a) Als het er één was moeten het dus 50 wedstrijden zijn, geen 100quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke ene pot? Sinds 1992 zijn er wel meer dan 100 CL potjes gespeeld, idioot.
1e leg. Het is geen darts.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) Als het er één was moeten het dus 50 wedstrijden zijn, geen 100
b) Het gaat alleen om de wedstrijden waarin de eerste leg eindigde in 0-2
Kansloze.
Wat een hoop puntjes klaas.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom zou je nog naar de wedstrijd willen kijken...
vraag ik me nu af.....
OMdat monaco misschien nog een stunt zou kunnen uithalen is mijn enige gedachte ......
kijken hoeveel geld dat oplevert......
Heerlijk om je denkproces in je posts te kunnen vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom zou je nog naar de wedstrijd willen kijken...
vraag ik me nu af.....
OMdat monaco misschien nog een stunt zou kunnen uithalen is mijn enige gedachte ......
kijken hoeveel geld dat oplevert......
Die bovenste is niet van JC maar van een of andere makelaar in Ik Vertrekquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk die quotes van Zenden tussen die quotes van God in je sig.
Komt dat oude mens ook nog eens aan haar trekken. Bedankt, Onlogisch.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder schudde gisteren als een baby.
Ik ben de beroerdste niet, amice.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt dat oude mens ook nog eens aan haar trekken. Bedankt, Onlogisch.
Ik word onzeker als je moeder te moe is voor een tweede ronde.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Word je onzeker wanneer ik je aan je eigen keuzes overlaat?
Oh ik dacht dat Jopie ook zo'n uitspraak had gedaanquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die bovenste is niet van JC maar van een of andere makelaar in Ik Vertrek
4/10 (Nee, niet het vak )quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik word onzeker als je moeder te moe is voor een tweede ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |