Truste alvastquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even spelletje spelen en daarna slapen. 😊❤️
leuk van die uitgekauwde kwijltostisquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:34 schreef Remqo het volgende:
Maar ach, we hebben de uitspraken nog, Aber herhaalt ze nog wel eens
Voor tosti's moet je bij een koddige vlogger zijnquote:
ja de brad hysterie is weer afgezakt ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor tosti's moet je bij een koddige vlogger zijn
Hij wordt gecensureerd, voor zijn bescherming, maar z'n kanaal is ondertussen weer open.quote:
ja dat was al maar ik bedoel, paar weken terug zag je zijn naam 100x voorbij komen voordat het werd weggedit, nu amperquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wordt gecensureerd, voor zijn bescherming, maar z'n kanaal is ondertussen weer open.
Er is onlangs nog een SC topic verdwenenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was al maar ik bedoel, paar weken terug zag je zijn naam 100x voorbij komen voordat het werd weggedit, nu amper
quote:
Brad will be Bradquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:48 schreef PeZu het volgende:
mein himmel die jongen, vorige week was het nog voorlopig geen kanaal, eerst aan mezelf werken, brad brad
jupsquote:
oeh maak video ervan oke?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
abces is nog lang niet rijp, ik ga er denk in snijden
vorige x werd ie lekker rijp en knapte die, al die witte pus knalde eruit
ik moet soms zelfs 2 para's innemen met een ibu 400. Of 1 para met ibu600.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets wat een ibuprofen niet kon oplossen nee.
word je daar ook helemaal para van?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 04:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik moet soms zelfs 2 para's innemen met een ibu 400. Of 1 para met ibu600.
Oeh heb je daar ook video's van? Dat je ze rectaal inneemt enzoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 04:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik moet soms zelfs 2 para's innemen met een ibu 400. Of 1 para met ibu600.
neequote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oeh heb je daar ook video's van? Dat je ze rectaal inneemt enzo
Waarom wil je ineens de hele SC meeten?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:53 schreef zeer het volgende:
[..]
je neemt ze niet rectaal in of heb je er geen video's van?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:55 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Waarom wil je ineens de hele SC meeten?
dat is toch gewoon show.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:55 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Waarom wil je ineens de hele SC meeten?
Herkenbaar. Ik kwam moeilijk in slaap en had behoorlijke hoofdpijn waardoor ik 's nachts weer wakker werd rond een uur of half 5. Toen toch maar besloten om wat paracetamol in mijn mik te gooien in de hoop dat het wel weer weg zou zijn als ik moest gaan werken. Dat is gelukkig wel het geval, maar het opstaan viel mij zwaar. Maar dat is eigenlijk altijd zoquote:
Bizar he, over 3 weken op dit tijdstip is het gewoon ook dinsdag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:27 schreef Azpilicueta het volgende:
En dan te bedenken dat het vorige week op deze dag al donderdag was
echt hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:27 schreef Azpilicueta het volgende:
jij kan het echt niet aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Mwoh, al twee weken net niet optimaal, ken je dat? Dus telkens gewoon een beetje moe. Ik moet wat eerder naar bed en even een uurtje mijn hoofd leegmaken voor ik ga slapen denk ik...quote:
Hoog tijd inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jij kan het echt niet aan.
Op naar de wajong.
Ik woon op een boerderij bij mijn ouders (maar ga over twee weken verhuizen naar een appartement in Utrecht goddank) en zij zijn op vakantie. Vannacht om 3 uur werd één van de honden helemaal lijp met blaffen en janken. Dus ik met een knuppel door het huis, alle ruimtes controleren, sloten controleren. Maar gelukkig niets aan de hand. Maar kon toch weer een halfuurtje niet slapen achteraf.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kwam moeilijk in slaap en had behoorlijke hoofdpijn waardoor ik 's nachts weer wakker werd rond een uur of half 5. Toen toch maar besloten om wat paracetamol in mijn mik te gooien in de hoop dat het wel weer weg zou zijn als ik moest gaan werken. Dat is gelukkig wel het geval, maar het opstaan viel mij zwaar. Maar dat is eigenlijk altijd zo
he doe je nog wat met mindfulness?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon op een boerderij bij mijn ouders (maar ga over twee weken verhuizen naar een appartement in Utrecht goddank) en zij zijn op vakantie. Vannacht om 3 uur werd één van de honden helemaal lijp met blaffen en janken. Dus ik met een knuppel door het huis, alle ruimtes controleren, sloten controleren. Maar gelukkig niets aan de hand. Maar kon toch weer een halfuurtje niet slapen achteraf.
Daarom altijd katten nemenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon op een boerderij bij mijn ouders (maar ga over twee weken verhuizen naar een appartement in Utrecht goddank) en zij zijn op vakantie. Vannacht om 3 uur werd één van de honden helemaal lijp met blaffen en janken. Dus ik met een knuppel door het huis, alle ruimtes controleren, sloten controleren. Maar gelukkig niets aan de hand. Maar kon toch weer een halfuurtje niet slapen achteraf.
azpi weetquote:
Nee heb daar niet zoveel tijd voor eigenlijk. Als ik verhuisd ben ga ik dat weer icm sporten oppikken.quote:
honden zijn lastig, dat zielige aanhankelijke, uit moeten laten, ze stinken, ze blaffenquote:
Ja kinderen toch ook (minus het blaffen plus het huilen).quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
honden zijn lastig, dat zielige aanhankelijke, uit moeten laten, ze stinken, ze blaffen
Pandabeer wel goed?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
honden zijn lastig, dat zielige aanhankelijke, uit moeten laten, ze stinken, ze blaffen
Ja, dat. Blijf ook te lang achter de tv of pc hangen denk ik... Eventjes boek lezen voor het slapen helpt misschien wel wat om het hoofd leeg te maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, al twee weken net niet optimaal, ken je dat? Dus telkens gewoon een beetje moe. Ik moet wat eerder naar bed en even een uurtje mijn hoofd leegmaken voor ik ga slapen denk ik...
Oud worden
Absoluut.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, dat. Blijf ook te lang achter de tv of pc hangen denk ik... Eventjes boek lezen voor het slapen helpt misschien wel wat om het hoofd leeg te maken.
ja daarom hoef ik ook geen kinderenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja kinderen toch ook (minus het blaffen plus het huilen).
Maar waarom een huisdier nemen dat volledig onafhankelijk is. Echt kut.
Niet dat ik kinderen wil hoor.
lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daarom hoef ik ook geen kinderen![]()
de wereld is toch al te vol, puur egoistisch nu nog een kind nemen
Wel jammer. Ik heb wel goede genen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het zou wel crimineel zijn als ik mijn DNA voor mezelf zou houdenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Kom we gaan het verspreidenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het zou wel crimineel zijn als ik mijn DNA voor mezelf zou houden
Ik verspreid mijn DNA elke avond in grote bogen over mijn buik.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Kom we gaan het verspreiden
Ama is nog niet wakker waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Kom we gaan het verspreiden
lag jij niet half uit elkaar steeds?quote:
je kan je dna best delen, in de mond van een gewillig slachtoffer bvquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het zou wel crimineel zijn als ik mijn DNA voor mezelf zou houden
Nah. Als je ze geen eten geeft gaan ze toch dood op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja kinderen toch ook (minus het blaffen plus het huilen).
Maar waarom een huisdier nemen dat volledig onafhankelijk is. Echt kut.
Niet dat ik kinderen wil hoor.
weet ik niet. open ff een topic andersquote:
zoveel nachtbagger was er niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ama is nog niet wakker waarschijnlijk
Kinderen ook toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah. Als je ze geen eten geeft gaan ze toch dood op een gegeven moment.
Katten dan.
Hard geworden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verspreid mijn DNA elke avond in grote bogen over mijn buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |