Niks. Want ik denk niet dat er een manier is om te helpen.quote:
Beetje afhankelijk van waar je t op moet doen, gaat dat matig of juist erg goed.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed er doorheen gaan, voor dat trekeffect
Ik zou het niet weten eerlijk gezegdquote:
Andro wel denk ik.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd![]()
Ok, wie wil er met me neuken nu ik een sociaal kantje van mezelf heb laten zien?
Daar ging mijn colaquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:21 schreef Ruse het volgende:
[..]
en naderhand is het tijd voor een nieuw laken
Met het ene gereedschap gaat het beter dan het anderequote:Op zaterdag 29 april 2017 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van waar je t op moet doen, gaat dat matig of juist erg goed.
Daarom moet je ook oefenen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ging mijn cola
[..]
Met het ene gereedschap gaat het beter dan het andere
Ja nou godvers, ik ben toch eerlijk dat ik niet de aangewezen persoon daarvoor benquote:
Je lul werkt niet?quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou godvers, ik ben toch eerlijk dat ik niet de aangewezen persoon daarvoor ben
Kijken of je de grote zware stok nodig hebt of dat toch dat kleintje je beter past.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom moet je ook oefenen natuurlijk.
En als je t niet kan, moet je ketsenquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kijken of je de grote zware stok nodig hebt of dat toch dat kleintje je beter past.
Ze wil een vent..quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij haar niet tot geluk scharen?
Zolang je er maar niet je werk van maaktquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom moet je ook oefenen natuurlijk.
Jij bent ook geen altruïst.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou godvers, ik ben toch eerlijk dat ik niet de aangewezen persoon daarvoor ben
Houdt het als hobby natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet je werk van maakt
Come on, take one for the teamquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je me nu op Andro te duwen?
Een FOK!er?quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:30 schreef Samzz het volgende:
My god, puddingbrein. Ik wilde wat doen maar ben glad vergeten wat dat is.
Heh pftttt mijn verlossingquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:29 schreef Dqod het volgende:
En daarom probeer ik het zelf wel. Tevens wil ik niemand in gevaar brengen. Is dat ook altruistisch? Of gewoon dom
Ik ben alles behalve datquote:
Bij mij is twee seconden, spuiten en dan tukken.quote:
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij is twee seconden, spuiten en dan tukken.
nou, duidelijk dan toch? de rest speelt ze daarna wel af in haar hoofdquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij is twee seconden, spuiten en dan tukken.
Wil d'r eventueel nog wel heel ongeïnteresseerd klaarvingeren voordat ik ga tukken, zo ben ik dan ook nog wel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:36 schreef Ruse het volgende:
[..]
nou, duidelijk dan toch? de rest speelt ze daarna wel af in haar hoofd
Heb je t nu over Andro?quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil d'r eventueel nog wel heel ongeïnteresseerd klaarvingeren voordat ik ga tukken, zo ben ik dan ook nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |