Of misschien had ik al mijn spaargeld wel vergokt, dus laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien was je nu miljonair geweest als je het wel had gedaan.
Ja dat heb ik vorig jaar nog gekeken volgens mij, misschien pak ik dat dit jaar weer mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig levert je dat geen tourkaart op. Hij doet wel mee aan de GSoD in november, da's een invitatietoernooi.
Goede timing.quote:
grote economen beweren dat sparen juist geld kostquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of misschien had ik al mijn spaargeld wel vergokt, dus laten we dat maar niet doen.
jij bent rare vogelquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of misschien had ik al mijn spaargeld wel vergokt, dus laten we dat maar niet doen.
Moeten zij weten. (lol)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
grote economen beweren dat sparen juist geld kost
tering juventus ...tv kan defenitief uit
Je bent toch student? hoe kan je dan spaargeld hebben?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |