Bij Ajax hechten ze liever waarde aan sterren op het shirt (lol)quote:Op zondag 30 april 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft ook wel bijzonder om zoveel waarde te hechten aan een bekertje of schaal hè
Is maar een troostprijsje voor PSV.quote:Op zondag 30 april 2017 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
echt he die van bommel...en die wijffies daarachter...topshow....
Dan lees je niet goed.quote:Op zondag 30 april 2017 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ach hou op zeg, nu is het ineens een bekertje of doet het er niet toe. Grappig is het.
Ik gaf gister en vandaag geen neuk om de beker, al snap ik best dat met name de niet-topclubs er wel veel waarde aan kunnen hechtenquote:Op zondag 30 april 2017 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ach hou op zeg, nu is het ineens een bekertje of doet het er niet toe. Grappig is het.
En jij was door het dolle heen toen Ajax een nietszeggende kwartfinale haalde laat staan toen ze de halve finale haalde.quote:Op zondag 30 april 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft ook wel bijzonder om zoveel waarde te hechten aan een bekertje of schaal hè
Dat valt mij echt reuze mee. Sommige mensen hechten gewoon niet zoveel waarde aan de beker of prijzen in zijn algemeen. Daar kan je het mee eens zijn of niet maar zuur zou ik het niet noemenquote:Op zondag 30 april 2017 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er wordt hier echt kansloos zuur gepost hoor.
Net zo bijzonder ja.quote:Op zondag 30 april 2017 20:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij Ajax hechten ze liever waarde aan sterren op het shirt (lol)
Dat stamt nog uit de oorlog.quote:Op zondag 30 april 2017 20:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij Ajax hechten ze liever waarde aan sterren op het shirt (lol)
Ja maar ik ben dan toch ook een mens die me er soms mee kan inlevenquote:Op zondag 30 april 2017 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij was door het dolle heen toen Ajax een nietszeggende kwartfinale haalde laat staan toen ze de halve finale haalde.
Dat zou normaler moeten zijn dan een beker voor vitesse, laat staan nu het hun eerste prijs ooit is.
ik dacht dat die verloren hadquote:Op zondag 30 april 2017 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is maar een troostprijsje voor PSV.
Goede acteur die Van Bommel
Klopt.quote:Op zondag 30 april 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is wel de laatste keer dat de bekerwinnaar rechtstreeks de EL ingaat volgens mij. Vanaf volgend seizoen moet ook die winnaar voorrondes spelen
Betrek het dan op jezelf en niet op de Vitessefans die hun eerste succes ooit geboekt hebben.quote:Op zondag 30 april 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan toch ook een mens die me er soms mee kan inlevenNeemt niet weg dat ik het soms even objectief bekijk en filosofeer waar het eigenlijk allemaal over gaat.
mooi zo.quote:Op zondag 30 april 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is wel de laatste keer dat de bekerwinnaar rechtstreeks de EL ingaat volgens mij. Vanaf volgend seizoen moet ook die winnaar voorrondes spelen
Puur omdat die plekken verloren worden toch?quote:Op zondag 30 april 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die troostprijs doet er niet toe.quote:Op zondag 30 april 2017 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik dacht dat die verloren had
dat maakt het nog triester deze act
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |