Markante figuren kun je nooit genoeg hebbenquote:Op zondag 30 april 2017 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch jammer dat Jordania weg is, voorzitters die roepen dat ze je vingers eraf gaan hakken kom je tegenwoordig niet meer tegen in de Eredivisie.
Als dit je eerste echte prijs is, dan begrijp ik het wel.quote:Op zondag 30 april 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft ook wel bijzonder om zoveel waarde te hechten aan een bekertje of schaal hè
Soms heb ik ook wel eens zo'n filosofische bui jaquote:Op zondag 30 april 2017 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen hoe wij mensen daar waarde aan hechten. Fascinerend
Ik zou liever kanker hebben dan aids hoor.quote:Op zondag 30 april 2017 20:13 schreef GGMM het volgende:
Maar aids is ook beter dan kanker. Opzich heb ik het liever beiden niet.
Ja, maar ik heb een leuk leven, dus vandaar.quote:Op zondag 30 april 2017 20:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zou liever kanker hebben dan aids hoor.
quote:Op zondag 30 april 2017 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen hoe wij mensen daar waarde aan hechten. Fascinerend
Misschien kun je dan eens wat topics openen over wie de nieuwe bondscoach wordtquote:Op zondag 30 april 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Soms heb ik ook wel eens zo'n filosofische bui ja
Er zit wel een verschilletje tussen zuur zijn of gewoon een andere kijk hebben op dingen imoquote:Op zondag 30 april 2017 20:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Het zijn wel steeds dezelfde figuren die hun zuur spuien hier hoor. Hahaha
Het Nederlands Elftal gaat me met de dag minder interesseren eigenlijk, al is die soap wel leukquote:Op zondag 30 april 2017 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je dan eens wat topics openen over wie de nieuwe bondscoach wordt
quote:Op zondag 30 april 2017 20:14 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zelfs Ma Flodder is beter dus da's niet zo heel moeilijk.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 30 april 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het Nederlands Elftal gaat me met de dag minder interesseren eigenlijk, al is die soap wel leuk
Er wordt hier echt kansloos zuur gepost hoor.quote:Op zondag 30 april 2017 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zit wel een verschilletje tussen zuur zijn of gewoon een andere kijk hebben op dingen imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |