The Carpenters zijn saaiquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Van de CD's van the Carpenters wél jaquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn prima klokken van te maken, Timmermansmeisje.
Uiteraard heb ik diequote:
Maar nu de Jam remix nogquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van de CD's van the Carpenters wél ja
Nou je het zegtquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit klinkt als de Jam El Mar remix....
Ik heb de sterke indruk dat we daar nu naar luisteren...quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar nu de Jam remix nog
Edit: OK elf, ik had het nummer wél op mijn wish-list gezet maar nog niet geluisterd
ik weet het niet 100%. Is niet zo getagd, maar komt wel ernstig dichtbijquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de sterke indruk dat we daar nu naar luisteren...
Ik heb die remix op Spotify gehoord, afgelopen weekend. Dit leek er erg veel opquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik weet het niet 100%. Is niet zo getagd, maar komt wel ernstig dichtbij
Als jij het zegt kan ik er 100% vanop aan dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb die remix op Spotify gehoord, afgelopen weekend. Dit leek er erg veel opSowieso hoorde ik er van die trademark Jam & Spoon-geluidjes in
6pac is een parody artiest meen ik me te herinnerenquote:
Hup, situpsquote:
Ik ga wel wijn drinken in plaats van pilsquote:
Ik werd gisteren nog geliked door VNV Nationquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds? Vorig jaar had ik ruim 10000 vrienden!
Succes met het vinden van wijn in huize Lucky.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga wel wijn drinken in plaats van pils
quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onmogelijk door risico op doorrollen en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |