Oude haven.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:38 schreef Typisch het volgende:
Welke evenement zijn nog meer leuk a.s zondag?
De Kuip en Annabel worden hem niet.
M'n reactie was een tikkeltje sarcastisch. Was (helemaal achteraf gezien) erg genant inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat was echt enorm triest en niet passend bij een grote club.
Schuimspaan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:38 schreef Typisch het volgende:
Als hij zich kan schikken in een Totti rol dan mag hij van mij eeuwig blijven. Als basisspeler heb je er alleen niet zoveel meer aan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef asco het volgende:
Wanneer gaat Kuyt nou eens iets beslissen? Na zondag? Of is er al iets bekend?
Ja, het is allemaal wat minder geworden maar ik zou hem toch nog graag een jaartje zien doorgaan, zeker met de wedstrijden in de CL, waar ik dan maar ff van uit ga.
ze gaan "in de zomer" kijken of en hoe ze verder gaan. Lijkt me na het seizoenquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:11 schreef asco het volgende:
Wanneer gaat Kuyt nou eens iets beslissen? Na zondag? Of is er al iets bekend?
Ja, het is allemaal wat minder geworden maar ik zou hem toch nog graag een jaartje zien doorgaan, zeker met de wedstrijden in de CL, waar ik dan maar ff van uit ga.
Bijkomend voordeel is dat ajax vanavond CL speelt & de egeltjes nog een kleine kans maken op nacompetitie. Als ze ajax verslaan, that is. Die zullen ook wel bloedfanatiek zijn zondag, dus best kans dat ajax punten gaan laten liggen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:56 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Tja ik moet het nog zien zondag. Kunstgras, getergd excelsior plus de extra zenuwen bij onze spelers en je weet dat je een hele zware middag tegemoet gaat.
EL.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat ajax vanavond CL speelt & de egeltjes nog een kleine kans maken op nacompetitie. Als ze ajax verslaan, that is. Die zullen ook wel bloedfanatiek zijn zondag, dus best kans dat ajax punten gaan laten liggen.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:09 schreef Cara het volgende:
Wat heb ik een grafhekel aan die Leo Driessen.
Hij verpest alle Feyenoord wedstrijden met zijn negatieve toon en gezeur.
Nu ik bij Ajax naar hem zit te luisteren weet ik het zeker, die kan zijn stijfje niet meer verbergen.
Het is net alsof je naar een andere commentator zit te luisteren.
Was, in die situatie, ook wel begrijpelijk. Gelukkig draaide Tonny bij (hoewel de reden natuurlijk extreem triest was).quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een jaar geleden vond Van Geel het noodzakelijk om Vilhena te schofferen dmv een persbericht.
Het kan verkeren.
Rot eens op.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:16 schreef Roland010 het volgende:
Pleuris-Ajacieden gaan toch niet serieus straks in ONS jaar die Europa League winnen hé?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:16 schreef Roland010 het volgende:
Pleuris-Ajacieden gaan toch niet serieus straks in ONS jaar die Europa League winnen hé?
goede vraag! Ik weet het ook nog niet, zit te denken aan plan c en anders De Dijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 18:38 schreef Typisch het volgende:
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:23 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Kans dat ze hem winnen is alsnog niet heel groot nee, maar toch..
Het punt is dat het lekker interessant is of ze die beker nou winnen of niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:23 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Kans dat ze hem winnen is alsnog niet heel groot nee, maar toch..
quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:16 schreef Roland010 het volgende:
Dit moet ons jaar worden en niet een kampioenschap in de schaduw van het jaar dat een NL club een Europa Cup won. Bovendien moeten wij de eerste en laatste NL club blijven die een Europese cup wonquote:Op woensdag 3 mei 2017 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het punt is dat het lekker interessant is of ze die beker nou winnen of niet.
Het is ONS kampioenschap, ONZE mijlpaal. Waarom druk maken over wat anderen wel of niet presteren?quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:30 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit moet ons jaar worden en niet een kampioenschap in de schaduw van het jaar dat een NL club een Europa Cup won. Bovendien moeten wij de eerste en laatste Nederlandse club blijven die een Europese cup won
Daar heb je ook een punt, maar toch. Het voelt toch minder lekker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is ONS kampioenschap, ONZE mijlpaal. Waarom druk maken over wat anderen wel of niet presteren?
Het punt is... nee laat maar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:30 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit moet ons jaar worden en niet een kampioenschap in de schaduw van het jaar dat een NL club een Europa Cup won. Bovendien moeten wij de eerste en laatste NL club blijven die een Europese cup won
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |