Dat gaat bij Rabbit zéker niet op!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met kleine voeten he...
Zeker gaat dat bij mij, dat mannen met kleine voeten juist overcompenseren in andere maten!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gaat bij Rabbit zéker niet op!
Heb ik uit betrouwbare bron
Grote neus? Grote oren?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker gaat dat bij mij, dat mannen met kleine voeten juist overcompenseren in andere maten!
Ah vandaar die rode dopquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:26 schreef clixplicity het volgende:
ik kan alleen terecht in winkels voor clownsschoenen
weet je wat wel een aanrader is?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:29 schreef clixplicity het volgende:
[..]
slechte reviews las ik! geen aanrader
Het valt hartstikke mee. Mijn schoenen zijn maat 46 nu, soms 47 afhankelijk van het merk. Maar lengte is wel 46.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga volgende keer op jouw voeten letten, dat is groot man
ik had visioenen van maat 49quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het valt hartstikke mee. Mijn schoenen zijn maat 46 nu, soms 47 afhankelijk van het merk. Maar lengte is wel 46.
Het zijn alleen van die lompe klompen. Dus 47-49 sokken zitten relaxter.
en van vooooooor naar achterrrrrr van rechtssss naar linkssssss?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar hoef je idd niet groot voor te zijn
En echoooooooooooooo..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
en van vooooooor naar achterrrrrr van rechtssss naar linkssssss?
Echt hele rare reclames... snap niet dat hij zich daar voor leent.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef Molo het volgende:
WTF, Philippe Geubels maakt tegenwoordig reclame voor Bristol???
Damn
https://www.bristol.nl/nld
The world has gone mad
Wacom Cintiq, en tegenwoordig natuurlijk de Microsoft Surface Studio, of Surface Proquote:
Staat 1 treedje onder de macroclitorisquote:
Die reclame heb ik vandaag nog op de radio gehoord met Philipe erinquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef Molo het volgende:
WTF, Philippe Geubels maakt tegenwoordig reclame voor Bristol???
Damn
https://www.bristol.nl/nld
The world has gone mad
ik snap ook echt de link niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Echt hele rare reclames... snap niet dat hij zich daar voor leent.
oh was grapje eigenlijk, maar ben nu alweer kwijt wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Wacom Cintiq, en tegenwoordig natuurlijk de Microsoft Surface Studio, of Surface Pro
handig wel, anders flikkeren die lui omquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef isax het volgende:
[..]
mijn fling van 2.13 had zulke grote voeten. kwam ik aan met mijn kleintjes.
bron, hihahoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee hoor.
Heb ik uit betrouwbare bron....
nah valt wel mee. zijn appartement was alleen onhandig want moest overal bukkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
handig wel, anders flikkeren die lui om
onhandig, enorme voeten, verder zijn lange mannen best leuk ja, maar ook onhandig denk ik
"Nee, die Lada zou ik niet kopen. Die Maybach is een aanrader."quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Wacom Cintiq, en tegenwoordig natuurlijk de Microsoft Surface Studio, of Surface Pro
Pretgrotquote:
eigen schuldquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
oh was grapje eigenlijk, maar ben nu alweer kwijt wat ik wilde zeggen
nee ik bedoel meer als je wilt zoenen of van die dingen in bed die sommige mensen schijnen te doen. Is toch vet onhandig denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:37 schreef isax het volgende:
[..]
nah valt wel mee. zijn appartement was alleen onhandig want moest overal bukken
voor de rest ook niets geworden ofzo. hij reed ook een kleine auto die helemaal was veranderd zodat zijn stoel verder naar achter kon
Er in klimmen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
nee ik bedoel meer als je wilt zoenen of van die dingen in bed die sommige mensen schijnen te doen. Is toch vet onhandig denk ik
wij hadden vroeger een Lada, ruitje viel soms naar beneden omdat die met lijm aan het opdraaimechanisme geplaktquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Nee, die Lada zou ik niet kopen. Die Maybach is een aanrader."
Het valt altijd te proberen, als verkoperquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Nee, die Lada zou ik niet kopen. Die Maybach is een aanrader."
https://www.facebook.com/pages/Ruuds-Pretgrot/432352563492218quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Pretgrot
Jezus wat klinkt dat goooooooooooooooooooor
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:41 schreef clixplicity het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pages/Ruuds-Pretgrot/432352563492218
en niet te vergeten R&P / [SC Relaties #3832] Incl userpics.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:41 schreef clixplicity het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pages/Ruuds-Pretgrot/432352563492218
ik ga gewoon klikken ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:42 schreef clixplicity het volgende:
[..]
en niet te vergeten R&P / [SC Relaties #3832] Incl userpics.
"eelt in je pretgrot"
🙄quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef isax het volgende:
[..]
mijn fling van 2.13 had zulke grote voeten. kwam ik aan met mijn kleintjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |