okquote:Op zondag 30 april 2017 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat is geen prijs voor de club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De user die ons op een briefje gaf dat Vitesse kampioen werd in het eerste jaar onder Jordaniaquote:
Oh ja, die.quote:Op zondag 30 april 2017 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De user die ons op een briefje gaf dat Vitesse kampioen werd in het eerste jaar onder Jordania
quote:Op zondag 30 april 2017 20:10 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laatst postte hij weer evenquote:Op zondag 30 april 2017 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die.
Die heb ik echt al een tijd niet gezien.
quote:Op zondag 30 april 2017 20:10 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
nee is traditie dat dat gebeurd in de JC Arenaquote:Op zondag 30 april 2017 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:
johan cruiff schaal kan gewoon in de kuip gespeeld worden lijkt mij
Voor Vitessefans snap ik dat welquote:Op zondag 30 april 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft ook wel bijzonder om zoveel waarde te hechten aan een bekertje of schaal hè
Man man man.quote:Op zondag 30 april 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft ook wel bijzonder om zoveel waarde te hechten aan een bekertje of schaal hè
Toch jammer dat Jordania weg is, voorzitters die roepen dat ze je vingers eraf gaan hakken kom je tegenwoordig niet meer tegen in de Eredivisie.quote:Op zondag 30 april 2017 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De user die ons op een briefje gaf dat Vitesse kampioen werd in het eerste jaar onder Jordania
Is dat niet de fundering onder deze sport?quote:Op zondag 30 april 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |