Is Okke overigens een bekende van jou?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
Beste uitspraak van Okke Ornstein in de podcast tot nu toe:
"Dat schorem. Die 120.000 mensen die het Forum voor Democratie de Kamer hebben ingestemd.. Die rascisten. tjah.. Daar hoeven we echt niet voorzichtig mee te zijn. Die mogen harder aangepakt worden"
Trump loopt ook al aan het lijntje van Soros, las ik.quote:
Nee, vrij zeker ervan dat ik hem nooit ben tegen gekomen. Hebben jullie in Brussel hem nog vrij weten te krijgen als straf voor de tegenstem in referendum?quote:
Komt omdat de rest van Nederland toen wel bier aan het drinken was in naam van onze monarch.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:42 schreef Japie77 het volgende:
Ik vertelde iemand laatst dat ik Koningsdag niet vierde uit principe omdat ik het koningshuis als onderdrukking van het volk zag en het bizar vindt dat wij die lui sponsoren met ons belastinggeld.
Kreeg helemaal niks als reply.
Wij houden ons niet bezig met marginale figuren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, vrij zeker ervan dat ik hem nooit ben tegen gekomen. Hebben jullie in Brussel hem nog vrij weten te krijgen als straf voor de tegenstem in referendum?
Ik zal ze morgen bij het koffiezetapparaat gelijk even op hun smoel timmeren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
"Dat schorem. Die 120.000 mensen die het Forum voor Democratie de Kamer hebben ingestemd.. Die rascisten. tjah.. Daar hoeven we echt niet voorzichtig mee te zijn. Die mogen harder aangepakt worden"
Zou me totaal niets verbazen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump loopt ook al aan het lijntje van Soros, las ik.
Brood en spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Komt omdat de rest van Nederland toen wel bier aan het drinken was in naam van onze monarch.
Is Baudet populair onder de ICT'ers, ja?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen bij het koffiezetapparaat gelijk even op hun smoel timmeren.
Goh-goh, wat een gedurfde uitspraak.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
HBO ITertjes zijn nogal eens van die GeenStijllezende typetjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is Baudet populair onder de ICT'ers, ja?
Wordt natuurlijk wel op dezelfde wijze over vrouwen gepraat, in die kringen.
U bent anders opvallend veel aanwezig in deze SC & bent opvallend genoeg bekend met de namen van al die marginale figuren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Wij houden ons niet bezig met marginale figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |