Suarez kwam 10 jaar terug bij Ajax, Eriksen speelde er, Vertonghen speelde er, Sanchez/Dolberg/De Ligt/Onana nu. Dus dat is niet één zo'n speler per 10/15 jaar, dat is gewoon onzin.quote:
Zag gisteren weer topics van hem met foto's van zijn sigaar. Wat een figuur is dat toch man man manquote:
Oh dacht thaisequote:Op donderdag 4 mei 2017 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
Iwaniusgod heeft Oekraïense inso
Lekker overzichtelijk
je vergeet boilesenquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez kwam 10 jaar terug bij Ajax, Eriksen speelde er, Vertonghen speelde er, Sanchez/Dolberg/De Ligt/Onana nu. Dus dat is niet één zo'n speler per 10/15 jaar, dat is gewoon onzin.
Hahaha ja, na ajaxquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag gisteren weer topics van hem met foto's van zijn sigaar. Wat een figuur is dat toch man man man
Dat moet echt nog maar helemaal blijken hoor. Waarschijnlijk gaat Dolberg het niveau Suarez niet redden. En de Ligt vergelijken met Vertonghen u wot m8?quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez kwam 10 jaar terug bij Ajax, Eriksen speelde er, Vertonghen speelde er, Sanchez/Dolberg/De Ligt/Onana nu. Dus dat is niet één zo'n speler per 10/15 jaar, dat is gewoon onzin.
Hoezo niet? Het kan altijd natuurlijk, maar Suarez speelde op de leeftijd van wat Dolberg nu is bij Groningen. En je kan ook nog een groot talent zijn en een zeer goede speler worden als je dan iets minder bent dan Suarez. De Ligt kan wel verder komen dan Vertonghen, die speelde op zijn 20e nog bij RKCquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet echt nog maar helemaal blijken hoor. Waarschijnlijk gaat Dolberg het niveau Suarez niet redden. En de Ligt vergelijken met Vertonghen u wot m8?
lolquote:Somalische veiligheidsmedewerkers
hebben gisteren per abuis een minister
uit het land doodgeschoten.Zijn auto
blokkeerde een straat in de buurt van
het presidentiële paleis en inzittenden
werden door de agenten aangezien voor
terroristen.Het slachtoffer is minister
van Bouw en Infrastructuur Siraji.
oh. raarquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Inso quote net die post van Mortaxx maar die stond er bij mij niet tussen.
neequote:Op donderdag 4 mei 2017 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je die BBC docu gezien van Reggie Yates?
ik heb je geblokkeerdquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Inso quote net die post van Mortaxx maar die stond er bij mij niet tussen.
Waarom wel?quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wel?
Kan altijd natuurlijk, maar kans is toch vele malen groter dat zijn plafond ergens ligt bij Everton/Lazio dan bij absolute wereldtop zoals bij Barcelona.
lol.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had half jaar terug 100 LTC. Helft uitgegeven toen en andere helft verkocht toen het rond 8 stond
Hij heeft het talent wel om die wereldtop te halen, nu kan die ontwikkeling altijd ergens stokken door blessureleed. Maar als dat normaal verloopt zie ik niet in waarom hij dat niveau niet kan nastreven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wel?
Kan altijd natuurlijk, maar kans is toch vele malen groter dat zijn plafond ergens ligt bij Everton/Lazio dan bij absolute wereldtop zoals bij Barcelona.
Wie was ook alweer die gast die veel geld verloor met al die coins? Ben zijn naam kwijt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
ik dacht dat iemand van GRTD nog LTC had.
Spatieloos.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die gast die veel geld verloor met al die coins? Ben zijn naam kwijt.
Net als jullie realistische benadering dat Ajax nooit meer de finale van de Europa League zou halen zeker. Flikker toch op joh.quote:
Ohja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spatieloos.
Die had gewoon moeten holden.
All time high atm
Jullie staan er nog niet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net als jullie realistische benadering dat Ajax nooit meer de finale van de Europa League zou halen zeker. Flikker toch op joh.
Nee Europa League.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie staan er nog niet?
En dat ging volgens mij over de Champions League.
Op basis van 30 wedstrijden bij Ajax heeft hij die potentie, dat zie jij.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het talent wel om die wereldtop te halen, nu kan die ontwikkeling altijd ergens stokken door blessureleed. Maar als dat normaal verloopt zie ik niet in waarom hij dat niveau niet kan nastreven.
Ga je dan weer lollig doen in het Ajaxtopicquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit worden Stijnpraktijken als ze choken.
Ajax wint de ELquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan weer lollig doen in het Ajaxtopic
Dat zou ik niet onverstandig vinden van Ajax. Ik stuur meteen even een mailtje naar ons aller Marc.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van 30 wedstrijden bij Ajax heeft hij die potentie, dat zie jij.
Nou als ik Ajax was zou ik jou dan maar per DIRECT inhuren als scout. Kun je meteen op vakantie![]()
Neem je Tjacka mee dan?
Net zoals het niet onverstandig is dat Feyenoord mij als spelers inhuren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat zou ik niet onverstandig vinden van Ajax.
Heb met JR afgesproken begin van dit jaar Feyenoord kampioen jullie de Europa Leaguequote:Op donderdag 4 mei 2017 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee Europa League.
Dit geeft Ajax niet meer weg.
Gooi jezelf weg kneusquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan nog steeds mis gaan hoor.
Ben je zo multifunctioneel dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals het niet onverstandig is dat Feyenoord mij als spelers inhuren.
Druk zetten op Fellaini, ja dat gaat leuk worden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ze tegen united moeten in de finale, dat kun je bijna niet verliezen.
Ja dat was ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het ajax topic was er ook zo'n gek
Zie Schalke uit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan nog steeds mis gaan hoor.
Als je denkt dat Ajax dit nog weggeeft ben je het niet waard om nog te ademen hoor.quote:
We hebben nu een doelpunt meer speling lolquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schalke uit ging ook bijna mis. Mooi was dat.
Ik zelf denk dat het ook wel goed zit, maar het kan zeker nog wel misgaan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je denkt dat Ajax dit nog weggeeft ben je het niet waard om nog te ademen hoor.
Korte termijn geheugen is slecht bij sommigen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De misplaatste arrogantie neemt weer toe bij sommige neusjes.
Wat word ik hier treurig van zeg. Ook nog neusjes.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De misplaatste arrogantie neemt weer toe bij sommige neusjes.
En een uitdoelpunt tegenquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hebben nu een doelpunt meer speling lol
Dat hoop je ja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zelf denk dat het ook wel goed zit, maar het kan zeker nog wel misgaan.
Wel leuk om jou mad te krijgen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat word ik hier treurig van zeg. Ook nog neusjes.![]()
Jij hebt toch kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |