Truste alvastquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even spelletje spelen en daarna slapen. 😊❤️
leuk van die uitgekauwde kwijltostisquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:34 schreef Remqo het volgende:
Maar ach, we hebben de uitspraken nog, Aber herhaalt ze nog wel eens
Voor tosti's moet je bij een koddige vlogger zijnquote:
ja de brad hysterie is weer afgezakt ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor tosti's moet je bij een koddige vlogger zijn
Hij wordt gecensureerd, voor zijn bescherming, maar z'n kanaal is ondertussen weer open.quote:
ja dat was al maar ik bedoel, paar weken terug zag je zijn naam 100x voorbij komen voordat het werd weggedit, nu amperquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wordt gecensureerd, voor zijn bescherming, maar z'n kanaal is ondertussen weer open.
Er is onlangs nog een SC topic verdwenenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was al maar ik bedoel, paar weken terug zag je zijn naam 100x voorbij komen voordat het werd weggedit, nu amper
quote:
Brad will be Bradquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:48 schreef PeZu het volgende:
mein himmel die jongen, vorige week was het nog voorlopig geen kanaal, eerst aan mezelf werken, brad brad
jupsquote:
oeh maak video ervan oke?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
abces is nog lang niet rijp, ik ga er denk in snijden
vorige x werd ie lekker rijp en knapte die, al die witte pus knalde eruit
ik moet soms zelfs 2 para's innemen met een ibu 400. Of 1 para met ibu600.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets wat een ibuprofen niet kon oplossen nee.
word je daar ook helemaal para van?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 04:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik moet soms zelfs 2 para's innemen met een ibu 400. Of 1 para met ibu600.
Oeh heb je daar ook video's van? Dat je ze rectaal inneemt enzoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 04:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik moet soms zelfs 2 para's innemen met een ibu 400. Of 1 para met ibu600.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |