Dat gaat bij Rabbit zéker niet op!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met kleine voeten he...
Zeker gaat dat bij mij, dat mannen met kleine voeten juist overcompenseren in andere maten!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gaat bij Rabbit zéker niet op!
Heb ik uit betrouwbare bron
Grote neus? Grote oren?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker gaat dat bij mij, dat mannen met kleine voeten juist overcompenseren in andere maten!
Ah vandaar die rode dopquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:26 schreef clixplicity het volgende:
ik kan alleen terecht in winkels voor clownsschoenen
weet je wat wel een aanrader is?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:29 schreef clixplicity het volgende:
[..]
slechte reviews las ik! geen aanrader
Het valt hartstikke mee. Mijn schoenen zijn maat 46 nu, soms 47 afhankelijk van het merk. Maar lengte is wel 46.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga volgende keer op jouw voeten letten, dat is groot man
ik had visioenen van maat 49quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het valt hartstikke mee. Mijn schoenen zijn maat 46 nu, soms 47 afhankelijk van het merk. Maar lengte is wel 46.
Het zijn alleen van die lompe klompen. Dus 47-49 sokken zitten relaxter.
en van vooooooor naar achterrrrrr van rechtssss naar linkssssss?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar hoef je idd niet groot voor te zijn
En echoooooooooooooo..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
en van vooooooor naar achterrrrrr van rechtssss naar linkssssss?
Echt hele rare reclames... snap niet dat hij zich daar voor leent.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef Molo het volgende:
WTF, Philippe Geubels maakt tegenwoordig reclame voor Bristol???
Damn
https://www.bristol.nl/nld
The world has gone mad
Wacom Cintiq, en tegenwoordig natuurlijk de Microsoft Surface Studio, of Surface Proquote:
Staat 1 treedje onder de macroclitorisquote:
Die reclame heb ik vandaag nog op de radio gehoord met Philipe erinquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef Molo het volgende:
WTF, Philippe Geubels maakt tegenwoordig reclame voor Bristol???
Damn
https://www.bristol.nl/nld
The world has gone mad
ik snap ook echt de link niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Echt hele rare reclames... snap niet dat hij zich daar voor leent.
oh was grapje eigenlijk, maar ben nu alweer kwijt wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Wacom Cintiq, en tegenwoordig natuurlijk de Microsoft Surface Studio, of Surface Pro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |