanse (sub)topper komt die jouw salaris gewoon verdrievoudigd. Ga jij dan maar eens nee zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen dat de meeste wel door hebben dat ze nog heel jong zijn, en weten dat als ze allemaal blijven het een mooi jaar kan worden. allemaal nog tijd genoeg voor een transfer.
Het verhaal wat die club heeft moet natuurlijk ook wel een beetje mooi zijn, maar ik kan me er heel goed iets bij voorstellen dat je dan ergens anders voor kiest.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
nou zo snel gaat dat ook weer niet, als de EL gewonnen wordt ligt het misschien andersquote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen dat de meeste wel door hebben dat ze nog heel jong zijn, en weten dat als ze allemaal blijven het een mooi jaar kan worden. allemaal nog tijd genoeg voor een transfer.![]()
Het allerbelangrijkste is dat je snel een goal maakt in Lyon. Dat zou dan ook op Lyon verlammend werken.![]()
Dat stukje op tv is uiteraard een selectie. Dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:08 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen ben ik het ermee eens dat Feyenoorders vaak een zeer treurige houding ten opzichte van Ajax (en Amsterdam) hebben. Vergeet alleen niet dat dit PowNed is.
Ik vermoed zéér sterk dat er hier een selectie gemaakt is. Ik woon zelf in Rotterdam en ken nogal wat Feyenoorders en veruit het grootste deel daarvan hangt de filosofie aan dat je Europees altijd voor de Nederlandse clubs bent.
Nu kan ik me voorstellen dat er een deel is dat de finale winnen iets te veel vindt. Vanwege gedeelde tv-gelden en omdat sommigen nog steeds denken dat het ten koste van Feyenoord zijn ticket gaat, maar juichen voor Lyon... Ik geloof eigenlijk niet dat dat de norm is.
Maar mijn hele schoonfamilie is voor Feyenoord en daarvan is er echt niet 1 die wil dat Ajax wint.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik heb bij veel van de weerstand nou niet echt het idee dat daar hele rationele argument aan ten grondslag liggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er is overigens een prima argument om tegen Ajax te zijn vanuit Feyenoord perspectief, want je moet CL tv-gelden delen als Ajax ook CL speelt.
Sowieso is de obsessie met aversie jegens andere clubs een vrij sneue bedoening. Steun lekker je eigen club in plaats van geobsedeerd te zijn door de succes of het gebrek daaraan van anderen.
Daarbij draag ik ook het Nederlands voetbal een warm hart toe, dus het is altijd goed als Nederlandse clubs in Europa wat presteren, ongeacht of dat nou PSV, Feyenoord, Ajax, Twente of AZ is. Als Nederland nog verder wegzakt op de UEFA ranglijst zakt de eredivisie qua niveau ook alleen maar verder weg en zit je straks naar een veredelde Jupiler League te kijken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
...Moeten ze weer die zelfgenoegzame snavels aanhoren, zoals ze dat op feyenoord netwerk zo leuk stellen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat stukje op tv is uiteraard een selectie. Dat snap ik ook wel.
Maar mijn hele schoonfamilie is voor Feyenoord en daarvan is er echt niet 1 die wil dat Ajax wint.![]()
Altijd kijken naar die grote club uit Amsterdam ipv hun eigen club. Pathetisch.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:15 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
...Moeten ze weer die zelfgenoegzame snavels aanhoren, zoals ze dat op feyenoord netwerk zo leuk stellen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
en daarom zeg ik hoop dat ze allemaal begrijpen dat nog zo jong zijn dat dat over een jaar (of 2/3) ook nog kan.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jep, maar als er een duitse/engelse/spaanse/italiaanse (sub)topper komt die jouw salaris gewoon verdrievoudigd. Ga jij dan maar eens nee zeggen.
Het verhaal wat die club heeft moet natuurlijk ook wel een beetje mooi zijn, maar ik kan me er heel goed iets bij voorstellen dat je dan ergens anders voor kiest.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan missen ze dus al 3 jaar een driedubbel salaris, tel uit je winst.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en daarom zeg ik hoop dat ze allemaal begrijpen dat nog zo jong zijn dat dat over een jaar (of 2/3) ook nog kan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Feyenoord Netwerk maar eens lezen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:08 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen ben ik het ermee eens dat Feyenoorders vaak een zeer treurige houding ten opzichte van Ajax (en Amsterdam) hebben. Vergeet alleen niet dat dit PowNed is.
Ik vermoed zéér sterk dat er hier een selectie gemaakt is. Ik woon zelf in Rotterdam en ken nogal wat Feyenoorders en veruit het grootste deel daarvan hangt de filosofie aan, dat je Europees altijd voor de Nederlandse clubs bent.
Nu kan ik me voorstellen dat er een deel is, dat de finale winnen iets te veel vindt. Vanwege gedeelde tv-gelden en omdat sommigen nog steeds denken dat het ten koste van Feyenoord zijn ticket gaat, maar juichen voor Lyon... Ik geloof eigenlijk niet dat dat de norm is.![]()
Ons away record in Europa is wel om te jankenCharlie: How's it going in there?
sommige zijn 17/18 jaar, dat kan makkelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan missen ze dus al 3 jaar een driedubbel salaris, tel uit je winst.
en voor de Klaassens/Ziyechs van het elftal is een extra jaartje ook geen slecht idee.
vind het voor de meeste spelers een slecht idee om voor je 23e al een overstap te maken naar een (sub)topclub in europa, zeker bij echte grote clubs, waar je gewoon geen garantie hebt op speeltijd. Bij Ajax kan je je nog eens een slechte week permitteren en alsnog minuten krijgen.
laat het eerst maar eens 2 a 3 seizoenen zien zoals Klaassen, dan heb je recht van spreken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gewaagde uitspraak op 5 mei.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Ons away record in Europa is wel om te janken![]()
Ja in grote lijnen wel mee eens maar zo werkt de wereld vaak niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sommige zijn 17/18 jaar, dat kan makkelijk
en voor de Klaassens/Ziyechs van het elftal is een extra jaartje ook geen slecht idee.
vind het voor de meeste spelers een slecht idee om voor je 23e al een overstap te maken naar een (sub)topclub in europa, zeker bij echte grote clubs, waar je gewoon geen garantie hebt op speeltijd. Bij Ajax kan je je nog eens een slechte week permitteren en alsnog minuten krijgen.
laat het eerst maar eens 2 a 3 seizoenen zien zoals Klaassen, dan heb je recht van spreken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze willen niet dat Ajax de Europa league wint, want dan heeft Ajax alsnog een grotere prijs dan Feyenoord gewonnen.quote:![]()
En als je het daar niet mee eens bent, ben je een undercover NEUS.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ze willen niet dat Ajax de Europa league wint, want dan heeft Ajax alsnog een grotere prijs dan Feyenoord gewonnen.![]()
Ziyech is anders een voorbeeld voor wat betreft mijn verhaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja in grote lijnen wel mee eens maar zo werkt de wereld vaak niet.
Als je het gesprek (filmpje stukje scrollen naar boven) hoort, is hij trots en blij dat hij niet vanaf twente gelijk europe is ingedoken.
Als meer jongens inzien dat ze gewoon niet te vroeg moeten gaan, zijn voorbeelden genoeg van jonge spelers die te vroeg zijn vertrokken.
maar ja is wel een beetje een utopieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
klopt helemaal niet......quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Staat nog in hetzelfde bericht, Hansquote:Update 4 mei: Bij Europa League winst Ajax en een landstitel van Feyenoord zijn beide ploegen direct geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Champions League. In tegenstelling tot eerder Telegraaf-bericht dus.![]()
Hap hap..quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Staat nog in hetzelfde bericht, Hans![]()
![]()
Welke leeftijd je moet hebben is niet zo relevant, wel wat jouw kwaliteiten zijn. Dat je gelijk naar het buitenland moet op je 18de is voor je carierre misschien niet de beste stap, maar voor de portemonnee wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sommige zijn 17/18 jaar, dat kan makkelijk
laat het eerst maar eens 2 a 3 seizoenen zien zoals Klaassen, dan heb je recht van spreken.
Dan kun je zeggen dat het over 3 jaar ook kan, maar wat als je volgend jaar de vernieling in wordt getrapt en nooit meer een bal kan raken, of dat je na dat goede seizoen niet meer presteert, of de club van je dromen inmiddels iemand anders heeft aangetrokken voor jouw positie en je automatisch bij een lagere club uit komt. Of dat je jezelf niet meer verder ontwikkelt en clubs met het grote geld van je af zien.
Dan sla je jezelf voor de kop dat je toen niet de stap hebt gemaakt met de kans dat je een paar jaar bij een grote club zit en weinig speelt, maar wel veel verdient. Naar de clubs die daaronder zitten kan altijd nog. Ook als je bij een grotere club gezeten hebt en weinig hebt gespeeld.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Nouja we zagen het aan de andere kant bij spelers als Bruma en Rekik, slagen ze niet kunnen ze altijd weer naar de eredivisie en dan de stap maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech is anders een voorbeeld voor wat betreft mijn verhaal.
Als je het gesprek (filmpje stukje scrollen naar boven) hoort, is hij trots en blij dat hij niet vanaf twente gelijk europe is ingedoken.
Als meer jongens inzien dat ze gewoon niet te vroeg moeten gaan, zijn voorbeelden genoeg van jonge spelers die te vroeg zijn vertrokken.
maar ja is wel een beetje een utopie
Die gasten hebben pakweg 15 jaar om zich financieel onafhankelijk te spelen en zullen dat dan ook zo snel mogelijk willen doen. Welke weg ze daarvoor kiezen is niet aan ons om te bepalen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Briljant moment. Kaliber Klaassen/Piquéquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
wij zijn Ajax, wat komt hij doen dan.
Charlie: How's it going in there?
Bal is buiten de lijnen en je ziet hem denken "flikker op mafkees, ik own jou"quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
wij zijn Ajax, wat komt hij doen dan.
Hoe kan die keeper van Lyon niet zijn gekozen?Charlie: How's it going in there?
Younes en Traore erin. Ok Traore heeft 2 keer gescoord en had wel goede momenten, maar ik vond Younes vooral ook heel veel verkloten.quote:
Verder natuurlijk terecht.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Omdat hij ook er ook vaak niet zo goed uitzag? Vond hem nou niet bizar goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe kan die keeper van Lyon niet zijn gekozen?![]()
Omdat die echt schandalig slecht was?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe kan die keeper van Lyon niet zijn gekozen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat stadion waar die finale wordt gespeeld is best een mooi ding trouwens.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Onverwachts snoeiharde schot, keeper was wel even van slag daardoorquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
als deze erin ging was het OP waardig, wat een schot
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Keeper had sowieso problemen met alle schoten, bijna geen bal klemvastquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:04 schreef marp0 het volgende:
[..]
Onverwachts snoeiharde schot, keeper was wel even van slag daardoor![]()
Het jagen van Dolberg voorafgaand aan het schot is zowaar nog mooier.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
als deze erin ging was het OP waardig, wat een schot![]()
Dimmak praat gewoon poep want hij is de enige die ik daarover hoor.quote:
De bobo's die willen die horen onder de UEFA gevaardigden in dit geval, en die gaan echt niet tussen die gekke hoolie's zitten.![]()
Ik denk nog steeds (als we de finale halen) dat we 10.000 niet eens gaan halen. Dat zou wel passen bij Ajax trouwens.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dimmak praat gewoon poep want hij is de enige die ik daarover hoor.
De bobo's die willen die horen onder de UEFA gevaardigden in dit geval, en die gaan echt niet tussen die gekke hoolie's zitten.Groot fan van User Wotte![]()
Ik krijg om de havenklap wel de vraag van iemand van "Kan jij met clubcard regelen voor finale??" Dus geloof me, die gaan we wel opvullen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds (als we de finale halen) dat we 10.000 niet eens gaan halen. Dat zou wel passen bij Ajax trouwens.
Echter zou ajax dan wel vluchten moeten gaan organizeren.![]()
Oh ja. Ik krijg die vragen ook hoor. Alleen wanneer ze het prijskaartje gaan zien zou het wel allemaal iets anders worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik krijg om de havenklap wel de vraag van iemand van "Kan jij met clubcard regelen voor finale??" Dus geloof me, die gaan we wel opvullen.
Echter zou ajax dan wel vluchten moeten gaan organizeren.Groot fan van User Wotte![]()
¤45 voor een wedstrijdkaartje valt nog wel meequote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja. Ik krijg die vragen ook hoor. Alleen wanneer ze het prijskaartje gaan zien zou het wel allemaal iets anders worden.echter, de reis ernaartoe gaat kut worden.
![]()
Ik moet alleen nog een hotel regelen en een kaartje dan. Maar dat zou met NL wel goed zitten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
¤45 voor een wedstrijdkaartje valt nog wel meeechter, de reis ernaartoe gaat kut worden.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik pak denk ik een hotel in een stad die op de route ligt. Heenweg en terugweg slapen, race tegen de klok weliswaar om een mogelijke huldiging te halen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een hotel regelen en een kaartje dan. Maar dat zou met NL wel goed zitten.![]()
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik die al mis.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik pak denk ik een hotel in een stad die op de route ligt. Heenweg en terugweg slapen, race tegen de klok weliswaar om een mogelijke huldiging te halen.Groot fan van User Wotte![]()
Als een mogelijke huldiging die donderdag wordt gehouden houd ik de eer wel aan mezelf in dat geval. Zit al extreem krap in mijn vrije dagen. Kutlyon.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik die al mis.![]()
als je bij de finale in het stadion bent en ze winnen die beker hoef je ook niet naar een huldigingquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als een mogelijke huldiging die donderdag wordt gehouden houd ik de eer wel aan mezelf in dat geval. Zit al extreem krap in mijn vrije dagen. Kutlyon.![]()
Ik ga denk ik een hotel of airbnb boeken die vrijdag na Lyon gewoon net buiten de stad. Dan slaap je toch nog voor een paar tientjes per nacht in Zweden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als een mogelijke huldiging die donderdag wordt gehouden houd ik de eer wel aan mezelf in dat geval. Zit al extreem krap in mijn vrije dagen. Kutlyon.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Ziyech over transformatie: 'Achteraf ben ik blij dat ik toen eerlijk ben geweest'
Ajax-middenvelder Hakim Ziyech heeft de afgelopen maanden een opmerkelijke metamorfose ondergaan. Waar hij nog niet zo lang geleden gold als een 'luie', sierlijke spelmaker, is hij inmiddels uitgegroeid tot de aanjager van Ajax.
Tegen Olympique Lyon was Ziyech onvermoeibaar, terwijl hij een maand geleden op eigen verzoek rust kreeg tegen FC Kopenhagen. "Daar had iedereen toen een mening over. Maar ik had dat gewoon nodig", aldus de 24-jarige middenvelder tegenover het Algemeen Dagblad. "Mijn eerste jaar hier was ook wennen. Ik moest wennen aan de intensiteit van de wedstrijden en ook aan wat er van mij verwacht werd. Als je ziet waartoe het geleid heeft, ben ik alleen maar blij dat ik toen eerlijk ben geweest."
Ziyech beseft dat hij zich tegen Olympique Lyon in de kijker gespeeld heeft. Over zijn sportieve toekomst laat hij zich echter niet uit. "Dit team bij elkaar houden, zou fantastisch zijn. Maar ik heb natuurlijk geen invloed op wat anderen doen. Er is wel echt iets ontstaan in deze groep en ik denk dat we nog mooie dingen samen kunnen laten zien. Maar de voetbalwereld is een gekke wereld waarin dit soort zaken moeilijk te voorspellen zijn."
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lyon, Zweden? Snap niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een hotel of airbnb boeken die vrijdag na Lyon gewoon net buiten de stad. Dan slaap je toch nog voor een paar tientjes per nacht in Zweden.![]()
Ziyech
Gudelj kan niet druk zetten, Gudelj kan niet verdedigen, Gudelj maakt alleen maar domme overtredingen, Gudelj kan niet voetballen.
Ben blij dat we die kerel kwijt zijn![]()
Verzamelde wedstrijdpunten UEFA-coëfficiëntenlijst 2016/17:
1. Manchester United (20)
2. Ajax (19)
-. Real Madrid (19)
-. Juventus (19)
5. Schalke 04 (17)
Ajax de redder van het Nederlandse voetbal.
bron: https://www.voetbalprimeu(...)et-juve-en-real.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Ik hoop dat ik poep praat mannen, ik hoop zelf ook nog kaarten te kunnen kopen met mijn SVA. Toch heeft Slop dit echt gezegd op de radio (ik hoorde het zelf overigens niet).quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dimmak praat gewoon poep want hij is de enige die ik daarover hoor.
De bobo's die willen die horen onder de UEFA gevaardigden in dit geval, en die gaan echt niet tussen die gekke hoolie's zitten.
Nogmaals, ik hoop dat ik fout zit.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Gaat het?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En als je het daar niet mee eens bent, ben je een undercover NEUS.![]()
Gekke lijst.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
2. Ajax (19)
-. Real Madrid (19)
-. Juventus (19)
5. Schalke 04 (17)
bron: https://www.voetbalprimeu(...)et-juve-en-real.html
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/tcoef2017.html
Deze is toch completer.![]()
staat ook in mijn bron: dat is met de bonuspunten van deelname CL erbij enzo.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gekke lijst.
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/tcoef2017.html
Deze is toch completer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mocht Ajax er later deze maand in slagen de Europa League te veroveren, dan wordt de ploeg mogelijk gehuldigd op het Museumplein.
Dit heeft burgemeester Van der Laan vrijdag laten weten in het AT5-programma Het Gesprek met de Burgemeester. De laatste drie huldigingen van Ajax vonden juist plaats bij de Arena, nadat een huldigingsfeest op het Museumplein behoorlijk uit de hand was gelopen.
Rellen en vernielingen
Ajax werd in 2011 voor het laatst gehuldigd op het Museumplein. Die huldiging ging toen gepaard met rellen, vechtpartijen en vernielingen.
Er werd voor 400.000 euro schade aangericht aan het Stedelijk Museum en in totaal raakten 160 mensen gewond. Sommigen hadden snijwonden door gebroken glas, vele tientallen bezoekers raakten verdrukt in de mensenmassa. De politie arresteerde 64 relschoppers. Later bleek, uit een evaluatie, dat bij de huldiging fout op fout werd gestapeld.
Reden genoeg voor de burgemeester om de volgende huldiging, een jaar later, bij de Arena plaats te laten vinden. Een huldiging op het Museumplein zag hij 'voorlopig niet meer gebeuren.'
'Het gaat nu al lang goed'
Maar in dat beleid komt nu dus mogelijk verandering. 'Ik vind dat het nu zo lang, zo goed gegaan is, dat ik met de hoofdofficier en de hoofdcommissaris heb besproken om een eventuele huldiging en viewing weer op het Museumplein te doen', stelt Van der Laan. 'Juist ook om de goede supporters te belonen voor hun gedrag. Dit maakt het toch meer tot een gebeurtenis voor de hele stad.'
'Het is nog niet honderd procent rond', benadrukt de burgemeester. 'Men moet het wel verdienen, dus het moet goed blijven gaan. Maar als dat het geval is, zijn ook de hoofdofficier en -commissaris van mening dat het dit keer op het Museumplein kan. Dan gaat het om een viewing op grote schermen op de finaledag. En dan zouden ze donderdag terugkomen voor de huldiging. Dit kan weer bijdragen aan de goede verhouding tussen stad en supporters.'
Halve finale
Belangrijkste factor voor het al dan niet doorgaan van de huldiging zijn natuurlijk de Europese prestaties van Ajax de komende weken. Op donderdag 11 mei speelt de ploeg van Peter Bosz z'n tweede halve finalewedstrijd tegen Olympique Lyon. Ajax verdedigt in Frankrijk een 4-1 voorsprong. De finale van de Europa League wordt op 24 mei afgewerkt in het Zweedse Stockholm.
http://www.at5.nl/artikel(...)x-kan-op-museumplein![]()
Ik vraag me af hoe hij nu naar Ajax kijkt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech
Gudelj kan niet druk zetten, Gudelj kan niet verdedigen, Gudelj maakt alleen maar domme overtredingen, Gudelj kan niet voetballen.
Ben blij dat we die kerel kwijt zijnOh.![]()
Die lacht zich de ballen uit zijn broek aangezien hij veel meer verdient in China dan bij Ajax en ik geloof niet dat die jongen het iets boeit wat er nu bij Ajax gebeurt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij nu naar Ajax kijkt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Toch zijn mensen jaloers aangelegd. Leuk als je voor het grote geld in China ziet, maar stiekem baal je denk ik toch als je ziet wat er uiteindelijk met Ajax dit jaar is gebeurd. Want het jaar hierop had je natuurlijk nog veel meer geld kunnen verdienen, als je de finale nu had gespeeldquote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die lacht zich de ballen uit zijn broek aangezien hij veel meer verdient in China dan bij Ajax en ik geloof niet dat die jongen het iets boeit wat er nu bij Ajax gebeurt.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Muah sportief gezien slaat die competitie ook nergens op. Natuurlijk is geld ook belangrijk, maar de meeste spelers hebben ook nog wel iets van eergevoel dat ze zolang mogelijk een sportief toffe carrière hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die lacht zich de ballen uit zijn broek aangezien hij veel meer verdient in China dan bij Ajax en ik geloof niet dat die jongen het iets boeit wat er nu bij Ajax gebeurt.Oh.![]()
quote:De Johan Cruijff Schaal kent vanaf komend seizoen een nieuwe opzet. De Nederlandse Supercup, vernoemd naar de beste Nederlandse voetballer ooit, vindt vanaf komend seizoen plaats in het stadion van de landskampioen in plaats van de Amsterdam ArenA, dat binnenkort als Johan Cruijff ArenA door het leven zal gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat wel raar is dat de bekerwinnaar dan alleen de fans in het uitvak mag zetten (las ik net althans). Moet toch ook 50/50 kunnenquote:Oh.![]()
Precies, zou voor hem hoe triest het ook is een geweldig afscheid zijn. En 'supporters' die het op die dag dan nog durven te verpesten zijn echt helemaal gestoord in hun kop.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
EberhardgodWellicht dan ook zijn laatste kunstje als burgemeester
![]()
Ajax moet donderdag naar lyon. Die dag na Lyon is het vrijdag. Dan ga ik de rest boeken.quote:
dat is waar maar verder wel een goeie oplossingquote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wel raar is dat de bekerwinnaar dan alleen de fans in het uitvak mag zetten (las ik net althans). Moet toch ook 50/50 kunnen![]()
Als hij dat zou willen, was hij wel ergens anders heen gegaan dan naar China...quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah sportief gezien slaat die competitie ook nergens op. Natuurlijk is geld ook belangrijk, maar de meeste spelers hebben ook nog wel iets van eergevoel dat ze zolang mogelijk een sportief toffe carrière hebben.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Oh, dat ging ik ook doenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax moet donderdag naar lyon. Die dag na Lyon is het vrijdag. Dan ga ik de rest boeken.![]()
![]()
Leuk nieuws voor de thuisblijvers donderdag, Frank de Boer gaat de wedstrijd analyseren voor RTL (geen grap)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:58 schreef Caland het volgende:
Leuk nieuws voor de thuisblijvers donderdag, Frank de Boer gaat de wedstrijd analyseren voor RTL (geen grap)dat ga ik opnemen
'Ja maar in mijn tijd wilden de tegenstanders niet voetballen. Nu willen ze dat wel, dan zie je dat je veel meer kansen krijgt.'quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:58 schreef Caland het volgende:
Leuk nieuws voor de thuisblijvers donderdag, Frank de Boer gaat de wedstrijd analyseren voor RTL (geen grap)![]()
Dit gaat puur genieten worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:58 schreef Caland het volgende:
Leuk nieuws voor de thuisblijvers donderdag, Frank de Boer gaat de wedstrijd analyseren voor RTL (geen grap)Oh.![]()
"Ajax heeft nu Messi undercover in het team gekregen"quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
'Ja maar in mijn tijd wilden de tegenstanders niet voetballen. Nu willen ze dat wel, dan zie je dat je veel meer kansen krijgt.'Oh.![]()
dit wordt prachtige tv, ik hoop voor hem dat hij zichzelf niet te veel belachelijk gaat maken.
nog steeds veel respect voor Frank als persoon.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als je toch rashford en dolberg in je voorhoede had op dit moment. Bo'h broekje uit hoor.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop eigenlijk dat hij zelf weer ziet hoe het nu ook kan, en als hij weer gaat trainen dit druk zetten spel ook weer wil gaan spelen (zoals hij bij ons in het begin deed)quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:09 schreef mokkiemok het volgende:
dit wordt prachtige tv, ik hoop voor hem dat hij zichzelf niet te veel belachelijk gaat maken.
nog steeds veel respect voor Frank als persoon.Oh.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 15:29:23Bertrand Traoré ➡️ @EuropaLeague Player of the Week! 🏆Lees meer: https://t.co/Ijk6aoP1Yt #UEL #ajalyo https://t.co/C927xGApi0 reageer retweet
Oh.![]()
Zou het er ook niet een beetje mee te maken hebben gehad dat Frank de laatste 2/3 seizoenen eigenlijk niet echt al te best materiaal meer had. Aankopen zoals nu zijn gedaan was in zijn tijd niet eens bespreekbaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij zelf weer ziet hoe het nu ook kan, en als hij weer gaat trainen dit druk zetten spel ook weer wil gaan spelen (zoals hij bij ons in het begin deed)Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
zijn toen ook genoeg aankopen geweest. Ligt er ook wel aan wat je er mee doet natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou het er ook niet een beetje mee te maken hebben gehad dat Frank de laatste 2/3 seizoenen eigenlijk niet echt al te best materiaal meer had. Aankopen zoals nu zijn gedaan was in zijn tijd niet eens bespreekbaar.
Kijk naar Van Gaal met Oranje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De meeste van die aankopen kwamen gewoon op zijn voorspraak. Zeker zo'n Gudelj heeft hij er doorheen gedrukt omdat hij vond dat het elftal GIF nodig had. Dit terwijl hij in het begin net als Bosz nu ook een jonge Eriksen durfde op te stellen en veel meer druk te zetten. Zijn intentie veranderde gewoon flink, en dat ligt echt niet alleen aan materiaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou het er ook niet een beetje mee te maken hebben gehad dat Frank de laatste 2/3 seizoenen eigenlijk niet echt al te best materiaal meer had. Aankopen zoals nu zijn gedaan was in zijn tijd niet eens bespreekbaar.Oh.![]()
In mijn ogen toch wel de sleutel tot het succes dit seizoen samen met Schöne op 6, afgezien van de algehele speelwijze en filosofie. Gudelj was natuurlijk een enorm storende factor, maar daarnaast vond ik toch ook Riedewald / Bazoer op het middenveld erg matig in hun laatste periode daar. Dat het verdedigend goed staat door een ijzersterk seizoen van Viergever en Sanchez helpt ook wel, met name omdat je lange tijd met Sinkgraven toch een enorm kwetsbare linkerflank had. In aanvallend opzicht draait Dolberg dan weer een zeer goed eerste seizoen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech
Ben blij dat we die kerel kwijt zijn
Ook qua mentaliteit verdient Ziyech wel een compliment. Bijna elke wedstrijd de meeste kilometers afgelegd en bovendien ook vaak nog goede verdedigende acties.
Kijken naar het huidige team dan heb je eigenlijk enkel de back- en buitenposities en wellicht het geleidelijk aan doorselecteren op de 6 (vd Beek ipv Schöne) waar nog wat werk te verzetten valt. Het zou toch wel heerlijk zijn als Younes nog iets meer inzicht zou krijgen en wat aan z'n afwerking zou doen. Ik neem eerlijk gezegd aan dat Traoré vertrekt na dit seizoen. Met spelers als Younes / Traoré heb je eigenlijk wel de zogenaamde moderne back nodig die mee opstoomt en buitenom gaat om het veld breed te houden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik denk toch dat Bosz meer vertrouwen in de spelerskwaliteiten heeft dan De Boer had, Bosz heeft de lat toch een stuk hoger gelegd, dat is in het begin wel gegaan met onnodig puntverlies.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou het er ook niet een beetje mee te maken hebben gehad dat Frank de laatste 2/3 seizoenen eigenlijk niet echt al te best materiaal meer had. Aankopen zoals nu zijn gedaan was in zijn tijd niet eens bespreekbaar.![]()
Met Kluivert en Neres heb je in ieder geval de alternatieven al in huis.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze het vertrek van Traoré gaan opvangen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Traore.Blijft.misschien.welquote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze het vertrek van Traoré gaan opvangen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee joh, Chelsea gaat hem lekker stallen bij een Premier League club of in een andere top 5 competitie.quote:Oh.![]()
Kluivert is wel beter vanaf links eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met Kluivert en Neres heb je in ieder geval de alternatieven al in huis.Oh.![]()
Of verkopen, ik zie een Lyon na afgelopen pot ook wel een miljoentje of 20-25 voor 'em neerleggenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, Chelsea gaat hem lekker stallen bij een Premier League club of in een andere top 5 competitie.. Is veel interesse voor hem.
![]()
Bij Chelsea zullen ze het wel eerst met hem zelf proberen, die zijn veel te bang dat hij een nieuwe De Bruyne blijkt andersquote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of verkopen, ik zie een Lyon na afgelopen pot ook wel een miljoentje of 20-25 voor 'em neerleggen. Is veel interesse voor hem.
Oh.![]()
Of Lukaku. Misschien is het wel onderdeel van hun business model.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Chelsea zullen ze het wel eerst met hem zelf proberen, die zijn veel te bang dat hij een nieuwe De Bruyne blijkt anders![]()
Ik heb 2 sva kaarten hier liggen maar mijn broer is tijdens de finale op vakantie. Is het dan mogelijk dat ik iemand anders meeneem mochten er nog kaarten zijn? Of is dat omwisselen van kaarten op wedstrijddag echt zo strict met id enzo?
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Volgens de statistieken is Younes de nieuwe Ribéryquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Veltman en hij ontlopen elkaar niet volgens de statistieken!!!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat is niet echt een compliment trouwensquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Volgens de statistieken is Younes de nieuwe RibéryRED ONS HENNIEGOD![]()
Lachwekkend dat de EL meer oplevert dan de CL. Niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
2. Ajax (19)
-. Real Madrid (19)
-. Juventus (19)
5. Schalke 04 (17)
bron: https://www.voetbalprimeu(...)et-juve-en-real.html![]()
Dit is zonder de CL bonuspunten, Hans.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lachwekkend dat de EL meer oplevert dan de CL. Niet serieus te nemen.Oh.![]()
Ja dan klopt het dus ook niet. FAKE NEWSquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is zonder de CL bonuspunten, Hans.![]()
Jawel want het gaat nu puur om wedstrijdpunten. En dan is het knap wat Ajax heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dan klopt het dus ook niet. FAKE NEWSOh.![]()
Dan is het nog een vergelijking van niks.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel want het gaat nu puur om wedstrijdpunten. En dan is het knap wat Ajax heeft gedaan.![]()
Okéquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan is het nog een vergelijking van niks.Oh.![]()
Komt er een rondvaart door de grachten mocht Ajax de EL winnen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Op zn minst ff langs bij Willy en Max.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:41 schreef TLC het volgende:
Komt er een rondvaart door de grachten mocht Ajax de EL winnen ?![]()
alles is in beter in rotterdam....quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
En dus?
Feyenoorders halen er alles bij om maar te willen laten zien dat ze beter zijn.
Als ik naar voetbal kijk boeit het mij toch geen bal wat voor stad Rotterdam is, of dat ze betere supporters (zouden) hebben, of een mooier stadion.
Ze moeten alles er bij halen aangezien ze het al jaren lang niet kunnen winnen van Ajax. Blijkbaar zit het er door al die jaren van gebrek aan succes er zo in dat ze even vergeten dat ze dit seizoen het beter gedaan hebben"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Inderdaad zoals altijd geen spelers die voor grof geld verkocht kunnen wordenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles is in beter in rotterdam....RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoho karsdorp kan zo 10 miljoen opleveren hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad zoals altijd geen spelers die voor grof geld verkocht kunnen worden![]()
Poeh poeh wat een geld zeg voor een dravertjequote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoho karsdorp kan zo 10 miljoen opleveren hoorRED ONS HENNIEGOD![]()
True het zijn ook vaak spelers die in het buitenland mislukt zijn en terugkomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad zoals altijd geen spelers die voor grof geld verkocht kunnen worden![]()
Kijk alleen al naar die voorhoede van ze . Gaan een modderfiguur slaan in de CL als dat intact blijftquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
True het zijn ook vaak spelers die in het buitenland mislukt zijn en terugkomen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Botteghin tegen Messi genotquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar die voorhoede van ze . Gaan een modderfiguur slaan in de CL als dat intact blijftOh.![]()
Lekker met de billen in de eigen 16 staan en powervoetbal spelenquote:
Die gaan echt niet meer dan 4 punten halen, met geluk.![]()
Ze moeten al tot God bidden dat ze geen Napoli, Tottenham, Liverpool uit pot 3 loten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lekker met de billen in de eigen 16 staan en powervoetbal spelen
Die gaan echt niet meer dan 4 punten halen, met geluk.![]()
Alsof die zo goed zijn. Napoli en Spurs bakten er dit jaar ook geen kloten van tegen teams als Feyenoord.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten al tot God bidden dat ze geen Napoli, Tottenham, Liverpool uit pot 3 loten.![]()
Waarom jij iets tegen Jørgensen hebt is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar die voorhoede van ze . Gaan een modderfiguur slaan in de CL als dat intact blijft![]()
Een team met een beetje pressie legt ze gewoon op de slachtbank. Lachen man.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten al tot God bidden dat ze geen Napoli, Tottenham, Liverpool uit pot 3 loten.
Genoeg Feyenoord geneuzel tot hier![]()
![]()
Verreweg de meest productieve voorhoede van de eredivisie dit seizoen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar die voorhoede van ze . Gaan een modderfiguur slaan in de CL als dat intact blijftVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als ze 4 punten halen zou dat echt razend knap zijn aangezien ze in pot 4 zitten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lekker met de billen in de eigen 16 staan en powervoetbal spelen
Die gaan echt niet meer dan 4 punten halen, met geluk.Oh.![]()
Liverpool kunnen ze nog wel pakken, die gaan er in de Premier League ook vaak af tegen de kleinere clubs.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten al tot God bidden dat ze geen Napoli, Tottenham, Liverpool uit pot 3 loten.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Verreweg de meest productieve voorhoede van de eredivisie dit seizoen.If anything is je voorhoede juist niet productief. Jörgensen is een fantastische spits, don't get me wrong maar hoeveel 100% kansen hij maar blijft missen is soms bizar.
![]()
Mag je inderdaad niet zeggen dat de Eredivisie zijn niveau isquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom jij iets tegen Jørgensen hebt is mij een raadsel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk eigenlijk niet dat Feyenoord het veel beter of slechter zou doen dan alle andere Nederlandse clubs in de CL de laatste jaren (muv dat incident met PSV). Plek 3 gewoon het hoogst haalbare.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze 4 punten halen zou dat echt razend knap zijn aangezien ze in pot 4 zitten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Leuk dat mengen van Engels en Dutch.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:22 schreef Brammess het volgende:
[..]If anything is je voorhoede juist niet productief. Jörgensen is een fantastische spits, don't get me wrong maar hoeveel 100% kansen hij maar blijft missen is soms bizar.
Oh.![]()
Oja dat was jouw stokpaardje he? Ondertussen al direct betrokken bij zo'n 30+ doelpunten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:22 schreef Brammess het volgende:
[..]If anything is je voorhoede juist niet productief. Jörgensen is een fantastische spits, don't get me wrong maar hoeveel 100% kansen hij maar blijft missen is soms bizar.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax was wel twee keer dicht bij overwintering (waar je ook wel een aantal keer flink genaaid werd), en ze kwamen een keer in een poule met de kampioenen uit Spanje, Engeland en Duitsland en werden nog derde. Dat moet ik Feyenoord nog maar zien doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat Feyenoord het veel beter of slechter zou doen dan alle andere Nederlandse clubs in de CL de laatste jaren (muv dat incident met PSV). Plek 3 gewoon het hoogst haalbare.Oh.![]()
En dat hadden er gewoon 60-70 moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat was jouw stokpaardje he? Ondertussen al direct betrokken bij zo'n 30+ doelpunten.![]()
Precies wat ik zeg dus. 3e of 4e. Genaaid worden is ook nogal suggestief natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax was wel twee keer dicht bij overwintering (waar je ook wel een aantal keer flink genaaid werd), en ze kwamen een keer in een poule met de kampioenen uit Spanje, Engeland en Duitsland en werden nog derde. Dat moet ik Feyenoord nog maar zien doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zou een leuk kansen missend koppeltje kunnen zijn met Younesquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
En dat hadden er gewoon 60-70 moeten zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zag overigens laatst een leuk statistiekje bijvoorbeeld dat Jörgensen een lager conversieratio heeft dan Traoré![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
En dat hadden er gewoon 60-70 moeten zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In 2 kut poules ja. Daar wordt Feyenoord ook makkelijk 3equote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax was wel twee keer dicht bij overwintering (waar je ook wel een aantal keer flink genaaid werd), en ze kwamen een keer in een poule met de kampioenen uit Spanje, Engeland en Duitsland en werden nog derde. Dat moet ik Feyenoord nog maar zien doen.![]()
Als er twee zuivere goals van je worden afgekeurd tegen Real Madrid is dat gewoon genaaid, als je daarmee door was gegaan. Net als die pingel thuis tegen Milan toen met Balotelli.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus. 3e of 4e. Genaaid worden is ook nogal suggestief natuurlijk.
Maar het grote verschil is wel dat Ajax altijd in pot 3 zat met de loting en Feyenoord dus in pot 4.Oh.![]()
Nou, laat zien dat statistiekje.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:26 schreef Brammess het volgende:
Ik zag overigens laatst een leuk statistiekje bijvoorbeeld dat Jörgensen een lager conversieratio heeft dan Traoré
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
ok hansquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In 2 kut poules ja. Daar wordt Feyenoord ook makkelijk 3e![]()
Dit baseer je op de geweldige prestaties van Feyenoord de laatste jaren in Europa?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In 2 kut poules ja. Daar wordt Feyenoord ook makkelijk 3eOh.![]()
Wat een onzinquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou een leuk kansen missend koppeltje kunnen zijn met Younes.
![]()
Nee op het feit dat Zagreb en Celtic nog minder dan Willem 2 zijn. Dus poeh wat knap zeg.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit baseer je op de geweldige prestaties van Feyenoord de laatste jaren in Europa?![]()
Dit is echt klinkklare onzin Bram.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:22 schreef Brammess het volgende:
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Ja en in pot 3 werd Ajax ook altijd derde. Ik zeg toch zelf ook dat plaats 3 voor Nederlandse clubs over het algemeen gewoon het hoogst haalbare is.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er twee zuivere goals van je worden afgekeurd tegen Real Madrid is dat gewoon genaaid, als je daarmee door was gegaan. Net als die pingel thuis tegen Milan toen met Balotelli.
Maar het grote verschil is wel dat Ajax altijd in pot 3 zat met de loting en Feyenoord dus in pot 4.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad zoals altijd geen spelers die voor grof geld verkocht kunnen wordenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoho karsdorp kan zo 10 miljoen opleveren hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poeh poeh wat een geld zeg voor een dravertje
Ik vind het te weinig ambitieus om te zeggen dat derde worden het hoogst haalbaar is.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en in pot 3 werd Ajax ook altijd derde. Ik zeg toch zelf ook dat plaats 3 voor Nederlandse clubs over het algemeen gewoon het hoogst haalbare is.Oh.![]()
Some people think dat ze dan intelligenter overkomen of zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat mengen van Engels en Dutch.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Ja die kan je dan toch ook gewoon loten en zit overwintering er dus toch nog vaak zat inquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee op het feit dat Zagreb en Celtic nog minder dan Willem 2 zijn. Dus poeh wat knap zeg.
Oh.![]()
Wie zegt er van niet? Je draait weer met van alles.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die kan je dan toch ook gewoon loten en zit overwintering er dus toch nog vaak zat in![]()
Niet voor Feyenoord met Zorya nog watquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die kan je dan toch ook gewoon loten en zit overwintering er dus toch nog vaak zat inRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb het ook niet over ambities, ik heb het over feiten. Als in 10 jaar alleen PSV een keertje overwinterde kan je wel stellen dat de CL voor Nederlandse ploegen gewoon een niveau of 5 te hoog is. Dat vind ik verder ook helemaal geen schande.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het te weinig ambitieus om te zeggen dat derde worden het hoogst haalbaar is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat je meteen zegt van "Ja dat waren kutpoules". Ja en? Die kan je waarschijnlijk ook krijgen in de CL dus dan is overwintering echt niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie zegt er van niet? Je draait weer met van alles.Oh.![]()
Zorya Bedankthanskquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet voor Feyenoord met Zorya nog wat
Oh.![]()
Alleen ploegen als Real/Barca/Bayern/Juventus zijn wel echt vijf klasses te hoog. De rest is wel te pakken op een goede dag.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over ambities, ik heb het over feiten. Als in 10 jaar alleen PSV een keertje overwinterde kan je wel stellen dat de CL voor Nederlandse ploegen gewoon een niveau of 5 te hoog is. Dat vind ik verder ook helemaal geen schande.Oh.![]()
Tja. Als Ajax in de CL komt krijg je Viergever tegen Messi.quote:
Geen enkele Nederlandse club heeft iets te zoeken in de Champions League.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Jij moet echt eens begrijpend leren lezen en geen eigen invulling aan woorden gaan geven. Feit is dat Ajax niks in de cl heeft laten zien de laatste jaren, dus Feyenoord bij voorbaat uitlachen is een beetje sneu.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je meteen zegt van "Ja dat waren kutpoules". Ja en? Die kan je waarschijnlijk ook krijgen in de CL dus dan is overwintering echt niet uit te sluiten.![]()
Ja, 3 van de 10 keer ofzo.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen ploegen als Real/Barca/Bayern/Juventus zijn wel echt vijf klasses te hoog. De rest is wel te pakken op een goede dag.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind de Europa League verder ook een veel toffer toernooi hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja. Als Ajax in de CL komt krijg je Viergever tegen Messi.
Geen enkele Nederlandse club heeft iets te zoeken in de Champions League.Oh.![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Europa League verder ook een veel toffer toernooi hoor.![]()
Feyenoord gaat volgend seizoen iedereen verbazen in de CL![]()
Ik ben de eerste die het zei
Als jij daar dan ook eens mee begint.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij moet echt eens begrijpend leren lezen en geen eigen invulling aan woorden gaan geven. Feit is dat Ajax niks in de cl heeft laten zien de laatste jaren, dus Feyenoord bij voorbaat uitlachen is een beetje sneu.
En "Niks laten zien". Dat vind ik allemaal wel meevallen, was niet geweldig maar toch een aantal keer goede overwinningen geboekt.Oh.![]()
Ik verdraai geen woorden. Tevens heb ik dat wel geleerd op school. Zal jij ook eens moeten proberen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij daar dan ook eens mee begint.
En "Niks laten zien". Dat vind ik allemaal wel meevallen, was niet geweldig maar toch een aantal keer goede overwinningen geboekt.![]()
Traoré, wat een verhaal ook he. Paar maanden geleden door iedereen uitgekotst als rechtsbuiten. Nu als rechtsbuiten speler van de week worden in de halve finale EL, met 90% van de stemmen. Paul Pogba eervol tweede.
Soms moet je je echt even in de arm knijpen![]()
![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Haha echt he. Bizar.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Traoré, wat een verhaal ook he. Paar maanden geleden door iedereen uitgekotst als rechtsbuiten. Nu als rechtsbuiten speler van de week worden in de halve finale EL, met 90% van de stemmen. Paul Pogba eervol tweede.
Soms moet je je echt even in de arm knijpenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie je anders vaak genoeg teksten verkeerd interpreterenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik verdraai geen woorden. Tevens heb ik dat wel geleerd op school. Zal jij ook eens moeten proberen.Oh.![]()
Die hele CL boeit me ook niet zoveel hoor. Achteraf wel blij dat we die aids hebben gemist want wij hadden best een leuke poule.![]()
Die is na dit seizoen pleite. Leuk dat hij het goed doet, maar beter dat hij vertrekt zodat we eigen jeugd kunnen doorzetten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Soms moet je je echt even in de arm knijpen![]()
Als je een beetje een leuke loting hebt, dan kan dat.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord gaat volgend seizoen iedereen verbazen in de CL![]()
Ik ben de eerste die het zeiOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Niets laten zien is vierde in de poule worden lijkt me, maar geef me alsjeblieft een lesje interpreteren.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij moet echt eens begrijpend leren lezen en geen eigen invulling aan woorden gaan geven. Feit is dat Ajax niks in de cl heeft laten zien de laatste jaren, dus Feyenoord bij voorbaat uitlachen is een beetje sneu.![]()
![]()
Ah kijk, meneer de aandeelhouder is bang dat er misschien een biertje valt over zijn net gewassen Mercedes AMG![]()
![]()
Of nog erger, uitgeschakeld worden in de voorronde.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niets laten zien is vierde in de poule worden lijkt meVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax zit maar met één doel in de CL, en dat is plaatsing voor de heilige EL.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Of nog erger, uitgeschakeld worden in de voorronde.![]()
Stel, stel, stel dat Ajax de EL wint. In een hypothetisch geval dus hè...
Dan is Ajax momenteel de nummer 19 van de teams die zich (met de huidige stand van de UEFA rankings for club competitions) plaatsen voor de CL. Uiteraard gebaseerd op de huidige stand in de competitie Dit zou dus groep 3 betekenen.
Van de 18 voor hun zouden er 5 teams nog in de voorronde uit moeten komen. Dus plaats in groep 2 is nog wel mogelijk. Zou helpen als ze nog 2 plekken kunnen stijgen op de ranking, dan zijn ze Kiev voorbij
Als ze de EL winnen zijn ze Kiev sowieso wel voorbij lijkt me toch.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:18 schreef franklop het volgende:
Stel, stel, stel dat Ajax de EL wint. In een hypothetisch geval dus hè...
Dan is Ajax momenteel de nummer 19 van de teams die zich (met de huidige stand van de UEFA rankings for club competitions) plaatsen voor de CL. Uiteraard gebaseerd op de huidige stand in de competitie Dit zou dus groep 3 betekenen.
Van de 18 voor hun zouden er 5 teams nog in de voorronde uit moeten komen. Dus plaats in groep 2 is nog wel mogelijk. Zou helpen als ze nog 2 plekken kunnen stijgen op de ranking, dan zijn ze Kiev voorbijOh.![]()
Staan anderhalve punt achter. Geen idee hoe het precies werkt. Qua punten. Want het is volgens mij niet dat winst +3 punten erbij is. Even kijken of ik het kan vindenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze de EL winnen zijn ze Kiev sowieso wel voorbij lijkt me toch.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
1 punt bonus voor het bereiken van de finale en als je wint krijg je ook een punt voor een winstpartijquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Staan anderhalve punt achter. Geen idee hoe het precies werkt. Qua punten. Want het is volgens mij niet dat winst +3 punten erbij is. Even kijken of ik het kan vindenOh.![]()
Dan zit dat er hopelijk nog wel inquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 punt bonus voor het bereiken van de finale en als je wint krijg je ook een punt voor een winstpartij
Het op 1 na slechtste jaar is er volgend seizoen vanaf.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo zonde van dat kutjaar vorig jaarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nu verwacht ik niet dat we volgend seizoen weer zo ver gaan komen Europeesquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Het op 1 na slechtste jaar is er volgend seizoen vanaf.
Oh.![]()
https://twitter.com/SjorsvanVeen/status/860564980869025792
De 1-0 van Eiting. Lekkere aanval en dito afwerking.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: