Dat pulled pork is ook maar gekkigheidquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
Laatst op Schiphol Pulled Pork tosti
zou niet aanraden
Ik vind daar vrij weinig aan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat pulled pork is ook maar gekkigheid
Keuringsdienst genotquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat pulled pork is ook maar gekkigheid
oh dacht dat je nog LTC hadquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:56 schreef Fok-it het volgende:
Sorry InsoNee heb geen BTC of LTC meer.
Wel spijtig. Maargoed. Heeft nu toch geen zin meer om in te stappen
buy high sell lowquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:56 schreef Fok-it het volgende:
Sorry InsoNee heb geen BTC of LTC meer.
Wel spijtig. Maargoed. Heeft nu toch geen zin meer om in te stappen
Nein, het is nu alleen leuk als je gaat traden toch tussen die verschillende coins? Maar ik snap daar de ballen niet vanquote:
Ik hold vooral.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nein, het is nu alleen leuk als je gaat traden toch tussen die verschillende coins? Maar ik snap daar de ballen niet van
Paar jaar geleden toen ze nog op 150 stonden had ik er 2 of 3 ofzo. Dat had je gewoon moeten laten staanquote:
Je moet het ook eigenlijk alleen zien als langetermijn investeringquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen ze nog op 150 stonden had ik er 2 of 3 ofzo. Dat had je gewoon moeten laten staanMaar slecht in
Wat is dat waves danquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hold vooral.
Ik trade maar heel weinig voor de lol.
Tering interessant nieuw project.quote:
Er is iedere maand wel weer een nieuwe coin die helemaal geweldig is. Waarom is dit geen pump n dump schemequote:Op donderdag 4 mei 2017 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tering interessant nieuw project.
Typisch weet er het fijne van.
Mijn schoonvader zit er ook in met wat waves.
Typisch en ik ook.
Echt mooi spul.
Als het allemaal toch pump en dump is, dan kun je er makkelijk van profiterenquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is iedere maand wel weer een nieuwe coin die helemaal geweldig is. Waarom is dit geen pump n dump scheme
Staat wel heel laag dat Wavesquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het allemaal toch pump en dump is, dan kun je er makkelijk van profiteren
als je tijd/kennis neemt te onderzoeken welke coin je moet hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het allemaal toch pump en dump is, dan kun je er makkelijk van profiteren
Daar gaat het ook niet om he.quote:
Die is nu miljonairquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je tijd/kennis neemt te onderzoeken welke coin je moet hebben
Magnet in cryptocurrencies topic bijvoorbeeld
Ja dat bedoelde ik.quote:
In waves?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:12 schreef Fok-it het volgende:
Maar jij zit daar dan met duizenden in lijkt me al Inso?
Jaquote:
Daarom. Dat is voor mij dan weer niet mogelijk.quote:
Is toch net zo leuk?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar voor klein bedragje ga ik het wel doen ja, even accountje aanmaken
heb je een wallet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Dat is voor mij dan weer niet mogelijk.
Maar voor klein bedragje ga ik het wel doen ja, even accountje aanmaken
Ja zeker, ik laat het nu ook wel staan hoorquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch net zo leuk?
Het gaat om het rendement.
Not yetquote:
waar?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Lol, ik wilde er 100 kopen, hebben ze niet op voorraad
Litebitquote:
ja maar bijna niemand spaart nog serieusquote:
Bron? Laatste berichten die ik heb gehoord sparen Nederlands nog altijd als een malle.. maar beetje sparen zonder doel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar bijna niemand spaart nog serieus
zulke lage of zelfs negatieve rente dwingt mensen als het ware om ergens in te investeren bij oplopende inflatie
https://www.rtlnieuws.nl/(...)einig-zeer-zorgelijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bron? Laatste berichten die ik heb gehoord sparen Nederlands nog altijd als een malle.. maar beetje sparen zonder doel.
Ahh thanks, al zijn dit ook wel van die cijfers die je op veel verschillende manieren kan voorschotelen waardoor het wel weer positief lijkt..quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)einig-zeer-zorgelijk
Nibud heeft er een hele campagne aan gewijd. Al doelde ik daar niet op. Meer dat mensen bij 0.1 % rente eerder geneigd zijn hun geld te investeren in zaken met hoger rendement maar meer risico.
Als de economie dan vervolgens krimpt verliezen ze big time.
Mara hoe groot is dit probleem daadwerkelijk, om hoeveel mensen gaat het? Geld weg is kut maar meestal zijn mensen met aandelen ook wel de meer welvarende mensen want met aandelen staat dat geld hoe dan ook niet op je rekening dus moet je het wel kunnen missenquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:45 schreef Elan het volgende:
Rond 2000 met internetbubble gingen gewone jan lul mensen ook opeens massaal in aandelen. Kon niet misgaan. Toen kwam die burst. Geld weg lol.
Vaak creëren die zogenaamde investeringen een bubbel, die op termijn knapt. Je investeert namelijk alleen om daar uiteindelijk ergens zelf beter van te worden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh thanks, al zijn dit ook wel van die cijfers die je op veel verschillende manieren kan voorschotelen waardoor het wel weer positief lijkt..
Maar om op je punt in te gaan, de kans dat de economie krimpt of valt of recessie is niet zo groot als we allemaal massaal ons geld gaat investeren in de economie toch. Of bedoel je iets anders?
Toen met die aandelen ging het inderdaad om mensen die het konden missen, al had je toen ook beleggingshypotheken die later voor veel ellende hebben gezorgd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mara hoe groot is dit probleem daadwerkelijk, om hoeveel mensen gaat het? Geld weg is kut maar meestal zijn mensen met aandelen ook wel de meer welvarende mensen want met aandelen staat dat geld hoe dan ook niet op je rekening dus moet je het wel kunnen missen
En massaal aandelen zetten op een ding doen er ook niet veel, meer verspreid. Dus denk dat dit wel meevalt allemaal toch? Natuurlijk zullen er mensen zijn met flinke klappers maar geen Ijslandschandaal ofzo
Ik snap het niet helemaal. Als ik het goed begrijp zeg je dat mensen het vast zetten voor 10 jaar en na die 10 jaar is het weer los dus moeten ze huidige rente betalen en die is dan veel hoger dan wat ze gewend izjn dus plotseling hoge kosten en dat zorgt voor problemen? Maar als het niet vast staat dan hadden ze die hoge kosten toch ook maar dan veel eerder?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen met die aandelen ging het inderdaad om mensen die het konden missen, al had je toen ook beleggingshypotheken die later voor veel ellende hebben gezorgd.
Wat je nu ziet is dat mensen veel investeren in stenen tegen een lage rente, zetten dat 10 jaar vast .
Op zich prima maar als de hypotheekrente plotseling flink stijgt heb je over 10 jaar veel hogere kosten.
Als je woning dan ook nog eens minder waard is ben je gewoon de pineut.
Als je vervolgens ook nog je baan kwijt raakt en je huis moet verkopen heb je een enorm probleem.
En al die zaken versterken elkaar tijdens een crisis als een soort sneeuwbal-effect. En mensen die denken dat er geen recessie komt is leven in een sprookje want er komt ALTIJD een nieuwe recessie.
Daarom altijd wat sparen (ookal krijg je geen ene kut rente )
En dat wil niemandquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En daarom heb ik mijn huidige hypotheekrente laten verlagen van 5,1 naar 3,1%
Je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet.
Scheelt mij iedere maand 400 euro op hypotheek kosten, deze verlaging. Steek ik zo in mijn zak. 10 jaar lang. Dan zien we wel weer verder tegen die tijd. Moest met mijn vorige hypotheek nog 4 jaar maar wilde niet meer wachten, kans dat je over 4 jaar nauwelijks in rente omlaag kan is groot.quote:
Dan kun je minder lenen, je kunt nu meer lenen juist omdat de rente zo laag is. Daardoor stijgen de huizenprijzen weer en beweegt de markt zich opwaarts.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Als ik het goed begrijp zeg je dat mensen het vast zetten voor 10 jaar en na die 10 jaar is het weer los dus moeten ze huidige rente betalen en die is dan veel hoger dan wat ze gewend izjn dus plotseling hoge kosten en dat zorgt voor problemen? Maar als het niet vast staat dan hadden ze die hoge kosten toch ook maar dan veel eerder?
quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan kun je minder lenen, je kunt nu meer lenen juist omdat de rente zo laag is. Daardoor stijgen de huizenprijzen weer en beweegt de markt zich opwaarts.
Andersom kan dus ook, zoals je in 2010 gezien hebt.
Jep dat scheelt echt een paar honderd euro per maand tov de oude situatie.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij hebt toch ook rentemiddeling gedaan, Elan?
Klopt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep dat scheelt echt een paar honderd euro per maand tov de oude situatie.
Ahh ok ok, nah ik weet er bijzonder weinig van af merk ik alquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan kun je minder lenen, je kunt nu meer lenen juist omdat de rente zo laag is. Daardoor stijgen de huizenprijzen weer en beweegt de markt zich opwaarts.
Andersom kan dus ook, zoals je in 2010 gezien hebt.
picsquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
pics
Ik heb gister een leuke jas gekocht
twee simpele t-shirtjes en basic broek voor werkquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
pics
Ik heb gister een leuke jas gekocht
alleen schoenen koop ik onlinequote:Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik shop bijna nooit op straat zeg maar, lekker online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |