Hebben toch vaak genoeg nacompetitie gespeeld. Paar jaar terug nog de finale gehaald maar verloren door een goal van Nwoforquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo heel vaak naar Helmond Sport
Ik heb ook niet altijd alles van de nacompetitie gekekenquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben toch vaak genoeg nacompetitie gespeeld. Paar jaar terug nog de finale gehaald maar verloren door een goal van Nwofor
Dat was meer omdat Wildschut als een stervende zwaan over het veld liep te banjeren.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben toch vaak genoeg nacompetitie gespeeld. Paar jaar terug nog de finale gehaald maar verloren door een goal van Nwofor
Die mag alweer weg bij Norwich las ik vandaag.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was meer omdat Wildschut als een stervende zwaan over het veld liep te banjeren.
Geen flauw idee, hij haalde toen Schaken en Auassar van VVV. Die eerste is nog best geslaagd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Debuteerde tijdens de 10-0 toch?
Ah hij viel in toen het al 7-0 stond.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hij haalde toen Schaken en Auassar van VVV. Die eerste is nog best geslaagd.
Hij kreeg toch direct rood?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:55 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Auasar heeft de mazzel dat hij niet direct rood kreeg, nu mist hij alleen de return.
Niet vreemd natuurlijk, jij zei net nog dat Cambuur Roda ging uitschakelen.quote:
Was direct rood volgens mij?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:55 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Auasar heeft de mazzel dat hij niet direct rood kreeg, nu mist hij alleen de return.
Ik weiger hier op in te gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet vreemd natuurlijk, jij zei net nog dat Cambuur Roda ging uitschakelen.
Hij had al geel. Maar het was een directe rode kaart.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:56 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik kreeg door dat hij twee keer geel kreeg..
(lol)quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet vreemd natuurlijk, jij zei net nog dat Cambuur Roda ging uitschakelen.
Duidelijk, zag alleen de overtreding en ging van de "waarheid" van Twitter uit. (Fox meldde 2x geel)quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:57 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Hij had al geel. Maar het was een directe rode kaart.
Ik vind dat niet aardigquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zal niemand ooit over jou zeggen.
heb ik een abonnement voor nodigquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://live.foxsports.nl/live/kanaal/5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |