SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Groot fan van User Wotte![]()
TT
dit kan echt niet"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Feyenoord mag ook een keer kampioen worden, ze doen al zo lang hun best, het werd gewoon zielig om naar te kijken, ik ben hartstikke blij voor ze
-nee-![]()
Wij zijn Ajax Amsterdamquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
HeikoGod morgen de enige verdediger op de bank RIP
Arena in vuur en vlam
Boys laat je horen dan
Voor Heiko westermann !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax Amsterdam
Arena in vuur en vlam
Boys laat je horen dan
Voor Heiko westermann !!!!Dan moeten we uitwijken naar het Olympisch StadionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
onzin, morgen wordt een gekkenhuis niet normaalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten we uitwijken naar het Olympisch Stadion
stewards die moeilijk doen kunnen mooi fungeren als opvulling van de betonnen gracht![]()
Ga jij heen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
onzin, morgen wordt een gekkenhuis niet normaal
stewards die moeilijk doen kunnen mooi fungeren als opvulling van de betonnen grachtOh.![]()
woww.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stewards die moeilijk doen kunnen mooi fungeren als opvulling van de betonnen gracht![]()
Nee man, maar wil volgend jaar wel seizoenskaart aanschaffen. Had vorig jaar nog wel een passepartout voor de ELquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond kunnen regelen dat een collega voor me invalt om 18:00 , ben daar al enorm fucking blij om![]()
![]()
100% zeker dat ze gaan janken dat er te veel mensen staanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stewards die moeilijk doen kunnen mooi fungeren als opvulling van de betonnen gracht
Stewards op zuid 2![]()
![]()
![]()
Blij dat die collega dan geen Ajax wil kijken neequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee man, maar wil volgend jaar wel seizoenskaart aanschaffen. Had vorig jaar nog wel een passepartout voor de EL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond kunnen regelen dat een collega voor me invalt om 18:00 , ben daar al enorm fucking blij om
Oh.![]()
Ik bood hem aan om zijn uren die avond nog eens extra te betalen, gelukkig was dat niet nodig en wenste hij ajax succesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat die collega dan geen Ajax wil kijken nee![]()
![]()
![]()
M'n baas is voor feyenoord en gaat ook kijken in een feyenoord kroeg, maar die zei dat ze ook gewoon allemaal enorm stonden te juichen toen ajax tegen schalke op het laatste moment nog doorging![]()
(niet in rotterdam hoor, dus dat zal misschien schelen)![]()
Baas wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bood hem aan om zijn uren die avond nog eens extra te betalen, gelukkig was dat niet nodig en wenste hij ajax succes
Dat is wel voor iedereen anders natuurlijk. Maar ik vond het ook wel leuk toen PSV vorig jaar overwinterde in Europa, of toen Feyenoord won van Sevilla. Moet toch kunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
M'n baas is voor feyenoord en gaat ook kijken in een feyenoord kroeg, maar die zei dat ze ook gewoon allemaal enorm stonden te juichen toen ajax tegen schalke op het laatste moment nog doorging![]()
(niet in rotterdam hoor, dus dat zal misschien schelen)Oh.![]()
Trappen vrij houden!! En dan gaan duwen ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100% zeker dat ze gaan janken dat er te veel mensen staan
Stewards op zuid 2![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100% zeker dat ze gaan janken dat er te veel mensen staan
Stewards op zuid 2
Is er denk je nog een kans dat stewards de opdracht krijgen morgen een oogje toe te doen, of zullen ze juist harder optredenquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Trappen vrij houden!! En dan gaan duwen ook.![]()
Als ik kaartjes kon krijgen was ik wel gegaan makker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dergelijke taal uitslaan en dan niet eens gaan![]()
Topshow.
![]()
Trappen moeten vrij van de UEFA.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Is er denk je nog een kans dat stewards de opdracht krijgen morgen een oogje toe te doen, of zullen ze juist harder optredenGroot fan van User Wotte![]()
Prioriteiten enzo.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik kaartjes kon krijgen was ik wel gegaan makker.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens mij is dat een boete die je oneindig kan krijgen. Gratis geld voor de UEFA.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Schijnen voor de uitwedstrijd ook lastig te krijgen zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik kaartjes kon krijgen was ik wel gegaan makker.Groot fan van User Wotte![]()
Ja zag op twitter allemaal mensen die enorm blij waren dat ze kaartjes voor de uitwedstrijd hadden. Goed nieuws wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Schijnen voor de uitwedstrijd ook lastig te krijgen zijn.
Hoeveel plaatsen zijn er in Lyon?![]()
quote:Nouja daarom, boete riskeren voor een fenomenale sfeer.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een boete die je oneindig kan krijgen. Gratis geld voor de UEFA.
Voor een keertje ogen toe knijpen dus?![]()
Hangt van af of Ajax een boete wil riskeren/betalen. Als er te veel mensen niet luisteren dan is er ook geen beginnen aan voor de stewards natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Nouja daarom, boete riskeren voor een fenomenale sfeer.
Voor een keertje ogen toe knijpen dus?![]()
Valt uberhaupt niet te handhaven toch. Geen idee hoe dat in de arena is. Maar als zelfs een PSV elke Europese wedstrijd die boete krijgt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Nouja daarom, boete riskeren voor een fenomenale sfeer.
Voor een keertje ogen toe knijpen dus?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een boete die je oneindig kan krijgen. Gratis geld voor de UEFA.
Als je als club schijt heb dreigen ze met een wedstrijd zonder publiek.Groot fan van User Wotte![]()
Zal wel schelen in de stadquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of ze nou met 500 man of met 1500 man komen...Oh.![]()
2800quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zag op twitter allemaal mensen die enorm blij waren dat ze kaartjes voor de uitwedstrijd hadden. Goed nieuws wel.
Hoeveel plaatsen zijn er in Lyon?
we hebben iets meer dan de helft verkochtGroot fan van User Wotte![]()
Gaan ze in Lyon wel het hele stadion uitverkopen voor die pot? Tijdens competitiewedstrijden is daar vaak die derde ring afgesloten.Oh.![]()
Stel je voor dat je 2800 uitverkocht krijgt, dat moet ook een topshow zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2800
we hebben iets meer dan de helft verkocht![]()
Raar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2800
we hebben iets meer dan de helft verkocht
Mijn pa gaat naar de finale als ze die halen, dat moet dan geen probleem zijn in het verre Zweden.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2017 00:14:07 ]![]()
Zoveel is dat ook weer niet. Wel opvallend dat het nu nog niet is uitverkocht. Dat moet toch in een uurtje wel te doen zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 2800 uitverkocht krijgt, dat moet ook een topshow zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat gebeurde in Gelsenkirchen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 2800 uitverkocht krijgt, dat moet ook een topshow zijn
Zou morgen wel ineens uitverkopen bij een goed resultaat.Groot fan van User Wotte![]()
Dat is inderdaad het idee achter de halve finalequote:Op woensdag 3 mei 2017 00:14 schreef bijstandboy het volgende:
gewoon winnen van die Fransen dan halen ze de finale wel![]()
We gaan net aan de 2k aantikkenquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel is dat ook weer niet. Wel opvallend dat het nu nog niet is uitverkocht. Dat moet toch in een uurtje wel te doen zijn.Groot fan van User Wotte![]()
Minimaal met 3-0 danquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het idee achter de halve finale![]()
Bij Ajax dus niet. Laatste keer dat je dit als supporter mag meemaken man.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar. Halve finale, koop je toch blind die kaarten.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laatste keer dat je dit als supporter mag meemaken man.![]()
![]()
KO ronde Ajax
Legia - Niet uitverkocht
Kopenhagen - Niet uitverkocht
Schalke - Uitverkocht
Lyon - Niet uitverkocht
Mocht er een wonder gebeuren en we halen de finale. Denk ik dat er 4500 man mee het vliegtuig in stapt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:20 schreef Wotte het volgende:
Ik heb een goed gevoel dus waarschijnlijk gaan we niet winnen![]()
![]()
Kan niet voor jou spreken, maar volgens mij hebben de meeste er niet per se een goed gevoel over de afloop, maar wel dat morgen qua beleving echt prachtig gaat worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:20 schreef Wotte het volgende:
Ik heb een goed gevoel dus waarschijnlijk gaan we niet winnen
Nouja laten ew dat maar iets temperen anders kan het alleen maar negatiever uitpaken![]()
Heb ook al gekeken ghehe, wel met de optie automatisch pagina vertalenquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://forum.olweb.fr/showthread.php?156448-EL-Ajax-OL- Kan iemand hier Frans?![]()
ze onderschatten ajax ook veel minder dan schalke, maar misschien is er ook een verband tussen die 2![]()
Met Google translategenot snap je er vaak nog weinig vanquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb ook al gekeken ghehe, wel met de optie automatisch pagina vertalenOh.![]()
Je gaat sowieso geen ploegen onderschatten in de halve finales natuurlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
ze onderschatten ajax ook veel minder dan schalke, maar misschien is er ook een verband tussen die 2Oh.![]()
quote:Pessimisten gaan elders in de komende weken! Achter het team, de club, de coach en vergeet alles anders !!!
het is een halve finale van de Europa Cup bordeel !!!!
GO OL !!! Doe het op de Gones !!!
Oh.![]()
De Arena is morgen dan ook de grootste hoerenkast van Europa. Er worden 50.000 mensen door 11 man genaaid. (lol)quote:Groot fan van User Wotte![]()
Beter dan andersomquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Arena is morgen dan ook de grootste hoerenkast van Europa. Er worden 50.000 mensen door 11 man genaaid. (lol)Oh.![]()
Uhm jaquote:We zullen verliezen met 1-0 de eerste etappe en weer terug, Alex de Groot kwalificeren ons door het planten van een dubbel.Oh.![]()
On va perdre 1-0 l'aller, et au retour, Alex le grand nous qualifiera en plantant un doublé.quote:
We gaan verliezen met 1-0, en in de return kwalificeert de grote Alex [Lacazette] ons door twee keer te scoren.![]()
Dude. Arsenal doet het niet veel beter.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:09 schreef Marsenal het volgende:
Feyenoord mag ook een keer kampioen worden, ze doen al zo lang hun best, het werd gewoon zielig om naar te kijken, ik ben hartstikke blij voor ze![]()
twitter:NFD410 twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 10:57:10Zoals Justin Kluivert zou reageren op het nieuws dat Lacazette naar Amsterdam komt:"Moet ie lekker zelf weten, wat komt ie doen dan?" reageer retweet
![]()
Zeker als je kijkt naar de statistieken van Ajax ; telkens als ze in een Europese wedstrijd in de halve finales kwamen raakten ze maar 1 keer niet tot de finalequote:
[ Bericht 12% gewijzigd door TLC op 03-05-2017 05:40:31 ]"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Spanning
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
NFDGod...oud forumheldquote:Op woensdag 3 mei 2017 04:34 schreef skysherrif het volgende:
twitter:NFD410 twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 10:57:10Zoals Justin Kluivert zou reageren op het nieuws dat Lacazette naar Amsterdam komt:"Moet ie lekker zelf weten, wat komt ie doen dan?" reageer retweet
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Past niet in 1 vliegtuig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:20 schreef Tjacka het volgende:
KO ronde Ajax
Legia - Niet uitverkocht
Schalke - Uitverkocht
Lyon - Niet uitverkocht
Mocht er een wonder gebeuren en we halen de finale. Denk ik dat er 4500 man mee het vliegtuig in stapt.![]()
Op zuid 1 sta ik altijd op de trap.quote:
Nog even lanterefanten op kantoor en mogen we weer die kant op.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
De volledige wedstrijdselectie: Onana, Boer, Tete, Sánchez, Westermann, De Ligt, Riedewald, Klaassen, Schöne, De Jong, Ziyech, Van de Beek, Nouri, Neres, Traoré, Younes, Dolberg, Kluivert.
Bosz zet Traore op rechts https://www.voetbalprimeu(...)-duel-met-lyon-.html
Voermoedelijke opstelling: Onana; Riedewald, De Ligt, Sánchez, Tete; Ziyech, Schöne, Klaassen; Younes, Dolberg, TraoréFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nog niet hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
alle vluchten naar stockholm zijn strak uitverkocht...![]()
Dan moeten ze wel opschieten, ze hebben tot vanavond 23:59quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gebeurde in Gelsenkirchen.
Zou morgen wel ineens uitverkopen bij een goed resultaat.![]()
![]()
ja dat was al wel duidelijk nadat hij de rode kaart pakte....quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ja die ga je niet missen, nooit gedacht dat dit niet voor Viergever teltquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja dat was al wel duidelijk nadat hij de rode kaart pakte....![]()
Gaat helaas ook nooit meer. Goede gast, regelde altijd alle vluchten voor ons voor Europese uitwedstrijden. Had hij alles al tot de bodem uitgezocht dus na de loting was het klikklik en we vlogen voor niks heel Europa door.quote:![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja dat was al wel duidelijk nadat hij de rode kaart pakte....![]()
![]()
Vandaag om half 8 begonnen zodat ik eerder naar de kroeg kan. Duurt wel lang al die uren wachten met zenuwen.
![]()
Ik 8 uur ipv 9 uurquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:15 schreef Simmertje het volgende:
Vandaag om half 8 begonnen zodat ik eerder naar de kroeg kan. Duurt wel lang al die uren wachten met zenuwen.
![]()
![]()
Kriebels.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Niet dat het met de wedstrijd te maken heeft (denk ik), maar gewoon niet kunnen slapen vannacht.
Ach de adrenaline houdt me wel wakker![]()
![]()
uh nee hoor. Gingen 5000 man naar een achtste finale in Manchester. Voor een finale is het dringen voor kaarten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:20 schreef Tjacka het volgende:
KO ronde Ajax
Legia - Niet uitverkocht
Schalke - Uitverkocht
Lyon - Niet uitverkocht
Mocht er een wonder gebeuren en we halen de finale. Denk ik dat er 4500 man mee het vliegtuig in stapt.![]()
Tjacka was een beetje opstandig vannacht.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
uh nee hoor. Gingen 5000 man naar een achtste finale in Manchester. Voor een finale is het dringen voor kaarten.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Was stokbroden aan het zoeken in de stad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tjacka was een beetje opstandig vannacht.![]()
quote:‘Ajax rekent op transfer en denkt aan Sneijder, Anita en Eredivisionisten’
Ajax lijkt voorzichtig rekening te houden met een vertrek van Davy Klaassen. De Amsterdammers zijn immers al bezig met het opstellen van een lijst met eventuele opvolgers van de middenvelder en het Turkse Sporx weet te melden dat Wesley Sneijder in beeld is bij de Amsterdammers. Hij heeft bij Galatasaray nog maar een contract tot 2018.
De 126-voudig international van het Nederlands elftal heeft meermaals aangegeven in Europees Istanbul te willen blijven, maar onder trainer Igor Tudor is hij niet altijd verzekerd van een basisplaats. Sneijder begon zijn loopbaan bij Ajax en kwam in die periode tot 58 doelpunten en 44 assists in 180 officiële wedstrijden.
Ajax gaat volgens de bovengenoemde bron voor een ervaren of een jonge kandidaat. Naast Sneijder zou ook Vurnon Anita van Newcastle United een optie zijn, hoewel hij doorgaans wat verdedigender opereert op het middenrif. Sofyan Amrabat (FC Utrecht), Lewis Baker (Vitesse, gehuurd van Chelsea) en Ferdi Kadioglu zouden de overige kandidaten zijn.
Lees meer op www.voetbalzone.nlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sneijder is natuurlijk wel leuk. Echter een totaal andere speler dan Klaassen. Bovendien past hij meer bij een ploeg die meer op de counter speelt. Ajax wil juist domineren en wil ook fitte spelers. Of Sneijder dat nog is valt te betwijfelen. De overige mensen zijn talenten die niet beter zijn dan de Jong, nouri van de Beek. Kadioglu mogen ze overigens wel oppikken, maar dan verhuren aan NEC of een andere eredivisieclub waar hij altijd speelt.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Laten we maar naar Renaat gaan...quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:23 schreef MichelWuyts het volgende:
Sneijder is natuurlijk wel leuk. Echter een totaal andere speler dan Klaassen. Bovendien past hij meer bij een ploeg die meer op de counter speelt. Ajax wil juist domineren en wil ook fitte spelers. Of Sneijder dat nog is valt te betwijfelen. De overige mensen zijn talenten die niet beter zijn dan de Jong, nouri van de Beek. Kadioglu mogen ze overigens wel oppikken, maar dan verhuren aan NEC of een andere eredivisieclub waar hij altijd speelt.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Zeker dit soort aidsartikelen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zou een verbod moeten komen op voetbalzone bagger te posten hier![]()
totaal niet, je hebt Van de Beek, Frenkie en Nouri, anders kan je die meteen afschrijven.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:44 schreef Brammess het volgende:
Sneijder voor Klaassen zou wel lachen zijn
ik betwijfel of sneijder nog van meerwaarde is voor ajax in dit type spel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Net geld terug van de belasting, dus toch maar een kaartje gekocht voor Lyon uit. Teller zal vandaag ook nog wel oplopen met cc houders voor wie nu het moment is om er makkelijk EU recht bij te krijgen.![]()
nee, natuurlijk heeft hij nog klasse genoeg maar het werkt alleen als je een ploeg om hem heen bouwt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:44 schreef Brammess het volgende:
Sneijder voor Klaassen zou wel lachen zijn![]()
belasting teruggave al gehad?quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:51 schreef El-Capone het volgende:
Net geld terug van de belasting, dus toch maar een kaartje gekocht voor Lyon uit. Teller zal vandaag ook nog wel oplopen met cc houders voor wie nu het moment is om er makkelijk EU recht bij te krijgen.
das vlot.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies op tijd;)quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
belasting teruggave al gehad?
das vlot.![]()
in ander nieuwswat een soap leeft die vent toch.quote:Midtjylland baalt van Van der Vaart: "Geen waar voor ons geld gekregen"
Bij de Deense voetbalclub FC Midtjylland is men niet gelukkig met de prestaties van Rafael van der Vaart. Volgens technisch directeur Claus Steinlein heeft de oud-international zijn geld bepaald niet waargemaakt.
"Rafael en wij hadden er duidelijk meer van verwacht", zegt Steinlein in Ekstra Bladet. "We hebben een risico genomen, maar met zijn beperkte fysiek staat hij vooral in de weg. Vooralsnog hebben we zeker geen waar voor ons geld gekregen."
Van der Vaart kwam vorig jaar over van Betis, zodat hij bij zijn in Denemarken handballende vriendin Estevana Polman kon gaan wonen. Naar verluidt verdient hij er zo'n één miljoen euro per jaar. Afgelopen weekeinde moest de Nederlander op de bank plaatsnemen in de competitie en zijn reactie was duidelijk: "Laat ik maar niks zeggen."
Steinlein heeft niet louter negatieve woorden over voor zijn investering: "Op commercieel gebied is de komst van Rafael een groot succes en daarnaast hebben jongere spelers veel aan hem. Ik verwacht dat hij zijn loopbaan hier volgend seizoen op een mooie manier af wil sluiten."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Over de 2000 inmiddels. Nu maar hopen dat we nog enigszins zicht hebben op een resultaat daar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:51 schreef El-Capone het volgende:
Net geld terug van de belasting, dus toch maar een kaartje gekocht voor Lyon uit. Teller zal vandaag ook nog wel oplopen met cc houders voor wie nu het moment is om er makkelijk EU recht bij te krijgen.Gourmetten of steengrillen?![]()
als in kluivert op rechts en dan dolberg of traore in de spits?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop nog steeds op Kluivert ipv Dolberg / Traoré.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Aftellen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als in kluivert op rechts en dan dolberg of traore in de spits?![]()
Als je dat soort briefjes al nodig hebt voor een halve finale is het wel heel erg triest gesteld.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, dit is echtquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet echt dat ze nodig waren hoor. Alleen dat uitfluiten, wat overigens kanjer treurig is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:02 schreef Caland het volgende:
Als je dat soort briefjes al nodig hebt voor een halve finale is het wel heel erg triest gesteld.![]()
Ja, andere potten ook weleens. Maar wel beetje treurig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Dit hing er (ongeveer) toch ook tegen Twente in 2011.![]()
als je denkt dat dit nodig is, zoiets moet je gewoon op z'n beloop laten maar tegenwoordig moet alles geregisseerd zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:02 schreef Caland het volgende:
Als je dat soort briefjes al nodig hebt voor een halve finale is het wel heel erg triest gesteld.![]()
Kan het me bij andere thuiswedstrijden niet herinneren eigenlijk. Dit is natuurlijk wel de allerbelangrijkste thuiswedstrijd sinds 15 mei 2011, dus alleen maar mooi als ook de bobo's er als opgefokte kanaries bij gaan staan vanavond.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, andere potten ook weleens. Maar wel beetje treurig.
Gourmetten of steengrillen?![]()
echte joden fluiten door hun neusFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bobo's gaan gewoon zsm naar de stewards omdat een jongen van 12 voor hem niet stopt met springen na de 3-0quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan het me bij andere thuiswedstrijden niet herinneren eigenlijk. Dit is natuurlijk wel de allerbelangrijkste thuiswedstrijd sinds 15 mei 2011, dus alleen maar mooi als ook de bobo's er als opgefokte kanaries bij gaan staan vanavond.![]()
Ik snap ook nog steeds niet echt hoe toch wel een traditionele club als Ajax zo erg leunt naar zo'n kansloos sfeergroepje.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je denkt dat dit nodig is, zoiets moet je gewoon op z'n beloop laten maar tegenwoordig moet alles geregisseerd zijn
Heb het vaker gezegd, maar op het moment dat er bij Feyenoord een of andere kneus op een verhoginkje bepaalt wat de rest moet zingen knip ik mijn scc doormidden en ga ik alleen nog maar uitwedstrijden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die maken toch sisgeluidenquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat je een nepjood bentGroot fan van User Wotte![]()
mee eens, dat ze toen een keer die trommelaar en die andere gast op het podium hadden tijdens een huldiging een absoluut dieptepuntquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet echt hoe toch wel een traditionele club als Ajax zo erg leunt naar zo'n kansloos sfeergroepje.
Heb het vaker gezegd, maar op het moment dat er bij Feyenoord een of andere kneus op een verhoginkje bepaalt wat de rest moet zingen knip ik mijn scc doormidden en ga ik alleen nog maar uitwedstrijden.![]()
Feyenoord is een van de weinige teams in Europa zonder sfeergroep ouwe reus.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet echt hoe toch wel een traditionele club als Ajax zo erg leunt naar zo'n kansloos sfeergroepje.
Heb het vaker gezegd, maar op het moment dat er bij Feyenoord een of andere kneus op een verhoginkje bepaalt wat de rest moet zingen knip ik mijn scc doormidden en ga ik alleen nog maar uitwedstrijden.Groot fan van User Wotte![]()
Gelukkig maar. Argentijntje spelen laat ik liever aan Argentijnen over dan aan Harm uit Klazienaveen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Feyenoord is een van de weinige teams in Europa zonder sfeergroep ouwe reus.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En gelukkig maarquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Feyenoord is een van de weinige teams in Europa zonder sfeergroep ouwe reus.
Je moet er toch niet aan denken dat er zo'n idioot in zijn blote bast met zijn rug naar het veld in zo'n megafoon staat te tetteren.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Feyenoord is een van de weinige teams in Europa zonder sfeergroep ouwe reus.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dani is een baas. Die mag van mij in zijn blote bast richting het veld staan om de tribune aan te jagen.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Jullie zijn daarin eigenlijk meer een uitzondering. Jullie beste vriendjes Dortmund en Celtic hebben bvb ook allemaal trommels en een capo.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Argentijntje spelen laat ik liever aan Argentijnen over dan aan Harm uit Klazienaveen.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:02 schreef Caland het volgende:
Als je dat soort briefjes al nodig hebt voor een halve finale is het wel heel erg triest gesteld.Zonder wrijving geen glans![]()
Geweldig toch, houden zo.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jullie zijn daarin eigenlijk meer een uitzondering.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Leuk dat je ook meeleest onlogisch.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En gelukkig maar
Je moet er toch niet aan denken dat er zo'n idioot in zijn blote bast met zijn rug naar het veld in zo'n megafoon staat te tetteren.
een beetje uit wanhoop ontstaan denk ik, het viel niet mee om sfeer te brengen in de Arena, mensen vergeten dat er in De Meer ook nooit zo'n sfeer was maar wel goed voetbal waar door de mensen op gereageerd werdquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En gelukkig maar
Je moet er toch niet aan denken dat er zo'n idioot in zijn blote bast met zijn rug naar het veld in zo'n megafoon staat te tetteren.![]()
Als iedereen gaat zingen is wel leuk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:41 schreef Smoofie het volgende:
Bij real wordt ik daar ook gek van, hele wedstrijd hoor ik megafoonboywooblabalurg![]()
Als Ajacied kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Heb me in mijn seizoenkaartjaren kapot geërgerd aan dat stelletje halfjes.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het vaker gezegd, maar op het moment dat er bij Feyenoord een of andere kneus op een verhoginkje bepaalt wat de rest moet zingen knip ik mijn scc doormidden en ga ik alleen nog maar uitwedstrijden.
Ze kenmerken zich bovendien door een superioriteitsgevoel omtrent supportersschap. Ze menen dat als je niet als een volslagen uitzinnige gejatte kutliedjes staat te hossen, dat je dan geen echte supporter bent en "het niet begrijpt hoe het is om alles voor je club te geven". Ik kijk dan meestal zo:, waarna de discussie steevast wordt vervolgd met: "Kom dat anders even op het vak of bij het home (RIP) vertellen"
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Bij feyenoord zou zo'n blaadje geen zin hebben. 80% kan daar niet eens lezen.Groot fan van User Wotte![]()
Je hebt mensen die superfanatiek zijn zoals die gasten en je hebt mensen die kijken alsof ze in de bios zitten. Ergens denk ik dat er een gulden middenweg is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als Ajacied kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Heb me in mijn seizoenkaartjaren kapot geërgerd aan dat stelletje halfjes.
Ze kenmerken zich bovendien door een superioriteitsgevoel omtrent supportersschap. Ze menen dat als je niet als een volslagen uitzinnige gejatte kutliedjes staat te hossen, dat je dan geen echte supporter bent en "het niet begrijpt hoe het is om alles voor je club te geven". Ik kijk dan meestal zo:, waarna de discussie steevast wordt vervolgd met: "Kom dat anders even op het vak of bij het home (RIP) vertellen"
wooblabalurg![]()
SOWquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Bij feyenoord zou zo'n blaadje geen zin hebben. 80% kan daar niet eens lezen.Fitter. Happier. More productive
wordt ikquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:41 schreef Smoofie het volgende:
Bij real wordt ik daar ook gek van, hele wedstrijd hoor ik megafoonboy
LOG UIT.![]()
Shots firedquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Bij feyenoord zou zo'n blaadje geen zin hebben. 80% kan daar niet eens lezen.wooblabalurg![]()
Hier heb je wel gelijk in overigensquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als Ajacied kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Heb me in mijn seizoenkaartjaren kapot geërgerd aan dat stelletje halfjes.
Ik denk er dus zo over.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik zie niet in hoe georkesteerd liedjes dreunen met je rug naar het veld zou kwalificeren als "superfanatiek"quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt mensen die superfanatiek zijn zoals die gasten en je hebt mensen die kijken alsof ze in de bios zitten. Ergens denk ik dat er een gulden middenweg is.Fitter. Happier. More productive
Holy shit, ik heb serieus nog nooit wordt ik getypt. Het zijn de spanningen onloquote:
AFCA
Je kan het kwalificeren zoals je wil. Het ging er meer om dat je begrijpt over welke mensen ik het heb.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe georkesteerd liedjes dreunen met je rug naar het veld zou kwalificeren als "superfanatiek"wooblabalurg![]()
die zijn gewoon met hun eigen showtje bezigquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe georkesteerd liedjes dreunen met je rug naar het veld zou kwalificeren als "superfanatiek"![]()
Dit moet het zijn maatje.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Holy shit, ik heb serieus nog nooit wordt ik getypt. Het zijn de spanningen onlo
Maar pijnlijk is het wel.![]()
![]()
Dat begrijp ik zekerquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan het kwalificeren zoals je wil. Het ging er meer om dat je begrijpt over welke mensen ik het heb.Fitter. Happier. More productive
Mijn punt was meer dat het volgens mij juist niet des Ajax is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Precies, eigen identiteit, niks mis mee.
Vind het wel helemaal prima zo.
Dat er altijd wel een tam sfeertje heeft gehangen kan zo zijn, maar dan in ieder geval nog origineel en met Amsterdamse humor. Dat lijkt me totaal niet meer het geval als je zo'n groepje hebt wat opdraagt wat de rest moet doen.
Wat vinden die oudere gasten daar dan van? Alleen zo'n briefje aan een poort is toch al te beschamend voor woorden. Bij welke club dan ook hoor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is voor de dagjessupport uit 't gooi.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat het volgens mij juist niet des Ajax is.
Dat er altijd wel een tam sfeertje heeft gehangen kan zo zijn, maar dan in ieder geval nog origineel en met Amsterdamse humor. Dat lijkt me totaal niet meer het geval als je zo'n groepje hebt wat opdraagt wat de rest moet doen.
Wat vinden die oudere gasten daar dan van? Alleen zo'n briefje aan een poort is toch al te beschamend voor woorden. Bij welke club dan ook hoor.
AFCA
Ik ben zelf van de wat jongere garde en ken vak410 bijvoorbeeld al sinds ik er heen ga, dus ik weet niet beter.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vinden die oudere gasten daar dan van? Alleen zo'n briefje aan een poort is toch al te beschamend voor woorden. Bij welke club dan ook hoor.
Als je ook naar de F-side kijkt zit het tijdens competitiewedstrijden nauwelijks vol en kan je een derde alleen motiveren voor de klassieker. Die hoeven al die meuk inderdaad niet.
Echter is er wel genoeg animo voor een volledig vak dat gewoon heel de wedstrijd gaat, alleen ruimtebeperking.![]()
Nice!quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:46 schreef Silenus het volgende:
https://www.vicesports.nl(...)m_source=sportstwned
Tof interviewtje.wooblabalurg![]()
Volledig eens. De eerste keer dat ik een soort "instructie" kreeg heb ik 't in de fik gestoken. Sodemieter op man.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verlang naar ludieke liederen, of fijne stilte die wordt onderbroken door iemand die een pauw nadoet (die heeft de ArenA wel gehaald trouwens)...Fitter. Happier. More productive
Ah goed zo. Had 'm de laatste jaren gemistquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:54 schreef Silenus het volgende:
Die pauw stond nog in het uitvak bij PSV, die is niet kapot te krijgen.Fitter. Happier. More productive
Leuk stukje, Suarezgod.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:46 schreef Silenus het volgende:
Tof interviewtje.![]()
In de Kuip staat er ook ééntje op dubbel R. Geen idee wat voor dier hij na probeert te doen maar komt er ook geregeld ver bovenuit. Idioten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:53 schreef Bugno het volgende:
[..]
Volledig eens. De eerste keer dat ik een soort "instructie" kreeg heb ik 't in de fik gestoken. Sodemieter op man.
Ik verlang naar ludieke liederen, of fijne stilte die wordt onderbroken door iemand die een pauw nadoet (die heeft de ArenA wel gehaald trouwens)...![]()
Op vak Z zag ik laatst nog iemand staan die een giraffe probeert na te doen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de Kuip staat er ook ééntje op dubbel R. Geen idee wat voor dier hij na probeert te doen maar komt er ook geregeld ver bovenuit. Idioten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zal bij god niet eens weten wat voor geluid een giraffe maakt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Op vak Z zag ik laatst nog iemand staan die een giraffe probeert na te doen.![]()
UEEEHHHWWWWquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zal bij god niet eens weten wat voor geluid een giraffe maakt.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zal bij god niet eens weten wat voor geluid een giraffe maakt.![]()
Onlogisch is 2 meter, sorry voor de inside joke in jullie topique. Veel plezier vanavond (haha dit lieg ik)quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zal bij god niet eens weten wat voor geluid een giraffe maakt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch is 2 meter, sorry voor de inside joke in jullie topique. Veel plezier vanavond (haha dit lieg ik)
Idioot.![]()
2 meterquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch is 2 meter, sorry voor de inside joke in jullie topique. Veel plezier vanavond (haha dit lieg ik).
![]()
hahahaquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch is 2 meter, sorry voor de inside joke in jullie topique. Veel plezier vanavond (haha dit lieg ik)![]()
Die kale is een Rotterdammer toch?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind die kale idioot en de zijnen eigenlijk wel sfeerverhogend werken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die blanke illegale?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind die kale idioot en de zijnen eigenlijk wel sfeerverhogend werken.
Ze begonnen leuk, maar vind het nu veel te eentonig...sfeer los van hoe de wedstrijd verloopt is gewoon fake. Een stadion hoort mee te golven op het wedstrijdverloop. Een hartstochtelijke Dale bij 0-0 na 40 minuten tegen RKC is gewoon potsierlijk.Fitter. Happier. More productive
leuk voor je. Dale doen ze nooit bij 0-0 na 40 minuten. Maar dat zal je vast vanaf de bank niet gemerkt hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die blanke illegale?
Ze begonnen leuk, maar vind het nu veel te eentonig...sfeer los van hoe de wedstrijd verloopt is gewoon fake. Een stadion hoort mee te golven op het wedstrijdverloop. Een hartstochtelijke Dale bij 0-0 na 40 minuten tegen RKC is gewoon potsierlijk.![]()
15 jaar seizoenkaart gehad, tot vorig jaar jochiequote:Op woensdag 3 mei 2017 13:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
leuk voor je. Dale doen ze nooit bij 0-0 na 40 minuten. Maar dat zal je vast vanaf de bank niet gemerkt hebben
Dan weet je ook wel dat je lult.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
15 jaar seizoenkaart gehad, tot vorig jaar jochie![]()
Dale wellicht niet, maar vaak genoeg dat er zonder enige aanleiding hosliedjes worden ingezet. Die dan door het wedstrijdverloop mat klinken en treurig aandoen.quote:Fitter. Happier. More productive
Insgelijksquote:Fitter. Happier. More productive
Tegen Schalke en Kopenhagen was de sfeer fantastisch; het gaat automatisch mee met de wedstrijd. Dat is de rol van de rest van het stadion, hun rol is initiëren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die blanke illegale?
Ze begonnen leuk, maar vind het nu veel te eentonig...sfeer los van hoe de wedstrijd verloopt is gewoon fake. Een stadion hoort mee te golven op het wedstrijdverloop. Een hartstochtelijke Dale bij 0-0 na 40 minuten tegen RKC is gewoon potsierlijk.
En persoonlijk vind ik het geen ramp als supporters de club aanmoedigen als het slecht gaat, hosliedjes op dat soort momenten herken ik niet.
Ik snap het cynisme dat gepaard gaat met ouder worden wel hoor, maar echt zonde dat dat het voor je verpest.![]()
Europees heb ik dan ook geen klachten, maar dan is het passend bij de setting, de belangen etc.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tegen Schalke en Kopenhagen was de sfeer fantastisch; het gaat automatisch mee met de wedstrijd. Dat is de rol van de rest van het stadion, hun rol is initiëren.
En persoonlijk vind ik het geen ramp als supporters de club aanmoedigen als het slecht gaat, hosliedjes op dat soort momenten herken ik niet.
Ik snap het cynisme dat gepaard gaat met ouder worden wel hoor, maar echt zonde dat dat het voor je verpest.Fitter. Happier. More productive
Dat was wel 1 van de redenen waardoor ze in 2011 van Twente wonnen. De intimidatie.quote:
Al blijft het vreemd dat je dit soort dingen moet ophangen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Suarezquote:
NOTABENE DOOR MICKEY SULEJMANIquote:![]()
![]()
Heel tof, ik had het inderdaad net gelezen en willen posten. Maar je was me al ruim voorquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:46 schreef Silenus het volgende:
Tof interviewtje.![]()
Uit alles blijkt hoe waardevol Ajax is voor al die spelers die hier hun voetsporen hebben achtergelaten en (diep) van binnen altijd een Ajax-fan blijven.
"Van betonblok naar voetbalstadion" is ook wel aardig en ook een bevestiging van wat ik altijd tegen mijn mede-supporters heb gezegd. Een nieuw stadion heeft tijd nodig om een eigen verhaal en geschiedenis te schrijven. Na 21 jaar begint het er absoluut op te lijken en hoor je alleen hele koppige supporters nog jammeren om de Meer. Maar dan bedoel ik de echte fossielen en verstokte romanticussen...Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that![]()
Suarez is ook wel iemand waarbij ik echt geloof dat hij zijn carrière bij Ajax zou kunnen gaan afsluiten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op basis van zijn bruine ogen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:33 schreef mokkiemok het volgende:
Suarez is ook wel iemand waarbij ik echt geloof dat hij zijn carrière bij Ajax zou kunnen gaan afsluiten.![]()
Ik denk eerder vanwege het feit dat hij nog zijn appartement heeft aangehouden hier in Amsterdam. Maar het blijft sowieso onzeker. Het is een jongen die nog op niveau wil zijn en niet om zijn naam en verleden toegejuicht wil worden, maar om wat ie op dat moment nog laat zien.quote:Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that![]()
Ik schat Suarez eerder in als iemand die vergeet zijn appartement te verkopen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ik denk eerder vanwege het feit dat hij nog zijn appartement heeft aangehouden hier in Amsterdam. Maar het blijft sowieso onzeker. Het is een jongen die nog op niveau wil zijn en niet om zijn naam en verleden toegejuicht wil worden, maar om wat ie op dat moment nog laat zien.![]()
Onderweg naar Amsterdam, zijn er in een uurtje. Even wat bikken en dan gaan we ervoor! Voor iedereen die ook gaat: veel plezier vanavond
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Zou best een goede trainer kunnen zijn mocht hij de discipline hebben om zich echt volledig vast te bijten in de opleiding tot trainerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Suarez niet terugkeren als speler, maar misschien wil hij wel beginnen als trainer hier.![]()
hihaho humor om te lachenquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou best een goede trainer kunnen zijn mocht hij de discipline hebben om zich echt volledig vast te bijten in de opleiding tot trainerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In de Warmoesstraat is de voertaal in ieder geval Frans inmiddels. Allemaal nog erg gemoedelijk en niet heel druk. Opvallend, best kort voor de wedstrijdFitter. Happier. More productive
Frontpage humor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou best een goede trainer kunnen zijn mocht hij de discipline hebben om zich echt volledig vast te bijten in de opleiding tot trainerOh.![]()
daar is het nog een tandje ergerquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fijne avond luitjesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor mij nietquote:
Bijna bij de Arena
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Half 7 thuis, bord op schoot 1e helft kijken. Mis alleen de tweede helft.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Is dit ergens vantevoren te vinden? Scheelt wel hoeveel je vooraf drinktquote:
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Exactoquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:27 schreef MaxC het volgende:
[..]
Is dit ergens vantevoren te vinden? Scheelt wel hoeveel je vooraf drinkt
Traoré rechtsbuiten![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Traore op rechtsAids
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had toch gehoopt op Neres/Kluivert op rechts en dan Traore in spits. Op rechts is hij gewoon zoveel minder. Dat moet Bosz toch ook wel zien.quote:
Maar goed, Ajax heeft al 6 thuiswedstrijden op rij gewonnen in EL dus dit wordt nummer 7!![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Traore op rechtsAids
![]()
![]()
Ja maar Bosz wil gewoon ook met Dolberg spelen en Traoré zet hij er ook niet zomaar naast. Het is niet ideaal, maar Traoré heeft in de EL ook wel een aantal assists gegeven vanaf de rechtsbuitenplaats. Hopelijk vanavond weerquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had toch gehoopt op Neres/Kluivert op rechts en dan Traore in spits. Op rechts is hij gewoon zoveel minder. Dat moet Bosz toch ook wel zien.
Maar goed, Ajax heeft al 6 thuiswedstrijden op rij gewonnen in EL dus dit wordt nummer 7!Oh.![]()
ik heb het nooit kunnen vinden, maar dat kwam misschien wel door het indrinken buitenquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:27 schreef MaxC het volgende:
[..]
Is dit ergens vantevoren te vinden? Scheelt wel hoeveel je vooraf drinkt
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Younes op Links, Traore achter Dolberg, Neres op rechtsquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Bosz wil gewoon ook met Dolberg spelen en Traoré zet hij er ook niet zomaar naast. Het is niet ideaal, maar Traoré heeft in de EL ook wel een aantal assists gegeven vanaf de rechtsbuitenplaats. Hopelijk vanavond weer
In plaats van wie van het huidige middenveld?quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Younes op Links, Traore achter Dolberg, Neres op rechts![]()
Ah joh ziet niemand dat we met 12 spelen dan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:45 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
In plaats van wie van het huidige middenveld?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Als ik vanavond als Ajacied zou scoren zou ik het hele Lyon-team knipogenFitter. Happier. More productive
Ja laten we ineens met een nummer 10 gaan spelenquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Younes op Links, Traore achter Dolberg, Neres op rechts
Oh.![]()
En dan ook Traore als 10 kiezenquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja laten we ineens met een nummer 10 gaan spelen
Zijn we al begonnen met voetballen?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De schroom mag er nu weleens vanafCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Jaaaaaaaa[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
De nieuwe jantje Vertonghenquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:05 schreef Kaas- het volgende:
Heeft De Ligt altijd als verdediger gespeeld, of was hij in het verleden wellicht ook middenvelder?
hardcoholic![]()
vorige wedstrijd tegen schalke ook al PL.
Toto: Nick Viergever is onderschat
PL: Nick Viergever zakt ook gewoon door het ijs bij een bepaalde druk hoor
*Nick Viergever scoort de 3-1*
:d![]()
Godenzonen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Traore kan er geen klote vanquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:17 schreef Toto69 het volgende:
vorige wedstrijd tegen schalke ook al PL.
Toto: Nick Viergever is onderschat
PL: Nick Viergever zakt ook gewoon door het ijs bij een bepaalde druk hoor
*Nick Viergever scoort de 3-1*
:d
ib4 3-0 door TraoreRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Traore kan er geen klote van
ib4 3-0 door Traore![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Traore kan er geen klote van
ib4 3-0 door Traore![]()
![]()
![]()
Zo kut spelen en 2-0 staan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Deze verdediging hoor 👌🏻[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Tweede helft ff twee extra in prikken svpDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
YOUNESSS , alles was messi achtig en dan doet die keeper ook nog mee
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Messi had gestiftquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:32 schreef gniffie het volgende:
YOUNESSS , alles was messi achtig en dan doet die keeper ook nog mee
hardcoholic![]()
Gebeurt dit echt? Hopelijk hebben ze geleerd van Schalke dat ze nu echt moeten toeslaan.
Uitwedstrijd
Snelle Egel![]()
Dolberg 40 miljoen waard, nu al.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Lyon is wel dreigender dan Schalke, dus wel opletten dat je niet tegen een paar tegendoelpunten oploopt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:33 schreef S0nic het volgende:
Gebeurt dit echt? Hopelijk hebben ze geleerd van Schalke dat ze nu echt moeten toeslaan.
UitwedstrijdVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sanchezgod.
Alleen die slordige momenten dat ze in de rug worden gelopen en balverlies lijden kunnen echt niet.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Lyon maar 1 kans gehad, De Ligt en Sanchez verdedigend geweldig. De 0 houden en je bent al voor 75% naar de finale.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou dan moet het wel beter dan Schalke-uit. Lyon met Lacazette staat anders na een kwartier al 2-0 voor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Lyon maar 1 kans gehad, De Ligt en Sanchez verdedigend geweldig. De 0 houden en je bent al voor 75% naar de finale.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: