abonnement Unibet Coolblue
pi_170647909
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 01:45 schreef aarontje112 het volgende:
Wilde dit jaar iets minder hysterisch doen over het songfestival, maar het is me niet gelukt ;( . Zal zo wel weer in slaap vallen met CRY NO MORE, CRY NO MOOOORE. *VUIST IN DE LUCHT*
Haha :D

Hier past maar een lied bij

~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 01:57:14 #52
163650 Greys
pi_170647910
quote:
11s.gif Op woensdag 3 mei 2017 01:53 schreef grazz het volgende:
Slaapt men hier nog niet? :o
Morgen is m'n vrije dag *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170647922
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 01:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Morgen is m'n vrije dag *O*
Heerlijk

Jullie kunnen er hier wat van. Verdorie net weer moeten bijlezen. :D Zonder dit forum is geen esf hetzelfde. *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 01:59:26 #54
163650 Greys
pi_170647924
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 01:54 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Hahaha, godzijdank zijn het maar twee weken, waarin alles gebeurt. Dit zou maar het hele jaar duren. Denk dat ik dan bezwijk :')
Ik zou dat ook niet trekken en m'n hele omgeving zou me uitkotsen. Nu nemen ze het voor lief. Net aan. Sommigen posten op FB 'oh jezus is het weer zo ver, die tijd om M op mute te gooien'. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170647941
Mensen moeten hier wel aan de bril. Ze doen namelijk hun VUIST niet in de lucht, kijk nog maar eens ;) Het zijn vingerknips op de maat van de muziek :P
pi_170647956
Herkenbaar herkenbaar. Slaap tekort anyone?
~The present is all there is~
pi_170647961
Never mind. Ik slaap.

:z

[ Bericht 74% gewijzigd door grazz op 03-05-2017 02:10:39 ]
~The present is all there is~
  woensdag 3 mei 2017 @ 02:18:08 #58
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170648043
Ik dacht: eens kijken of het wat is dit jaar, 'onze' deelnames-song. Staat ie al 2 maanden online...

Maar goed, wel een goeie song op zich. Voor winnen issie denk ik iets te 'moeilijk' voor de mensen die 't van één keer horen moeten hebben op zo'n avond (ik heb nu zelf ook net als zo'n soort consument geluisterd, als eerste keer dat ik 'm hoor :P). Maar als song zit het wel goed in elkaar en is het kwaliteit.

Ben wel benieuwd...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 3 mei 2017 @ 02:51:07 #59
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170648176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 00:07 schreef Childofthe90s het volgende:
Volgens mij willen z'n 'contacten in Kiev' van hem af.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 00:13 schreef ato het volgende:

[..]

Hahaha

Hij kwam hier als Jenssen1981 volgens mij. 36? Of het is gelogen.
Ongelooflijk. Ik kan haast niet geloven hoe ontiegelijk hard en meedogenloos mensen hier zijn, terwijl ik zelf zo m'n stinkende best doe in m'n uppie om een leuke blog te maken MET echte bronnen. En nog iets anders, ik heb een gewone 40-urige werkweek in Barcelona, dus ik kan gewoon niet altijd reageren.

Allereerst, Rolf en ik whatsappen regelmatig. Ik ken 'm via mijn eigen blog en af en toe komt hij ook zelf naar Barcelona. Rolf is een echt leuke vent en ik heb hem 1,5 week geleden over de telefoon enkele tips gegeven:




Tijdens ons gesprek, vertelde hij mij open en bloot, dat hij zeer goed heeft overlegd met Isolde Vol (de moeder van). Ze zijn samen door familiefoto's gegaan en hebben enkele zeer stevig ingezoomde shots gemaakt van deze foto's. Dit is wat ik begrepen heb. En de weinige visuals van handen die elkaar vasthouden, en, wat lijkt op, een moeder of de floor-LED's, zijn gebruikt uit materiaal van de familie Vol.

Ik sta niet élke minuut met Rolf in contact. Dat kan ik gewoon niet. Maar ik sta hier écht geen potje te liegen. Wellicht heb ik het ietwat verkeerd begrepen, maar toch ook niet helemaal. Het is maar hoe je het interpreteert.

Ik vind het overigens niét kies dat jullie zo snel over één persoon kunnen vallen. Is toch nergens voor nodig? Ik heb goede bedoelingen. Rolf heeft goede bedoelingen, jullie ook, en dan doen jullie dit op een forum als deze? Ik probeer regelmatig een kijkje te nemen, áls ik tijd heb. Maar ik word hier wel heel onterecht getrakteerd op een flinke dosis.....vieze smurrie.

Als jullie ook nog mijn naam willen weten. Ik het dus Gert. Ik ben 35 jaar. Woonachtig en werkzaam in Barcelona. En ik hou van het songfestival. Ik hoop dat ik hier tzt weer met jullie door één deur kan. Maar laat dit duidelijk zijn, ik vind het hier nu niet meer zo leuk. Misschien komt dat nog weer. Wellicht ligt het ook aan de naam 'Fok'-forum? Ik weet het niet....

Maar hiermee kan ik dan wel afsluiten: GO O'G3NE ;-). Jullie hebben Nederland trots gemaakt!

[ Bericht 5% gewijzigd door Jensen1981 op 03-05-2017 02:56:52 ]
  roze woensdag 3 mei 2017 @ 02:58:39 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170648207
Ben ik de enige hier trouwens die niks van te voren luistert (behalve NL inzending) en het wel ziet/hoort tijdens de halve finales?
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 mei 2017 @ 03:03:13 #61
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170648227
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2017 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige hier trouwens die niks van te voren luistert (behalve NL inzending) en het wel ziet/hoort tijdens de halve finales?
Nee hoor. Hier nog één.

Maar ja, ik ben dan ook verre van een die-hard songfestival fanaat. _O-
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170648458
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 02:51 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]


[..]

Ongelooflijk. Ik kan haast niet geloven hoe ontiegelijk hard en meedogenloos mensen hier zijn, terwijl ik zelf zo m'n stinkende best doe in m'n uppie om een leuke blog te maken MET echte bronnen. En nog iets anders, ik heb een gewone 40-urige werkweek in Barcelona, dus ik kan gewoon niet altijd reageren.

Allereerst, Rolf en ik whatsappen regelmatig. Ik ken 'm via mijn eigen blog en af en toe komt hij ook zelf naar Barcelona. Rolf is een echt leuke vent en ik heb hem 1,5 week geleden over de telefoon enkele tips gegeven:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tijdens ons gesprek, vertelde hij mij open en bloot, dat hij zeer goed heeft overlegd met Isolde Vol (de moeder van). Ze zijn samen door familiefoto's gegaan en hebben enkele zeer stevig ingezoomde shots gemaakt van deze foto's. Dit is wat ik begrepen heb. En de weinige visuals van handen die elkaar vasthouden, en, wat lijkt op, een moeder of de floor-LED's, zijn gebruikt uit materiaal van de familie Vol.

Ik sta niet élke minuut met Rolf in contact. Dat kan ik gewoon niet. Maar ik sta hier écht geen potje te liegen. Wellicht heb ik het ietwat verkeerd begrepen, maar toch ook niet helemaal. Het is maar hoe je het interpreteert.

Ik vind het overigens niét kies dat jullie zo snel over één persoon kunnen vallen. Is toch nergens voor nodig? Ik heb goede bedoelingen. Rolf heeft goede bedoelingen, jullie ook, en dan doen jullie dit op een forum als deze? Ik probeer regelmatig een kijkje te nemen, áls ik tijd heb. Maar ik word hier wel heel onterecht getrakteerd op een flinke dosis.....vieze smurrie.

Als jullie ook nog mijn naam willen weten. Ik het dus Gert. Ik ben 35 jaar. Woonachtig en werkzaam in Barcelona. En ik hou van het songfestival. Ik hoop dat ik hier tzt weer met jullie door één deur kan. Maar laat dit duidelijk zijn, ik vind het hier nu niet meer zo leuk. Misschien komt dat nog weer. Wellicht ligt het ook aan de naam 'Fok'-forum? Ik weet het niet....

Maar hiermee kan ik dan wel afsluiten: GO O'G3NE ;-). Jullie hebben Nederland trots gemaakt!
Joh, laat je niet zo op de kast jagen!
pi_170648552
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 01:54 schreef grazz het volgende:

Meest bekeken video van vandaag op het officiele kanaal. Ruim 124000 views :o O+
Zelfs al meer dan elke rehearsal van semi 1 _O_
pi_170648554
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2017 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige hier trouwens die niks van te voren luistert (behalve NL inzending) en het wel ziet/hoort tijdens de halve finales?
Nee. Ik luister ook geen andere liedjes van te voren.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 08:51:10 #65
163650 Greys
pi_170649249
Jensen, mag ik je er even aan herinneren dat jij hier onlangs zelf binnen kwam vallen met meteen een tikkie denigrerende opmerking naar de mensen hier, al blog-spammend? En je begon ook meteen maar over wat we wel en niet konden zeggen en wat jij allemaal wel niet wist. Het is een forum, geen klas van meester Jensen.

Doe zelf gewoon ook aardig. Dan krijg je dat terug. :)

En meer ga ik er niet over zeggen.
Je bent en blijft van harte welkom, maar verwacht geen hallelujah als je hier de neerbuigende alwetende songfestivalprofeet uithangt en de rest neerzet als leken. Is gewoon niet zo gezellig.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 03-05-2017 09:09:06 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 3 mei 2017 @ 08:55:18 #66
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170649292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 02:51 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]
Ongelooflijk. Ik kan haast niet geloven hoe ontiegelijk hard en meedogenloos mensen hier zijn, terwijl ik zelf zo m'n stinkende best doe in m'n uppie om een leuke blog te maken MET echte bronnen. En nog iets anders, ik heb een gewone 40-urige werkweek in Barcelona, dus ik kan gewoon niet altijd reageren.

Allereerst, Rolf en ik whatsappen regelmatig. Ik ken 'm via mijn eigen blog en af en toe komt hij ook zelf naar Barcelona. Rolf is een echt leuke vent en ik heb hem 1,5 week geleden over de telefoon enkele tips gegeven

[..]


Maar hiermee kan ik dan wel afsluiten: GO O'G3NE ;-). Jullie hebben Nederland trots gemaakt!
Nou, dat viel toch ook wel weer mee? Het vooral de combinatie van een persoon die voor jou op dit forum zat die nogal getikt was dit gerucht blijkbaar heeft verspreid, en de manier waarop je onlangs kwam binnen vallen hier. Dan is het ook weer niet zo gek dat er wat grappen over gemaakt worden, toch? :)

En O'GENE heeft het inderdaad goed voorbereid, nu afwachten tot de jury-repetitie en de halve finale zelf. Dan kunnen ze Nederland pas écht trots maken. w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 09:03:08 #67
163650 Greys
pi_170649372
Ik word er in het algemeen een beetje kriegel van als ik iets per se goed moet vinden van iemand. Dat elk kritisch geluid al té is. Iemand die al vingerwapperend 'let op de tooooooon' komt roepen die hier verder nooit was. Dat werkt averechts.

Verder zijn we prima volk hoor. Zelfs degenen die hier qua mening lijnrecht tegenover elkaar staan vinden het hier leuk. Maar daar moet je wel allebei een beetje Je best voor doen. Niet je blog spammen, daarna weghollen en niet meer reageren, tijdje later terugkomen en voor anderen bepalen wat ze mogen voelen/vinden/zeggen.

Gert, even namens mezelf:
Sorry voor eventuele te botte opmerkingen over jou persoonlijk. There. Neem koffie en taart en songfestivalhysterie mee. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170649385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 02:51 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]


[..]

Ongelooflijk. Ik kan haast niet geloven hoe ontiegelijk hard en meedogenloos mensen hier zijn, terwijl ik zelf zo m'n stinkende best doe in m'n uppie om een leuke blog te maken MET echte bronnen.
Sorry hoor, maar mijn opmerking was gewoon als grap bedoeld, ik had nog nooit van je gehoord. Dat moet je niet persoonlijk opvatten. We zitten hier allemaal wel eens te katten, dat hoort er een beetje bij. Blijf vooral lekker posten hier.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 09:10:42 #69
163650 Greys
pi_170649471
Naar welke repetities zijn we benieuwd vandaag? Wie kunnen we bejubelen? Wie kunnen we tot de grond toe afbranden en uitlachen? Want zo zijn we immers :+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 09:15:05 #70
163650 Greys
pi_170649525
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 02:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik dacht: eens kijken of het wat is dit jaar, 'onze' deelnames-song. Staat ie al 2 maanden online...

Maar goed, wel een goeie song op zich. Voor winnen issie denk ik iets te 'moeilijk' voor de mensen die 't van één keer horen moeten hebben op zo'n avond (ik heb nu zelf ook net als zo'n soort consument geluisterd, als eerste keer dat ik 'm hoor :P). Maar als song zit het wel goed in elkaar en is het kwaliteit.

Ben wel benieuwd...
Ik vind het oprecht knap dat je het zo lang hebt weten te ontwijken. :D Bijna jaloers op :+

Denk dat de mensen die het voor het eerst horen de harmonieën erg mooi zullen vinden (al hou ik daar zelf niet zo van, veel mensen houden er wél van) en dat vooral dat zingen opvalt en het nietzoheelgoedelied daardoor minder opvalt. Ben erg benieuwd, het kan voor mijn gevoel echt alle kanten opgaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 3 mei 2017 @ 09:15:52 #71
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170649542
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:10 schreef Greys het volgende:
Naar welke repetities zijn we benieuwd vandaag? Wie kunnen we bejubelen? Wie kunnen we tot de grond toe afbranden en uitlachen? Want zo zijn we immers :+ *O*
Bulgarije & Noorwegen, Noorwegen, San Marino. :+

*O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 09:17:49 #72
163650 Greys
pi_170649572
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Bulgarije & Noorwegen, Noorwegen, San Marino. :+

*O*
Oh San Marino, wat doet die schat zichzelf toch aan elke keer :D O+

En benieuwd naar Bulgarije live!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 3 mei 2017 @ 09:44:47 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_170649927
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:10 schreef Greys het volgende:
Naar welke repetities zijn we benieuwd vandaag? Wie kunnen we bejubelen? Wie kunnen we tot de grond toe afbranden en uitlachen? Want zo zijn we immers :+ *O*
Bulgarije, zo op het eerste luisteren een van mijn favorieten.
Noorwegen, maar volgens mij wordt dat net als Zweden wat je ervan verwacht, van wat we al gezien hebben uit de voorrondes.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:03:45 #74
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170650220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 02:51 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]


[..]

Ongelooflijk. Ik kan haast niet geloven hoe ontiegelijk hard en meedogenloos mensen hier zijn, terwijl ik zelf zo m'n stinkende best doe in m'n uppie om een leuke blog te maken MET echte bronnen. En nog iets anders, ik heb een gewone 40-urige werkweek in Barcelona, dus ik kan gewoon niet altijd reageren.

Allereerst, Rolf en ik whatsappen regelmatig. Ik ken 'm via mijn eigen blog en af en toe komt hij ook zelf naar Barcelona. Rolf is een echt leuke vent en ik heb hem 1,5 week geleden over de telefoon enkele tips gegeven:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tijdens ons gesprek, vertelde hij mij open en bloot, dat hij zeer goed heeft overlegd met Isolde Vol (de moeder van). Ze zijn samen door familiefoto's gegaan en hebben enkele zeer stevig ingezoomde shots gemaakt van deze foto's. Dit is wat ik begrepen heb. En de weinige visuals van handen die elkaar vasthouden, en, wat lijkt op, een moeder of de floor-LED's, zijn gebruikt uit materiaal van de familie Vol.

Ik sta niet élke minuut met Rolf in contact. Dat kan ik gewoon niet. Maar ik sta hier écht geen potje te liegen. Wellicht heb ik het ietwat verkeerd begrepen, maar toch ook niet helemaal. Het is maar hoe je het interpreteert.

Ik vind het overigens niét kies dat jullie zo snel over één persoon kunnen vallen. Is toch nergens voor nodig? Ik heb goede bedoelingen. Rolf heeft goede bedoelingen, jullie ook, en dan doen jullie dit op een forum als deze? Ik probeer regelmatig een kijkje te nemen, áls ik tijd heb. Maar ik word hier wel heel onterecht getrakteerd op een flinke dosis.....vieze smurrie.

Als jullie ook nog mijn naam willen weten. Ik het dus Gert. Ik ben 35 jaar. Woonachtig en werkzaam in Barcelona. En ik hou van het songfestival. Ik hoop dat ik hier tzt weer met jullie door één deur kan. Maar laat dit duidelijk zijn, ik vind het hier nu niet meer zo leuk. Misschien komt dat nog weer. Wellicht ligt het ook aan de naam 'Fok'-forum? Ik weet het niet....

Maar hiermee kan ik dan wel afsluiten: GO O'G3NE ;-). Jullie hebben Nederland trots gemaakt!
Laat je niet gek maken door de haters hier en wees welkom! :)
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 mei 2017 @ 10:15:40 #75
163650 Greys
pi_170650419
Mani O+

Wat vind jij ook alweer van Portugal?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')