Die gaat zijn vrouw straks verkrachten.quote:Op zondag 30 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie die Judas van den Brom straks wel jankend de bus instappen.
quote:Op zondag 30 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie die Judas van den Brom straks wel jankend de bus instappen.
Ik gun Vitessefans al het plezier hoor en snap ook wel dat ze nu blij zijn. Neemt niet weg dat die gedachte bij me opkwam.quote:Op zondag 30 april 2017 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betrek het dan op jezelf en niet op de Vitessefans die hun eerste succes ooit geboekt hebben.
Echt logisch vind ik je post verder ook niet.
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 april 2017 20:24 schreef Oldground het volgende:
In 1 van de 2 nationale competities was Vitesse gewoon de beste, waarom zou je daar niet blij mee mogen zijn?
Dat neerbuigende gedoe kan ik me totaal niet in vinden.
Top-10 heeft die rechtstreekse plek voor een bekerwinnaar. Volgend jaar een belangrijk Europees jaar voor Nederland (alweer)quote:Op zondag 30 april 2017 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Puur omdat die plekken verloren worden toch?
Het is niet neerbuigend bedoeld.quote:Op zondag 30 april 2017 20:24 schreef Oldground het volgende:
In 1 van de 2 nationale competities was Vitesse gewoon de beste, waarom zou je daar niet blij mee mogen zijn?
Dat neerbuigende gedoe kan ik me totaal niet in vinden.
De afgelopen vier jaar drie keer een ploeg die hem voor het eerst won, de vorige drie keer duurden meer dan 30 jaar.quote:Op zondag 30 april 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
09: Heerenveen
10: Ajax
11: Twente
12: PSV
13: AZ
14: PEC
15: Groningen
16: Feyenoord
17: Vitesse
Ik neem aan dat we volgend jaar de bekerwinst van ADO Den Haag gaan meemaken.
Utrecht denk ik.quote:Op zondag 30 april 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat sluiten Opper en ik zeker niet uit.quote:Op zondag 30 april 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost roept me net wat te vaak dat dat CUPFIGHTERS zijn dus liever nietquote:
Best bijzonder ja, misschien omdat de grote clubs het meer laten lopen nu?quote:Op zondag 30 april 2017 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
De afgelopen vier jaar drie keer een ploeg die hem voor het eerst won, de vorige drie keer duurden meer dan 30 jaar.
Wel leuk voor het toernooi.
Wie voorspel jij als Gouden Bal-winnaar in 2031?quote:Op zondag 30 april 2017 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gvd wat kansloos om daar nu over te praten
nivellering van de EDquote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best bijzonder ja, misschien omdat de grote clubs het meer laten lopen nu?
Dat roept hij bij bijna elk team wel. VVSB-godenquote:Op zondag 30 april 2017 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jan-Joost roept me net wat te vaak dat dat CUPFIGHTERS zijn dus liever niet
Dat kan ik heel makkelijk negeren.quote:Op zondag 30 april 2017 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jan-Joost roept me net wat te vaak dat dat CUPFIGHTERS zijn dus liever niet
China wordt wereldkampioen in 2030quote:Op zondag 30 april 2017 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gvd wat kansloos om daar nu over te praten
Ik nietquote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik heel makkelijk negeren.
De top-drie is juist nu een stuk sterker dan de rest van de Eredivisie. Volgend jaar een finale Ajax-PSV of Ajax-Feyenoord zou ik wel leuk vindenquote:
Gewoon je tv uitzetten zodra het fluitsignaal klinkt of in de tuin een boekje lezen tijdens de rust.quote:
Ik denk dat het gat van de top2/3 met de rest dit seizoen juist weer groter is geworden tov de restquote:
Dit probeer ik steeds meer te doen jaquote:Op zondag 30 april 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je tv uitzetten zodra het fluitsignaal klinkt of in de tuin een boekje lezen tijdens de rust.
Misschien in een finale niet maar in zijn algemeenheid welquote:Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: gewoon geen verliezende interviews na afloop.
Tottiquote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie voorspel jij als Gouden Bal-winnaar in 2031?
Wanneer zullen ze het weer eens gaan proberen met uitsupporters bij de Klassiekers?quote:Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Twee wedstrijden aids
dat nooit weer.
Ik denk eerder dat het te maken heeft dat geen 1 team meer een goede reeks kan neerzetten van 7-8 wedstrijden. Zelfs Feyenoord en Ajax hebben een hoop wedstrijden met een dubbeltje op zijn kan gewonnenquote:
Het gaat echt nergens over na zo'n finalequote:Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien in een finale niet maar in zijn algemeenheid wel
En anders gewoon niet serieus nemen die onzin.quote:Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit probeer ik steeds meer te doen ja
Dat denk ik ja. PSV er uit tegen Sparta, Ajax er uit tegen Cambuur. Dat soort dingen gebeurden blijkbaar in de jaren '70-'00 veel minder.quote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best bijzonder ja, misschien omdat de grote clubs het meer laten lopen nu?
twitter:cwoconsultancy twitterde op zondag 30-04-2017 om 20:19:55Win je een keer prijs als @MijnVitesse grijp je als sponsor mis door nostalgische badjassen zonder sponsor uiting! Clubs Passief! @knvbbeker https://t.co/Q4timQuqiM
reageer retweet
Feyenoord won de eerste 9 (?) wedstrijdenquote:Op zondag 30 april 2017 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het te maken heeft dat geen 1 team meer een goede reeks kan neerzetten van 7-8 wedstrijden. Zelfs Feyenoord en Ajax hebben een hoop wedstrijden met een dubbeltje op zijn kan gewonnen
PSV vloog er gewoon uit omdat ze niet in vorm waren. Dat was geen dedain voor de beker.quote:Op zondag 30 april 2017 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. PSV er uit tegen Sparta, Ajax er uit tegen Cambuur. Dat soort dingen gebeurden blijkbaar in de jaren '70-'00 veel minder.
Maar misschien is het ook gewoon toeval hoor. Tussen 86 en 96 werd de beker ieder jaar gewonnen door Ajax, Fey of PSV, maar kijk even naar de verliezend finalisten:
[ afbeelding ]
Eens wel, vaak valt over zo'n wedstrijd dan ook weinig meer te zeggenquote:Op zondag 30 april 2017 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens over na zo'n finale
''Hoe voel je je?''
Nou, Milan. Ik denk dat ze heel blij zijn met het mislopen van een prijs sinds 2013. Binnenkort rondvaart door de grachten.
En je had natuurlijk ook wel een aantal keer Ajax-Feyenoord (of andersom) al in eerdere rondes van de beker de voorgaande jaren. En PSV-Feyenoord een keerquote:Op zondag 30 april 2017 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. PSV er uit tegen Sparta, Ajax er uit tegen Cambuur. Dat soort dingen gebeurden blijkbaar in de jaren '70-'00 veel minder.
Maar misschien is het ook gewoon toeval hoor. Tussen 86 en 96 werd de beker ieder jaar gewonnen door Ajax, Fey of PSV, maar kijk even naar de verliezend finalisten:
[ afbeelding ]
Op het moment dat hij het stokje van Toine/Poedel overneemt ga ik definitief streampje pakkenquote:Op zondag 30 april 2017 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens over na zo'n finale
''Hoe voel je je?''
Nou, Milan. Ik denk dat ze heel blij zijn met het mislopen van een prijs sinds 2013. Binnenkort rondvaart door de grachten.
Top 12 toch?quote:Op zondag 30 april 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top-10 heeft die rechtstreekse plek voor een bekerwinnaar. Volgend jaar een belangrijk Europees jaar voor Nederland (alweer)
Hey kut, we hebben blijkbaar beef maar toch gefeliciteerd met onze beker kut.quote:
20.000 op maandag of 200.000 op zondag wil ook nog wel eens wat schelen. Maar fijn dat je je zo verheven voelt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:25 schreef yats het volgende:
Zo, ook hier is de feestvreugde eindelijk wat gezakt nu. Mooi om dit eindelijk mee te maken. Overigens kan het dus blijkbaar wel, een huldiging in een stadscentrum zonder rellen of vernielingen en met 0 aanhoudingen. De laatste jaren ging ik daar bijna aan twijfelen bij de topclubs...
quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:25 schreef yats het volgende:
Zo, ook hier is de feestvreugde eindelijk wat gezakt nu. Mooi om dit eindelijk mee te maken. Overigens kan het dus blijkbaar wel, een huldiging in een stadscentrum zonder rellen of vernielingen en met 0 aanhoudingen. De laatste jaren ging ik daar bijna aan twijfelen bij de topclubs...
200000? Zoveel mensen hebben Ajax en PSV toch niet getrokken na hun titels? Ik voel me niet verheven overigens, ik vind het niet meer dan normaal dat zoiets als een huldiging niet uit de hand loopt en het een groot feest is, jij niet dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
20.000 op maandag of 200.000 op zondag wil ook nog wel eens wat schelen. Maar fijn dat je je zo verheven voelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |