Herkenbaar. Ik kwam moeilijk in slaap en had behoorlijke hoofdpijn waardoor ik 's nachts weer wakker werd rond een uur of half 5. Toen toch maar besloten om wat paracetamol in mijn mik te gooien in de hoop dat het wel weer weg zou zijn als ik moest gaan werken. Dat is gelukkig wel het geval, maar het opstaan viel mij zwaar. Maar dat is eigenlijk altijd zoquote:
Bizar he, over 3 weken op dit tijdstip is het gewoon ook dinsdag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:27 schreef Azpilicueta het volgende:
En dan te bedenken dat het vorige week op deze dag al donderdag was
echt hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:27 schreef Azpilicueta het volgende:
jij kan het echt niet aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Mwoh, al twee weken net niet optimaal, ken je dat? Dus telkens gewoon een beetje moe. Ik moet wat eerder naar bed en even een uurtje mijn hoofd leegmaken voor ik ga slapen denk ik...quote:
Hoog tijd inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jij kan het echt niet aan.
Op naar de wajong.
Ik woon op een boerderij bij mijn ouders (maar ga over twee weken verhuizen naar een appartement in Utrecht goddank) en zij zijn op vakantie. Vannacht om 3 uur werd één van de honden helemaal lijp met blaffen en janken. Dus ik met een knuppel door het huis, alle ruimtes controleren, sloten controleren. Maar gelukkig niets aan de hand. Maar kon toch weer een halfuurtje niet slapen achteraf.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kwam moeilijk in slaap en had behoorlijke hoofdpijn waardoor ik 's nachts weer wakker werd rond een uur of half 5. Toen toch maar besloten om wat paracetamol in mijn mik te gooien in de hoop dat het wel weer weg zou zijn als ik moest gaan werken. Dat is gelukkig wel het geval, maar het opstaan viel mij zwaar. Maar dat is eigenlijk altijd zo
he doe je nog wat met mindfulness?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon op een boerderij bij mijn ouders (maar ga over twee weken verhuizen naar een appartement in Utrecht goddank) en zij zijn op vakantie. Vannacht om 3 uur werd één van de honden helemaal lijp met blaffen en janken. Dus ik met een knuppel door het huis, alle ruimtes controleren, sloten controleren. Maar gelukkig niets aan de hand. Maar kon toch weer een halfuurtje niet slapen achteraf.
Daarom altijd katten nemenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon op een boerderij bij mijn ouders (maar ga over twee weken verhuizen naar een appartement in Utrecht goddank) en zij zijn op vakantie. Vannacht om 3 uur werd één van de honden helemaal lijp met blaffen en janken. Dus ik met een knuppel door het huis, alle ruimtes controleren, sloten controleren. Maar gelukkig niets aan de hand. Maar kon toch weer een halfuurtje niet slapen achteraf.
azpi weetquote:
Nee heb daar niet zoveel tijd voor eigenlijk. Als ik verhuisd ben ga ik dat weer icm sporten oppikken.quote:
honden zijn lastig, dat zielige aanhankelijke, uit moeten laten, ze stinken, ze blaffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |