Omdat ik thuis niks te vertellen heb.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet jij je er gelijk weer mee bemoeien?
Hier wel dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ik thuis niks te vertellen heb.
Ja hier maakt niemand mij iets.quote:
Je kan alles mixen maar is nergens voor nodig.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ibuprofen (400mg) kan je mixen met paracetamol (500mg) toch
als je hekel aan je alat, asat en gammaGT hebt wel ja. je hebt maar 1 lever pikquote:Op maandag 1 mei 2017 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ja hoor, geen probleemquote:Op maandag 1 mei 2017 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
onzin, meds mixxen.kan zelfs versterkend werken, zo is bv vicoden instaan, dat nml overwegen paracetamol en wat hydrocodonquote:Op maandag 1 mei 2017 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan alles mixen maar is nergens voor nodig.
Zie nog steeds het nut ervan niet in voor thuisgebruik.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, meds mixxen.kan zelfs versterkend werken, zo is bv vicoden instaan, dat nml overwegen paracetamol en wat hydrocodon
Maak er ook een filmpje van danquote:Op maandag 1 mei 2017 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
abces is nog lang niet rijp, ik ga er denk in snijden
vorige x werd ie lekker rijp en knapte die, al die witte pus knalde eruit
nog nooit echt pijn gehad?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie nog steeds het nut ervan niet in voor thuisgebruik.
ja dan heb je mazzelquote:Op maandag 1 mei 2017 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets wat een ibuprofen niet kon oplossen nee.
Nou ja op bizarre hoofdpijn na bedenk ik me nu, maar ik zou dan alsnog niets mixen. Ben sowieso niet echt fan van medicatie innemen. Liever gewoon helemaal niets tenzij het niet anders kan.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan heb je mazzel![]()
Zat pijn die niet weggaat met 1 ibuutje nml
Omdat ze groot inkopen denk ikquote:Op maandag 1 mei 2017 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
Hoi weet iemand toevallig waarom die game keys op g2a.com zo goedkoop zijn gr gr
Nee daarvoor is het -te- goedkoop, lijkt haast grijze inkoop, wat me geen fuck boeit zolang het maar op steam activeert, maar goed, dat moet ik wel ff zeker wetenquote:
ik mix elke dag 11/12 soorten medicijnen, kan primaquote:Op maandag 1 mei 2017 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou ja op bizarre hoofdpijn na bedenk ik me nu, maar ik zou dan alsnog niets mixen. Ben sowieso niet echt fan van medicatie innemen. Liever gewoon helemaal niets tenzij het niet anders kan.
g2a is een van de bekendste websites die dergelijke dingen verkoopt, dat werkt wel hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee daarvoor is het -te- goedkoop, lijkt haast grijze inkoop, wat me geen fuck boeit zolang het maar op steam activeert, maar goed, dat moet ik wel ff zeker weten
Oh. Dus wel betrouwbaar?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
g2a is een van de bekendste websites die dergelijke dingen verkoopt, dat werkt wel hoor.
Jeetje.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mix elke dag 11/12 soorten medicijnen, kan prima
Ok dan ga ik t 's proberen. Ik heb besloten dat je mag blijven in deze SC.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja. Veel streamers worden ook gesponsord door g2a.
Fijnquote:Op maandag 1 mei 2017 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ok dan ga ik t 's proberen. Ik heb besloten dat je mag blijven in deze SC.
zeker, goede service ookquote:
niks mis mee, beter goed uitgezocht dan een nw topic in klbquote:Op maandag 1 mei 2017 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toch bijna treurig dat ik wantrouwig ben puur omdat het goedkoop is
Dat dan weer welquote:Op maandag 1 mei 2017 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks mis mee, beter goed uitgezocht dan een nw topic in klb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |