Ik heb geen idee, ik denk eigenlijk tegen geen enkelequote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen wie zal Emmen nog het meeste kans maken? Ik zou zeggen tegen Sparta.
Tegen NEC maak je vooral kans als je een beetje kunt voetballen met goed combinatiespel. Tegen Sparta moet je met snelle mensen op de counter nog wel wat kunnen, en tsja Roda. Die volg ik nietquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik denk eigenlijk tegen geen enkele![]()
Al zou ik Emmen in de ED zo ongelofelijk vet vinden
Ik heb nog eens een keer een chick uit Almere aangeduwd. Was best prima te doenquote:
Bedankt Tongquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een keer een chick uit Almere aangeduwd. Was best prima te doen
Wat is dit dan weer?quote:
Ja, ik wilde het een beetje matig brengen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij je echt bedoelt dat je tegen haar aan geduwd hebt, in de metro of zo.
koekoekquote:
Ze komt nu pas klaar of wat is dit opeensquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het een beetje matig brengen.
En nee, uiteraard bedoelde ik dat niet.
Danku zeerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
koekoek
overigens nog gefeliciteerd met de finaleplaatsvorig jaar hadden we er al om gelachen als je zei dat ajax de halve finale zou halen
Weet je nog hoe hard hij uitgelachen werdquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
koekoek
overigens nog gefeliciteerd met de finaleplaatsvorig jaar hadden we er al om gelachen als je zei dat ajax de halve finale zou halen
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Danku zeer
Ik geloof het ook nog niet
Ik dacht oprecht dat er nooit meer een NL team een finale zou spelenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Danku zeer
Ik geloof het ook nog niet
De JL heeft betere avonden gekendquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet echt een aansprekende wedstrijd he jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |