Dan zien wij er dus niks vanquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Lyon gaat ook gewoon winnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
9:05 PM
+154
Olympique Lyonnais1.65
X4.20
Ajax Amsterdam4.75
9:05 PM
volgens deze quote gaat ajax dik verliezen donderdag.......
4.75 per euro als AJAX gaat winnen....
ik denk dat ik 20 euro op ajax ga zetten.........
In Australië hebben ze geen camera's? En Cadby kan toch gewoon meedoen met de normale PDC toernooienquote:
Jawel. Wij zien er niets van. Die gooit op Australische toernooien en nog niet op de PDC-tour.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Stijn is mij voor, het zal eens nietquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Australië hebben ze geen camera's? En Cadby kan toch gewoon meedoen met de normale PDC toernooien
Waarom niet. Hij was toch zo goed?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel. Wij zien er niets van. Die gooit op Australische toernooien en nog niet op de PDC-tour.
Mee eens, ook in de Serie A soms tegen veel zwakkere teams. Ik snap dan ook niet zo goed dat mensen dit team zo fantastisch vinden. Die finale tegen Real wordt vrij voorspelbaar: Real de bal, Juve verdedigen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zo speelt Juve al de hele Europese campagne.
Ze kunnen ook gewoon prima voetballen. Dat je prima kan verdedigen wil natuurlijk niet zeggen dat je park the bus speeltquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:13 schreef Vasion het volgende:
Die counters van Juve zijn wel genot hoor, daar niet van
JIJ SNAP GOKKEN NIET ZO GOED HE....quote:
geef mij tips voor money dan niet gierig zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIJ SNAP GOKKEN NIET ZO GOED HE....
je zet altijd in op de underdog en de ploeg met de hoogste quotering
dan win je het meeste geld....
amateur ben je
Niet voor niks een dartfan. Altijd maar mikken op die zekere triple.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
amateur ben je
Kijk niet veel Serie A wedstrijden maar heb Juve een aantal keer keihard zien domineren.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd, waarom zou je ook anders met die achterhoede?
Ik gok ook nooit gelukkigquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
amateur ben je
Vorig jaar won hij toch zo'n jeugd PDC toernooi? Maar raar, weet nog dat jij zo'n grote FAN was van hem toen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft niet meegedaan aan de Qualifiying School om op de PDC Tour te komen.
verstandig van jequote:
Ja, maar tegenwoordig levert je dat geen tourkaart op. Hij doet wel mee aan de GSoD in november, da's een invitatietoernooi.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar won hij toch zo'n jeugd PDC toernooi? Maar raar, weet nog dat jij zo'n grote FAN was van hem toen.
wie niet gokt die niet wint.....quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien was je nu miljonair geweest als je het wel had gedaan.
Uiteraard. Want als een man sex wil is hij vrouwenhater en verkrachter. Voor iedereen die eens een duidelijk beeld wil van mannenhatend feminisme versus mannenrechten kan ik de docu 'The Red Pill' aanraden. Gemaakt door een feministe die bij haar onderzoek naar huiselijk geweld stuitte op een mannenbeweging, luisterde naar hun argumenten en compleet om sloeg en een docu maakte over de man die geen man meer mag zijn, de man die qua rechten veel lager op de lijst staat dan vrouwen en de man die maatschappelijk, sociaal en juridisch gezien het onderspit delft tegen de vrouw, die op alle mogelijke manieren beschermd wordt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig levert je dat geen tourkaart op. Hij doet wel mee aan de GSoD in november, da's een invitatietoernooi.
Of misschien had ik al mijn spaargeld wel vergokt, dus laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien was je nu miljonair geweest als je het wel had gedaan.
Ja dat heb ik vorig jaar nog gekeken volgens mij, misschien pak ik dat dit jaar weer mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig levert je dat geen tourkaart op. Hij doet wel mee aan de GSoD in november, da's een invitatietoernooi.
Goede timing.quote:
grote economen beweren dat sparen juist geld kostquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of misschien had ik al mijn spaargeld wel vergokt, dus laten we dat maar niet doen.
jij bent rare vogelquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of misschien had ik al mijn spaargeld wel vergokt, dus laten we dat maar niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |