Omdat ik thuis niks te vertellen heb.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet jij je er gelijk weer mee bemoeien?
Hier wel dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ik thuis niks te vertellen heb.
Ja hier maakt niemand mij iets.quote:
Je kan alles mixen maar is nergens voor nodig.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ibuprofen (400mg) kan je mixen met paracetamol (500mg) toch
als je hekel aan je alat, asat en gammaGT hebt wel ja. je hebt maar 1 lever pikquote:Op maandag 1 mei 2017 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ja hoor, geen probleemquote:Op maandag 1 mei 2017 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
onzin, meds mixxen.kan zelfs versterkend werken, zo is bv vicoden instaan, dat nml overwegen paracetamol en wat hydrocodonquote:Op maandag 1 mei 2017 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan alles mixen maar is nergens voor nodig.
Zie nog steeds het nut ervan niet in voor thuisgebruik.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, meds mixxen.kan zelfs versterkend werken, zo is bv vicoden instaan, dat nml overwegen paracetamol en wat hydrocodon
Maak er ook een filmpje van danquote:Op maandag 1 mei 2017 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
abces is nog lang niet rijp, ik ga er denk in snijden
vorige x werd ie lekker rijp en knapte die, al die witte pus knalde eruit
nog nooit echt pijn gehad?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie nog steeds het nut ervan niet in voor thuisgebruik.
ja dan heb je mazzelquote:Op maandag 1 mei 2017 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets wat een ibuprofen niet kon oplossen nee.
Nou ja op bizarre hoofdpijn na bedenk ik me nu, maar ik zou dan alsnog niets mixen. Ben sowieso niet echt fan van medicatie innemen. Liever gewoon helemaal niets tenzij het niet anders kan.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan heb je mazzel![]()
Zat pijn die niet weggaat met 1 ibuutje nml
Omdat ze groot inkopen denk ikquote:Op maandag 1 mei 2017 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
Hoi weet iemand toevallig waarom die game keys op g2a.com zo goedkoop zijn gr gr
Nee daarvoor is het -te- goedkoop, lijkt haast grijze inkoop, wat me geen fuck boeit zolang het maar op steam activeert, maar goed, dat moet ik wel ff zeker wetenquote:
ik mix elke dag 11/12 soorten medicijnen, kan primaquote:Op maandag 1 mei 2017 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou ja op bizarre hoofdpijn na bedenk ik me nu, maar ik zou dan alsnog niets mixen. Ben sowieso niet echt fan van medicatie innemen. Liever gewoon helemaal niets tenzij het niet anders kan.
g2a is een van de bekendste websites die dergelijke dingen verkoopt, dat werkt wel hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee daarvoor is het -te- goedkoop, lijkt haast grijze inkoop, wat me geen fuck boeit zolang het maar op steam activeert, maar goed, dat moet ik wel ff zeker weten
Oh. Dus wel betrouwbaar?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
g2a is een van de bekendste websites die dergelijke dingen verkoopt, dat werkt wel hoor.
Jeetje.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mix elke dag 11/12 soorten medicijnen, kan prima
Ok dan ga ik t 's proberen. Ik heb besloten dat je mag blijven in deze SC.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja. Veel streamers worden ook gesponsord door g2a.
Fijnquote:Op maandag 1 mei 2017 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ok dan ga ik t 's proberen. Ik heb besloten dat je mag blijven in deze SC.
zeker, goede service ookquote:
niks mis mee, beter goed uitgezocht dan een nw topic in klbquote:Op maandag 1 mei 2017 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toch bijna treurig dat ik wantrouwig ben puur omdat het goedkoop is
Dat dan weer welquote:Op maandag 1 mei 2017 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks mis mee, beter goed uitgezocht dan een nw topic in klb
ondanks dat deze SC een slechte naam heeft op Fok zit hier best wat goed volkquote:Op maandag 1 mei 2017 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat dan weer welEn ik vertrouw mijn KLB SC-broeders met mijn leven.
Ja en WCHquote:Op maandag 1 mei 2017 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ondanks dat deze SC een slechte naam heeft op Fok zit hier best wat goed volk
ik mag hem wel die kale duitserquote:
jawohlquote:Op maandag 1 mei 2017 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is die rotterdammer ook nog een mof ofwa?
Je hebt eens mn lul gezogen op die goa, en dan vergeet je wie ik ben?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:05 schreef goodtripbob het volgende:
Geen idee wie je bent verder maa goed ik heb een drugsghegeheuegen
dat is toch niet van belang om de tt goed te vinden leive bobquote:Op maandag 1 mei 2017 23:05 schreef goodtripbob het volgende:
Geen idee wie je bent verder maa goed ik heb een drugsghegeheuegen
dat was dan onder hypnose want ik herinner mij niks.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt eens mn lul gezogen op die goa, en dan vergeet je wie ik ben?
Jouw naam en UI herken ik welquote:Op maandag 1 mei 2017 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is toch niet van belang om de tt goed te vinden leive bob
Hypnose, GHB.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:09 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
dat was dan onder hypnose want ik herinner mij niks.
g2a heeft wel eens gejatte keys verkocht die geblockt werden door ik geloof Ubisoft hoor, toen hebben veel mensen ook afstand van ze genomen.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja. Veel streamers worden ook gesponsord door g2a.
Zolang t maar werkt. Heb net twee keys gekocht, en heb ze geactiveerd op Steam. Die steamkeys kunnen voor mijn part gestolen zijn van Anne Frank, ik vind t prima zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
g2a heeft wel eens gejatte keys verkocht die geblockt werden door ik geloof Ubisoft hoor, toen hebben veel mensen ook afstand van ze genomen.
Of niet gejat maar in Rusland of zo gekocht voor weinig om dan op de Amerikaanse en Europese markt verkocht te worden. In ieder geval iets wat niet zuiver was.
dat is iig ietsquote:
Ach zolang je zoiets niet krijgtquote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang t maar werkt. Heb net twee keys gekocht, en heb ze geactiveerd op Steam. Die steamkeys kunnen voor mijn part gestolen zijn van Anne Frank, ik vind t prima zo.
Als je uplay gebruikt verdien je sowieso strafquote:Op maandag 1 mei 2017 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach zolang je zoiets niet krijgt
https://tweakers.net/nieu(...)ede-van-spelers.html
Weet niet of ze daar vanaf zijn gestapt of niet.
maar zelfs met de winst van 100 gejatte indy keys, ga je niet al je AA titels zo goedkoop weg kunnen doen, marges op games wholesale zijn bijzonder poverquote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Of ja en 1000 keys kopen bij een indie dev met een gejatte cc waardoor die nooit zijn geld krijgt terwijl g2a ze gewoon doorverkoopt.
ikga nu kijken dubstep int begin iigquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 23:36 schreef PeZu het volgende:
ama?
http://www.gewoonvoorhem.nl/blowen-wiet-onderzoek/
quote:en ten derde moet je in Berlijn wonen
ja ik weetquote:
ik ga mijn duiste neefe even mailerquote:
ja die wonen naast berlijn, kan ie mooi zhet geld dat ie bnespoaart aan mij geven haal ik wel wiet voorquote:
kingsnight filmpje denk ik , dat postte ik netquote:
kan bob best goed volgen over het algemeenquote:
Ligt er aan hoe stoned ik ben. Nuchter niet te doen en te stoned ook niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan bob best goed volgen over het algemeen
quote:Op maandag 1 mei 2017 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe stoned ik ben. Nuchter niet te doen en te stoned ook niet.
Gaat het nog wel over Bob?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe stoned ik ben. Nuchter niet te doen en te stoned ook niet.
hee nieuwe ui? leukquote:
Poes?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Vanavond slaap ik niet alleen boys![]()
Tummie is er
waarom dumpt iemand dat fimpje, er gebeurt niksquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_op_kingsland.html
wat een tights
kijk die kontjes dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |