Ik heb geen idee, ik denk eigenlijk tegen geen enkelequote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen wie zal Emmen nog het meeste kans maken? Ik zou zeggen tegen Sparta.

Tegen NEC maak je vooral kans als je een beetje kunt voetballen met goed combinatiespel. Tegen Sparta moet je met snelle mensen op de counter nog wel wat kunnen, en tsja Roda. Die volg ik nietquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik denk eigenlijk tegen geen enkele![]()
Al zou ik Emmen in de ED zo ongelofelijk vet vinden

Ik heb nog eens een keer een chick uit Almere aangeduwd. Was best prima te doenquote:

Bedankt Tongquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een keer een chick uit Almere aangeduwd. Was best prima te doen

Wat is dit dan weer?quote:

Ja, ik wilde het een beetje matig brengen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij je echt bedoelt dat je tegen haar aan geduwd hebt, in de metro of zo.

koekoekquote:

Ze komt nu pas klaar of wat is dit opeensquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het een beetje matig brengen.
En nee, uiteraard bedoelde ik dat niet.

Danku zeerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
koekoek
overigens nog gefeliciteerd met de finaleplaatsvorig jaar hadden we er al om gelachen als je zei dat ajax de halve finale zou halen

Weet je nog hoe hard hij uitgelachen werdquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
koekoek
overigens nog gefeliciteerd met de finaleplaatsvorig jaar hadden we er al om gelachen als je zei dat ajax de halve finale zou halen

quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Danku zeer
Ik geloof het ook nog niet
Ik dacht oprecht dat er nooit meer een NL team een finale zou spelenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Danku zeer
Ik geloof het ook nog niet

De JL heeft betere avonden gekendquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet echt een aansprekende wedstrijd he jongens

Dit is uiteraard maar 1 pot.quote:

Je kunt ook Christian Kist zien dartenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is uiteraard maar 1 pot.
Almere moet effe een goal maken

Ga weg, ik wil wel iets leuks zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt ook Christian Kist zien darten

Kistgod vismondjegenotquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga weg, ik wil wel iets leuks zien.

Wordt nog 3-0quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
Twee blessures ook al bij Almere, rust in vrede

Sorry, ik maakte een typefoutquote:

Schuld van die slechte keepert.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Almere City geeft een college ''Hoe verspeel je je seizoen in vier weken''.

Nu kom ik niet meer weg ben ik bangquote:

Daar bestaat nog een gifje vanquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schuld van die slechte keepert.

quote:

Hebben de supporters van Helmond Sport en VFL Bochum een onderlinge band?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:10 schreef hhh38 het volgende:
Lekker bezig Helmond Sport! Misschien ga ik wel naar de thuiswedstrijd..

Rein van Duijnhoven is keeper geweest bij Helmond Sport en ook VFL Bochum.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 05:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hebben de supporters van Helmond Sport en VFL Bochum een onderlinge band?
http://forum.westline.de/viewtopic.php?f=15&t=859101&start=10

Bijnaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:45 schreef Schnitzels het volgende:
Ik denk dat de nr 16. Roda JC en nr 17 NEC zullen worden, dan krijg Cambuur het wel gemakkelijk richting de Eredivisie. Roda moet dan tegen Emmen --> NAC/Volendam. Geen idee hoe goed die ploegen zijn. Mochten we nacompetitie spelen, dan liefst geen Cambuur.

Diep triest, helaas. Stel je voor de finale tegen MVV. Kan mijn hart niet aan. Maar we krijgen het nog lastig zat tegen Helmond Sport, ongeïnspireerd zooitje dat er bij ons rondloopt.quote:Op zondag 14 mei 2017 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bijna
Roda-Cambuur wordt wel interessant

Gewoon puur wanbeleid. Vind het heerlijk om te zien dat NEC en Roda de playoffs in moeten. Krijg je ervan als je een selectie hebt met voetballers uit tig verschillende landen en daarbij horende culturen.quote:Op zondag 14 mei 2017 17:18 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Diep triest, helaas. Stel je voor de finale tegen MVV. Kan mijn hart niet aan. Maar we krijgen het nog lastig zat tegen Helmond Sport, ongeïnspireerd zooitje dat er bij ons rondloopt.

Eens net de clubs die dat ook echt verdienenquote:Op zondag 14 mei 2017 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon puur wanbeleid. Vind het heerlijk om te zien dat NEC en Roda de playoffs in moeten. Krijg je ervan als je een selectie hebt met voetballers uit tig verschillende landen en daarbij horende culturen.

Ik denk dat NAC wel redelijk eenvoudig van Volendam wint. Volendam heeft net zoals de laatste jaren een enorm nachtkaarsseizoenquote:Op maandag 15 mei 2017 10:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Roda-MVV in de play-offs, stel je voor dat dat gebeurt.Al maakt Cambuur denk ik de meeste kans in dat deel van het schema, na de winterstop zijn die helemaal los.
Andere kant van het schema zal het wel NEC-NAC worden... Al zijn NAC en Volendam ook best wel aan elkaar gewaagd denk ik.

Ben benieuwd wie daar Joey Veerman weg gaat kapen.quote:Op maandag 15 mei 2017 11:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat NAC wel redelijk eenvoudig van Volendam wint. Volendam heeft net zoals de laatste jaren een enorm nachtkaarsseizoen

Nog niet deze zomer denk ik. Tenzij hij in de PO heel veel laat zienquote:Op maandag 15 mei 2017 13:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie daar Joey Veerman weg gaat kapen.

Op alle vlakken minstens het dubbele? Dat is toch grote onzin. Dit jaar heeft NEC meer uitsupporters, gemiddeld iets minder thuissupporters, etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:46 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat NAC eerder in de Ere thuis hoort dan NEC.. zeker als je naar supportersaantallen, opkomst uitwedstrijden en aantal verkochte seizoenskaarten kijkt is dat op alle vlakken minstens het dubbele..

ach, die 4900..quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:57 schreef jpjedi het volgende:
6600 vs 11500 seizoenskaarten vind ik toch een groter verschil dan 'iets minder'.

Dat zorgt toch juist voor een beetje pré match spanning?quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vanavond lekker naar Emmen![]()
Alleen weet je met Emmen nooit of het top of flop gaat worden helaas

quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik juich voor Helmond, Cambuur, NAC en Emmen.

Ik ook. Zelfs voor NAC.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik juich voor Helmond, Cambuur, NAC en Emmen.

Dat zeker, zelf hoop (en verwacht) ik dat Emmen gaat stunten met 3-1quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:16 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Dat zorgt toch juist voor een beetje pré match spanning?
ik denk:
Helmond - Roda 2-3
MVV - Cambuur 0-2
Volendam - NAC 2-1
Emmen - NEC 1-1
Allemaal brave scores. pas in de return verwacht ik gekkenhuis, open huis achterin en hatricks.

Maar noem dat dan als enige.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:57 schreef jpjedi het volgende:
6600 vs 11500 seizoenskaarten vind ik toch een groter verschil dan 'iets minder'.

Helmond?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
We hebben de meeste rooie kaarten van ut hele landdd

Ze hebben iig alweer een mooie gele te pakken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
We hebben de meeste rooie kaarten van ut hele landdd

Ze moeten nog wel een paar stapjes zetten om over een paar jaar CL te spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |