Gelukkig is Oekraïne aan het vervallen. Ook dankzij die oorlog daar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind EL al jaren meer genot. Alleen die oostblok aids
Ik vind Celta - United wel een geinig affiche. Maar ik kijk meer uit naar Celta dan naar United.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:18 schreef Caland het volgende:
Ik denk ook eigenlijk niet dat ze in Engeland gaan zitten voor Lyon - Ajax of in Duitsland voor Celta - Man Utd.
Nederlandse ploegen kijk ik altijd wel, en verder wat wedstrijdjes die me wel leuk lijken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kijk je eigenlijk ook pas vanaf de halve finales ofzo toch. Genoeg jaren ook dat ik alleen de finale heb gezien
Omdat ik denk dat Juve over 1 wedstrijd niet hun favoriete spelletje kan gaan spelen.. of ze moeten vroeg voorkomen dan wordt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waaorm zou Real uberhaupt favoriet zijn?
Nee EL is echt 8 van de 10 keer aids.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien iedere keer de verkeerde wedstrijden gekeken.
Wss puur vanwege de spanning, zelfde reden als waarom mensen de Eredivisie nog steeds wel iets aan vinden. Niet omdat er iets van niveau in zit maar omdat er spanning is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind EL al jaren meer genot. Alleen die oostblok aids
Ik heb dit jaar echt fantastische EL potten gezienquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee EL is echt 8 van de 10 keer aids.
Al was vanavond misschien wel het leukste foutenfestival ooit.
Muah Lyon-Ajax is wel een leuk affiche. Sowieso omdat het twee aanvallende ploegen zijn en ook wel gewoon met een grote historiequote:Op woensdag 3 mei 2017 22:18 schreef Caland het volgende:
Ik denk ook eigenlijk niet dat ze in Engeland gaan zitten voor Lyon - Ajax of in Duitsland voor Celta - Man Utd.
Ja precies, dat heb ik meestal ook wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederlandse ploegen kijk ik altijd wel, en verder wat wedstrijdjes die me wel leuk lijken.
Niveauverschil is enorm, maar liever dat dan elk jaar Real/Barca/Bayernaidsquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wss puur vanwege de spanning, zelfde reden als waarom mensen de Eredivisie nog steeds wel iets aan vinden. Niet omdat er iets van niveau in zit maar omdat er spanning is.
Dat ontbreekt nog wel eens in de CL. Maar de wedstrijden in de EL zijn verder vaak niet om aan te zien. Niveau is vaak gewoon zo laag. Ploegen die in de CL een vernedering krijgen die komen daar nog een heel eind of winnen zelfs.
Precies, qua naam is dat een affiche.quote:
Niet echt objectief.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Lyon-Ajax is wel een leuk affiche. Sowieso omdat het twee aanvallende ploegen zijn en ook wel gewoon met een grote historie
In CL zit je gewoon naar zoveelste pot van Real Madrid, Barcelona, Atletico, Bayern, Juventus te kijken. Jaar in, jaar uit. Sommigen spelen dan nog wel leuk en aardig maar op een gegeven moment is het wel genoeg.quote:
In het buitenland kijken ze echt wel anders aan tegen Ajax dan tegen Dnjepr oid. Niet dat ze er echt klaar voor gaan zitten maar zullen het best mee willen pakken.quote:
DEZE MANquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In CL zit je gewoon naar zoveelste pot van Real Madrid, Barcelona, Atletico, Bayern, Juventus te kijken. Jaar in, jaar uit. Sommigen spelen dan nog wel leuk en aardig maar op een gegeven moment is het wel genoeg.
Is gewoon het hoogste niveau.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In CL zit je gewoon naar zoveelste pot van Real Madrid, Barcelona, Atletico, Bayern, Juventus te kijken. Jaar in, jaar uit. Sommigen spelen dan nog wel leuk en aardig maar op een gegeven moment is het wel genoeg.
Zo denkt het gros niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij het Italiaanse voetbal niet echt volgt?quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:19 schreef PSVCL het volgende:
Omdat ik denk dat Juve over 1 wedstrijd niet hun favoriete spelletje kan gaan spelen.. of ze moeten vroeg voorkomen dan wordt het een ander verhaal.
En op basis van de kwaliteit,Real is uiteindelijk nog wel een niveautje te hoog.
Ja, maar wil niet zeggen dat het leuk is...quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is gewoon het hoogste niveau.
Heb je in elk sport
Vroeger had je wel meer variatie volgens mijquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is gewoon het hoogste niveau.
Heb je in elk sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |