ik heb je geblokkeerdquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Inso quote net die post van Mortaxx maar die stond er bij mij niet tussen.
Waarom wel?quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wel?
Kan altijd natuurlijk, maar kans is toch vele malen groter dat zijn plafond ergens ligt bij Everton/Lazio dan bij absolute wereldtop zoals bij Barcelona.
lol.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had half jaar terug 100 LTC. Helft uitgegeven toen en andere helft verkocht toen het rond 8 stond
Hij heeft het talent wel om die wereldtop te halen, nu kan die ontwikkeling altijd ergens stokken door blessureleed. Maar als dat normaal verloopt zie ik niet in waarom hij dat niveau niet kan nastreven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wel?
Kan altijd natuurlijk, maar kans is toch vele malen groter dat zijn plafond ergens ligt bij Everton/Lazio dan bij absolute wereldtop zoals bij Barcelona.
Wie was ook alweer die gast die veel geld verloor met al die coins? Ben zijn naam kwijt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
ik dacht dat iemand van GRTD nog LTC had.
Spatieloos.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die gast die veel geld verloor met al die coins? Ben zijn naam kwijt.
Net als jullie realistische benadering dat Ajax nooit meer de finale van de Europa League zou halen zeker. Flikker toch op joh.quote:
Ohja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spatieloos.
Die had gewoon moeten holden.
All time high atm
Jullie staan er nog niet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net als jullie realistische benadering dat Ajax nooit meer de finale van de Europa League zou halen zeker. Flikker toch op joh.
Nee Europa League.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie staan er nog niet?
En dat ging volgens mij over de Champions League.
Op basis van 30 wedstrijden bij Ajax heeft hij die potentie, dat zie jij.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het talent wel om die wereldtop te halen, nu kan die ontwikkeling altijd ergens stokken door blessureleed. Maar als dat normaal verloopt zie ik niet in waarom hij dat niveau niet kan nastreven.
Ga je dan weer lollig doen in het Ajaxtopicquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit worden Stijnpraktijken als ze choken.
Ajax wint de ELquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan weer lollig doen in het Ajaxtopic
Dat zou ik niet onverstandig vinden van Ajax. Ik stuur meteen even een mailtje naar ons aller Marc.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van 30 wedstrijden bij Ajax heeft hij die potentie, dat zie jij.
Nou als ik Ajax was zou ik jou dan maar per DIRECT inhuren als scout. Kun je meteen op vakantie![]()
Neem je Tjacka mee dan?
Net zoals het niet onverstandig is dat Feyenoord mij als spelers inhuren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat zou ik niet onverstandig vinden van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |