quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik EL vele malen leuker dan CL.
Ik ook ,maar gun het aan de andere kant Zizou ook wel (2 oprij)quote:
Over 2 wedstrijden had ik Juve wel kans gegeven.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nope Juve, Real niet in een goed jaar en Juve staat gewoon ontzettend goed.
Aanvallend wel minder dan het geweest is maar toch. En Juve doet het altijd goed tegen Real.
Zizou kan m'n pik likken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ook ,maar gun het aan de andere kant Zizou ook wel (2 oprij)
Kans maken ze natuurlijk wel,maar Real is de favoriet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou Juventus geen kans maken? Tegen echte tactici heeft Real Madrid het wel vaker lastig.
Dat kijk je eigenlijk ook pas vanaf de halve finales ofzo toch. Genoeg jaren ook dat ik alleen de finale heb gezienquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik EL vele malen leuker dan CL.
Van CL of EL?quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kijk je eigenlijk ook pas vanaf de halve finales ofzo toch. Genoeg jaren ook dat ik alleen de finale heb gezien
Vorig jaar zaten er al vanaf de achtste finales schitterende affiches bij. Dat die trollerdoos van een Pochettino de EL niet serieus nam bij BVB-TOT was dan wat minder.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kijk je eigenlijk ook pas vanaf de halve finales ofzo toch. Genoeg jaren ook dat ik alleen de finale heb gezien
EL is afgelopen jaren echt walgelijk kut geweest. Verloren avonden gewoon want ik keek dus wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs die niet, zeker met die Braga en Oekraïne clubjesquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Waaorm zou Real uberhaupt favoriet zijn?quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:14 schreef PSVCL het volgende:
Kans maken ze natuurlijk wel,maar Real is de favoriet.
Oja vorig jaar heb ik volgens mij wel gekeken, ook met Liverpool toch? Andere jaren totaal niet eigenlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er al vanaf de achtste finales schitterende affiches bij. Dat die trollerdoos van een Pochettino de EL niet serieus nam bij BVB-TOT was dan wat minder.
Liverpool QF tegen BVB was de wedstrijd van het jaar natuurlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja vorig jaar heb ik volgens mij wel gekeken, ook met Liverpool toch? Andere jaren totaal niet eigenlijk.
Ik vind EL al jaren meer genot. Alleen die oostblok aidsquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
EL is afgelopen jaren echt walgelijk kut geweest. Verloren avonden gewoon want ik keek dus wel.
Die finale met Dnjeprrr keek ik niet nee.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zelfs die niet, zeker met die Braga en Oekraïne clubjes
Misschien iedere keer de verkeerde wedstrijden gekeken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind EL al jaren meer genot. Alleen die oostblok aids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |