hmm keejquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Altijd een hekel aan auto's gehad. Ook als passagier.
mwah dan krijg je ongeveer 180 hypo...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
3100 is meer dan genoeg voor een huis
En treinen niet? Ook die zijn niet ongevaarlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, voor 180 kan je echt wel een huis vinden hoor. Wellicht zonder zwembad, maar dat is dan maar even behelpenquote:
nederland werd europees kampioen, mooi jaar jaquote:
Ik ben net Socios.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
En treinen niet? Ook die zijn niet ongevaarlijk.
Is als passagier vervelender. Ik had dat vroeger ook, vooral omdat ik toen ik klein was wagenziek was. Als je de auto zelf bestuurt (en je je in de auto op je gemak voelt) dan is dat heel anders dan met een ander meerijdenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eden 88 heeft wekelijks jankberichten in KLB. De ene keer gaat het over zijn vrienden, vriendin, huis, leven in zijn algemeen, werk etc. etc.quote:
Mwoh, heb niet zoveel vertrouwen in mijn eigen rijkunsten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is als passagier vervelender. Ik had dat vroeger ook, vooral omdat ik toen ik klein was wagenziek was. Als je de auto zelf bestuurt (en je je in de auto op je gemak voelt) dan is dat heel anders dan met een ander meerijden
Okok, naja faalangst of zelfkennisquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, heb niet zoveel vertrouwen in mijn eigen rijkunsten.
hier alleen niet zo grote appartementjes in heel sjieke wijkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, voor 180 kan je echt wel een huis vinden hoor. Wellicht zonder zwembad, maar dat is dan maar even behelpen
1 van velen hugequote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:51 schreef hugecooll het volgende:
Oh ging over dit huilverhaal?KLB / De meest grote onbenullen kopen een huis..
Meer km's maken, dan zie je vanzelf dat je meer inzicht en verstand hebt dan de meeste pipo's en dat domme fouten niet bestaan. Als je zelf door hebt dat je onhandige acties uithaalt ben je al een heel eind namelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, heb niet zoveel vertrouwen in mijn eigen rijkunsten.
Zal ik een vlog beginnen over mijn ontwikkelingen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Meer km's maken, dan zie je vanzelf dat je meer inzicht en verstand hebt dan de meeste pipo's en dat domme fouten niet bestaan. Als je zelf door hebt dat je onhandige acties uithaalt ben je al een heel eind namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |