Dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je er voor schamen?mijn ouders zouden dat alleen nooit doen.
Jouw leven jouw verantwoordelijkheid
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat probeerden ze bij mij ook maar ik kwam iedere dag te laat en daardoor veel gesprekken gehad, daar hadden ze geen zin meer in dus maakten ze me liever wakker.
Ja, maar lijkt mij kut ondanks dat mijn ouders ook vet cool zijn natuurlijk.quote:
Ja, dat gaat ws ook nooit over als ik naar mij zelf kijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Heeft niet geholpen trouwens, ik ben echt een ramp met opstaan. Snooze superlang en altijd in paniek. Daarom pak ik tegenwoordig altijd een trein eerder, als ik die mis kom ik alsnog op tijd op mijn werk.
You snooze you lose HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:00 schreef Zosk het volgende:
Ik had snoozen als TT, ah well volgende keer beter.
Ik had snoes als TTquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:00 schreef Zosk het volgende:
Ik had snoozen als TT, ah well volgende keer beter.
Het was niet kut, dus daar je antwoord.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, maar lijkt mij kut ondanks dat mijn ouders ook vet cool zijn natuurlijk.
[..]
Ja, dat gaat ws ook nooit over als ik naar mij zelf kijk.
Lijkt mij een hele aardige kerel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb trouwens LompeHork ontmoet, wat een kerel.
;squote:Op woensdag 3 mei 2017 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
You snooze you lose HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Alleen in de ochtend stress? wow Luckyquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was niet kut, dus daar je antwoord.
En daarom word ik ook kaal. Elke ochtend stress is weer een haartje minder.
snoeshaanquote:
Geen gele lettersquote:
lekkerquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anderen mensen hebben verlof, waardoor ik binnen 20 min op het werk kan zijn.
Ik propageer punctualiteit. Verder ben ik gewoon goed in mijn werk en heb ik geen vriendin dus geen reden tot stressquote:
Bij mij is alles geel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beter gele letters dan gele tanden toch.
Nee, weet niet wat je bedoeldquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crackie.
Had die Finley geproefd. Was wel aardig. Niet super, want het proeft erg droog als je me snapt.
Uhu, en het is ook niet zo dat OV meer wordt gestimuleerd dan auto..quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wat is dat nou weer voor waanzin, je personeel laten betalen om te kunnen parkeren
Nee, die drie euro sowieso niet. Krijg wel reiskostenvergoeding maar echt heeeel weinig (0,05 cent per km) en tot 45 km enkele reis en ik moet 70quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Krijg je dat wel terug van je baas ?
Ja..quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
66 euro per maand inleveren om te kunnen werken is best een hoop geld ja.Slecht geregeld.
Ahh, beter geregeldquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overal waar ik kom regelen ze een gratis parkeerplek voor mij. Super chill.
Dat zeker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beter gele letters dan gele tanden toch.
Waar komen die inhammen vandaan dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik propageer punctualiteit. Verder ben ik gewoon goed in mijn werk en heb ik geen vriendin dus geen reden tot stress
Ach bij mijn vorige werkgever reed ik 800 km per week woon-werk verkeer en kreeg ik geen km vergoeding. Uiteindelijk is het je eigen keuze om daar te werken toch.quote:
Pure waanzin.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach bij mijn vorige werkgever reed ik 800 km per week woon-werk verkeer en kreeg ik geen km vergoeding. Uiteindelijk is het je eigen keuze om daar te werken toch.
En dan op benzine rijden..quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach bij mijn vorige werkgever reed ik 800 km per week woon-werk verkeer en kreeg ik geen km vergoeding. Uiteindelijk is het je eigen keuze om daar te werken toch.
Veel stress dan zeg. Oh is het een discussie oké. Maar begon met snoozen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van de stress rond het opstaan, waar begon deze discussie nou godverdomme mee.
als metroseksueelquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze vroeg nog hoe zouden je vrienden je typeren?
Ik heb mijn benzine auto na twee maanden ingeruild toen ik daar ging werken, rij al jaren diesel.quote:
Jezusquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ohja, excuses maar weer.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel stress dan zeg. Oh is het een discussie oké. Maar begon met snoozen.
Jij werkt voor de overheid, logisch dus. ;squote:Op woensdag 3 mei 2017 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezusik krijg meer vergoeding dan dat ik aan brandstof op maak
maarja blijft je eigen keuze.
Maar dat is nu toch weer juist redelijk onzinnig?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb mijn benzine auto na twee maanden ingeruild toen ik daar ging werken, rij al jaren diesel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |