Zeker. Anders zou ze nu niet in de Tweede Kamer zitten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Misschien is ze wel goed in haar werk?
Je overschat de kiezer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Anders zou ze nu niet in de Tweede Kamer zitten.
Het zou irrationeel zijn als mensen alleen op haar zouden stemmen omdat het een blonde jonge vrouw is.
Provocatie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Anders zou ze nu niet in de Tweede Kamer zitten.
Het zou irrationeel zijn als mensen alleen op haar zouden stemmen omdat het een blonde jonge vrouw is.
Ja. Alhoewel het nu vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oh die meisjes uit de OP zijn dus onze inzending voor het songfestival.
Beste inzending ooit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Matige kutinzending, matig kutlied, de jurken zijn wel goed te doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel het nu vrouwen zijn.
Allang. Die tweeling is al bijna 22 en die blonde bijna 24.quote:
quote:
quote:De naam O'G3NE (IPA: [əʊ ʤiːn], uitspraak: oh dzjien) staat volgens hun website voor "O = de bloedgroep van hun moeder, G3ne = de genen die hen met elkaar verbinden en de 3 voor het feit dat ze met 3 zijn."
Nee helaas:quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze zien er nu uit alsof ze 35 zijn. Dus ik gok van wel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/O%27G3NEquote:De zussen zijn in Dordrecht geboren: Lisa op 21 juni 1994 en de tweeling Amy en Shelley op 18 oktober 1995. Ze wonen in Fijnaart.
Geen idee waar dat is. Gok Brabant.quote:
Jij kijkt natuurlijk liever naar zwetende mannen met mooi haar die een bal achterna rennen.quote:
Naast Zijtaart. Waar Theo M. vandaan komt.quote:
Stel je voor dat ze met z'n tienen waren.quote:
Brabant, dus?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Naast Zijtaart. Waar Theo M. vandaan komt.
Klinkt als de winnende inzending.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Matige kutinzending, matig kutlied, de jurken zijn wel goed te doen.
Ik weet niet of ze de finale halen.
Yep. Ligt nog wel een stukje uit elkaar maar met verwante namen.quote:
Weet je wie ook de finale gaat halen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Matige kutinzending, matig kutlied, de jurken zijn wel goed te doen.
Ik weet niet of ze de finale halen.
Die pretenderen tenminste niet te kunnen zingen. Verder zien deze meiden er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij kijkt natuurlijk liever naar zwetende mannen met mooi haar die een bal achterna rennen.
Of ze 'Va' hadden geprefixt omdat zo houden van hun vaderquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze met z'n tienen waren.
OG10NE.
Ze kunnen wel mooi zingen. Vind hun muziek alleen verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die pretenderen tenminste niet te kunnen zingen. Verder zien deze meiden er wel leuk uit.
Klopt, wel een bijzonder schraal stuk van de provincie imho. Soort van winderige landbouwtoendra in het NW van de provincie. Beetje in de buurt van Steenbergen (wat we weer kennen van petjesvolk dat schreeuwt dat ergens een piemel in moet).quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet je wie ook de finale gaat halen?
LBJ
ABnegatief'G3NE. Klinkt ook aanzienlijk minder catchy.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of ze 'Va' hadden geprefixt omdat zo houden van hun vader
Zou wel leuk zijn als B_A ook komt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zie je ineens zo'n tuinkabouter door Den Bosch lopen met een schaaltje bitterballen.
Hahaha.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 02:55:54President Andrew Jackson, who died 16 years before the Civil War started, saw it coming and was angry. Would never have let it happen! reageer retweet
Homo. waar is mijn kussen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga niet naar fucking DB voor een meet.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is dat verder dan Nijmegen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar ik kwam toen vanuit DB omdat mijn vriendin daar woonde.quote:
Utrecht-DB is 28 minuten. Zulks een probleem...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar ik kwam toen vanuit DB omdat mijn vriendin daar woonde.
Vanaf Utrecht is er een directe intercity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |