abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eindredactie Games woensdag 3 mei 2017 @ 09:57:09 #101
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170650100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een Jan Roos acht jij geschikter? Waarom heeft hij dan geen zetels gehaald?


Ik heb het over een scenario waarin FvD mogelijk nog een stuk beter kan scoren dan nu, door een bredere doelgroep aan te spreken. Iets wat Baudet zich ook lijkt te realiseren. Daar heeft Jan Roos geen reet mee te maken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 mei 2017 @ 09:58:53 #102
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170650126
quote:
7s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:56 schreef remlof het volgende:
Nee, alleen de PVV en het FvD hebben bijna alle kenmerken van het fascisme, de rest is hooguit een beetje populistisch.
Ga je nou de fascisten verdedigen? :o Diverse uitspraken van Wilders en Fortuyn zijn aangemerkt als fascistische en racistisch in het verleden, uitspraken die Buma en Rutte ook gedaan hebben.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:01:55 #103
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170650190
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb het over een scenario waarin FvD mogelijk nog een stuk beter kan scoren dan nu, door een bredere doelgroep aan te spreken. Iets wat Baudet zich ook lijkt te realiseren. Daar heeft Jan Roos geen reet mee te maken.
Jan Roos is wat minder intellectueler dan Baudet maar zegt wel ongeveer hetzelfde daarom ging ik er vanuit dat jij Jan Roos geschikter vindt.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:07:16 #104
104871 remlof
Europees federalist
pi_170650283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:58 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ga je nou de fascisten verdedigen? :o Diverse uitspraken van Wilders en Fortuyn zijn aangemerkt als fascistische en racistisch in het verleden, uitspraken die Buma en Rutte ook gedaan hebben.
Alleen Baudet en Wilders gaan continu de fascistische lijn over.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:08:38 #105
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170650305
quote:
7s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Alleen Baudet en Wilders gaan continu de fascistische lijn over.
Omdat jij die lijn steeds verschuift. Kijk maar uit, je begeeft je op een hellend vlak.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:16:19 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_170650434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Omdat jij die lijn steeds verschuift. Kijk maar uit, je begeeft je op een hellend vlak.
Nee hoor, ik ben en blijf sociaal-liberaal en zal nooit mensen over één kam scheren om hun afkomst.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:17:41 #107
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170650448
Roos is een lelijke dwerg. Baudet is een jonge god.
Dat verklaart het stemmenverschil.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:18:54 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_170650466
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Roos is een lelijke dwerg. Baudet is een jonge god.
Dat verklaart het stemmenverschil.
Maar ze zijn allebei ziek in het hoofd.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:25:19 #109
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170650574
quote:
7s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben en blijf sociaal-liberaal en zal nooit mensen over één kam scheren om hun afkomst.
Rutte heeft uitspraken gedaan die 5 jaar geleden einde carrière zouden betekenen en waarvoor hij 10/20 jaar geleden met pek en veren het land uitgejaagd zou worden en toch respecteer je hem en gaat Groenlinks nu zelfs met hem samenwerken. Zie je niet dat je je op een hellend vlak begeeft door steeds meer fascistische en racistische ideeën acceptabel te vinden?
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:30:05 #110
104871 remlof
Europees federalist
pi_170650658
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Rutte heeft uitspraken gedaan die 5 jaar geleden einde carrière zouden betekenen en waarvoor hij 10/20 jaar geleden met pek en veren het land uitgejaagd zou worden en toch respecteer je hem en gaat Groenlinks nu zelfs met hem samenwerken. Zie je niet dat je je op een hellend vlak begeeft door steeds meer fascistische en racistische ideeën acceptabel te vinden?
Ik heb Rutte nooit fascistische uitspraken horen doen. Dat zou ook per direct einde politieke loopbaan voor hem betekenen.
  Eindredactie Games woensdag 3 mei 2017 @ 10:33:01 #111
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170650703
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jan Roos is wat minder intellectueler dan Baudet maar zegt wel ongeveer hetzelfde daarom ging ik er vanuit dat jij Jan Roos geschikter vindt.
Nee, ik bedoelde hypothetisch iemand die de partijpunten van FvD misschien beter aan de man kan brengen dan Baudet. De controverse rondom het individu Baudet, even geheel los van wat er aan klopt, en de manier waarop hij zich profileert kost de FvD als partij denk ik meer stemmen dan dat het uiteindelijk oplevert.

En het draait uiteindelijk allemaal om het erdoor krijgen van het partijprogramma toch? Niet om de persoon Thierry B., iets wat zowel voor als tegenstanders wel voortdurend lijken uit te dragen. Niemand heeft het over het partijprogramma.
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Roos is een lelijke dwerg. Baudet is een jonge god.
Dat verklaart het stemmenverschil.
De vraag is alleen even waarom Jan Roos hier weer aan de haren bijgesleept wordt, hij heeft niks te maken met FvD of Baudet.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:38:39 #112
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170650795
quote:
7s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb Rutte nooit fascistische uitspraken horen doen. Dat zou ook per direct einde politieke loopbaan voor hem betekenen.
Dat komt omdat de definitie van racisme en fascisme steeds veranderd en jij gaat daar in mee. Het is jou de afgelopen decennia toch ook wel opgevallen dat wat wel en niet acceptabel is is veranderd?
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:46:42 #113
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170650956
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde hypothetisch iemand die de partijpunten van FvD misschien beter aan de man kan brengen dan Baudet. De controverse rondom het individu Baudet, even geheel los van wat er aan klopt, en de manier waarop hij zich profileert kost de FvD als partij denk ik meer stemmen dan dat het uiteindelijk oplevert.

En het draait uiteindelijk allemaal om het erdoor krijgen van het partijprogramma toch? Niet om de persoon Thierry B., iets wat zowel voor als tegenstanders wel voortdurend lijken uit te dragen. Niemand heeft het over het partijprogramma.

[..]

De vraag is alleen even waarom Jan Roos hier weer aan de haren bijgesleept wordt, hij heeft niks te maken met FvD of Baudet.
Deze discussie is volkomen onlogisch. Hij heeft twee zetels gehaald kort na oprichting van de partij. Jij weet niet wat de toekomst brengt en wat zijn doelgroep wel en niet acceptabel vindt. Het is hetzelfde als je zegt dat Microsoft een mislukking is omdat ze eerst met Windows 92 uitkwamen voordat ze met Windows 10 begonnen.
  Eindredactie Games woensdag 3 mei 2017 @ 11:10:55 #114
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170651546
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:46 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Deze discussie is volkomen onlogisch. Hij heeft twee zetels gehaald kort na oprichting van de partij. Jij weet niet wat de toekomst brengt en wat zijn doelgroep wel en niet acceptabel vindt.
Volkomen onlogisch? Het lijkt er steeds meer op dat je geen enkele kritische noot duldt in de richting van de persoon Baudet, zélfs wanneer dat in het voordeel zou kunnen werken voor zijn partij.

Natuurlijk weet ik niet wat de toekomst brengt, maar speculeren over een andere partijleider voor FvD die succesvoller zou kunnen zijn is helemaal niet raar. Het is wat vroeg, maar boeiend, dit is POL. Bovendien schijnen praktijken als het theoretiseren over mogelijke toekomstige scenario's vaker voor te komen in discussiefora. Ik snap het gezeik op de OP dan ook niet helemaal, er staat een legitieme vraag zonder beledigingen of steken onder water maar men schiet hier massaal in de verdediging.
quote:
Het is hetzelfde als je zegt dat Microsoft een mislukking is omdat ze eerst met Windows 92 uitkwamen voordat ze met Windows 10 begonnen.
Gefeliciteerd met de meest absurde vergelijking van de dag. Microsoft is een softwarebedrijf, geen politieke partij. Een besturingssysteem vergelijken met een persoon of partij is compleet gevrijwaard van enige logica. Tenslotte heb ik niemand een mislukking genoemd. Windows 92 bestaat niet trouwens.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:12:26 #115
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170651584
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:33 schreef 2dope het volgende:

De vraag is alleen even waarom Jan Roos hier weer aan de haren bijgesleept wordt, hij heeft niks te maken met FvD of Baudet.
Jawel, ze zitten in dezelfde hoek en hebben vrij veel samengewerkt voor iets wat iedereen alweer is vergeten.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:20:52 #116
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_170651810
Baudet hoeft helemaal niet zo nodig te blijven zitten. Uit interview met vice :

PVV en Forum zijn allebei voor het sluiten van de grenzen voor islamitische immigranten. Je hebt zelf lang PVV gestemd. Waarom ben je niet bij de PVV gegaan?

De belangrijkste reden is dat de PVV onvoldoende doet om constructieve alternatieven te presenteren. Daarnaast denk ik dat onze stijl en onze organisatie heel anders zijn. Wij hebben leden, en kandidaten van naam en faam die mij gerust mogen overschaduwen. Het is absoluut niet de bedoeling dat Forum een onemanshow wordt. Integendeel, ik hoop snel weer naar de achtergrond te kunnen gaan. Als we dit hebben neergezet ga ik weer doen wat ik eigenlijk leuk vind: boeken schrijven, beetje reizen, met vrouwen in de weer.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Eindredactie Games woensdag 3 mei 2017 @ 11:21:35 #117
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170651835
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Jawel, ze zitten in dezelfde hoek en hebben vrij veel samengewerkt voor iets wat iedereen alweer is vergeten.
Hun samenwerking ttv het GeenPeil-referendum lijkt me hier offtopic. Of zie jij Roos daadwerkelijk als potentiële FvD-partijleider nadat hij huiliehuilie heeft gedaan omdat Baudet zijn partijprogramma zou hebben 'gekopieerd'?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 3 mei 2017 @ 11:23:24 #118
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170651876
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:20 schreef Gohf046 het volgende:
Baudet hoeft helemaal niet zo nodig te blijven zitten. Uit interview met vice :

PVV en Forum zijn allebei voor het sluiten van de grenzen voor islamitische immigranten. Je hebt zelf lang PVV gestemd. Waarom ben je niet bij de PVV gegaan?

De belangrijkste reden is dat de PVV onvoldoende doet om constructieve alternatieven te presenteren. Daarnaast denk ik dat onze stijl en onze organisatie heel anders zijn. Wij hebben leden, en kandidaten van naam en faam die mij gerust mogen overschaduwen. Het is absoluut niet de bedoeling dat Forum een onemanshow wordt. Integendeel, ik hoop snel weer naar de achtergrond te kunnen gaan. Als we dit hebben neergezet ga ik weer doen wat ik eigenlijk leuk vind: boeken schrijven, beetje reizen, met vrouwen in de weer.
Exact. Die voornemens zijn nu nog niet echt zichtbaar maar het legitimeert temeer de vraag in de OP.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:30:41 #119
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_170652014
Zou ook wel al een beetje vroeg zijn naar 1,5 maand.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:35:50 #120
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170652135
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:21 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hun samenwerking ttv het GeenPeil-referendum lijkt me hier offtopic. Of zie jij Roos daadwerkelijk als potentiële FvD-partijleider nadat hij huiliehuilie heeft gedaan omdat Baudet zijn partijprogramma zou hebben 'gekopieerd'?
Als Roos ooit nog politicus wil worden heeft hij weinig andere keuze anders dan FvD ja. Niet per se als partijleider overigens maar als kaderlid.

Hoe realistisch dat is weet ik niet, dat ligt helemaal aan de betreffende personen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:39:42 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_170652228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat komt omdat de definitie van racisme en fascisme steeds veranderd en jij gaat daar in mee. Het is jou de afgelopen decennia toch ook wel opgevallen dat wat wel en niet acceptabel is is veranderd?
Nee, de definitie van fascisme is nooit veranderd.

In jouw hoofd misschien om het aanhangen van die verwerpelijke ideologie goed te praten.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:52:15 #122
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_170652464
Het begrip 'fascisme' is niet eenduidig te definiëren. Het is een complex en gevarieerd verschijnsel dat moeilijk beknopt is te omschrijven. Toch heeft het fascisme een aantal basiskenmerken die het onderscheidt van andere politieke stromingen. Deze zijn:

Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen. - Vooruit daar kan ik in meegaan, dat hoeft toch niet slecht te zijn ?

Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen. - het FVD is op bepaalde vlakken heel conservatief, maar op andere vlakken juist weer niet, een duidelijke nee dus.

Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, voor zover dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde. - Duidelijke nee

Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven. - Baudet/FvD is juist voor meer democratie en invloed van de gewone burger, lijkt me weer een nee dus.

Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur. - Nee, lijkt me duidelijk

Het fascisme streeft naar een totalitaire staat — de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties. - Nee, Baudet/FvD is juist voor al onze verworven vrijheden en het beschermen daarvan

Het fascisme is extreem nationalistisch. Nationalistisch zijn ze zeker of het extreem is kun je over discussiëren

Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten. - Ja voor een gedeelte, Baudet/FvD is groot aanhanger van de natiestaat maar niet ten koste van andere natiestaten, hooguit ten koste van de EU :7

Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse. - Daar zou ik eerlijk gezegd geen antwoord op kunnen geven

Volgens mij valt het prima mee met dat fascisme.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_170655622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:20 schreef Gohf046 het volgende:
Baudet hoeft helemaal niet zo nodig te blijven zitten. Uit interview met vice :

PVV en Forum zijn allebei voor het sluiten van de grenzen voor islamitische immigranten. Je hebt zelf lang PVV gestemd. Waarom ben je niet bij de PVV gegaan?

De belangrijkste reden is dat de PVV onvoldoende doet om constructieve alternatieven te presenteren. Daarnaast denk ik dat onze stijl en onze organisatie heel anders zijn. Wij hebben leden, en kandidaten van naam en faam die mij gerust mogen overschaduwen. Het is absoluut niet de bedoeling dat Forum een onemanshow wordt. Integendeel, ik hoop snel weer naar de achtergrond te kunnen gaan. Als we dit hebben neergezet ga ik weer doen wat ik eigenlijk leuk vind: boeken schrijven, beetje reizen, met vrouwen in de weer.
Hij had ook gewoon eerlijk aan kunnen geven dat zijn ego te groot is om met Wilders een partij te delen. Zou wat minder leugenachtig over komen :s)
pi_170656089
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:21 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hun samenwerking ttv het GeenPeil-referendum lijkt me hier offtopic. Of zie jij Roos daadwerkelijk als potentiële FvD-partijleider nadat hij huiliehuilie heeft gedaan omdat Baudet zijn partijprogramma zou hebben 'gekopieerd'?
Samenwerkingen in de boosrechtse hoek duren nooit erg lang. Maar inhoudelijk is het natuurlijk allemaal dezelfde armoede of het nu van PVV, VNL of FvD komt...
pi_170656458
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 01:46 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*EusB8T1lLN08buIP.png
Mannen hebben een realistisch beeld van vrouwelijke schoonheid: Zij vinden de helft van de vrouwen mooier dan gemiddeld en de helft van de vrouwen minder mooi dan gemiddeld.

https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*aWz0dYzuUR7PO3dP.png

"As you can see from the gray line, women rate an incredible 80% of guys as worse-looking than medium. Very harsh. "

Vrouwen vinden 80%!!! van de mannen lelijker dan 'gemiddeld'.

Jouw plaatjes gaan dus enkel op voor de elite der mannen: De top 20%. En dat is ook logisch vanuit biologisch perspectief waarbij de vrouw vandaag de dag de volledige macht in het seksuele selectie proces heeft, omdat zij maar eens in de 9 maanden bevrucht kan worden. Voor de man is het vooral zaak om zoveel mogelijk vrouwen te bevruchten. En dat verklaart dan waarom zij biologisch zo denken.

Vroeger toen hadden mannen wel nog iets te zeggen in dit selectieproces, omdat overleving toen nog niet gegarandeerd was. Vrouwen hadden mannen nodig om te overleven en dus kreeg de man ook macht in dit seksuele selectieproces.

In onze feministische maatschappij van vandaag is dit proces volledig verstoord. Je ziet dit aan bijvoorbeeld de eisen op het uiterlijk van mannen die extreem omhoog gegaan zijn. De laagste 20% van de mannen zijn op dit punt dan ook genaaid, veel erger dan vrouwen, en deze mannen zijn dan ook vaak maagd tot aan de dood. Het zal ook een van de kernfactoren zijn achter toegenomen statistieken in het aantal mensen met depressie door een gebrek aan intimiteit.

Maar ook vrouwen gaan hier niet zonder kleerscheuren mee wegkomen ook al denken ze dat ze nu aan het goede eind aan het trekken zijn met het feminisme. Ook de eisen voor vrouwen zijn enorm aan het toenemen. Hoe nobel het zijn van een huismoeder ook is, laten we niet doen alsof de stress en verwachtingen die daarmee gepaard gaan te vergelijken zijn met de competitieve natuur van het bedrijfsleven. Ik denk dat er veel vrouwen zullen zijn die zich af zullen gaan vragen of dit het wel waard was.
Ik ken je argument, maar mannen hebben het toch echt beter op de relatiemarkt. De reden is dat mannen zichzelf kunnen ontwikkelen tot een aantrekkelijk totaalpakket (uiterlijk, inkomen, lifestyle, sociale cirkel), terwijl een vrouw vooral beoordeeld wordt op haar uiterlijk. Een vrouw die dus onaantrekkelijk is zal het heel moeilijk vinden een aantrekkelijke man te vinden, zij zal al snel terecht komen bij feministische mannen als Hexagon.

Het is qua totaalpakket heel makkelijk om in de top 20% van mannen te komen. Regelmatig naar de sportschool en kapper en je kledingkast goed onderhouden voor het uiterlijk. Werk waarmee je minstens ¤50000 euro per jaar verdient. Interessante hobby's/bezigheden. Vriendschappen bouwen. Een appartement in een leuke stad.

Bovenstaande is te doen voor de overgrote meerderheid van mannen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')