Nooit zo naast gezeten als met hem.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag op regelmatige basis invallen en doet het niet onverdienstelijk.
Dat dacht Atletico vorig jaar in de finale ook.. en toen liet Zidane Real op de Atletico manier spelen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die komen wel en dan kan Juve counteren.
Was ook niets van mooi spel terug te zien van Monaco.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:14 schreef Dejannn het volgende:
Jammer dat Monaco heeft verloren, heb zelf niet direct veel met Juve, waar ik Monaco juist heel tof en fris vond spelen deze CL. Maar ontzettend knap natuurlijk hoe die Italianen dat Monaco zo weten te ontmantelen, niet gescoord ook op eigen bodem zelfs, petje af
Potentieel dus de finale Real - Juventus, dat wint Juventus vrij eenvoudig denk ik.
is dat vandaag?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:39 schreef Bolasie het volgende:
Er is ook Eurovisie genot zie ik. Veel beter dan de CL.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:39 schreef Bolasie het volgende:
Er is ook Eurovisie genot zie ik. Veel beter dan de CL.
Halve finale. Nederland donderdag pas.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dat vandaag?misschien kijk ik dat wel
Dan zitten we zo met drie man in het topicquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kunnen we in alle rust Ajax bespreken, genot
Welke ene pot? Sinds 1992 zijn er wel meer dan 100 CL potjes gespeeld, idioot.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:45 schreef Tchock het volgende:
Op radio 1 werd net gemeld dat in 98% van de wedstrijden in de CL de club doorging die de heenwedstrijd met 0-2 heeft gewonnen.
Weet iemand wat die ene pot was waarin het niet gebeurde?
Lijkt me een prima zaakquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zitten we zo met drie man in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |