Tegenover bushalte of zo gaan wonen. Waar verhuis je naartoe? :0quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer ik straks verhuisd ben zal ik denk ik bijna nooit meer autorijden
Zou het wel af en toe blijven doen. Wie weet moet je ooit af en toe autokm's voor je werk maken en dan is het handig als je dat kan zonder dat je angst is toegenomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer ik straks verhuisd ben zal ik denk ik bijna nooit meer autorijden
Hilversum sportpark of de Mac in Zwolle kies maarquote:
Ik kies voor dat laatstequote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hilversum sportpark of de Mac in Zwolle kies maar
Ja, maar ik denk dat er weinig omstandigheden zijn waarin het zal gebeuren. Ik woon zo op fietsafstand van Utrecht CS en pak daar dan de trein naar mijn werk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou het wel af en toe blijven doen. Wie weet moet je ooit af en toe autokm's voor je werk maken en dan is het handig als je dat kan zonder dat je angst is toegenomen.
Utrechtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tegenover bushalte of zo gaan wonen. Waar verhuis je naartoe? :0
Dikzakquote:
sws leer je ook de fouten van anderen op te vangen door goed te kijken. Drm is een goede rijschool ook een belangrijke start. En idd ervaring opdoen verder.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Meer km's maken, dan zie je vanzelf dat je meer inzicht en verstand hebt dan de meeste pipo's en dat domme fouten niet bestaan. Als je zelf door hebt dat je onhandige acties uithaalt ben je al een heel eind namelijk.
Huehue welke opleiding doe je.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat er weinig omstandigheden zijn waarin het zal gebeuren. Ik woon zo op fietsafstand van Utrecht CS en pak daar dan de trein naar mijn werk.
Heb het ook niet per se over je huidige werkplek, maar wie weet moet je ooit wel externe locaties bezoeken. Ook als je naar twee locaties moet die op zich met het OV te doen zijn is het soms handiger om met de auto te gaan, omdat je het dan strakker na elkaar kan plannen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat er weinig omstandigheden zijn waarin het zal gebeuren. Ik woon zo op fietsafstand van Utrecht CS en pak daar dan de trein naar mijn werk.
???quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ben je weer zwaar op de hand.
Hilversum sportpark, kunnen we gelijk ff BMW spottenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen, waren de opties van twee andere mensen voor een vechtmeet.quote:
Deze grap is al vaker gemaaktquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hilversum sportpark, kunnen we gelijk ff BMW spotten
Lekker voor je. Laat cachet het kijken en een opsomming maken voor je anders.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
HIJ IS LIVE EN IK BEN AAN HET WERK GVD FML
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
HIJ IS LIVE EN IK BEN AAN HET WERK GVD FML
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |