SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Groot fan van User Wotte![]()
TT
dit kan echt niet"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Feyenoord mag ook een keer kampioen worden, ze doen al zo lang hun best, het werd gewoon zielig om naar te kijken, ik ben hartstikke blij voor ze
-nee-![]()
Wij zijn Ajax Amsterdamquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
HeikoGod morgen de enige verdediger op de bank RIP
Arena in vuur en vlam
Boys laat je horen dan
Voor Heiko westermann !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax Amsterdam
Arena in vuur en vlam
Boys laat je horen dan
Voor Heiko westermann !!!!Dan moeten we uitwijken naar het Olympisch StadionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
onzin, morgen wordt een gekkenhuis niet normaalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten we uitwijken naar het Olympisch Stadion
stewards die moeilijk doen kunnen mooi fungeren als opvulling van de betonnen gracht![]()
Ga jij heen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
onzin, morgen wordt een gekkenhuis niet normaal
stewards die moeilijk doen kunnen mooi fungeren als opvulling van de betonnen grachtOh.![]()
woww.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stewards die moeilijk doen kunnen mooi fungeren als opvulling van de betonnen gracht![]()
Nee man, maar wil volgend jaar wel seizoenskaart aanschaffen. Had vorig jaar nog wel een passepartout voor de ELquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond kunnen regelen dat een collega voor me invalt om 18:00 , ben daar al enorm fucking blij om![]()
![]()
100% zeker dat ze gaan janken dat er te veel mensen staanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stewards die moeilijk doen kunnen mooi fungeren als opvulling van de betonnen gracht
Stewards op zuid 2![]()
![]()
![]()
Blij dat die collega dan geen Ajax wil kijken neequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee man, maar wil volgend jaar wel seizoenskaart aanschaffen. Had vorig jaar nog wel een passepartout voor de EL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond kunnen regelen dat een collega voor me invalt om 18:00 , ben daar al enorm fucking blij om
Oh.![]()
Ik bood hem aan om zijn uren die avond nog eens extra te betalen, gelukkig was dat niet nodig en wenste hij ajax succesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat die collega dan geen Ajax wil kijken nee![]()
![]()
![]()
M'n baas is voor feyenoord en gaat ook kijken in een feyenoord kroeg, maar die zei dat ze ook gewoon allemaal enorm stonden te juichen toen ajax tegen schalke op het laatste moment nog doorging![]()
(niet in rotterdam hoor, dus dat zal misschien schelen)![]()
Baas wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bood hem aan om zijn uren die avond nog eens extra te betalen, gelukkig was dat niet nodig en wenste hij ajax succes
Dat is wel voor iedereen anders natuurlijk. Maar ik vond het ook wel leuk toen PSV vorig jaar overwinterde in Europa, of toen Feyenoord won van Sevilla. Moet toch kunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
M'n baas is voor feyenoord en gaat ook kijken in een feyenoord kroeg, maar die zei dat ze ook gewoon allemaal enorm stonden te juichen toen ajax tegen schalke op het laatste moment nog doorging![]()
(niet in rotterdam hoor, dus dat zal misschien schelen)Oh.![]()
Trappen vrij houden!! En dan gaan duwen ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100% zeker dat ze gaan janken dat er te veel mensen staan
Stewards op zuid 2![]()
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100% zeker dat ze gaan janken dat er te veel mensen staan
Stewards op zuid 2
Is er denk je nog een kans dat stewards de opdracht krijgen morgen een oogje toe te doen, of zullen ze juist harder optredenquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Trappen vrij houden!! En dan gaan duwen ook.![]()
Als ik kaartjes kon krijgen was ik wel gegaan makker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dergelijke taal uitslaan en dan niet eens gaan![]()
Topshow.
![]()
Trappen moeten vrij van de UEFA.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Is er denk je nog een kans dat stewards de opdracht krijgen morgen een oogje toe te doen, of zullen ze juist harder optredenGroot fan van User Wotte![]()
Prioriteiten enzo.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik kaartjes kon krijgen was ik wel gegaan makker.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens mij is dat een boete die je oneindig kan krijgen. Gratis geld voor de UEFA.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Schijnen voor de uitwedstrijd ook lastig te krijgen zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik kaartjes kon krijgen was ik wel gegaan makker.Groot fan van User Wotte![]()
Ja zag op twitter allemaal mensen die enorm blij waren dat ze kaartjes voor de uitwedstrijd hadden. Goed nieuws wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Schijnen voor de uitwedstrijd ook lastig te krijgen zijn.
Hoeveel plaatsen zijn er in Lyon?![]()
quote:Nouja daarom, boete riskeren voor een fenomenale sfeer.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een boete die je oneindig kan krijgen. Gratis geld voor de UEFA.
Voor een keertje ogen toe knijpen dus?![]()
Hangt van af of Ajax een boete wil riskeren/betalen. Als er te veel mensen niet luisteren dan is er ook geen beginnen aan voor de stewards natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Nouja daarom, boete riskeren voor een fenomenale sfeer.
Voor een keertje ogen toe knijpen dus?![]()
Valt uberhaupt niet te handhaven toch. Geen idee hoe dat in de arena is. Maar als zelfs een PSV elke Europese wedstrijd die boete krijgt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Nouja daarom, boete riskeren voor een fenomenale sfeer.
Voor een keertje ogen toe knijpen dus?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een boete die je oneindig kan krijgen. Gratis geld voor de UEFA.
Als je als club schijt heb dreigen ze met een wedstrijd zonder publiek.Groot fan van User Wotte![]()
Zal wel schelen in de stadquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of ze nou met 500 man of met 1500 man komen...Oh.![]()
2800quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zag op twitter allemaal mensen die enorm blij waren dat ze kaartjes voor de uitwedstrijd hadden. Goed nieuws wel.
Hoeveel plaatsen zijn er in Lyon?
we hebben iets meer dan de helft verkochtGroot fan van User Wotte![]()
Gaan ze in Lyon wel het hele stadion uitverkopen voor die pot? Tijdens competitiewedstrijden is daar vaak die derde ring afgesloten.Oh.![]()
Stel je voor dat je 2800 uitverkocht krijgt, dat moet ook een topshow zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2800
we hebben iets meer dan de helft verkocht![]()
Raar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2800
we hebben iets meer dan de helft verkocht
Mijn pa gaat naar de finale als ze die halen, dat moet dan geen probleem zijn in het verre Zweden.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2017 00:14:07 ]![]()
Zoveel is dat ook weer niet. Wel opvallend dat het nu nog niet is uitverkocht. Dat moet toch in een uurtje wel te doen zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 2800 uitverkocht krijgt, dat moet ook een topshow zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat gebeurde in Gelsenkirchen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 2800 uitverkocht krijgt, dat moet ook een topshow zijn
Zou morgen wel ineens uitverkopen bij een goed resultaat.Groot fan van User Wotte![]()
Dat is inderdaad het idee achter de halve finalequote:Op woensdag 3 mei 2017 00:14 schreef bijstandboy het volgende:
gewoon winnen van die Fransen dan halen ze de finale wel![]()
We gaan net aan de 2k aantikkenquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel is dat ook weer niet. Wel opvallend dat het nu nog niet is uitverkocht. Dat moet toch in een uurtje wel te doen zijn.Groot fan van User Wotte![]()
Minimaal met 3-0 danquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het idee achter de halve finale![]()
Bij Ajax dus niet. Laatste keer dat je dit als supporter mag meemaken man.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar. Halve finale, koop je toch blind die kaarten.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laatste keer dat je dit als supporter mag meemaken man.![]()
![]()
KO ronde Ajax
Legia - Niet uitverkocht
Kopenhagen - Niet uitverkocht
Schalke - Uitverkocht
Lyon - Niet uitverkocht
Mocht er een wonder gebeuren en we halen de finale. Denk ik dat er 4500 man mee het vliegtuig in stapt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:20 schreef Wotte het volgende:
Ik heb een goed gevoel dus waarschijnlijk gaan we niet winnen![]()
![]()
Kan niet voor jou spreken, maar volgens mij hebben de meeste er niet per se een goed gevoel over de afloop, maar wel dat morgen qua beleving echt prachtig gaat worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:20 schreef Wotte het volgende:
Ik heb een goed gevoel dus waarschijnlijk gaan we niet winnen
Nouja laten ew dat maar iets temperen anders kan het alleen maar negatiever uitpaken![]()
Heb ook al gekeken ghehe, wel met de optie automatisch pagina vertalenquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://forum.olweb.fr/showthread.php?156448-EL-Ajax-OL- Kan iemand hier Frans?![]()
ze onderschatten ajax ook veel minder dan schalke, maar misschien is er ook een verband tussen die 2![]()
Met Google translategenot snap je er vaak nog weinig vanquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb ook al gekeken ghehe, wel met de optie automatisch pagina vertalenOh.![]()
Je gaat sowieso geen ploegen onderschatten in de halve finales natuurlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
ze onderschatten ajax ook veel minder dan schalke, maar misschien is er ook een verband tussen die 2Oh.![]()
quote:Pessimisten gaan elders in de komende weken! Achter het team, de club, de coach en vergeet alles anders !!!
het is een halve finale van de Europa Cup bordeel !!!!
GO OL !!! Doe het op de Gones !!!
Oh.![]()
De Arena is morgen dan ook de grootste hoerenkast van Europa. Er worden 50.000 mensen door 11 man genaaid. (lol)quote:Groot fan van User Wotte![]()
Beter dan andersomquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Arena is morgen dan ook de grootste hoerenkast van Europa. Er worden 50.000 mensen door 11 man genaaid. (lol)Oh.![]()
Uhm jaquote:We zullen verliezen met 1-0 de eerste etappe en weer terug, Alex de Groot kwalificeren ons door het planten van een dubbel.Oh.![]()
On va perdre 1-0 l'aller, et au retour, Alex le grand nous qualifiera en plantant un doublé.quote:
We gaan verliezen met 1-0, en in de return kwalificeert de grote Alex [Lacazette] ons door twee keer te scoren.![]()
Dude. Arsenal doet het niet veel beter.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:09 schreef Marsenal het volgende:
Feyenoord mag ook een keer kampioen worden, ze doen al zo lang hun best, het werd gewoon zielig om naar te kijken, ik ben hartstikke blij voor ze![]()
twitter:NFD410 twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 10:57:10Zoals Justin Kluivert zou reageren op het nieuws dat Lacazette naar Amsterdam komt:"Moet ie lekker zelf weten, wat komt ie doen dan?" reageer retweet
![]()
Zeker als je kijkt naar de statistieken van Ajax ; telkens als ze in een Europese wedstrijd in de halve finales kwamen raakten ze maar 1 keer niet tot de finalequote:
[ Bericht 12% gewijzigd door TLC op 03-05-2017 05:40:31 ]"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Spanning
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
NFDGod...oud forumheldquote:Op woensdag 3 mei 2017 04:34 schreef skysherrif het volgende:
twitter:NFD410 twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 10:57:10Zoals Justin Kluivert zou reageren op het nieuws dat Lacazette naar Amsterdam komt:"Moet ie lekker zelf weten, wat komt ie doen dan?" reageer retweet
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Past niet in 1 vliegtuig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:20 schreef Tjacka het volgende:
KO ronde Ajax
Legia - Niet uitverkocht
Kopenhagen - Niet uitverkocht
Schalke - Uitverkocht
Lyon - Niet uitverkocht
Mocht er een wonder gebeuren en we halen de finale. Denk ik dat er 4500 man mee het vliegtuig in stapt.![]()
Op zuid 1 sta ik altijd op de trap.quote:
Nog even lanterefanten op kantoor en mogen we weer die kant op.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
De volledige wedstrijdselectie: Onana, Boer, Tete, Sánchez, Westermann, De Ligt, Riedewald, Klaassen, Schöne, De Jong, Ziyech, Van de Beek, Nouri, Neres, Traoré, Younes, Dolberg, Kluivert.
Bosz zet Traore op rechts https://www.voetbalprimeu(...)-duel-met-lyon-.html
Voermoedelijke opstelling: Onana; Riedewald, De Ligt, Sánchez, Tete; Ziyech, Schöne, Klaassen; Younes, Dolberg, TraoréFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nog niet hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
alle vluchten naar stockholm zijn strak uitverkocht...![]()
Dan moeten ze wel opschieten, ze hebben tot vanavond 23:59quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gebeurde in Gelsenkirchen.
Zou morgen wel ineens uitverkopen bij een goed resultaat.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: