Geen flauw idee, hij haalde toen Schaken en Auassar van VVV. Die eerste is nog best geslaagd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Debuteerde tijdens de 10-0 toch?

Ah hij viel in toen het al 7-0 stond.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hij haalde toen Schaken en Auassar van VVV. Die eerste is nog best geslaagd.

Hij kreeg toch direct rood?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:55 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Auasar heeft de mazzel dat hij niet direct rood kreeg, nu mist hij alleen de return.

Niet vreemd natuurlijk, jij zei net nog dat Cambuur Roda ging uitschakelen.quote:

Was direct rood volgens mij?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:55 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Auasar heeft de mazzel dat hij niet direct rood kreeg, nu mist hij alleen de return.

Ik weiger hier op in te gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet vreemd natuurlijk, jij zei net nog dat Cambuur Roda ging uitschakelen.

Hij had al geel. Maar het was een directe rode kaart.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:56 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik kreeg door dat hij twee keer geel kreeg..

(lol)quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet vreemd natuurlijk, jij zei net nog dat Cambuur Roda ging uitschakelen.

Duidelijk, zag alleen de overtreding en ging van de "waarheid" van Twitter uit. (Fox meldde 2x geel)quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:57 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Hij had al geel. Maar het was een directe rode kaart.

Ik vind dat niet aardigquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zal niemand ooit over jou zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |