abonnement Unibet Coolblue
pi_170566183


FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com / www.futhead.com
pi_170566189
Vandaag de grootste irritatie tot nu mij gemaakt met FUT. Ik had een puntje nodig om mij veilig te spelen in Divisie 3.

Sta je 2-0 voor ... ... ... Verbinding met EA verbroken = wedstrijd verloren.

Ik alles nagekeken, niks mis met mijn internetverbinding.

Volgend potje. Bij rust 1-1 ... ... Pats!, verbinding met EA verbroken = wedstrijd verloren.

Uurtje gewacht. Weer een potje gespeeld, kom op 1-0 voor. Pats, verbinding met EA verbroken = wedstrijd verloren.

Drie dagen FIFA niet meer gespeeld. Vandaag in Divisie 4 dan maar proberen. Je bent heer en meester in de eerste drie wedstrijden, maar op een of andere manier verlies je toch drie keer... ..

Een vraag EA... Waarom?
pi_170566291
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:02 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag de grootste irritatie tot nu mij gemaakt met FUT. Ik had een puntje nodig om mij veilig te spelen in Divisie 3.

Sta je 2-0 voor ... ... ... Verbinding met EA verbroken = wedstrijd verloren.

Ik alles nagekeken, niks mis met mijn internetverbinding.

Volgend potje. Bij rust 1-1 ... ... Pats!, verbinding met EA verbroken = wedstrijd verloren.

Uurtje gewacht. Weer een potje gespeeld, kom op 1-0 voor. Pats, verbinding met EA verbroken = wedstrijd verloren.

Drie dagen FIFA niet meer gespeeld. Vandaag in Divisie 4 dan maar proberen. Je bent heer en meester in de eerste drie wedstrijden, maar op een of andere manier verlies je toch drie keer... ..

Een vraag EA... Waarom?
Ea chat contacten probleem opgelost.
pi_170567896
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:08 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Ea chat contacten probleem opgelost.
Serieus? Gelijk maar even de Chat met EA openen. Ben benieuwd...
  zaterdag 29 april 2017 @ 18:41:47 #5
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170568383
Vreemd, ik win nu 3 van de 4 matches in seasons maar als ik eenmaal begin aan de daily knock out kom ik maximaal to te laatste 8...
Zeer frustrerend
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170568447
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:08 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Ea chat contacten probleem opgelost.
Kreeg een heel verhaal hoe je verbindingsproblemen kon oplossen, terwijl de fout toch echt bij EA ligt _O-

Maar de behulpzame medewerker gaf me toch ter compensatie drie gratis packs en een FUT token _O_.

Maar ik zit dus nog wel in divisie 4 _O-
pi_170580408
Heb gister een xbox erbij gekocht.Speelde altijd FIFA op de ps4.Kan ik nu mijn EA account ook op de xbox gebruiken? Of kan dat maar op 1 console tegelijk?
pi_170590330
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 11:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb gister een xbox erbij gekocht.Speelde altijd FIFA op de ps4.Kan ik nu mijn EA account ook op de xbox gebruiken? Of kan dat maar op 1 console tegelijk?
xbox>ps4 switch kan niet nee
pi_170590608
quote:
6s.gif Op zondag 30 april 2017 18:43 schreef Bolasie het volgende:

[..]

xbox>ps4 switch kan niet nee
Ik wil gewoon mijn stats die ik op de ps4 gehaald heb op mijn xbox hebben. Gaat dus niet?
pi_170590639
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 18:53 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon mijn stats die ik op de ps4 gehaald heb op mijn xbox hebben. Gaat dus niet?
neen
  maandag 1 mei 2017 @ 10:37:02 #11
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170603029
Embolo ST blijft een god
20 potten 23 goals!

Huidig team:
http://imgur.com/a/kWt0C

Iemand nog wat tips kwa player instructions?
  maandag 1 mei 2017 @ 14:27:22 #12
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170608271
Toch eindelijk een keer iets goeds overgehouden aan de MM sbc :)

Haal Balde Dio eruit, toch 98k opgeleverd :)
Nu ff kijken hoe ik Birthday David Villa in een PL team kan proppen op 41212(2) :)
Zonder diego costa te gerbuiken en Eriksen op CAM te houden :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 1 mei 2017 @ 14:33:45 #13
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_170608441
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef Dopekoe het volgende:
Toch eindelijk een keer iets goeds overgehouden aan de MM sbc :)

Haal Balde Dio eruit, toch 98k opgeleverd :)
Nu ff kijken hoe ik Birthday David Villa in een PL team kan proppen op 41212(2) :)
Zonder diego costa te gerbuiken en Eriksen op CAM te houden :)
Ik kreeg Ganso, met z'n 37 pace :') :') Nou ja, toch 15k :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_170622582
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:44 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Kreeg een heel verhaal hoe je verbindingsproblemen kon oplossen, terwijl de fout toch echt bij EA ligt _O-

Maar de behulpzame medewerker gaf me toch ter compensatie drie gratis packs en een FUT token _O_.

Maar ik zit dus nog wel in divisie 4 _O-
Vandaag voor de 3e x door de livechat toegelaten in de wl _O-

Dit keer hoefde die nauwelijks info hij kwam er zelfs zelf mee of ik toegang wilde. _O_
  dinsdag 2 mei 2017 @ 09:37:15 #15
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_170626899
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:01 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Vandaag voor de 3e x door de livechat toegelaten in de wl _O-

Dit keer hoefde die nauwelijks info hij kwam er zelfs zelf mee of ik toegang wilde. _O_
_O- Geniaal.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:06:56 #16
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170627290
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 23:01 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Vandaag voor de 3e x door de livechat toegelaten in de wl _O-

Dit keer hoefde die nauwelijks info hij kwam er zelfs zelf mee of ik toegang wilde. _O_
Hoe werkt dit precies?
Klagen dat je verbinding rommel is oid?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:12:52 #17
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170627385
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:06 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Hoe werkt dit precies?
Klagen dat je verbinding rommel is oid?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar want ik vroeg net om access en ze zeggen dat ze dat niet kunnen geven.
Ik kreeg wel een linkje waar je kunt zien of je access hebt gekregen of zou moeten krijgen tot de WL.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:35:23 #18
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170627791
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:12 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar want ik vroeg net om access en ze zeggen dat ze dat niet kunnen geven.
Ik kreeg wel een linkje waar je kunt zien of je access hebt gekregen of zou moeten krijgen tot de WL.
Ik heb het geprobeerd.. geen toegang wel 3 premium gold packs O+
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:59:57 #19
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170628124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:35 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd.. geen toegang wel 3 premium gold packs O+
Wat heb je gevraagd dan ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:06:36 #20
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170628241
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:59 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Wat heb je gevraagd dan ?
Verteld dat ik gister geprobeerd heb om te kwalificeren,maar dat ik random D/cs kreeg en nu geen tijd meer had om te kwalificeren maar dat mijn xbox party wel actief bleef. of hier iets aan te doen was..

De beste meneer begreep het volkomen, maar kon mij niet kwalificeren voor de WL.. wel kon ik 3 untradable packs krijgen als compensatie :p
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:14:21 #21
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170628395
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:06 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Verteld dat ik gister geprobeerd heb om te kwalificeren,maar dat ik random D/cs kreeg en nu geen tijd meer had om te kwalificeren maar dat mijn xbox party wel actief bleef. of hier iets aan te doen was..

De beste meneer begreep het volkomen, maar kon mij niet kwalificeren voor de WL.. wel kon ik 3 untradable packs krijgen als compensatie :p
Hmm... misschien had ik het moeten vragen op het moment dat ik niet bij de laatste 8 zat in de daily knockout :D

Had er ff niet aan gedacht dat ik de 1e wedstrijd met 5-1 had gewonnen van het knockout toernooi en daarna gestopt was :)
Wellicht vanavond dan maar zelf kwalificeren :)

Zat er nog wat nuttigs in je pack ?

Mijn team waarmee ik de kwalificatie ga proberen is als volgt:

Zit nog te twijfelen of ik Costa moet inruilen voor MOTM Lucas Perez... maar ik denk niet dat ik daar veel winst mee haal....
In game zet ik wissel ik Eriksen voor Silva aangezien Silva stijf links is en ik graag met m'n middenvelders schiet :)
Maar voor de chem staat het nu zo :)



Daarachter heb ik een fitness team waarmee ik seizoenen doe :)



[ Bericht 5% gewijzigd door Dopekoe op 02-05-2017 11:19:23 ]
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:20:22 #22
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170628513
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:14 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Zat er nog wat nuttigs in je pack ?

Nope.
totaal 4 x groeps conditie training, musonda, Jovetic en nog wat andere spelers die ik niet ga gebruiken
altijd handig voor de SBC's...
pi_170629922
Eerste keer was de server ruk. Daar op ingespeeld en het was geen probleem.

2e keer was het wat moeilijker want volgens hem lag alles aan mij. Dus heel verhaal gehouden over dat ik op Reddit gelezen had dat veel mensen exact op zelfde tijd het zelfde probleem hadden en wel toegang kregen. Ook toen weer toegang gehad.

Nu de derde keer zat ik op de helft van kwalificatie had even op terug gedrukt naar t FIFA scherm even wat gaan eten. Kom terug al m'n offline shit weg. Skillgames en instellingen. Wil m'n 3e potje doen en kom tot de ontdekking dat m'n camera instellingen en controller instellingen ook weer default zijn dus niet genoeg tijd alles te veranderen en weer verloren. Dit ongeveer voor de helft verteld waarop de gene bij ea zelf vroeg of die mij toegang moest geven.

De twee dingen die helpen als ze niet willen geven zijn; zeg dat je het 100% weet dat het kan maar dat het niet vaak gedaan wordt en je het meerdere malen gelezen hebt op bijvoorbeeld Reddit. En net na dat ze zeggen dat ze gaan kijken zeggen hoe blij je hiermee bent enz enz. Die gene zelf boeit t geen fuck of die je nou wel of niet toegang geeft maar wel wat voor cijfer enz je hem aan het einde van de chat geeft.

Nou hoop dat ik hiermee genoeg uitleg gegeven heb :9

Als je de livechat niet kan vinden. Zet je taal op usa en kies als probleem iets waarvan je weet dat ze je echt willen helpen zoals I want to stop my subscription ofzo.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:50:37 #24
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170630129
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:37 schreef Sjors_Peter het volgende:
Eerste keer was de server ruk. Daar op ingespeeld en het was geen probleem.

2e keer was het wat moeilijker want volgens hem lag alles aan mij. Dus heel verhaal gehouden over dat ik op Reddit gelezen had dat veel mensen exact op zelfde tijd het zelfde probleem hadden en wel toegang kregen. Ook toen weer toegang gehad.

Nu de derde keer zat ik op de helft van kwalificatie had even op terug gedrukt naar t FIFA scherm even wat gaan eten. Kom terug al m'n offline shit weg. Skillgames en instellingen. Wil m'n 3e potje doen en kom tot de ontdekking dat m'n camera instellingen en controller instellingen ook weer default zijn dus niet genoeg tijd alles te veranderen en weer verloren. Dit ongeveer voor de helft verteld waarop de gene bij ea zelf vroeg of die mij toegang moest geven.

De twee dingen die helpen als ze niet willen geven zijn; zeg dat je het 100% weet dat het kan maar dat het niet vaak gedaan wordt en je het meerdere malen gelezen hebt op bijvoorbeeld Reddit. En net na dat ze zeggen dat ze gaan kijken zeggen hoe blij je hiermee bent enz enz. Die gene zelf boeit t geen fuck of die je nou wel of niet toegang geeft maar wel wat voor cijfer enz je hem aan het einde van de chat geeft.

Nou hoop dat ik hiermee genoeg uitleg gegeven heb :9

Als je de livechat niet kan vinden. Zet je taal op usa en kies als probleem iets waarvan je weet dat ze je echt willen helpen zoals I want to stop my subscription ofzo.
Eerst ga ik toch maar ff zelf proberen om te kwalificeren :)
Dat blijft toch het leukst zolang mensen maar leuk blijven spelen en niet bij elke goal dat gedoe met de armen gaan doen of na elke goal op pauze drukken en vervolgens niets doen.
Of nog erger mensen die alles cutscenes van elke goal gaan bekijken en ook met de rust het hele filmpje afwachten....
Very annoying :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170630160
Bijna de hele eredivisie voltooid aan samenstelling-uitdagingen. Hierna de De Jong uitdaging :P
pi_170630196
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:12 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar want ik vroeg net om access en ze zeggen dat ze dat niet kunnen geven.
Ik kreeg wel een linkje waar je kunt zien of je access hebt gekregen of zou moeten krijgen tot de WL.
Die link werkt voor geen meter. Alleen als je echt in de finale er uitgaat en er is een grote fout aan hun kant dan werkt het volgensmij.

Als je met hun chat controlleren ze alleen of je naam en email klopt en het gelinkte account.
pi_170630296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:50 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Eerst ga ik toch maar ff zelf proberen om te kwalificeren :)
Dat blijft toch het leukst zolang mensen maar leuk blijven spelen en niet bij elke goal dat gedoe met de armen gaan doen of na elke goal op pauze drukken en vervolgens niets doen.
Of nog erger mensen die alles cutscenes van elke goal gaan bekijken en ook met de rust het hele filmpje afwachten....
Very annoying :')
Vrienden van mij zijn inderdaad zo. Alle goals pauze en de meest irritante lange dansjes. Continu tijd rekken cornervlag shielden ect ect. Allemaal om die ene paar potjes extra winst of sneller winst. Zeggen ze mij dat ik het ook moet gaan doen maar ik heb er niks mee. Irriteer me zelf eerder dood aan al dat gedoe dan dat ik lekker paar potjes FIFA speel. :')
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:30:57 #28
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170632167
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:59 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Vrienden van mij zijn inderdaad zo. Alle goals pauze en de meest irritante lange dansjes. Continu tijd rekken cornervlag shielden ect ect. Allemaal om die ene paar potjes extra winst of sneller winst. Zeggen ze mij dat ik het ook moet gaan doen maar ik heb er niks mee. Irriteer me zelf eerder dood aan al dat gedoe dan dat ik lekker paar potjes FIFA speel. :')
Exact, als ik thuis kom na een dag werken heb ik zin om lekker een paar potjes te kunnen spelen als echte voetballiefhebber.
Maar er zijn zoveel kindertjes die er echt alleen maar op uit zijn om het plezier van anderen te vergallen waardoor ik er gewoon weinig lol meer in heb.
De enige reden dat ik nu met die standaard achterhoede speel is oimdat ik ook eens wilde kwalificeren voor de WL maar het verdedigde zo prettig dat ik maar bij gebleven ben, maar mijn eigen Ultimate Team is het niet :)

Op Eriksen en Villa na dan :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:42:02 #29
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170632436
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:59 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Vrienden van mij zijn inderdaad zo. Alle goals pauze en de meest irritante lange dansjes. Continu tijd rekken cornervlag shielden ect ect. Allemaal om die ene paar potjes extra winst of sneller winst. Zeggen ze mij dat ik het ook moet gaan doen maar ik heb er niks mee. Irriteer me zelf eerder dood aan al dat gedoe dan dat ik lekker paar potjes FIFA speel. :')
Wat schiet je er mee op vraag ik dan af?
je wilt zelf toch ook zoveel mogelijk potjes afwerken in een avond toch?

Gister tijdens kwalificatie WL had ik iemand die continu PTB speelde bij zijn 1-2 (50e min) 90e min kreeg ie ook nog een goedkope penalty.. miste die en ik in de tegenstoot de 2-2.. 4-2 gewonnen.

nu nog 2 potjes winnen voor kwalificatie..
  dinsdag 2 mei 2017 @ 15:28:11 #30
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170633552
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 14:42 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Wat schiet je er mee op vraag ik dan af?
je wilt zelf toch ook zoveel mogelijk potjes afwerken in een avond toch?

Gister tijdens kwalificatie WL had ik iemand die continu PTB speelde bij zijn 1-2 (50e min) 90e min kreeg ie ook nog een goedkope penalty.. miste die en ik in de tegenstoot de 2-2.. 4-2 gewonnen.

nu nog 2 potjes winnen voor kwalificatie..
Park the bus is idd zeer irritant, de enige manier hoe ik daar onder kan komen is met heel veel geduld en rustig blijven passen :)

Daarom zit ik er ook zeer over te denken om Kante in te ruilen voor Matic, vanwege zijn passing stats tov Kante.
Achterin met Walker en Bailly heb ik genoeg snelheid om een counter eruit te halen....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:02:10 #31
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170634374
en word ook echt moe van momentum / scripting
soms speel ik een hele avond zonder te verliezen, dag erna win ik nog niet al zou ik geld bijgeven

zelfde geld in wedstrijden waar je 70 min lang de dienst uit maakt, weet je al dat het niet veel meer word
pi_170634693
Waarom mensen zo spelen is omdat ze kosten wat het kost willen winnen. Zodat ze mooie Packs krijgen. M'n vrienden zijn dus een aantal keer best hoog geëindigd zowel wekelijks als maandelijks maar hebben allemaal zooi gehad.. en daar doe je het dan voor je zelf en een ander voor om t spel zo te verpesten.

Ze vonden het ook niet leuk dat ik, die voor t eerste jaar fut speelt uit een matig packje legend weah kreeg van 1.5 miljoen :') .

Tegen park the bus of 5atb moet je rustiger spelen idd en longshot nemen rond de penalty box. Het beste werkt vaak rond de penalty ARC fitness shots.

Momentum had ik vroeger veel last van nu minder. Ik win of ik verlies ik heb niet meer dat ik dik voor sta en dan verlies ofzo. Je moet er gewoon een beetje rekening mee houden en niet veranderen wat je al de hele wedstrijd doet.

Leer ook welke keeper wat doet. Lloris de gea hart butland begovic en Neuer zijn ongeveer de enige die een beetje effectief low drivens stoppen. Zie je dus een keeper als cech buffon ofzo probeer dan af en toe een low driven in de verre hoek te schieten.

En voor verdedigen gebruik teammate contain een hoop zo kan je met de teammate druk houden op de tegenstander met de bal en zelf de pass lijnen afsnijden.

Check boraslegend voor video's ipv kraasi of ovvy met hun unstopable bullshit filmpjes.

Hoop dat t helpt en succes met kwalificeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjors_Peter op 02-05-2017 16:27:01 ]
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:26:50 #33
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170634863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
en word ook echt moe van momentum / scripting
soms speel ik een hele avond zonder te verliezen, dag erna win ik nog niet al zou ik geld bijgeven

zelfde geld in wedstrijden waar je 70 min lang de dienst uit maakt, weet je al dat het niet veel meer word
Dat momentum idd ook ja of hoe je het ook mag noemen :)

Voorbeeld:

Ik speel tegen iemand en het gaat erg lekker.
Dan denk ik, doe er nog maar 1.
In dat potje komt vervolgens geen bal aan, speel ik een bal hard in stuitert ie naar de tegenstander bij aanname. Mis ik alle 1 op 1 kansen en scoor ik met een afstandsschot die per ongeluk aangeraakt wordt en dan is het een eigen goal.
Vervolgens krijg ik direct na de aftrap een goal tegen. Meestal gebeurt dit als ik een 1-0 maak terwijl ik al 40 minuten loop te verdedigen.

Daarnaast komt hij altijd voor de man als ik pass en kan ik niet bij de bal als hij hem heeft.

Dan komt mijn bal bij een Musa en dan is opeens Kompany sneller dan Musa want hij haalt hem in.

Op die manier ben ik van Divisie 5 in 1 keer doorgestoomd naar divisie 10 :')

Vervolgens alle seizoen daarop weer kampioen geworden tot en met divisie 6 en vervolgens weer gedegradeerd naar 6 vanuit 5 (9 punten).

Zo frustrerend, m'n speelstijl verandert niet, ik gebruik vrijwel alleen volledig fitte teams en toch kan m'n team er opeens helemaal niets meer van....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170634961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Dat momentum idd ook ja of hoe je het ook mag noemen :)

Voorbeeld:

Ik speel tegen iemand en het gaat erg lekker.
Dan denk ik, doe er nog maar 1.
In dat potje komt vervolgens geen bal aan, speel ik een bal hard in stuitert ie naar de tegenstander bij aanname. Mis ik alle 1 op 1 kansen en scoor ik met een afstandsschot die per ongeluk aangeraakt wordt en dan is het een eigen goal.
Vervolgens krijg ik direct na de aftrap een goal tegen. Meestal gebeurt dit als ik een 1-0 maak terwijl ik al 40 minuten loop te verdedigen.

Daarnaast komt hij altijd voor de man als ik pass en kan ik niet bij de bal als hij hem heeft.

Dan komt mijn bal bij een Musa en dan is opeens Kompany sneller dan Musa want hij haalt hem in.

Op die manier ben ik van Divisie 5 in 1 keer doorgestoomd naar divisie 10 :')

Vervolgens alle seizoen daarop weer kampioen geworden tot en met divisie 6 en vervolgens weer gedegradeerd naar 6 vanuit 5 (9 punten).

Zo frustrerend, m'n speelstijl verandert niet, ik gebruik vrijwel alleen volledig fitte teams en toch kan m'n team er opeens helemaal niets meer van....
Komt door de slechte staat van het spel en de verbinding tussen jou ea en je tegenstander. Leer dit accepteren en er een soort van aan te wennen dan gaat het makkelijker om op intespelen. Het is niet dat jij anders speelt het is dat het voor jou spelers langer kost iets te doen dan het voor jou tegenstander kost en daarom voelt t voor jou of alles mislukt.

En direct na de aftrap doelpunt tegen krijgen komt omdat je spelers zo staan dat er makkelijk langs te rennen is en het kost de gene die verdediging meer tijd om z'n spelers een soort van wakker te krijgen. Ik scoor bijvoorbeeld​ ook vaak na een aftrap omdat er overal gaten zijn in iemands verdediging beetje goed dribbelen loop je er zo langs.

Beste is om met een Middelvelder achter de gene aan te rennen en teammate contain een verdediger naar hem toe te drukken. Zo maak je geen gat in je verdediging en kan je hem van links rechts voor achter uit eindelijk insluiten en is direct de aanval dood.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:32:07 #35
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170634967
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Waarom mensen zo spelen is omdat ze kosten wat het kost willen winnen. Zodat ze mooie Packs krijgen. M'n vrienden zijn dus een aantal keer best hoog geëindigd zowel wekelijks als maandelijks maar hebben allemaal zooi gehad.. en daar doe je het dan voor je zelf en een ander voor om t spel zo te verpesten.

Ze vonden het ook niet leuk dat ik, die voor t eerste jaar fut speelt uit een matig packje legend weah kreeg van 1.5 miljoen :') .

Tegen park the bus of 5atb moet je rustiger spelen idd en longshot nemen rond de penalty box. Het beste werkt vaak rond de penalty ARC fitness shots.

Momentum had ik vroeger veel last van nu minder. Ik win of ik verlies ik heb niet meer dat ik dik voor sta en dan verlies ofzo. Je moet er gewoon een beetje rekening mee houden en niet veranderen wat je al de hele wedstrijd doet.

Leer ook welke keeper wat doet. Lloris de gea hart butland begovic en Neuer zijn ongeveer de enige die een beetje effectief low drivens stoppen. Zie je dus een keeper als cech buffon ofzo probeer dan af en toe een low driven in de verre hoek te schieten.

En voor verdedigen gebruik teammate contain een hoop zo kan je met de teammate druk houden op de tegenstander met de bal en zelf de pass lijnen afsnijden.

Check boraslegend voor video's ipv kraasi of ovvy met hun unstopable bullshit filmpjes.

Hoop dat t helpt en succes met kwalificeren.
Thanks ga ik doen!

http://imgur.com/a/kWt0C is mijn huidige team, nog tips met player instructions?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:35:14 #36
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170635020
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Waarom mensen zo spelen is omdat ze kosten wat het kost willen winnen. Zodat ze mooie Packs krijgen. M'n vrienden zijn dus een aantal keer best hoog geëindigd zowel wekelijks als maandelijks maar hebben allemaal zooi gehad.. en daar doe je het dan voor je zelf en een ander voor om t spel zo te verpesten.

Ze vonden het ook niet leuk dat ik, die voor t eerste jaar fut speelt uit een matig packje legend weah kreeg van 1.5 miljoen :') .

Tegen park the bus of 5atb moet je rustiger spelen idd en longshot nemen rond de penalty box. Het beste werkt vaak rond de penalty ARC fitness shots.

Momentum had ik vroeger veel last van nu minder. Ik win of ik verlies ik heb niet meer dat ik dik voor sta en dan verlies ofzo. Je moet er gewoon een beetje rekening mee houden en niet veranderen wat je al de hele wedstrijd doet.

Leer ook welke keeper wat doet. Lloris de gea hart butland begovic en Neuer zijn ongeveer de enige die een beetje effectief low drivens stoppen. Zie je dus een keeper als cech buffon ofzo probeer dan af en toe een low driven in de verre hoek te schieten.

En voor verdedigen gebruik teammate contain een hoop zo kan je met de teammate druk houden op de tegenstander met de bal en zelf de pass lijnen afsnijden.

Check boraslegend voor video's ipv kraasi of ovvy met hun unstopable bullshit filmpjes.

Hoop dat t helpt en succes met kwalificeren.
Speel fut toch al zeker vanaf het 2e jaar maar wat is een ARC Fitness shot ? (PS4)

Dat soort spelers haal ik nou nooit uit een pakje, beste wat ik dus ook uit een pakje haalde was Boateng dit jaar en kort geleden nog Balde Dio uit de MM totw :)

Boraslegend heb ik wel eens gezien maar ik kan er echt niet lang naar kijken, zijn accent is verschrikkelijk irritant :')

Tegenwoordig speel ik niet meer zelf met m'n CB's dit scheelt ook al een heleboel, zeker als ik het wel doe merk ik het direct. Er vallen echt gigantisch gaten achterin :)

Ik was vroeger zelf een voorstopper in de voetbaljeugd en kon ik af en toe mee opstomen, maar zulke gaten liet ik nooit vallen :)

Slechte verbinding zie ik idd ook steeds vaker, maar wat me ook opvalt ie dat mensen weggaan op het moment dat je je tenue selecteert....
Ik snap dat niet :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:36:38 #37
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170635046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:32 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Thanks ga ik doen!

http://imgur.com/a/kWt0C is mijn huidige team, nog tips met player instructions?
Ik gebruik zelf nu die van Bruma :)

The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:37:57 #38
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170635065
En hier heb ik zelf ook nog wel wat aan gehad :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170635146
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:35 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Speel fut toch al zeker vanaf het 2e jaar maar wat is een ARC Fitness shot ? (PS4)

Dat soort spelers haal ik nou nooit uit een pakje, beste wat ik dus ook uit een pakje haalde was Boateng dit jaar en kort geleden nog Balde Dio uit de MM totw :)

Boraslegend heb ik wel eens gezien maar ik kan er echt niet lang naar kijken, zijn accent is verschrikkelijk irritant :')

Tegenwoordig speel ik niet meer zelf met m'n CB's dit scheelt ook al een heleboel, zeker als ik het wel doe merk ik het direct. Er vallen echt gigantisch gaten achterin :)

Ik was vroeger zelf een voorstopper in de voetbaljeugd en kon ik af en toe mee opstomen, maar zulke gaten liet ik nooit vallen :)

Slechte verbinding zie ik idd ook steeds vaker, maar wat me ook opvalt ie dat mensen weggaan op het moment dat je je tenue selecteert....
Ik snap dat niet :)
De arc is dat halve rondje int midden van de 16. Weet niet hoe het int Nederlands heet heb zelf nooit gevoetbald. Een finess shot is met RB en schieten.

De verbindings indicator van FIFA zegt niks speel vaak beter met 2 streepjes dan 4/5. En ze gaan weg omdat ze of vergeten zijn of ze fitness o.d. gedaan hebben of omdat jij de host bent waardoor jij misschien een betere verbinding hebt. Of omdat je een shirt van ea draagt en ze bang zijn dat je die van de weekend leauge rewards hebt gehad.
pi_170635202
Player instructies doe ik niks geks mee m'n rechts en links achterin Stay back. M'n cdm of m'n middelste Middelvelder ook Stay back en de aanvallers op get in behind.

Het zit hem meer in de CT ik ga ff zoeken naar iemand die een tutorial er over heeft waar die voor alles laat zien wat het nou precies doet. Aan de hand daarvan kan je zelf maken wat bij jou speelstijl past.

Ik heb de CT van Frankrijk gepakt en alleen wat extra speed en aggresie beide op 65 rest zo gelaten.
pi_170635245
check deze video's over tactics en instructies. Dan begrijp je precies wat voor jou het beste uitkomt.

https://www.reddit.com/r/(...)lained_table_edition (denk dat dit de link is Reddit ligt er uit kan niet zien)

Hier nog wat aanvullende info over wat bij elkaar past en wat niet.

Edit: die link naar Reddit is niet de gene die ik zoek heeft wel wat handige comments. Kijk straks wel even op m'n pc.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjors_Peter op 02-05-2017 17:09:19 ]
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:48:35 #42
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170635265
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:41 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

De arc is dat halve rondje int midden van de 16. Weet niet hoe het int Nederlands heet heb zelf nooit gevoetbald. Een finess shot is met RB en schieten.

De verbindings indicator van FIFA zegt niks speel vaak beter met 2 streepjes dan 4/5. En ze gaan weg omdat ze of vergeten zijn of ze fitness o.d. gedaan hebben of omdat jij de host bent waardoor jij misschien een betere verbinding hebt. Of omdat je een shirt van ea draagt en ze bang zijn dat je die van de weekend leauge rewards hebt gehad.
Dat wordt gewoon 'cirkel' genoemd in het veld en dient voor niets anders dan 9,15 meter afstand vanaf de penalty stip op elke plek van de cirkel :)
Zelfde geldt voor de midden cirkel en het kleine streepje tussen het doel en de cornervlag :)

Het schot wat jij bedoelt noemen ik en mijn vrienden altijd een 'R-etje (erretje) en is gewoon een doel om zoeveel mogelijk zo te scoren :)
Op de bakn met vrienden blijft fifa toch het leukst :) maar dan wel met regels dat je in een 2 tegen 1 situatie op de keeper geen balletje breed doet :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170635306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:36 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf nu die van Bruma :)

[ afbeelding ]
Als je met zoveel pressure en zoveel speed speelt is het niet gek dat je continu gecounterd wordt. Ik zou max 70 speed doen en dan moet je echt goed weten wat je doet in die formatie die je kiest anders zijn je spelers je elke keer 10 stappen voor en werk je totaal niet samen met je team. En hoe meer pressure hoe meer je spelers allemaal opkomen. Ik ga zelf niet boven de 50 ik heb niks aan verdedigers die over de Middellijn komen om vervolgens met een lobpaasje gecounterd te worden. Probeer aggresie een keer wat hoger dat is denk ik wat je zoekt.
pi_170635342
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:48 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Dat wordt gewoon 'cirkel' genoemd in het veld en dient voor niets anders dan 9,15 meter afstand vanaf de penalty stip op elke plek van de cirkel :)
Zelfde geldt voor de midden cirkel en het kleine streepje tussen het doel en de cornervlag :)

Het schot wat jij bedoelt noemen ik en mijn vrienden altijd een 'R-etje (erretje) en is gewoon een doel om zoeveel mogelijk zo te scoren :)
Op de bakn met vrienden blijft fifa toch het leukst :) maar dan wel met regels dat je in een 2 tegen 1 situatie op de keeper geen balletje breed doet :)
Jep hou er wel rekening mee dat fut potjes anders zijn dan h2h. Dus als je veel niet fut potjes speelt zoals co-op of tegen elkaar op de bank dan kan het lastig zijn om weer terug te schakelen. Zowel de verbinding speelt dan een rol maar ook de speel snelheid is aangepast.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:57:49 #45
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170635418
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:51 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Als je met zoveel pressure en zoveel speed speelt is het niet gek dat je continu gecounterd wordt. Ik zou max 70 speed doen en dan moet je echt goed weten wat je doet in die formatie die je kiest anders zijn je spelers je elke keer 10 stappen voor en werk je totaal niet samen met je team. En hoe meer pressure hoe meer je spelers allemaal opkomen. Ik ga zelf niet boven de 50 ik heb niks aan verdedigers die over de Middellijn komen om vervolgens met een lobpaasje gecounterd te worden. Probeer aggresie een keer wat hoger dat is denk ik wat je zoekt.
De meeste goals krijg ik idd in de counter :)
Maar met een hoge speed speelt wel het lekkerst eerlijk gezegd, lekker tempo en veel runs en gewoon 3-hoekjes maken.
Ik ben zelf niet van de truukjes of de robanonanana ofzo, maar gewoon het echte voetbal zoals het bedoelt is:
Vlotte opbouw, passen, kantelen, af en toe een voorzet, een dribbelaar voorin samen met een balvaste speler en een speler die een zeer goed afstandschot heeft, wat dat betreft is mijn team wel gebalanceerd volgens mij :)
Vanavond ff die movie kijken :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170635557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:57 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

De meeste goals krijg ik idd in de counter :)
Maar met een hoge speed speelt wel het lekkerst eerlijk gezegd, lekker tempo en veel runs en gewoon 3-hoekjes maken.
Ik ben zelf niet van de truukjes of de robanonanana ofzo, maar gewoon het echte voetbal zoals het bedoelt is:
Vlotte opbouw, passen, kantelen, af en toe een voorzet, een dribbelaar voorin samen met een balvaste speler en een speler die een zeer goed afstandschot heeft, wat dat betreft is mijn team wel gebalanceerd volgens mij :)
Vanavond ff die movie kijken :)
Ik heb met 40 speed gespeeld en ben precies van het zelfde. Speed bepaald niet persee hoe snel je speelt maar meer hoe snel je hele team van plaatst verwisseld. Als je die heel hoog zet moet je heel goed weten wie wat en wanneer gaat doen en ben je ook heel erg afhankelijk van wat de computer denkt dat op dat moment het beste is. Met hoge speed heb je ook meer kans dat een verdediger denkt ik kom wel ff mee want ik kan toch wel snel terug rennen. Of dat je spitsen opeens komen verdedigen wat onnodig is en daardoor niet aanspeelbaar zijn voor een snelle counter. Ook de stay back while attacking werkt niet goed met hoge speed.

Van dat plaatje probeer eens die van KCBH de een na laatste. Die ziet er een beetje uit hoe ik ging spelen na dat alles kut ging tijdje terug. Vanaf toen ging het stuk beter.
  woensdag 3 mei 2017 @ 09:38:36 #47
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170649841
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Ik heb met 40 speed gespeeld en ben precies van het zelfde. Speed bepaald niet persee hoe snel je speelt maar meer hoe snel je hele team van plaatst verwisseld. Als je die heel hoog zet moet je heel goed weten wie wat en wanneer gaat doen en ben je ook heel erg afhankelijk van wat de computer denkt dat op dat moment het beste is. Met hoge speed heb je ook meer kans dat een verdediger denkt ik kom wel ff mee want ik kan toch wel snel terug rennen. Of dat je spitsen opeens komen verdedigen wat onnodig is en daardoor niet aanspeelbaar zijn voor een snelle counter. Ook de stay back while attacking werkt niet goed met hoge speed.

Van dat plaatje probeer eens die van KCBH de een na laatste. Die ziet er een beetje uit hoe ik ging spelen na dat alles kut ging tijdje terug. Vanaf toen ging het stuk beter.
Gisteren ging het weer bagger :)
Ik ben iemand die weigert op te geven dus ik blijf gewoon spelen.
Stond op een gegeven moment met 3-0 achter vanade 50e minuut en dan gaat die kloothommel alleen maar bij zijn eigen cornervlag staan met R2 ingedrukt houden.
Dus ik sluit m'n headset aan en zeg tegen: Speel gewoon eens door, idioot!
Was blijkbaar geen Nederlander want hij speelde niet door.
Op zulke momenten is het gewoon echt jammer dat je zo'n speler niet kan rapporteren ofzo.
Ik wil gewoon nog voor mijn kans gaan ook al sta ik 3-0 achter, ik heb nota bene nog 40 minuten om te proberen en dan gaat ie dat doen. Tijdrekken in de laatste 5 minuten OK, dat zou ik ook doen, maar na 50 minuten, dat is gewoon zielig, zeker als je al met 3-0 voor staat.

Anyway, daarna een ander potje nog gespeeld en daar kreeg ik een rode kaart (volledig onterecht) met mijn linksback. Vervolgens op counter gaan spelen, ik kom terug van 2-0 naar 2-2 maar verlies door een tegencounter in de 112e minuut met 2-3 :)
Maar dat ging dus best lekker, helaas waren al m'n spelers fysiek leeg dus zijn counter was genoeg :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170650553
Mijn zilveren team uitgebreid. Wil eigenlijk alles in form zilver uit de Premier league.
Volgens mij heb ik ze tot nu toe allemaal of mis ik er een paar?

  woensdag 3 mei 2017 @ 10:36:51 #49
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170650761
quote:
99s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:24 schreef Roypsv het volgende:
Mijn zilveren team uitgebreid. Wil eigenlijk alles in form zilver uit de Premier league.
Volgens mij heb ik ze tot nu toe allemaal of mis ik er een paar?

[ afbeelding ]
Hoe speelt ake?
Amartey was echt mijn favo CB voor een paar maanden samen met Baah en Gyimah
pi_170651190
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Hoe speelt ake?
Amartey was echt mijn favo CB voor een paar maanden samen met Baah en Gyimah
Ake samen met Amartey doen voor mijn gevoel niet onder voor gouden spitsen. Denk dat deze 2 ook wel een must zijn (of zijn er betere?)
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:19:58 #51
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170651782
quote:
99s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ake samen met Amartey doen voor mijn gevoel niet onder voor gouden spitsen. Denk dat deze 2 ook wel een must zijn (of zijn er betere?)
Ik heb Denayer gebruikt. vond hem meer dan prima, maar of hij beter is als ake.. geen idee :(
pi_170652130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:19 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Ik heb Denayer gebruikt. vond hem meer dan prima, maar of hij beter is als ake.. geen idee :(
Is hij In form? Wil namelijk alleen informs
  woensdag 3 mei 2017 @ 14:51:01 #53
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170656328
Ik ben nogal hardleers dus vanavond ga ik me nogmaals proberen te kwalificeren en nu met dit team :)

Zal waarschijnlijk wel helemaal niets worden maar goed :)

The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:21:00 #54
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170657170
team weer is omgegooid
toch een gave van mij.. spelers duur kopen en die dan niks meer waard zijn :<
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:34:25 #55
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_170657522
WTF. Gisteren lekker aan het ballen in divisie 5. 5-0, 3-0, 4-2, 3-2, 3-0, allemaal keurige overwinningen. Promotie naar Divisie 3 leek een feit, had slechts een puntje nodig.

Vandaag, pats 2-1 verloren, 1-0 verloren (had 24 schoten op doel, mijn tegenstander 1), 5-4 verloren, 3-2 verloren en 3-0 verloren.

_O- EA kan weer tevreden zijn, met hun scripting ... ...
  woensdag 3 mei 2017 @ 16:41:23 #56
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170658892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:21 schreef JaafkeEHV het volgende:
team weer is omgegooid
toch een gave van mij.. spelers duur kopen en die dan niks meer waard zijn :<
Dat lukt mij ook altijd :D
Misschien maar geen excel meer bijhouden met de aankoopbedragen en de dagwaardes :')
Waardevaste spelers lijken niet meer te bestaan :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:52:45 #57
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170674356
Ik sta met dit team nog 2 wedstrijden verwijderd van kwalificatie and als custom tactics heb ik gewoon default gebruikt :)

Lekker snelheid en dribbelkracht voorin en Dos Santos in de 1e wedstrijd direct een hattrick
RCM Almiron voor de snelle uitbraken en Bradley en Jones voor de kracht.
In de verdediging geen verdedigers die uitblinken in verdedigen maar veel snelheid zodat ik irritant in de weg kan lopen (Altijd handig een CB met 84 pace :D)
En van Damme voor de kracht( in de lucht).
Howard omdat ie gewoon een Legend is binnen de FIFA serie :)

The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:56:13 #58
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170674399
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:52 schreef Dopekoe het volgende:
Ik sta met dit team nog 2 wedstrijden verwijderd van kwalificatie and als custom tactics heb ik gewoon default gebruikt :)

Lekker snelheid en dribbelkracht voorin en Dos Santos in de 1e wedstrijd direct een hattrick
RCM Almiron voor de snelle uitbraken en Bradley en Jones voor de kracht.
In de verdediging geen verdedigers die uitblinken in verdedigen maar veel snelheid zodat ik irritant in de weg kan lopen (Altijd handig een CB met 84 pace :D)
En van Damme voor de kracht( in de lucht).
Howard omdat ie gewoon een Legend is binnen de FIFA serie :)

[ afbeelding ]
Nice!
Gister nieuw team gebouwd.. speelde KUT!

Nu even kijken wat ik ervan ga bakken
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:04:55 #59
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170674511
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:56 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Nice!
Gister nieuw team gebouwd.. speelde KUT!

Nu even kijken wat ik ervan ga bakken
Het zou ook zomaar kunnen dat het vanavond weer helemaal niets is met dit team , maar dat zien we vanavond wel :)
Ik heb nog 7 pogingen over om te kwalificeren voor de WL.
Het leuke van Silvers is eigenlijk dat ze heerlijk verrassend uit de hoek kunnen komen :)
Opara bijvoorbeeld is echt een beest ook al zijn zijn stats niet heel indrukwekkend :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:16:53 #60
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170674704
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:04 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Het zou ook zomaar kunnen dat het vanavond weer helemaal niets is met dit team , maar dat zien we vanavond wel :)
Ik heb nog 7 pogingen over om te kwalificeren voor de WL.
Het leuke van Silvers is eigenlijk dat ze heerlijk verrassend uit de hoek kunnen komen :)
Opara bijvoorbeeld is echt een beest ook al zijn zijn stats niet heel indrukwekkend :)
ik heb ook een silver team gehad, won relatief vaak ermee

ik ben nu bezig met Mbappe en Fekir in de spits.. lijkt me wel wat
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:20:05 #61
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170674764
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:16 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

ik heb ook een silver team gehad, won relatief vaak ermee

ik ben nu bezig met Mbappe en Fekir in de spits.. lijkt me wel wat
Na wat ik gisteren van Fekir heb gezien verwacht ik er niet al te veel van :') _O-
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:24:02 #62
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170674819
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:20 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Na wat ik gisteren van Fekir heb gezien verwacht ik er niet al te veel van :') _O-
ik ook niet, heb er 95.000 voor betaald.. stats zien er prima uit.
DIep van binnen weet ik dat ik alles moet verkopen, pauper premier league team moet pakken en wachten op TOTS..

maar kan ik niet :-(
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:41:07 #63
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170675114
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:24 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

ik ook niet, heb er 95.000 voor betaald.. stats zien er prima uit.
DIep van binnen weet ik dat ik alles moet verkopen, pauper premier league team moet pakken en wachten op TOTS..

maar kan ik niet :-(
Ik ben zelf begonnen met een NL team, daarna overgestapt op een BL team, daarna een serie A team, tussendoor ook nog verschillende hybrids geprobeerd.
Heel even een LaLiga team gehad en toen toch ook maar toegegeven aan de PL...

En dat heb ik toch vrij lang volgehouden tot nu toe eigenlijk. Hoewel ik Birthday David Villa ertussen heb staan in de spits.
Ik ben alleen nog niet zo heel tevreden over David Silva.

Das toch een vrij beperkte speler op CAM. Ik heb liever Eriksen daar staan maar ja, die levert niet genoeg chem op, ik ben dus eigenlijk op zoek naar iets beters voor Silva en eigenlijk ook voor Fabregas aangezien hij ook niet echt uitblinkt....
Dat zijn mijn huidige 2 zwakke schakels....

Het leukste team zijn de teams die zwaar onderschat worden :)
Bijvoorbeeld een team met Dost in de spits en 2 wingers die een hoge crossing hebben maar lage rating bijvoorbeeld :)

Mensen kijken toch naar individuele spelers en niet naar teamklasse :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:45:08 #64
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170675189
Besloten dat ik Fabregas weghaal en daar Herrera neerzet :)
Ik zit nog te twijfelen of ik MOTM Lucas Perez op de CAM positie zet ipv Silva :)

-edit-

Ja, Lucas Perez op CAM, ik heb er de coins voor na de verkoop van Silva en Fabregas :)

[ Bericht 30% gewijzigd door Dopekoe op 04-05-2017 09:54:45 ]
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:01:55 #65
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170675503
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:45 schreef Dopekoe het volgende:
Besloten dat ik Fabregas weghaal en daar Herrera neerzet :)
Ik zit nog te twijfelen of ik MOTM Lucas Perez op de CAM positie zet ipv Silva :)

-edit-

Ja, Lucas Perez op CAM, ik heb er de coins voor na de verkoop van Silva en Fabregas :)

Fabregas schoot ze er graag in bij Cam


dit heb ik nu, twijfel zeer om Modeste 86 ipv ogavuilieieoeo te doen, hij is vrij groot en aardig wat fys..
en anders sparen voor een legend.. :M
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:07:21 #66
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170675624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:01 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Fabregas schoot ze er graag in bij Cam

[ afbeelding ]
dit heb ik nu, twijfel zeer om Modeste 86 ipv ogavuilieieoeo te doen, hij is vrij groot en aardig wat fys..
en anders sparen voor een legend.. :M
Modeste op CM ?
Dat zou ik niet doen, want hij heeft een te goede finishing daarvoor en te weinig passing :)

Ik zou dan kijken naar een Keita 86 :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:10:50 #67
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170675709
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:07 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Modeste op CM ?
Dat zou ik niet doen, want hij heeft een te goede finishing daarvoor en te weinig passing :)

Ik zou dan kijken naar een Keita 86 :)
die heb ik gehad.. ik heb eigenlijk een franse speler nodig voor de link met fekir :p
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:24:17 #68
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170675943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:10 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

die heb ik gehad.. ik heb eigenlijk een franse speler nodig voor de link met fekir :p
Dan heb ik je idd weinig keuze tenzij je het OK vindt om Tolisso daar neer te zetten en hij en Thiago op maximaal 8 chem te hebben :) (Loyalty en franse manager in de BL :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:45:57 #69
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170676364
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:24 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Dan heb ik je idd weinig keuze tenzij je het OK vindt om Tolisso daar neer te zetten en hij en Thiago op maximaal 8 chem te hebben :) (Loyalty en franse manager in de BL :)
Petit is aardig aan het dalen.. denk dat ik hem rond TOTS crash wel kan ophalen als ik nog wat door spaar..
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:48:23 #70
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170676414
Of veron.. kan eigenlijk elke nation zijn!
en veron is onder de 300.000 nu zakt wel naar 200 - 250 !
  donderdag 4 mei 2017 @ 11:06:00 #71
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170676796
ben benieuwd wanneer de Legend naar de PS4 komen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 4 mei 2017 @ 12:27:29 #72
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170678841
Duurde ff maar toch gelukt :)

Kreeg niet genoeg coins voor Silva en Fabregas dus ik dacht, ik ga wel ff de SBC european tour II doen, dat levert me vast wel genoeg op....

Ook niet :)
Toen uiteindelijk Koscielny maar weggedaan en Bailly weer teruggehaald en toen had ik nog genoeg coins over om Lucas Perez op CAM te halen :)

Toch best een indrukwekkende voorhoede denk ik zo :)

The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 8 mei 2017 @ 08:29:12 #73
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170766959
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:27 schreef Dopekoe het volgende:
Duurde ff maar toch gelukt :)

Kreeg niet genoeg coins voor Silva en Fabregas dus ik dacht, ik ga wel ff de SBC european tour II doen, dat levert me vast wel genoeg op....

Ook niet :)
Toen uiteindelijk Koscielny maar weggedaan en Bailly weer teruggehaald en toen had ik nog genoeg coins over om Lucas Perez op CAM te halen :)

Toch best een indrukwekkende voorhoede denk ik zo :)

[ afbeelding ]
Nice! en hoe speelt het?
ik ben weer terug naar 4-3-2-1 met de instructions die hier gepost waren
team nu: (mis 5000 voor lloris)
  maandag 8 mei 2017 @ 09:36:04 #74
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170767766
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 08:29 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Nice! en hoe speelt het?
ik ben weer terug naar 4-3-2-1 met de instructions die hier gepost waren
team nu: (mis 5000 voor lloris)
[ afbeelding ]
Het speelt niet slecht :)

Alleen heb ik niet het idee dat Lucas Perez zo'n geweldige aankoop is :')
Hij is nou niet echt wat je zegt zijn centen waard...
Dus daar moet ik even iets anders voor verzinnen :)
Ook ben ik niet helemaal 100 % tevreden over Courtois, daar moet ook nog iemand anders voor komen. Ik heb niet genoeg centen voor de Gea.

Villa staat er wel netjes op in ieder geval : 27 goals uit 28 wedstrijden :)

Netjes team trouwens, zomaar coins ga ik nooit krijgen denk ik :')

-Edit-

Lucas Perez ingeruild voor Cazorla :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dopekoe op 08-05-2017 09:52:46 ]
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 8 mei 2017 @ 09:53:39 #75
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170768005
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:36 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Het speelt niet slecht :)

Alleen heb ik niet het idee dat Lucas Perez zo'n geweldige aankoop is :')
Hij is nou niet echt wat je zegt zijn centen waard...
Dus daar moet ik even iets anders voor verzinnen :)
Ook ben ik niet helemaal 100 % tevreden over Courtois, daar moet ook nog iemand anders voor komen. Ik heb niet genoeg centen voor de Gea.

Villa staat er wel netjes op in ieder geval : 27 goals uit 28 wedstrijden :)

Netjes team trouwens, zomaar coins ga ik nooit krijgen denk ik :')
Ik had 2 zilvere teams die ik niet gebruikte, door WL schoten die prijzen echt gigantisch omhoog..

Cazorla op cam? schoot ze bij mij regelmatig in de winkelhaak!
  maandag 8 mei 2017 @ 10:00:48 #76
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170768114
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:53 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Ik had 2 zilvere teams die ik niet gebruikte, door WL schoten die prijzen echt gigantisch omhoog..

Cazorla op cam? schoot ze bij mij regelmatig in de winkelhaak!
Ja, op CAM idd :)

Zit nog te twijfelen tussen Cech en Lloris op goal.
Prijzen zijn hetzelfde dus dat is in dit geval het probleem niet :)
Denk dat het toch Lloris wordt vanwege zijn Diving en Reflexes :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 8 mei 2017 @ 10:02:43 #77
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170768138
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:00 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ja, op CAM idd :)

Zit nog te twijfelen tussen Cech en Lloris op goal.
Prijzen zijn hetzelfde dus dat is in dit geval het probleem niet :)
Denk dat het toch Lloris wordt vanwege zijn Diving en Reflexes :)
Ik hoop vandaag Lloris op te halen! vond cech vaak te makkelijk te kloppen
als ik lloris gekocht heb ga ik voor IF jullien zijn NIF is echt een heerlijke partner voor varane
  maandag 8 mei 2017 @ 10:41:52 #78
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170768804
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:02 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Ik hoop vandaag Lloris op te halen! vond cech vaak te makkelijk te kloppen
als ik lloris gekocht heb ga ik voor IF jullien zijn NIF is echt een heerlijke partner voor varane
Ik zoek nog een leuk fitness team waar ik toch ook mooie dingen mee kan doen :)
Ik heb 42k te besteden :)

Geen BL, Brazilianen, BPL, Serie A, NL team, MLS of La Liga team :)
Zit te denken aan een Argentijns efltal of iets Exotisch :)
maar wel een team dat daadwerkelijk ook iets kan :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 8 mei 2017 @ 10:54:51 #79
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170769055
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:41 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik zoek nog een leuk fitness team waar ik toch ook mooie dingen mee kan doen :)
Ik heb 42k te besteden :)

Geen BL, Brazilianen, BPL, Serie A, NL team, MLS of La Liga team :)
Zit te denken aan een Argentijns efltal of iets Exotisch :)
maar wel een team dat daadwerkelijk ook iets kan :)
dit was mijn 2e team:


Je kan ndidi vervangen voor mallmann of Siani
Spits kan je ook samatta gebruiken

speelt Heerlijk
pi_170774826
Kan iemand mij vertellen waarom de prijzen van mijn spelers enorm gestegen zijn? Dit team is ineens rond de 400k waard :|

  maandag 8 mei 2017 @ 15:54:14 #81
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170775711
quote:
99s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:18 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de prijzen van mijn spelers enorm gestegen zijn? Dit team is ineens rond de 400k waard :|

[ afbeelding ]
Wellicht door de DKT van vorige week ?

Ik zou het verkopen :)
Tenzij ermee spelen meer oplevert dan 400K :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 8 mei 2017 @ 15:58:26 #82
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170775818
Ik heb nu onderstaand team als fitness team gebouwd :)
Hoewel fitness team een beetje te laag is voor dit team denk :)
Het is gewoon mijn reserve team want elke speler zou ook in aanmerking kunnen komen voor het 1e :)

Middenveld heeft een gemiddelde fysiek van 82 en een gemiddelde pace van 74 :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 8 mei 2017 @ 16:03:51 #83
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170775944
quote:
99s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:18 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de prijzen van mijn spelers enorm gestegen zijn? Dit team is ineens rond de 400k waard :|

[ afbeelding ]
weekend league heeft de komende 2 weken min 3 silvers nodig
pi_170776244
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:54 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Wellicht door de DKT van vorige week ?

Ik zou het verkopen :)
Tenzij ermee spelen meer oplevert dan 400K :)
Zou niet weten wat ik dan met die 400k moet doen. Wil namelijk een In form zilver team :)
pi_170776251
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

weekend league heeft de komende 2 weken min 3 silvers nodig
thanks!
  dinsdag 9 mei 2017 @ 08:17:42 #86
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170791772
Gister eindelijk gewoon een relaxe avond fut gehad
8 gespeeld, 6 gewonnen, 1 gelijk 1 verloren

En alles kwam zo goed als aan, lekkere goals etc.
zal vanavond dus wel weer kut spelen.
  woensdag 10 mei 2017 @ 08:39:11 #87
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170821469
Ging weer niet slecht
Inform Jullien is echt een beest (CB)
Bijna 2 meter met anchor 99 jumping - 98 heading
in 9 potten gister 3 kopgoals en een heerlijk zondagschot.

en kwalificatie voor WL weer gelukt
pi_170840494
quote:
99s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:16 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Zou niet weten wat ik dan met die 400k moet doen. Wil namelijk een In form zilver team :)
Verkopen en over 2 weken terug kopen als ze niks meer waard zijn. Of investeren. Of sparen voor tots.
pi_170840635
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb nu onderstaand team als fitness team gebouwd :)
Hoewel fitness team een beetje te laag is voor dit team denk :)
Het is gewoon mijn reserve team want elke speler zou ook in aanmerking kunnen komen voor het 1e :)

Middenveld heeft een gemiddelde fysiek van 82 en een gemiddelde pace van 74 :)
[ afbeelding ]
Lees dat je twijfelde tussen cech en lloris. Als je iemand wilt die goed in de box is lloris (met muur/wall) als je iemand die goed is er buiten cech idd.

Ik merk dat eigenlijk alleen in de box de meeste keepers fouten maken dus zou idd lloris pakken heb m ook. Hou wel rekening dat z'n positioning en handeling kut is. Dus met rebounds ben je Sjaak. En als je in de box vanaf de zeikant een counter krijgt dek de man af die vrij staat ipv naar de speler met de bal rennen. Als hij zelf schiet heeft llrois m als hij m paast is z'n positioning zo laag dat hij helemaal de weg kwijt is :P
pi_170844373
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:41 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Verkopen en over 2 weken terug kopen als ze niks meer waard zijn. Of investeren. Of sparen voor tots.
Geen zin om die moeite te doen haha, Heb er al lang over gedaan om dit team bij elkaar te sparen.
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:06:42 #91
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170844475
Dag van de release 100 euro aan packs gekocht (doe ik elk jaar)
nu zijn mn consumables bijna op en twijfel ik om weer even 20 euro erin te steken

Denk dat TOTS BPL het duurste is toch? dan doe ik het tijdens die periode even en hoop ik op wat mooie kaarten die ik weer kan verkopen
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:28:35 #92
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170844741
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:45 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Lees dat je twijfelde tussen cech en lloris. Als je iemand wilt die goed in de box is lloris (met muur/wall) als je iemand die goed is er buiten cech idd.

Ik merk dat eigenlijk alleen in de box de meeste keepers fouten maken dus zou idd lloris pakken heb m ook. Hou wel rekening dat z'n positioning en handeling kut is. Dus met rebounds ben je Sjaak. En als je in de box vanaf de zeikant een counter krijgt dek de man af die vrij staat ipv naar de speler met de bal rennen. Als hij zelf schiet heeft llrois m als hij m paast is z'n positioning zo laag dat hij helemaal de weg kwijt is :P
Lloris doet het idd verbazing wekkend goed :)

Bij een voorzet van de zijkant doe ik teammate contain en pak ik zelf het strafschop gebied :)
Ik denk dat ik zelf toch wel beter weet dan de AI hoe ik moet lopen met mijn jarenlange ervaring als centrum verdediger :)
Vardy heb ik inmiddels weer verkocht, wat een prutser is dat zeg....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:35:34 #93
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170844831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:28 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Lloris doet het idd verbazing wekkend goed :)

Bij een voorzet van de zijkant doe ik teammate contain en pak ik zelf het strafschop gebied :)
Ik denk dat ik zelf toch wel beter weet dan de AI hoe ik moet lopen met mijn jarenlange ervaring als centrum verdediger :)
Vardy heb ik inmiddels weer verkocht, wat een prutser is dat zeg....
ik heb nu butland op 5 chem tijdelijk, is gewoon OP!
Vardy is idd niet alles... Musa of Origi (y)
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:51:26 #94
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170845113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:35 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

ik heb nu butland op 5 chem tijdelijk, is gewoon OP!
Vardy is idd niet alles... Musa of Origi (y)
Ik twijfel eigenlijk tussen Lukaku en Sturridge :)

Ik neig naar Sturridge vanwege zijn Pace en ik heb natuurlijk al Rooney in de spits staan dus 2 niet zo heel snelle spitsen is te weinig :)
Heb liever een snelle spits en een spits die een hoge passing heeft en goede afstandschoten.


Deze week kreeg ik tot nu toe elke dag een gift van EA vanwege aanmelden, heb alleen nog bronzen crap gehad :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:00:45 #95
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170848217
Binnenkort komen de TOTS uit.
Dit zijn als ik het goed begrepen spelers die nog geen IF hebben gehad maar wel constant gepresteerd hebben.
Is het dan niet handig om te investeren in OTW's ?
Dat wil zeggen de OTW's die geen IF hebben maar wel veel gespeeld hebben en constant waren ?

Een Bailly bijvoorbeeld ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:09:18 #96
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170848413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
Binnenkort komen de TOTS uit.
Dit zijn als ik het goed begrepen spelers die nog geen IF hebben gehad maar wel constant gepresteerd hebben.
Is het dan niet handig om te investeren in OTW's ?
Dat wil zeggen de OTW's die geen IF hebben maar wel veel gespeeld hebben en constant waren ?

Een Bailly bijvoorbeeld ?
tots mc is al bekend.. kon je een tijd op stemmen
pi_170850989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
Binnenkort komen de TOTS uit.
Dit zijn als ik het goed begrepen spelers die nog geen IF hebben gehad maar wel constant gepresteerd hebben.
Is het dan niet handig om te investeren in OTW's ?
Dat wil zeggen de OTW's die geen IF hebben maar wel veel gespeeld hebben en constant waren ?

Een Bailly bijvoorbeeld ?
Otw is alleen voor inform. Geen tots toty motm ect. En tots is ook voor spelers die wel een inform gehad hebben.

Edit: alleen de eerste tots die geen inform gehad hebben krijgen dan een tots lees ik nu. Voor de rest is de hele tots gewoon voor de beste spelers.
  donderdag 11 mei 2017 @ 15:18:06 #98
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_170852488
Ik heb na lange tijd met Bailly en Smalling te hebben verdedigd nu toch Bailly ingeruild voor Reid (IF), ben benieuwd of hij inderdaad zo goed is :)
Hij is iig niet duur :)

En Walker ingeruild voor Valencia :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_170853004
Is er al een tots bekend of ? linkje ?
  maandag 15 mei 2017 @ 09:33:52 #100
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170954119
Kan niet wachten tot TOTS voorbij is, wat upgrades in mn team en miss een nieuw team met wat onbekende spelers die dan wat beter zijn!
pi_170959728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:18 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb na lange tijd met Bailly en Smalling te hebben verdedigd nu toch Bailly ingeruild voor Reid (IF), ben benieuwd of hij inderdaad zo goed is :)
Hij is iig niet duur :)

En Walker ingeruild voor Valencia :)

Ik had een 2e Engelse CB nodig omdat ik joe hart als keeper wilde. Heb nu if Keane 84. Echt een top CB voor als je niet te hoge pressure speelt vanwege z'n low aggresion.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:46:50 #102
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170978236
Net klaar met de Mbappe (89) SBC
was gelukkig vrij goed verlopen
had al special mbappe -> pack (griezman + 86 lemar + andere ok spelers) 110.000 winst
Ligue 1 koste mij ong 20.000 zat TOTSMC el ahmadi in (0 coins uitgegeven)
Frankrijk koste me 50.000, pack was ook niet geweldig) 40.000 kosten
Ligue 1 had ik ook al bijna alles en zat wederom niets in mijn pack

al met al dus kleine 50.000 verdient op SBC mbappe.
nu wachten op tots ligue 1
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:26:15 #103
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_170983922
Hebben jullie ook dat de balaannames, dribbels en passes voor geen meter lopen vandaag? Zo'n beetje elke speler heeft de draaicirkel van een vrachtwagen, en het duurt eeuwen voor een pass voltooid wordt omdat ze zonodig elke keer eerst de bal moeten aannemen. Servers zijn het (denk ik) niet, speel namelijk op pc en daar is de activiteit niet zo hoog
pi_170992068
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:26 schreef lesleyyb het volgende:
Hebben jullie ook dat de balaannames, dribbels en passes voor geen meter lopen vandaag? Zo'n beetje elke speler heeft de draaicirkel van een vrachtwagen, en het duurt eeuwen voor een pass voltooid wordt omdat ze zonodig elke keer eerst de bal moeten aannemen. Servers zijn het (denk ik) niet, speel namelijk op pc en daar is de activiteit niet zo hoog
Heb je sprint ingedrukt als je de bal aanneemt?
pi_170992082
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:46 schreef JaafkeEHV het volgende:
Net klaar met de Mbappe (89) SBC
was gelukkig vrij goed verlopen
had al special mbappe -> pack (griezman + 86 lemar + andere ok spelers) 110.000 winst
Ligue 1 koste mij ong 20.000 zat TOTSMC el ahmadi in (0 coins uitgegeven)
Frankrijk koste me 50.000, pack was ook niet geweldig) 40.000 kosten
Ligue 1 had ik ook al bijna alles en zat wederom niets in mijn pack

al met al dus kleine 50.000 verdient op SBC mbappe.
nu wachten op tots ligue 1
Nice hier cavani sbc toch maar gedaan en net 50k gemaakt met de sbc van tots. Had 14 pagina's Efl *O*
  dinsdag 16 mei 2017 @ 22:11:46 #106
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_170992180
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:06 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Heb je sprint ingedrukt als je de bal aanneemt?
meestal ja, moet mezelf afleren dat niet te doen, lukt niet echt xD
pi_170993387
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:11 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

meestal ja, moet mezelf afleren dat niet te doen, lukt niet echt xD
Als je sprint kunnen ze vaak de bal niet normaal aannemen nee of je moet een fakeshot doen.
  woensdag 17 mei 2017 @ 02:51:49 #108
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_170995634
Merk zelf dat ik de meeste winst kan behalen door de Marquee Matchups goed te voorspellen en gericht hier op in te kopen. Natuurlijk is dit ook maar gokken aangezien Fifa ook wel eens zin heeft om totaal random wedstrijden erin te gooien.

Voor wie het zich afvraagt, dit zijn degene waarvan ik(en vele accounts op twitter) verwacht dat ze erin komen:
Bradford - Millwall(Finale League One Play-Off, denk dat hier de grootste winst op valt te halen. Vooral backs en buitenspelers ingekocht van beide clubs, allen voor 150/200 dus nauwelijks risico hiermee)

Young Boys - Basel (Dé derby van Zwitserland. Beetje sceptisch over deze aangezien Basel al kampioen is en afgelopen week met Boca - River Plate een van de grootste derby's ter wereld niet is gekozen)

Gent - Club Brugge (Belangrijke wedstrijd in de Play-Offs van België. Ook is het al een tijdje geleden dat er een Belgische MM is geweest volgens mij dus acht deze best waarschijnlijk)

Dit zijn wedstrijden van 'onbekendere' clubs in Europa, vaak is het zo dat EA maar één of twee van die wedstrijden doet en de rest opvult met wedstrijden van bekende clubs in Europa. Dit kan letterlijk elke wedstrijd in de grote competities zijn en het dus niet echt waard om in te investeren.

Als dit op prijs wordt geschat wil ik wel iedere maandag een overzichtje plaatsen met mijn kanshebbers voor de MM :)
Aer mea arena est
  woensdag 17 mei 2017 @ 03:00:31 #109
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_170995649
voor het eerst geplaatst voor fut champions, samen met de tots rudy,OMG IK BEN ZO BLIJ NU :D :D :D
  woensdag 17 mei 2017 @ 08:21:05 #110
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170996343
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:07 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Nice hier cavani sbc toch maar gedaan en net 50k gemaakt met de sbc van tots. Had 14 pagina's Efl *O*
Netjes! hoop alleen dat (als er een) tots cavani/mbappe komt hij wat wel wat minder als de SBC versie is, anders voel ik me toch wat genaaid!

Nu afwachten wat tots gaat brengen kwa kaarten. wacht op Bernardo silva en fabinho.. en stiekem toch een beetje op de turkse league (talisca)
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:54:33 #111
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_171004117
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 08:21 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Netjes! hoop alleen dat (als er een) tots cavani/mbappe komt hij wat wel wat minder als de SBC versie is, anders voel ik me toch wat genaaid!

Nu afwachten wat tots gaat brengen kwa kaarten. wacht op Bernardo silva en fabinho.. en stiekem toch een beetje op de turkse league (talisca)
Je kunt ervan uitgaan dat die kaart precies hetzelfde wordt. Voorbeeld hiervaan is de POTY en TOTS Knockaert mer precies dezelfde stats.
Aer mea arena est
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:57:02 #112
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171004174
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:54 schreef Alziend-Oog het volgende:

[..]

Je kunt ervan uitgaan dat die kaart precies hetzelfde wordt. Voorbeeld hiervaan is de POTY en TOTS Knockaert mer precies dezelfde stats.
Zag het idd :/ gelukkig was het niet duur voor mij.. wel blij dat ik geen coins voor POTY kante had
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:59:12 #113
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_171004221
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:57 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Zag het idd :/ gelukkig was het niet duur voor mij.. wel blij dat ik geen coins voor POTY kante had
Mocht dat zo zijn zullen veel mensen inderdaad genaaid gaan worden. Die kaart gaat nooit 1 miljoen kosten/blijven
Aer mea arena est
  donderdag 18 mei 2017 @ 10:17:47 #114
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171022472
GOD!


Team nu:


Upgrades die ik wil doorvoeren:
Fabinho + bernardo silva TOTS
Andere GK + CB + RB (TOTS van een bepaalde redelijk onbekende comp)
Miss een betere casimero als die betaalbaar word, en ik geld overheb
pi_171029125
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:17 schreef JaafkeEHV het volgende:
GOD!
[ afbeelding ]

Team nu:
[ afbeelding ]

Upgrades die ik wil doorvoeren:
Fabinho + bernardo silva TOTS
Andere GK + CB + RB (TOTS van een bepaalde redelijk onbekende comp)
Miss een betere casimero als die betaalbaar word, en ik geld overheb
Buffon de slechtste keeper int spel houdt geen een low driven tegen. Heb z'n sbc geruild in cavani sbc om 20k te besparen :9
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:08:32 #116
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171029211
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:04 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Buffon de slechtste keeper int spel houdt geen een low driven tegen. Heb z'n sbc geruild in cavani sbc om 20k te besparen :9
Ik speelde altijd met Handanovic, keertje voor de grap ingeruild voor Buffon. Wat een drama was dat, na 10 games ingeruild voor 86 Consigli en die vist ze keurig uit de kruisingen en wint de 1 op 1 ook vaak. Maar dan nog speelt Handanovic nog wat lekkerder, dus misschien maar even doorsparen voor z'n IF :P
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 18 mei 2017 @ 17:59:39 #117
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171032869
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:08 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik speelde altijd met Handanovic, keertje voor de grap ingeruild voor Buffon. Wat een drama was dat, na 10 games ingeruild voor 86 Consigli en die vist ze keurig uit de kruisingen en wint de 1 op 1 ook vaak. Maar dan nog speelt Handanovic nog wat lekkerder, dus misschien maar even doorsparen voor z'n IF :P
keepers zijn erg variabel in dit spel, zelfs als je dezelfde hebt, heb nu leno in goal staan en hij stopt alles, terwijl toen ik hem aan het begin van het jaar gebruikte hij bagger voor me was. Zelfde zie ik voor een buffon of een handanovic, ene keer zijn ze overpowered, andere keer ruk
pi_171035150
Komt door de patches in begin van het spel ware corners enzo op keepers als buffon enzo houden veel corners. Zon beetje alles is gepatched nu behalve low driven goals. Er is geen goede animatie die keepers kunnen maken om een lage bal in de hoek te pakken. Sommige keepers hebben een trait of de juiste lengte of reflex om iets meer kans te hebben op het stoppen van lage schoten. Dat is zo'n beetje het enige verschil. Voor de rest zit er verschil in hoe goed een keeper kan duiken en de bal vasthouden en hoe goed zijn positie nemen is na een rebound. En hoever ingooien schieten zit ook een duidelijk verschil in.

Het is een beetje kijken waar je het meeste last van hebt en daar een keeper op uitkiezen. In de box moeite? Joe hart is de beste voor reflexen en lage goals in Calcio a. Lloris de beste voor reflex en lage in bpl. Last van longshot? Begovic of de gea of buffon/handa.
  donderdag 18 mei 2017 @ 20:18:04 #119
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171036159
in de bundesliga hield verrassend genoeg weidenfeller eerst heel veel voor me tegen, maar bij 1 long shot maakte hij zo'n vreemde actie dat ik hem daarna zsm vervangde voor leno (toen ik genoeg coins had tenminste)
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:11:41 #120
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171045155
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:04 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Buffon de slechtste keeper int spel houdt geen een low driven tegen. Heb z'n sbc geruild in cavani sbc om 20k te besparen :9
moet een italiaan hebben voor de chem van chielini
nu maar tijdelijk SIF Donnarumma.. buffon was idd een drama
pi_171045269
kak geen WL gehaald. 2x de finale verloren. :((((((((
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:50:00 #122
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171045491
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 08:11 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

moet een italiaan hebben voor de chem van chielini
nu maar tijdelijk SIF Donnarumma.. buffon was idd een drama
Check SIF Consigli. Kost bijna hetzelfde.
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:08:17 #123
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171052101
tot nu toe 4 weekend games gespeeld, alle 4 verloren, en ik snap er geen reet van...
gameplay is wat trager dan tijdens knock-out stage, maar zover ik weet is dat normaal. het gekke is dat ik tijdens de knock out stage betere teams heb verslagen, maar nu is het echt belachelijk. mijn aanvallers rennen meer naar achter dan naar voren, mijn middenveld is nog wel ok, maar mijn backs rennen naar voren terwijl hun instructies op achterin blijven staan, en mijn cb's pushen ook vooruit, terwijl in mijn custom tactics druk op 20 staat, en ze dit niet in de knock-out fase deden... zeggen dat ik lichtelijk tilted ben is een understatement
pi_171052377
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:08 schreef lesleyyb het volgende:
tot nu toe 4 weekend games gespeeld, alle 4 verloren, en ik snap er geen reet van...
gameplay is wat trager dan tijdens knock-out stage, maar zover ik weet is dat normaal. het gekke is dat ik tijdens de knock out stage betere teams heb verslagen, maar nu is het echt belachelijk. mijn aanvallers rennen meer naar achter dan naar voren, mijn middenveld is nog wel ok, maar mijn backs rennen naar voren terwijl hun instructies op achterin blijven staan, en mijn cb's pushen ook vooruit, terwijl in mijn custom tactics druk op 20 staat, en ze dit niet in de knock-out fase deden... zeggen dat ik lichtelijk tilted ben is een understatement
Here we go again :P volgensmij vorige topic of begin deze helemaal uit gelegd waarom dat gebeurt. Zet zoizo je druk minimaal op 30. Ik heb druk 50 en ze pushen nog niet. Je moet kijken naar je speed. Als die hoog staat rennen ze zowel naar voren en achter continu. Ik heb m altijd tussen 60/70 en liever wat lager dan hoger. Ook je passing maakt uit voor hoever ze uit elkaar staan en dus ook deels hoever ze soms naar voren staan. Je shooting is ook bepaalend als je lage shooting hebt rennen meer mensen de 16 in. En als je lage crossing hebt komen je backs meer naar voren en naar de zeikant. En misschien mocht je het doen opletten wanneer je met L1 paast en wanneer je L1 indruk om spelers naar voren te pushen dat je geen verdedigers meeneemt.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:31:09 #125
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171052611
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:21 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Here we go again :P volgensmij vorige topic of begin deze helemaal uit gelegd waarom dat gebeurt. Zet zoizo je druk minimaal op 30. Ik heb druk 50 en ze pushen nog niet. Je moet kijken naar je speed. Als die hoog staat rennen ze zowel naar voren en achter continu. Ik heb m altijd tussen 60/70 en liever wat lager dan hoger. Ook je passing maakt uit voor hoever ze uit elkaar staan en dus ook deels hoever ze soms naar voren staan. Je shooting is ook bepaalend als je lage shooting hebt rennen meer mensen de 16 in. En als je lage crossing hebt komen je backs meer naar voren en naar de zeikant. En misschien mocht je het doen opletten wanneer je met L1 paast en wanneer je L1 indruk om spelers naar voren te pushen dat je geen verdedigers meeneemt.


mijn team en custom tactics, enige verschil met knock-out stage is de plaatsing bij kansen creëren gewisseld van vrije vorm naar georganiseerd, omdat ik te vaak vond dat pulisic/costa teveel in de spits stond, en leitner ipv een andere silver die ik op 7 chem speelde.
pi_171052744
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:31 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn team en custom tactics, enige verschil met knock-out stage is de plaatsing bij kansen creëren gewisseld van vrije vorm naar georganiseerd, omdat ik te vaak vond dat pulisic/costa teveel in de spits stond, en leitner ipv een andere silver die ik op 7 chem speelde.
90 speed is aids. niemand staat in z'n positie dan als je de bal krijgt gaat zon beetje je hele team alle kanten op. Je moet niet denken dat 60 bijv betekent dat niemand meer wat doet. Je kan het meer zien als in hoeveel ze van hun basis plaatst afkomen. Als je ze 90 geeft zeg je zo iets van ik geef jullie allemaal de ruimte om continu te rennen en dus meer ruimte over het veld te gebruiken. Als je ze 60 geeft rennen ze alleen rond de positie waar ze staan.
pi_171052804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:31 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn team en custom tactics, enige verschil met knock-out stage is de plaatsing bij kansen creëren gewisseld van vrije vorm naar georganiseerd, omdat ik te vaak vond dat pulisic/costa teveel in de spits stond, en leitner ipv een andere silver die ik op 7 chem speelde.
En pulisic is die rechtse voorin? Met die tactics zeg je door hoge crossing dat ze dichtbij korte crossen moeten maken dus komen ze zoizo al meer als spits te staan en met die lage shooting rennen ze ook dieper naar het doel toe. Als je ze als wingers wilt moet je 50/65 shooting en 30/50 crossing iets rond die cijfers.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:43:11 #128
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171052875
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:40 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

En pulisic is die rechtse voorin? Met die tactics zeg je door hoge crossing dat ze dichtbij korte crossen moeten maken dus komen ze zoizo al meer als spits te staan en met die lage shooting rennen ze ook dieper naar het doel toe. Als je ze als wingers wilt moet je 50/65 shooting en 30/50 crossing iets rond die cijfers.
dat is juist wat ik wil, heb de instructies staan dat ze allemaal centraal blijven en achter de linies kruipen. renato sanches en leitner schuifen dan iets in waardoor ik mogelijkheid krijg om via driehoekjes de verdediging kapot te spelen, normaal gesproken rennen pulisic en costa door als ze gepassed hebben, maar nu blijven ze staan en hebben ze er geen zin meer in, das het gene wat me het meest frustreerd op het moment
pi_171052936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:43 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

dat is juist wat ik wil, heb de instructies staan dat ze allemaal centraal blijven en achter de linies kruipen. renato sanches en leitner schuifen dan iets in waardoor ik mogelijkheid krijg om via driehoekjes de verdediging kapot te spelen, normaal gesproken rennen pulisic en costa door als ze gepassed hebben, maar nu blijven ze staan en hebben ze er geen zin meer in, das het gene wat me het meest frustreerd op het moment
Misschien iets hogere passen die je nu op 30 hebt allebij naar 45 ofzo. Dan nemen ze iets meer risico. En gewoon honderdduizend keer op L1 rammen tis en blijft een kut spel af en toe :p. Helpt ook als je met hun dan een pas doet met L1 en A dan rennen ze door voor een 1 2tje
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:04:11 #130
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171053293
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:46 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Misschien iets hogere passen die je nu op 30 hebt allebij naar 45 ofzo. Dan nemen ze iets meer risico. En gewoon honderdduizend keer op L1 rammen tis en blijft een kut spel af en toe :p. Helpt ook als je met hun dan een pas doet met L1 en A dan rennen ze door voor een 1 2tje
ga het proberen en dan ff een single player toernooi doen ofzo, alles testen en het moraal (ja ik geloof in die bullshit) opkrikken, en kijken of het wat opleverd

[ Bericht 0% gewijzigd door lesleyyb op 19-05-2017 15:50:57 ]
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:52:45 #131
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171054356
nope, loopt nog steeds voor geen meter. irnoische is wel dat ik probeer aanvallend voetbal te spelen, maar mijn aanvallers geen ruk uitvoeren, maar dan wel van die sweaty mofo's tegenkom die alleen maar op de counter spelen waarbij hun aanvallers je aan alle kanten voorbij rennen, terwijl je verdediging nog gewoon op positie staat :')
pi_171054411
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:52 schreef lesleyyb het volgende:
nope, loopt nog steeds voor geen meter. irnoische is wel dat ik probeer aanvallend voetbal te spelen, maar mijn aanvallers geen ruk uitvoeren, maar dan wel van die sweaty mofo's tegenkom die alleen maar op de counter spelen waarbij hun aanvallers je aan alle kanten voorbij rennen, terwijl je verdediging nog gewoon op positie staat :')
Gebruik je ingame tactics? Zoals counter attack enz of team pressing. En speel je defensief​ of attacking of gebalanceerd?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:58:12 #133
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171054457
Grappig, ik speel ook op 90 speed maar bij mij staan m'n spelers eigenlijk altijd in positie :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_171054466
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:52 schreef lesleyyb het volgende:
nope, loopt nog steeds voor geen meter. irnoische is wel dat ik probeer aanvallend voetbal te spelen, maar mijn aanvallers geen ruk uitvoeren, maar dan wel van die sweaty mofo's tegenkom die alleen maar op de counter spelen waarbij hun aanvallers je aan alle kanten voorbij rennen, terwijl je verdediging nog gewoon op positie staat :')
Wat is je Xbox tag? Ik voeg je wel ff toe doen we Friendly kijk ik ff wat je spelers doen. (Verwacht trouwens geen elite speelstijl van mij want ik ben rete slecht _O- ) maar ik fix meestal de teams van meerdere met die tactics en bij iedereen klopt het nu ook mijn team doet aardig wat ik wil.
pi_171054483
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:58 schreef PierreTT het volgende:
Grappig, ik speel ook op 90 speed maar bij mij staan m'n spelers eigenlijk altijd in positie :')
Goed kloppende workrates dan waarschijnlijk. Of je speelt heel goed met de formatie waarin je speelt. Hoe hoger je speed hebt hoe meer je zelf inzicht moet hebben in welke lijnen je spelers gaan rennen.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:02:03 #136
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171054538
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:58 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Wat is je Xbox tag? Ik voeg je wel ff toe doen we Friendly kijk ik ff wat je spelers doen. (Verwacht trouwens geen elite speelstijl van mij want ik ben rete slecht _O- ) maar ik fix meestal de teams van meerdere met die tactics en bij iedereen klopt het nu ook mijn team doet aardig wat ik wil.
speel pc :')
pi_171054555
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:02 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

speel pc :')
Oh.. switch anders ingame naar 41212 (2)
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:05:57 #138
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171054611
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:59 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Goed kloppende workrates dan waarschijnlijk. Of je speelt heel goed met de formatie waarin je speelt. Hoe hoger je speed hebt hoe meer je zelf inzicht moet hebben in welke lijnen je spelers gaan rennen.
Dat klopt inderdaad, de workrates van al m'n spelers kloppen goed. Maar of ik nu bijvoorbeeld een HL, HM, of MH op CM heb staan maakt eigenlijk weinig uit. Ik speel 41212(2) en pass vrij veel.

Ik wil wel sowieso een LH op CDM hebben staan. Dat werkt echt een stuk beter. CAM HM of MM, spitsen HL of HM. Probeer er ook op te letten dat m'n CB's LH hebben. Ik kan met bijvoorbeeld Koulibaly echt niet spelen :')
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:14:16 #139
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171054759
nou, ik sta nu 2/5, heb maatregelen genomen, gewisseld naar 4-3-3 (2), castro LCM gezet ipv sanches, kan nu niet meer zo goed mijn driehoekjes spelen, maar heb wel meer ruimte op het veld, pulisic en costa bewegen ook weer, alleen werner is nog heel statisch, maar zit te twijfelen of ik hem misschien de instructie moet geven als targetman/valse spits te spelen en hem gewoon steekpasses naar de wingers te laten geven
pi_171054763
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:05 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, de workrates van al m'n spelers kloppen goed. Maar of ik nu bijvoorbeeld een HL, HM, of MH op CM heb staan maakt eigenlijk weinig uit. Ik speel 41212(2) en pass vrij veel.

Ik wil wel sowieso een LH op CDM hebben staan. Dat werkt echt een stuk beter. CAM HM of MM, spitsen HL of HM. Probeer er ook op te letten dat m'n CB's LH hebben. Ik kan met bijvoorbeeld Koulibaly echt niet spelen :')
Klopt en sommige spelers hun aggresie maakt ook dat ze meer uit positie rennen. Maar voor iedereen zijn die tactics anders daarom werken de meeste van die YouTube tactics niet. Maar altijd als iemand het heeft over teveel verdediging naar voren ist speed wat te hoog staat.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:28:19 #141
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171055013
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:14 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Klopt en sommige spelers hun aggresie maakt ook dat ze meer uit positie rennen. Maar voor iedereen zijn die tactics anders daarom werken de meeste van die YouTube tactics niet. Maar altijd als iemand het heeft over teveel verdediging naar voren ist speed wat te hoog staat.
Zoek ook altijd spelers met minimaal 90 stamina. Ze willen bij mij wel eens uit positie staan, de CBs. Maar ik switch dan gewoon naar m'n CDM en ren met hem achter de bal aan. Vaak vormen alle backs dan gewoon weer een keurige lijn. Helpt veel met verdedigen trouwens, weinig doen met je CBs. Ik bestuur die pas vanaf het moment dat de tegenstander op de rand van de 16 staat, als ie echt door m'n CM's en CDM heengebroken is :P
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_171055037
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:28 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Zoek ook altijd spelers met minimaal 90 stamina. Ze willen bij mij wel eens uit positie staan, de CBs. Maar ik switch dan gewoon naar m'n CDM en ren met hem achter de bal aan. Vaak vormen alle backs dan gewoon weer een keurige lijn. Helpt veel met verdedigen trouwens, weinig doen met je CBs. Ik bestuur die pas vanaf het moment dat de tegenstander op de rand van de 16 staat, als ie echt door m'n CM's en CDM heengebroken is :P
Ik heb me dat nu ook aangeleerd inderdaad alleen met het rechtse pookje wisselen is nog niet altijd even succesvol :')
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:36:17 #143
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171055148
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:29 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Ik heb me dat nu ook aangeleerd inderdaad alleen met het rechtse pookje wisselen is nog niet altijd even succesvol :')
Zeker niet. Dan wacht ik gewoon af en hopen dat de CBs naar de man in de 16 lopen. Als je switcht dan staan ze even stil of reageren te traag, genoeg voor een steekpass en dan ben je sowieso gezien. Dan maar hopen op de AI, die me echt verrassend vaak redt _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:42:36 #144
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171055253
Speel nu hiermee trouwens, werkt prima ^O^

http://www.futhead.com/17/squads/6422945/
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:44:45 #145
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171055278
Zie nu trouwens pas dat de Rossi MH is en Icardi ML :D :') De Rossi heeft in 5 wedstrijden al drie goals gescoord en twee assists _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_171064356
Son sbc gedaan voor 100k _O- net z'n 88 verkocht voor 135k
  zaterdag 20 mei 2017 @ 00:04:20 #147
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_171065512
TOTS van de Premier League zijn behoorlijk goed zeg. Alleen voordat die in prijs gaan dalen ligt FIFA 18 al in de winkels.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 16:17:16 #148
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171074382
uiteindelijk gold 3 geindigd, voor de 1e keer weekend league in deze tijd van fifa, en alle moeilijkheden die mijn team me gaf, vind ik dat een prima score :)
pi_171086005
Azpilicueta gekocht samen met sif Alonso. Daar komt nu niemand meer doorheen.

Ik had de gea maar vond hem niet z'n geld waard dus had hem verkocht. Als nieuwe keeper had ik butland een kans gegeven en verloor achter elkaar.

Nu begovic geprobeerd en dat gaat aardig maar wanneer de prijs van de gea normaal is haal ik hem denk ik terug.

(Edit; normaal verhaal van gemaakt :') )

[ Bericht 59% gewijzigd door Sjors_Peter op 21-05-2017 03:00:17 ]
pi_171087615
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:47 schreef Sjors_Peter het volgende:
Heb tots azpilicueta ofzo gehaald zieke Speler met sif Alonso en Smalling en walker komt niemand er langs. Alleen nu sif Alonso even weg gedaan had hem voor 65k gekocht net en verkocht voor 90 _O_ buurland gekocht meteen veel verloren kut keeper khaal de gea maar weer ondanks ik die niet geweldig vond wel beter dan butland.
Duidelijk. Dankje.
pi_171088875
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:53 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Duidelijk. Dankje.
Niet echt nee _O-
  zondag 21 mei 2017 @ 23:15:23 #152
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171108220
snapt iemand wat van de WL qualifying requirements? 17 normale en zeldzame spelers in je basis en wisselspelers, hoe bedoelen ze dat?
  maandag 22 mei 2017 @ 08:35:34 #153
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171110731
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:15 schreef lesleyyb het volgende:
snapt iemand wat van de WL qualifying requirements? 17 normale en zeldzame spelers in je basis en wisselspelers, hoe bedoelen ze dat?
je mag maar 1 inform hebben! (rest moest dus standaard kaarten zijn)

Weet iemand als je alle TOTS SBC"s doet of je ALLE packs krijgt? of krijg je dan alleen dat TOTS pakket?
  maandag 22 mei 2017 @ 10:52:12 #154
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171112657
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:35 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

je mag maar 1 inform hebben! (rest moest dus standaard kaarten zijn)

Weet iemand als je alle TOTS SBC"s doet of je ALLE packs krijgt? of krijg je dan alleen dat TOTS pakket?
alleen ultimate pack met guarenteed tots. Tevens untradeable
  maandag 22 mei 2017 @ 10:57:44 #155
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171112744
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:52 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

alleen ultimate pack met guarenteed tots. Tevens untradeable
Dat is wel zuur... als je alle packs kreeg zou ik het wel overwegen (ligt ook aan de kosten uiteraard)
Gister neymar ingerolen voor POTM son (SBC) stats-wise gezien lijkt son heerlijk, vanavond even testen
pi_171112774
Oke iemand die me kan helpen?

Ik heb afgelopen vrijdag mezelf van div 2 naar div 1 geschoten en daarbij stond dat automatische geplaatst was voor de Weekend League. Nu kon ik niet meedoen aan de weekend league die al gestart was die vrijdag. Weet iemand of ik nu automatisch geplaatst ben voor de WL van aankomende week ?
pi_171112817
quote:
99s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:59 schreef Roypsv het volgende:
Oke iemand die me kan helpen?

Ik heb afgelopen vrijdag mezelf van div 2 naar div 1 geschoten en daarbij stond dat automatische geplaatst was voor de Weekend League. Nu kon ik niet meedoen aan de weekend league die al gestart was die vrijdag. Weet iemand of ik nu automatisch geplaatst ben voor de WL van aankomende week ?
Ja, klopt.
pi_171112825
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:01 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ja, klopt.
thanks
  maandag 22 mei 2017 @ 11:04:38 #159
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171112881
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:57 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Dat is wel zuur... als je alle packs kreeg zou ik het wel overwegen (ligt ook aan de kosten uiteraard)
Gister neymar ingerolen voor POTM son (SBC) stats-wise gezien lijkt son heerlijk, vanavond even testen
nooit in staat geweest om die sbcs te doen, kom ze nu allemaal tegen in wl. Son is echt belachelijk, als je geen snelle verdediger hebt of een met veel strength ben je echt de lul, want zodra hij in de 16 komt is het 9/10 keer een goal
En ben het eens met de packs, maar ea is nou eenmaal niet zo happig op gratis shit geven. Vorig jaar met fut birthday kregen we tenminste nog elke dag een special pack, met een 50k als laatste, dit jaar zijn ze echt heel zuinig geweest
  maandag 22 mei 2017 @ 11:07:08 #160
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171112936
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:04 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

nooit in staat geweest om die sbcs te doen, kom ze nu allemaal tegen in wl. Son is echt belachelijk, als je geen snelle verdediger hebt of een met veel strength ben je echt de lul, want zodra hij in de 16 komt is het 9/10 keer een goal
Ik heb normaal ook niet heel veel coins, zag hem gister er nog tussen staan (SBC SON) volgens futbin kosten het ongeveer 160.000 om te doen, neymar verkocht voor 180.000 dus mooi meegenomen.
Ben nu een beetje aan het ruilen om het team af te maken, vanochtend (06:30) op het werk tots vertongen binnen gehaald voor 74.000, dus dat is zuivere winst!

als je SON compared met ronaldo is son gewoon overal beter, dus echt benieuwd en 5* WF is altijd handig
pi_171113438
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:07 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Ik heb normaal ook niet heel veel coins, zag hem gister er nog tussen staan (SBC SON) volgens futbin kosten het ongeveer 160.000 om te doen, neymar verkocht voor 180.000 dus mooi meegenomen.
Ben nu een beetje aan het ruilen om het team af te maken, vanochtend (06:30) op het werk tots vertongen binnen gehaald voor 74.000, dus dat is zuivere winst!

als je SON compared met ronaldo is son gewoon overal beter, dus echt benieuwd en 5* WF is altijd handig
Heeft Son Skillmoves 3,4 of 5 ? als die 3 heeft zou ik hem niet willen
  maandag 22 mei 2017 @ 11:34:39 #162
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171113447
quote:
99s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:34 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Heeft Son Skillmoves 3,4 of 5 ? als die 3 heeft zou ik hem niet willen
4* Skill moves 5W/F
pi_171113471
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:34 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

4* Skill moves 5W/F
die is wel stevig dan
  maandag 22 mei 2017 @ 11:39:43 #164
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171113528
Ja hoor! Voor het weekend gepacked! Ik maak nooit packs open want vind het coin verspilling, maar aangezien ik nog een IF Cavani in de club had moest ik voor zijn SBC gaan.



Dus gepacked door te gaan voor een goedkope 95 Cavani (die packs die ik daarvan kreeg dus geopend tijdens release TOTS BPL) _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Apekoek op 22-05-2017 12:35:50 ]
  maandag 22 mei 2017 @ 12:18:51 #165
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171114462
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:39 schreef Apekoek het volgende:
Ja hoor! Voor het weekend gepacked! Ik maak nooit packs open want vind het coin verspilling, maar aangezien ik nog een IF Cavani in de club had most ik voor zijn SBC gaan.

[ afbeelding ]

Dus gepacked door te gaan voor een goedkope 95 Cavani (die packs die ik daarvan kreeg dus geopend tijdens release TOTS BPL) _O-
Nice! :o
ik had ook wat leuke packs tijdens het doen van de Mbappe SBC maar dit is wel echt dodelijk
  maandag 22 mei 2017 @ 12:39:34 #166
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171114882
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:18 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Nice! :o
ik had ook wat leuke packs tijdens het doen van de Mbappe SBC maar dit is wel echt dodelijk
Ja wist niet wat ik zag, was mn laatste pack van de 4. Daarvoor had ik IF Nacho van Madrid, vond ik ook al mooi om te zien. Maar aangezien ik heel weinig BPL spelers gebruik heb ik Kane gelijk verkocht.
  maandag 22 mei 2017 @ 13:30:35 #167
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171115806
Het beste wat ik ooit uit een sbc reward pack kreeg was toni kroos,verder waren ze altijd bagger voor me, beste packs van het jaar waren 5 35k packs, hazard en KdB in de 2e en 4e pack, toen nog samen goed voor 500k
pi_171115819
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:39 schreef Apekoek het volgende:
Ja hoor! Voor het weekend gepacked! Ik maak nooit packs open want vind het coin verspilling, maar aangezien ik nog een IF Cavani in de club had moest ik voor zijn SBC gaan.

[ afbeelding ]

Dus gepacked door te gaan voor een goedkope 95 Cavani (die packs die ik daarvan kreeg dus geopend tijdens release TOTS BPL) _O-
Voor hoeveel heb je hem verkocht ?
  maandag 22 mei 2017 @ 13:36:46 #169
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171115902
quote:
99s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:31 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Voor hoeveel heb je hem verkocht ?
Minimum toen 375k, had er wel wat meer voor kunnen krijgen denk ik.
pi_171118410
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:04 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

nooit in staat geweest om die sbcs te doen, kom ze nu allemaal tegen in wl. Son is echt belachelijk, als je geen snelle verdediger hebt of een met veel strength ben je echt de lul, want zodra hij in de 16 komt is het 9/10 keer een goal
En ben het eens met de packs, maar ea is nou eenmaal niet zo happig op gratis shit geven. Vorig jaar met fut birthday kregen we tenminste nog elke dag een special pack, met een 50k als laatste, dit jaar zijn ze echt heel zuinig geweest
Ik vind die Son juist niet zo heel snel. Langzamer dan z'n card doet vermoeden en best weak.
Verder wel deadly qua andere stats.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:48:33 #171
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171118617
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:30 schreef lesleyyb het volgende:
Het beste wat ik ooit uit een sbc reward pack kreeg was toni kroos,verder waren ze altijd bagger voor me, beste packs van het jaar waren 5 35k packs, hazard en KdB in de 2e en 4e pack, toen nog samen goed voor 500k
Daarom doe ik SBCs vrijwel nooit en koop ik ook nooit packs. Heb SBC Insigne eerder gedaan omdat hij maar 35k toen was, kon ik niet laten liggen. En nu Cavani omdat ik er nog 1 had van 95k, tja dat is een TOTS Cavani wel heel aantrekkelijk met wat packs om uit te proberen. TOTS Kane was 100% mazzel.
  maandag 22 mei 2017 @ 16:22:23 #172
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171119505
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Daarom doe ik SBCs vrijwel nooit en koop ik ook nooit packs. Heb SBC Insigne eerder gedaan omdat hij maar 35k toen was, kon ik niet laten liggen. En nu Cavani omdat ik er nog 1 had van 95k, tja dat is een TOTS Cavani wel heel aantrekkelijk met wat packs om uit te proberen. TOTS Kane was 100% mazzel.
sbc insigne heb ik inderdaad ook gedaan, geweldige supersub. ga nu met hem WL in samen met de fut birthday el sharaawy (84), die 2 samen zijn zo goed! O+ O+ O+
  dinsdag 23 mei 2017 @ 08:07:45 #173
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171135834
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:39 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik vind die Son juist niet zo heel snel. Langzamer dan z'n card doet vermoeden en best weak.
Verder wel deadly qua andere stats.
idd, een hele andere snelheid (en dribbel) dan verwacht, vergeleken met neymar is het net een vrachtauto, wel een heerlijk schot en freekick

6 uit 6 loopt son nu..
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:05:13 #174
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171136673
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:22 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

sbc insigne heb ik inderdaad ook gedaan, geweldige supersub. ga nu met hem WL in samen met de fut birthday el sharaawy (84), die 2 samen zijn zo goed! O+ O+ O+
idd! ^O^
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:05:53 #175
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171136684
Hoelaat komt die Weekly TOTS SBC?

19:00?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:10:58 #176
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171136750
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:05 schreef JaafkeEHV het volgende:
Hoelaat komt die Weekly TOTS SBC?

19:00?
Yes! 18u UK time. Dus 19u NL.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:12:23 #177
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171136783
Mijn huidige teams:





En heb nog 650k aan coins voor versterking. Maar aangezien ik een matige speler blijf lukt het maar niet om divisie 2 in te komen, divisie 3 is mijn maximale niveau kennelijk (of voorlopig nog).

TOTS Herrera en Sanson wellicht nog halen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:54:30 #178
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171137632
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:12 schreef Apekoek het volgende:
Mijn huidige teams:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En heb nog 650k aan coins voor versterking. Maar aangezien ik een matige speler blijf lukt het maar niet om divisie 2 in te komen, divisie 3 is mijn maximale niveau kennelijk (of voorlopig nog).

TOTS Herrera en Sanson wellicht nog halen.
wow nice! alleen de opstelling kan ik niet mee spelen!
Hoe bevalt cavani 95? ik heb zijn 91 gehad en speel nu met 89 mbappe en bevalt mij een stuk beter!

ik heb zelf nog steeds spijt dat ik de dembele SBC niet gedaan heb
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:04:10 #179
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171137831
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:12 schreef Apekoek het volgende:
Mijn huidige teams:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En heb nog 650k aan coins voor versterking. Maar aangezien ik een matige speler blijf lukt het maar niet om divisie 2 in te komen, divisie 3 is mijn maximale niveau kennelijk (of voorlopig nog).

TOTS Herrera en Sanson wellicht nog halen.
jesus wat een teams. Zit ik hier met een (redelijk) cheap team voor wl en een volledig team uit de dawry jameel league voor divisies, maar daarmee kom je ook niet hoger dan div3
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:18:20 #180
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171138206
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:04 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

jesus wat een teams. Zit ik hier met een (redelijk) cheap team voor wl en een volledig team uit de dawry jameel league voor divisies, maar daarmee kom je ook niet hoger dan div3
Ik heb WL nog nooit kunnen behalen zelfs :') Ook niet met deze knakkers, maar het zal vast deze zomer een keer gebeuren. Zit er steeds tegenaan.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:24:42 #181
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171138367
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik heb WL nog nooit kunnen behalen zelfs :') Ook niet met deze knakkers, maar het zal vast deze zomer een keer gebeuren. Zit er steeds tegenaan.
andere opstelling proberen? iets meer controle op het middenveld oid?pf 5-2-1-2?
pi_171139665
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:07 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

idd, een hele andere snelheid (en dribbel) dan verwacht, vergeleken met neymar is het net een vrachtauto, wel een heerlijk schot en freekick

6 uit 6 loopt son nu..
True.
pi_171139676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:12 schreef Apekoek het volgende:
Mijn huidige teams:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En heb nog 650k aan coins voor versterking. Maar aangezien ik een matige speler blijf lukt het maar niet om divisie 2 in te komen, divisie 3 is mijn maximale niveau kennelijk (of voorlopig nog).

TOTS Herrera en Sanson wellicht nog halen.
85 Keita ST vond ik erg tegenvallen.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:25:12 #184
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171139796
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:18 schreef Bolasie het volgende:

[..]

85 Keita ST vond ik erg tegenvallen.
Z'n stats zijn prima, snel, sterk en geen kleine jongen. Heb zo nu en dan wel mooie runs en goals.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:21:36 #185
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171149858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik heb WL nog nooit kunnen behalen zelfs :') Ook niet met deze knakkers, maar het zal vast deze zomer een keer gebeuren. Zit er steeds tegenaan.
ik heb me vorige keer ook pas voor het eerst gekwalificeerd, maar deed dat vooral voor de tots rudy. WL zelf heb ik wel alle games gespeeld, maar was er een beetje klaar mee nadat ik gold3 had gehaald, dus toen nog 1 persoon free win gegeven.

ben ook benieuwd welk tots er vanavond released wordt, hoop eredivisie of dawry jameel
  woensdag 24 mei 2017 @ 01:56:44 #186
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171161692
wat is fifa toch af en toe een k*tspel wat betreft gameplay, ik speel juist die tots sigurdsson tournament 's nachts zodat de activiteit op de server lager is. 1e wedstrijd zijn mijn spelers ontzettend actief, doen er alles aan om ballen te veroveren, winnen veel duels, en win uiteindelijk 5-0. volgende game zijn mijn spelers als dikke stront, niemand doet meer wat, alles gaat traag en je 3 spitsen met 90 pace minimum worden allemaal een mertesacker. zoiets maakt me echt agressief :( :( :(
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:05:38 #187
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171162316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 01:56 schreef lesleyyb het volgende:
wat is fifa toch af en toe een k*tspel wat betreft gameplay, ik speel juist die tots sigurdsson tournament 's nachts zodat de activiteit op de server lager is. 1e wedstrijd zijn mijn spelers ontzettend actief, doen er alles aan om ballen te veroveren, winnen veel duels, en win uiteindelijk 5-0. volgende game zijn mijn spelers als dikke stront, niemand doet meer wat, alles gaat traag en je 3 spitsen met 90 pace minimum worden allemaal een mertesacker. zoiets maakt me echt agressief :( :( :(
Dit had ik gister rond 19:30 ook
Eerste potje won ik best makkelijk (2-0 maar niks aan de hand)
Ik ben absoluut geen slechte FIFA speler maar de 2e pot verloor ik 7-2! tegen iemand met een mediocre team, mijn lloris leek wel een dronke pool, kreeg geen bal mijn 16 uit, aannames waren drama, passing idem, schoten met 89 son/mbappe etc leken nerges op

2e poging tot de halve finale gekomen, (3-1 en 4-0 winst) daarna weer 5-2 eruit, NIKS werkte bij mij, dribbels etc.. was weer zo'n avond

wel die BE-NL SBC gratis gedaan, dat was wel weer iets positief.
pi_171162366
pi_171162370
pi_171162391


Dit gemaakt, moet ik toch menig team mee kunnen slopen. Even doorsparen voor de TOTS haps, karsdorp, ziyech, guardado
  woensdag 24 mei 2017 @ 09:04:51 #191
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171162863
quote:
99s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:17 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gemaakt, moet ik toch menig team mee kunnen slopen. Even doorsparen voor de TOTS haps, karsdorp, ziyech, guardado
Ik ga voor deze variant:


Alleen beetje jammer dat Krul alweer op 50k zit :')
pi_171163042
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:04 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik ga voor deze variant:
[ afbeelding ]

Alleen beetje jammer dat Krul alweer op 50k zit :')
Ik ga voor precies dezelfde, alleen kan ik nu Ziyech, guardado, haps nog niet betalen .Met dit team win je van iedereen 8-)

Voor diegene die de TOTS SBC moeten doen, ik heb hem net gedaan voor zon 3k dus is vrij easy.
  woensdag 24 mei 2017 @ 09:27:55 #193
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171163228
quote:
99s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:16 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ik ga voor precies dezelfde, alleen kan ik nu Ziyech, guardado, haps nog niet betalen .Met dit team win je van iedereen 8-)

Voor diegene die de TOTS SBC moeten doen, ik heb hem net gedaan voor zon 3k dus is vrij easy.
Ik ga voor een hybrid met iqzuirdo + vormer (denk dat izq beter is dan elia voor mij)
pi_171163401
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:27 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Ik ga voor een hybrid met iqzuirdo + vormer (denk dat izq beter is dan elia voor mij)
hoe duur is dei iqzuirdo ? en hoe ga je die combineren met een spits?
  woensdag 24 mei 2017 @ 09:48:39 #195
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171163625
quote:
99s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:37 schreef Roypsv het volgende:

[..]

hoe duur is dei iqzuirdo ? en hoe ga je die combineren met een spits?
Gister IZQ voor 43000 opgehaald, vormer 21000
ik ga dit maken..

Klaassen:
  woensdag 24 mei 2017 @ 09:53:55 #196
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171163754
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:48 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Gister IZQ voor 43000 opgehaald, vormer 21000
ik ga dit maken..
[ afbeelding ]
Klaassen:
[ afbeelding ]
Ook erg leuk!

Wil eigenlijk ook nog wel een variatie zien met Dendoncker, die kerel is TIF Pogba.
  woensdag 24 mei 2017 @ 09:54:19 #197
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171163760
Er zijn er maar 3 die ik eigenlijk echt wil, ziyech, mokotjo en unal
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:00:00 #198
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171163908
Levert die SBC nog wat op dan?
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:22:35 #199
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171164484
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:00 schreef Apekoek het volgende:
Levert die SBC nog wat op dan?
Full player pack (Gold/silver/brons) zat bij mij niet heel veel in, maar wie weet wat leuke spelers voor de volgende SBC
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:25:40 #200
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171164565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:53 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ook erg leuk!

Wil eigenlijk ook nog wel een variatie zien met Dendoncker, die kerel is TIF Pogba.

Zoiets (ik zit op de xbox one dus kan knoeien met legends
anders word het 6 chem traore of 6 chem bailey
pi_171165137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:48 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Gister IZQ voor 43000 opgehaald, vormer 21000
ik ga dit maken..
[ afbeelding ]
Klaassen:
[ afbeelding ]
ziet er goed uit. Ik heb geluk gehad met klaassen opgepikt voor 33k
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:57:08 #202
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171165275
Ik wacht even met kopen, na donderdag en zeker vrijdag zullen de prijzen omlaag gaan van de Benelux TOTS. Dan zijn de rewards uitgekeerd en is er weer een nieuwe hype omtrent een nieuwe grote TOTS op vrijdag.
  woensdag 24 mei 2017 @ 11:03:47 #203
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171165411


Dus volgende week NOS-Jameel SBC gok ik

Net even 10 Jameel players gekocht (200 buy now)
wie weet kan ik ze volgende week kwijt voor iets meer (500/600 p/s)
Liga NOS ook ingeslagen voor de chem (goedkope portugese gold players)

nu ongeveer 10.000 kwijt aan spelers (20 x portugese spelers, gold) 10 jameels, 10 zuid Amerika

[ Bericht 64% gewijzigd door JaafkeEHV op 24-05-2017 11:25:02 ]
  woensdag 24 mei 2017 @ 13:51:36 #204
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171169171
Na een paar maanden zonder FUT zag ik dat Eredivisie TOTS en leek het me wel leuk om daar een team van te maken. Alleen nu is mijn vraag: wanneer kan ik die spelers het beste kopen?

Ik heb geen idee tot wanneer deze in packs zitten en welke invloed dat heeft op de prijs. Erg noob op dat gebied :')

Iemand die me kan helpen?
pi_171169599
quote:
11s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:51 schreef Wicky15 het volgende:
Na een paar maanden zonder FUT zag ik dat Eredivisie TOTS en leek het me wel leuk om daar een team van te maken. Alleen nu is mijn vraag: wanneer kan ik die spelers het beste kopen?

Ik heb geen idee tot wanneer deze in packs zitten en welke invloed dat heeft op de prijs. Erg noob op dat gebied :')

Iemand die me kan helpen?
Over een jaar :9 nee maar voor Eredivisie denk ik van het weekend of morgen avond 7/8 uur na de wl rewards.
  woensdag 24 mei 2017 @ 15:47:34 #206
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171172090
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 14:07 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Over een jaar :9 nee maar voor Eredivisie denk ik van het weekend of morgen avond 7/8 uur na de wl rewards.
Oke bedankt :)
  donderdag 25 mei 2017 @ 19:24:11 #207
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171203591
Weet iemand wanneer WL rewards uitgedeeld worden? Ik weet dat ze vandaag moeten komen, maar weet niet hoe laat
pi_171203961
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:24 schreef lesleyyb het volgende:
Weet iemand wanneer WL rewards uitgedeeld worden? Ik weet dat ze vandaag moeten komen, maar weet niet hoe laat
7 dacht ik kan ook 8 zijn en soms komen ze telaat.
  donderdag 25 mei 2017 @ 20:43:11 #209
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171205080

mijn tots kan al niet meer stuk O+
pi_171206432
Hij is nu voor 20 euro te koop in de Playstation store. Gelijk effe kopen zo.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 00:16:26 #211
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171211310
Heb mijn Eredivisie teampje wel klaar nu. Moet alleen nog een keeper en een rechtsbuiten. Vind 50k voor die oranje Traore wel beetje veel :') En keeper weet ik ook nog niet.
pi_171212735
Azpilicueta tots gepackt uit een gold upgrade pack. Zo een met 2 rare players *O*
  vrijdag 26 mei 2017 @ 03:08:04 #213
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171214266
Het kostte me 6 pogingen, heel veel commitment en een heleboel agressie, maar eindelijk heb ik hem :D :D :D


[ Bericht 9% gewijzigd door lesleyyb op 26-05-2017 03:14:06 ]
  vrijdag 26 mei 2017 @ 08:09:56 #214
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171214645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 03:08 schreef lesleyyb het volgende:
Het kostte me 6 pogingen, heel veel commitment en een heleboel agressie, maar eindelijk heb ik hem :D :D :D
[ afbeelding ]
Nice! ik ik had hem in 4 pogingen
Bij de 3e x had ik een smooth run tot de finale (3-0, 4-0 3-1)
kom ik in de finale tegen een soort Bateson type (youtuber)
99 Ronaldo, 98 suarez/messi, Gullit, 92 kante etc.
verloor ik op penaltys

Moet alleen echt iets aan mijn defence doen.. 83 perrin doet het niet zo goed meer tegen de blauwe goden kaarten.. hoop dat TOTS league 1 snel komt
  vrijdag 26 mei 2017 @ 08:50:31 #215
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171214873
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 00:16 schreef Wicky15 het volgende:
Heb mijn Eredivisie teampje wel klaar nu. Moet alleen nog een keeper en een rechtsbuiten. Vind 50k voor die oranje Traore wel beetje veel :') En keeper weet ik ook nog niet.
50k voor blauw/organje traore heb ik wel betaald, en ja dat is wel ernstig. Die kerel was 15k ofzo. Krul is ook te duur en niet beschikbaar, nu eerst maar die Willem II tots keeper, die is ook prima en voor 19k op de kop getikt.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 10:29:21 #216
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171215920
Heb soms het gevoel, hoe raar het ook klinkt dat ik gewoonweg te goed ben en daarom soms verlies
Met je custom tactics, special cards etc tegen noobs

en dan verlies je gewoon 1-0 door scripting, echt bizar
14 schoten op doel met oa 89 son + Mbappe + 87 bernardo silva = 0 goals
1 halve kans met Musa = goal
  vrijdag 26 mei 2017 @ 10:37:28 #217
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171216052
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 08:09 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Nice! ik ik had hem in 4 pogingen
Bij de 3e x had ik een smooth run tot de finale (3-0, 4-0 3-1)
kom ik in de finale tegen een soort Bateson type (youtuber)
99 Ronaldo, 98 suarez/messi, Gullit, 92 kante etc.
verloor ik op penaltys

Moet alleen echt iets aan mijn defence doen.. 83 perrin doet het niet zo goed meer tegen de blauwe goden kaarten.. hoop dat TOTS league 1 snel komt
had telkens dat ik na de 1e of 2e game uitgeschakeld was, totdat ik ineens in een flow kwam en in de halve finale stond. En toen werd het sweaty, 3+ attribute cards op mn spitsen, gundogan en kante, en een +6 op tots Unal als supersub op de bank. Win de halve finale met 5-1, om daarna in de finale tegen 87 if lukaku en dybala te komen, toen kreeg ik het wel benauwd, maar had weer +3 attribute cards gebruikt plus nog paar losse statcards op mn wingers en butland. Uiteindelijk gewonnen met 6-0, 1e goals een counter na een corner waarbij musa de bal over de laatste verdediger heen kopt en daarna 1v1 met courtois staat, had hem gechipt. Toen ging ie offensive spelen en was het dus simpel uitspelen. Laatste 30 mimuten de supersubs sbc insigne, if buonanotte en tots unal erin em toen kon ie niks meer, insige maakte er nog 1 en unal 2, kon mn geluk niet op :D
  vrijdag 26 mei 2017 @ 10:39:07 #218
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171216082
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:37 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

had telkens dat ik na de 1e of 2e game uitgeschakeld was, totdat ik ineens in een flow kwam en in de halve finale stond. En toen werd het sweaty, 3+ attribute cards op mn spitsen, gundogan en kante, en een +6 op tots Unal als supersub op de bank. Win de halve finale met 5-1, om daarna in de finale tegen 87 if lukaku en dybala te komen, toen kreeg ik het wel benauwd, maar had weer +3 attribute cards gebruikt plus nog paar losse statcards op mn wingers en butland. Uiteindelijk gewonnen met 6-0, 1e goals een counter nar een corner waarbij musa de bal over de laatste verdediger heen kopt en daarna 1v1 met courtois staat, had hem gechipt. Toen ging ie offensive spelen en was het dus simpel uitspelen. Laatste 30 mimuten de supersubs sbc insigne, if buonanotte en tots unal erin em toen kon ie niks meer, insige maakte er nog 1 en unal 2, kon mn geluk niet op :D
Gewonne finale stond ik best lang 0-1 achter, 85 min schoot ik van ong 30 meter met son in de lange hoek, toen vanaf zijn aftrap een lange bal op Mbappe en stond t binne 1min 2-1, toen nog zelfs 3-1 gemaakt :p dat zijn de beste overwinningen
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:06:18 #219
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171218040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 08:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

50k voor blauw/organje traore heb ik wel betaald, en ja dat is wel ernstig. Die kerel was 15k ofzo. Krul is ook te duur en niet beschikbaar, nu eerst maar die Willem II tots keeper, die is ook prima en voor 19k op de kop getikt.
Ja daarom. Erg kut. Al heb ik nog wel 800k ofzo maar vind het zonde :{
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:13:16 #220
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171218174
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:06 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ja daarom. Erg kut. Al heb ik nog wel 800k ofzo maar vind het zonde :{
Zit er aan te denken om Traore weer weg te doen en dan Robben op 8chem te doen.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:37:05 #221
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171218696
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:13 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zit er aan te denken om Traore weer weg te doen en dan Robben op 8chem te doen.
Welke spelers heb je dan om Robben heen?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:39:42 #222
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171218748
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:37 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Welke spelers heb je dan om Robben heen?
Dit, behalve Krul en Traore dus. 1 link met Klaassen:

  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:10:17 #223
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171219307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit, behalve Krul en Traore dus. 1 link met Klaassen:

[ afbeelding ]
Haalt Robben dan 8 chemistry? Ik heb bijna hetzelfde team, alleen El Ahmadi en Toornstra ipv Ziyech en Klaassen.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:27:57 #224
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171219678
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:10 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Haalt Robben dan 8 chemistry? Ik heb bijna hetzelfde team, alleen El Ahmadi en Toornstra ipv Ziyech en Klaassen.
Na 10 wedstrijden met manager wel ja.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:49:56 #225
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171220242
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit, behalve Krul en Traore dus. 1 link met Klaassen:

[ afbeelding ]
wat als je toornstra als st doet ipv jorgensen? dan krijgt robben full chem
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:51:28 #226
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171220278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:49 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

wat als je toornstra als st doet ipv jorgensen? dan krijgt robben full chem
Jorgensen is veel groter en sterker, TOTS Jorgensen is de goedkope Ibrahimovic. Toornstra kan goed schieten maar is dus te zwak om mee te beuken.\

Die 2 chem verschil gaat het verschil niet maken, dan kun je beter naar de spelers individueel kijken dan naar een miniem verschil in chem.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:36:15 #227
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171222751
Wel een goede tip van Robben, denk dat ik dat ook ga doen _O_

En dan pleur ik wel even Zoet ofzo in de goal
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:50:14 #228
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171223019
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:49 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

wat als je toornstra als st doet ipv jorgensen? dan krijgt robben full chem
Klaassen heeft wel echt lekkere spitsen stats
zou ik dat eerder doen

+Robben heeft echt een serieuze vorm van Lepra op FIFA. daar blijf je recovery kaarten op gooie..
pi_171237815
Heb een easy manier gevonden van scoren. Schiet een low driven zo hard mogelijk op de keeper. Keeper kan m niet houden en zo kan je makkelijk een rebound scoren. Net 6 doelpunten in 1 wl potje gemaakt tegen een aardig goede speler. :P
  zaterdag 27 mei 2017 @ 01:41:58 #230
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171238351
ik hoor veel dat fut champs vanwege aparte servers de beste gameplay van fifa heeft. nou van die 400+ games die ik nu heb gespeeld, mag ik concluderen dat fut champs veruit de meest SLECHTE en BELACHELIJKE gameplay van welke gamemode dan ook heeft. op dit uur zou de server activiteit laag moeten zijn en de gameplay soepel. maar het verschil tussen WL nu en DKS gisteren is enorm te noemen. om over het vershil in keepers nog maar te zwijgen, dit gebeurde net in mijn game:
  zondag 28 mei 2017 @ 10:29:36 #231
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171266338
Dembele TOTS uit een pakketje gekregen :~
Laffe huichelaar
  maandag 29 mei 2017 @ 12:38:51 #232
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171298008
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:29 schreef timmmmm het volgende:
Dembele TOTS uit een pakketje gekregen :~
Lekkert!
  maandag 29 mei 2017 @ 12:39:03 #233
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171298013
Dit gaat hem worden! Overal balans.

  maandag 29 mei 2017 @ 15:01:16 #234
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171301425
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:39 schreef Apekoek het volgende:
Dit gaat hem worden! Overal balans.

[ afbeelding ]
Leuk teampie. Ik heb mijn Eredivisie team (zonder te spelen) toch maar verkocht.

Heb nu dit team gemaakt:


Daarnaast nog een cheap PL team. Ga beetje in divisie 1 knallen.

Als iemand een keer tegen me wil spelen (PS4) dan hoor ik het wel :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Wicky15 op 29-05-2017 15:32:27 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 15:12:44 #235
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171301748
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:01 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Leuk teampie. Ik heb mijn Eredivisie team (zonder te spelen) toch maar verkocht.

Heb nu dit team gemaakt:
[ afbeelding ]

Daarnaast nog een cheap PL team. Ga beetje in divisie 1 knallen.

Als iemand een keer tegen me wil spelen dan hoor ik het wel :P
Jammer dat je er niet mee gespeeld hebt, speelt zo goed ik win eindelijk weer eens reeksjes :') En dat zegt wat, als ik er zelfs mee kan winnen.

Voor een PL team is het wel creatief, maar ik kan om eerlijk te zijn geen enkele PL team meer zien. Behalve een goede hybrid oid.
  maandag 29 mei 2017 @ 15:13:48 #236
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171301777
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:12 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Jammer dat je er niet mee gespeeld hebt, speelt zo goed ik win eindelijk weer eens reeksjes :') En dat zegt wat, als ik er zelfs mee kan winnen.

Voor een PL team is het wel creatief, maar ik kan om eerlijk te zijn geen enkele PL team meer zien. Behalve een goede hybrid oid.
Haha ik weet het, ben er zelf ook niet meer zo'n fan van. Maar vind dit wel fijne spelers van Liverpool. En met gewoon seasons maak ik iedereen in met Liverpool dus :P En heb geen zin om lang over een team na te denken :')
  maandag 29 mei 2017 @ 19:53:37 #237
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171308653
Team speelt wel lekker. 10 potjes gespeeld, 10 gewonnen. Wel maar vier ofzo helemaal uitgespeeld :')

Ook maar 1 tegendoelpunt trouwens

[ Bericht 6% gewijzigd door Wicky15 op 29-05-2017 20:29:27 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:08:59 #238
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171319344
Nog nooit!!! zo fijn/makkelijk het DKT gewonnen
1e pot: full bronze, 30 chem scoort eigen goal en quit (berichtje gestuurd dat hij de real MVP is)
2e pot: 3-0 voor binnen 25 min - quit
3e pot: scoor net na rust een vrije trap met son (2-0) en hij quit
4e pot: Finale kwam Mbappe weer tot leven. 5-1 gewonnen

dus binnen 45min klaar met DKT! :) Wel jammer dat er mensen zijn die al geplaatst zijn het vandaag weer gaan doen om mensen te plagen!

en vanavond nieuwe TOTS SBC
pi_171320438
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:08 schreef JaafkeEHV het volgende:
Nog nooit!!! zo fijn/makkelijk het DKT gewonnen
1e pot: full bronze, 30 chem scoort eigen goal en quit (berichtje gestuurd dat hij de real MVP is)
2e pot: 3-0 voor binnen 25 min - quit
3e pot: scoor net na rust een vrije trap met son (2-0) en hij quit
4e pot: Finale kwam Mbappe weer tot leven. 5-1 gewonnen

dus binnen 45min klaar met DKT! :) Wel jammer dat er mensen zijn die al geplaatst zijn het vandaag weer gaan doen om mensen te plagen!

en vanavond nieuwe TOTS SBC
TOTS SBC gedaan 11 bundesliga spelers ingeruild heeft me ongeveer 10k gekost.
Ook geplaatst voor de weekend league, jamemr dat het zon gare blauwe rechtsbuiten is. had liever die siggurdson gehad.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:40:57 #240
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171320455
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:39 schreef Roypsv het volgende:

[..]

TOTS SBC gedaan 11 bundesliga spelers ingeruild heeft me ongeveer 10k gekost.
Ook geplaatst voor de weekend league, jamemr dat het zon gare blauwe rechtsbuiten is. had liever die siggurdson gehad.
Die telt toch niet voor die TOTS speler over een paar weken? :o
Die komt elke dinsdag toch om 19:00?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:42:53 #241
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171320485
Verdomme, mij lukt die knock-out dus nooit, er is dus altijd 1 van de 4 wedstrijden die ik verlies. Of dat nou de eerste of pas in de finale is. Maar ik heb ook gewoon te weinig tijd om te oefenen of te re-tryen. Welkom in het leven van de werkende vader die zo nu en dan FIFA wil doen _O-
pi_171320487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:40 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Die telt toch niet voor die TOTS speler over een paar weken? :o
Die komt elke dinsdag toch om 19:00?
fuck my life dan ben ik aan het falen. haha Kun je mij vertellen welke van de vorige tots was? Om te kijken of ik die wel gedaan heb.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:44:33 #243
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171320526
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:43 schreef Roypsv het volgende:

[..]

fuck my life dan ben ik aan het falen. haha Kun je mij vertellen welke van de vorige tots was?
zijn er zover ik weet pas 2 geweest:
Die lagere leagues in engeland
en vorige week was het 1 Eredivisie speler + 1 pro league speler
Vandaag, als de voorspellingen goed zijn.. Portugal + Saudie arabie
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:45:34 #244
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171320550
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:42 schreef Apekoek het volgende:
Verdomme, mij lukt die knock-out dus nooit, er is dus altijd 1 van de 4 wedstrijden die ik verlies. Of dat nou de eerste of pas in de finale is. Maar ik heb ook gewoon te weinig tijd om te oefenen of te re-tryen. Welkom in het leven van de werkende vader die zo nu en dan FIFA wil doen _O-
Herkenbaar, 40 uur per week werken, Boodschappen doen + Koken
En dan savonds met wat geluk 1/2 uurtjes tijd voor FIFA of een andere game dan komt vriendinlief thuis
pi_171320555
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:44 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

zijn er zover ik weet pas 2 geweest:
Die lagere leagues in engeland
en vorige week was het 1 Eredivisie speler + 1 pro league speler
Vandaag, als de voorspellingen goed zijn.. Portugal + Saudie arabie
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:44 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

zijn er zover ik weet pas 2 geweest:
Die lagere leagues in engeland
en vorige week was het 1 Eredivisie speler + 1 pro league speler
Vandaag, als de voorspellingen goed zijn.. Portugal + Saudie arabie
Oke top, dan heb ik die van vorige week we lgedaan gelukkig.
pi_171320566
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:45 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Herkenbaar, 40 uur per week werken, Boodschappen doen + Koken
En dan savonds met wat geluk 1/2 uurtjes tijd voor FIFA of een andere game dan komt vriendinlief thuis
Same here, ook weinig tijd. gisteren gelukkig in een keer geplaatst voor de WL.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:12:17 #247
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171321934
Ik heb gewoon nogsteeds spijt dat ik die dembele SBC niet gedaan heb destijds
  dinsdag 30 mei 2017 @ 17:14:42 #248
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171329706
Achja ik heb ook al geen zin meer in FUT. Inmiddels al paar keer verloren. Maakt ook niks uit, win er ook nog genoeg in divisie 1. Maar het spel is gewoon niet leuk. Meeste mensen lopen alleen maar te verdedigen, nemen geen risico en shit. Echt hele saaie potjes heb ik steeds. Max 2-3 doelpunten per duel gemiddeld.

Die verdedigers zijn ook gewoon beresterk nu, kosten allemaal geen drol meer. Dan nog chemistry kaartje erop. Kom je niet weg met Mané bij een gemiddelde verdediger :') En tuurlijk heb ik ook dat voordeel met mijn verdedigers tegen hun aanvallers.

Ik vind er gewoon geen reet meer aan eigenlijk. Speel liever gewoon seasons :')
  dinsdag 30 mei 2017 @ 17:45:11 #249
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171330234
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:01 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Leuk teampie. Ik heb mijn Eredivisie team (zonder te spelen) toch maar verkocht.

Heb nu dit team gemaakt:
[ afbeelding ]

Daarnaast nog een cheap PL team. Ga beetje in divisie 1 knallen.

Als iemand een keer tegen me wil spelen (PS4) dan hoor ik het wel :P
Ik ben altijd in voor een potje. Wel mokerslecht, dat dan weer wel (divisie 7, soms 6)
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:09:49 #250
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171330605
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben altijd in voor een potje. Wel mokerslecht, dat dan weer wel (divisie 7, soms 6)
Ik zal je even DMen :)
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:48:21 #251
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171331492
Over een kwartier nieuwe tots en ea heeft er nog niks over gezegd, lekker bezig
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:25:38 #252
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171332287
Nou rip me, zoveel dawry jameel tots die ik wil en niet kan betalen :'(
  dinsdag 30 mei 2017 @ 20:46:21 #253
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_171334194
TOTS Wesley Sneijder _O_

Eerste prijzen zag ik al schommelen tussen de 80.000 en de 200.000
  woensdag 31 mei 2017 @ 02:09:58 #254
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171340459
man wat ben ik blij dat ik mijn controller nog niet door het raam heb gegooid, wat een aidsspel kan deze game zijn, perfecte sliding op de bal, krijg een penalty tegen en direct rood. waar de fuck gaat het dan nog over!!!

edit: zit hier te koken van woede, 2 wedstrijden achter elkaar waarbij perfecte tackels met direct rood worden bestraft, en de tegenstander wegkomt met slidings van achter. ik wil die tots pulisic heel graag, maar ea gunt me overduidelijk niks vandaag :( :( :(

[ Bericht 55% gewijzigd door lesleyyb op 31-05-2017 02:20:54 ]
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:30:07 #255
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171341172
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 02:09 schreef lesleyyb het volgende:
man wat ben ik blij dat ik mijn controller nog niet door het raam heb gegooid, wat een aidsspel kan deze game zijn, perfecte sliding op de bal, krijg een penalty tegen en direct rood. waar de fuck gaat het dan nog over!!!

edit: zit hier te koken van woede, 2 wedstrijden achter elkaar waarbij perfecte tackels met direct rood worden bestraft, en de tegenstander wegkomt met slidings van achter. ik wil die tots pulisic heel graag, maar ea gunt me overduidelijk niks vandaag :( :( :(
Had gister halve finale 18 schoten op goal en tegenstander 4. Op penals eruit gegaan. Zo gaat het bij mij altijd.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:43:18 #256
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_171341252
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Had gister halve finale 18 schoten op goal en tegenstander 4. Op penals eruit gegaan. Zo gaat het bij mij altijd.
Kwam zelfs een keer voor bij mij, 23 schoten op doel, mijn tegenstander 2. Uitslag: 1-2 _O-
  woensdag 31 mei 2017 @ 10:27:15 #257
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171343302
TOTS AL SOMA heeft bizar goede stats en 4/4 met zn 192 cm :O!
Denk dat ik dit ga maken als de markt weer normaal is:
http://www.futhead.com/17/squads/6630113/


Gister mijn jameel kaarten op de markt gegooid voor 650 buy now (allemaal voor 200 p/s ingekocht)

Nu maar wachten op volgende week

[ Bericht 24% gewijzigd door JaafkeEHV op 31-05-2017 10:55:52 ]
  woensdag 31 mei 2017 @ 10:56:58 #258
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171343788
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 02:09 schreef lesleyyb het volgende:
man wat ben ik blij dat ik mijn controller nog niet door het raam heb gegooid, wat een aidsspel kan deze game zijn, perfecte sliding op de bal, krijg een penalty tegen en direct rood. waar de fuck gaat het dan nog over!!!

edit: zit hier te koken van woede, 2 wedstrijden achter elkaar waarbij perfecte tackels met direct rood worden bestraft, en de tegenstander wegkomt met slidings van achter. ik wil die tots pulisic heel graag, maar ea gunt me overduidelijk niks vandaag :( :( :(
Te herkenbaar, of als je speler al ongeveer 10 min op de grond ligt na een tackle en de tegenstander loopt er overheen -> Penalty

Kut spel, maar toch blijf ik spelen
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:00:20 #259
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171343835
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 10:27 schreef JaafkeEHV het volgende:
TOTS AL SOMA heeft bizar goede stats en 4/4 met zn 192 cm :O!
Denk dat ik dit ga maken als de markt weer normaal is:
http://www.futhead.com/17/squads/6630113/


Gister mijn jameel kaarten op de markt gegooid voor 650 buy now (allemaal voor 200 p/s ingekocht)

Nu maar wachten op volgende week
al soma, kahraba, al jassim en al shahrani zijn echt insane, heb met een volledig jameel team gespeeld en er divisie 3 mee gehaald, die 4 waren echt de carries
  donderdag 1 juni 2017 @ 01:04:00 #260
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171365940
ik heb nu 14 pogingen gedaan om die tots pulisic te krijgen, 0 resultaat. en ik snap ook geen kut meer van dit spel, speel nu met fut birthday villa en toores in 4-3-1-2, en villa is ok, maar ze doen beiden geen ruk, zelfs als ik ultra aanvallend speel rennen ze meer terug dan vooruit, en als ze de bal krijgen worden ze er zo vanaf gedrukt. kom ik net tegen iemand met dezelfde torres en villa, ook in 4-3-1-2, en zijn villa en torres maken runs, bewegen alleen maar vooruit en zijn met geen mogelijkheid van de bal af te krijgen, DAN VRAAG IK ME AF WAAR DE F*CK DIT SPEL OP SLAAT...
pi_171366348
wat een gescript kut spel
  donderdag 1 juni 2017 @ 08:10:52 #262
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171367950
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 01:04 schreef lesleyyb het volgende:
ik heb nu 14 pogingen gedaan om die tots pulisic te krijgen, 0 resultaat. en ik snap ook geen kut meer van dit spel, speel nu met fut birthday villa en toores in 4-3-1-2, en villa is ok, maar ze doen beiden geen ruk, zelfs als ik ultra aanvallend speel rennen ze meer terug dan vooruit, en als ze de bal krijgen worden ze er zo vanaf gedrukt. kom ik net tegen iemand met dezelfde torres en villa, ook in 4-3-1-2, en zijn villa en torres maken runs, bewegen alleen maar vooruit en zijn met geen mogelijkheid van de bal af te krijgen, DAN VRAAG IK ME AF WAAR DE F*CK DIT SPEL OP SLAAT...
Probeer het eens met 4-1-2-1-2 (2) Met de instructions van een paar paginas terug (gorilla gebruik ik)
Ik speel nu echt 100X beter dan met 4-3-1-2.
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:08:14 #263
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171368487
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 01:04 schreef lesleyyb het volgende:
ik heb nu 14 pogingen gedaan om die tots pulisic te krijgen, 0 resultaat. en ik snap ook geen kut meer van dit spel, speel nu met fut birthday villa en toores in 4-3-1-2, en villa is ok, maar ze doen beiden geen ruk, zelfs als ik ultra aanvallend speel rennen ze meer terug dan vooruit, en als ze de bal krijgen worden ze er zo vanaf gedrukt. kom ik net tegen iemand met dezelfde torres en villa, ook in 4-3-1-2, en zijn villa en torres maken runs, bewegen alleen maar vooruit en zijn met geen mogelijkheid van de bal af te krijgen, DAN VRAAG IK ME AF WAAR DE F*CK DIT SPEL OP SLAAT...
Daarom doe ik ook bijna nooit mee aan de kwalificatie/toernooi. Vier wedstrijden op een rij winnen lukt mij vrijwel nooit (1 keer gelukt in seasons), 3 van de 4 kan nog wel lukken, maar daarmee red je het dus niet.

Ik snap eigenlijk niet dat zoveel mensen het wel zo vaak lukt, dan ben je dus structureel beter dan je tegenstander. Terwijl niveau online heel erg verschilt.
pi_171370827
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Daarom doe ik ook bijna nooit mee aan de kwalificatie/toernooi. Vier wedstrijden op een rij winnen lukt mij vrijwel nooit (1 keer gelukt in seasons), 3 van de 4 kan nog wel lukken, maar daarmee red je het dus niet.

Ik snap eigenlijk niet dat zoveel mensen het wel zo vaak lukt, dan ben je dus structureel beter dan je tegenstander. Terwijl niveau online heel erg verschilt.
Ik wil niet ruig doen ofzo maar ik merk wel dat het mij wel altijd lukt. Vaak in de eerste keer en anders wel de 2e keer. Ik zit met FUT ook divisie 1 misschien dat het daar aan ligt.

Ik gebruik de custom tactics van Tony kok

Mijn team is het volgende
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:21:56 #265
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171373586
Ben weg dit weekend dua tots pulisic en wl kan ik vergeten, heb mijn hele team verkocht en ga nu over op een volledig deens team, met tots jorgensen, dolberg,schone en nog een jorgensen, en tots ziyech, unal en mokotjo op de bank wel 4-1-2-1-2 dit keer. En de vorige keren heb ik wel makkelijk qualified voor wl, voor tots rudy had ik 2 pogingen nodig, sigurdsson 5 en nu 14, en geen 1x langs kwartfinale. Nou heb ik ook vaak van team gewisseld, want ik vind niks dat bij mijn speelstijl pastte
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:14:22 #266
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171377028
Na veel schelden, 8 pogingen en bloed, zweet en tranen eindelijk de DKT gewonnen. Pulisic mag een supersub worden :D

2de keer deze fifa (niet heel vaak geprobeerd) dat ik de WL kan gaan spelen. Vorige keer op silver 2 gestopt, met nog 13 wedstrijden te gaan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:47:26 #267
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171377589
quote:
99s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:17 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ik wil niet ruig doen ofzo maar ik merk wel dat het mij wel altijd lukt. Vaak in de eerste keer en anders wel de 2e keer. Ik zit met FUT ook divisie 1 misschien dat het daar aan ligt.

Ik gebruik de custom tactics van Tony kok

Mijn team is het volgende
[ afbeelding ]
Heb nog nooit met custom tactics gewerkt, maakt het een groot verschil? Dan eens uitproberen.
pi_171377610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Heb nog nooit met custom tactics gewerkt, maakt het een groot verschil? Dan eens uitproberen.
Dag en nacht :p maar wel kijken welke het beste voor je werkt dus probeer een paar verschillende uit.
  donderdag 1 juni 2017 @ 18:31:54 #269
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171379659
http://www.futhead.com/17/squads/6653819/

Ik heb nog 60k, hoe kan ik dit verbeteren?
Laffe huichelaar
  donderdag 1 juni 2017 @ 18:39:42 #270
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171379824
Zoek eigenlijk een andere voor RA of een vervanger voor Keita waar ik niet kapot van ben
Laffe huichelaar
pi_171381943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 18:31 schreef timmmmm het volgende:
http://www.futhead.com/17/squads/6653819/

Ik heb nog 60k, hoe kan ik dit verbeteren?
Ik zou 4321 spelen anders zonde van je lm/rm. En ra bedoel je piszcheck? Z'n 2e if kan je ongeveer halen.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 08:12:17 #272
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171390504
Gister weer een gigantische KUT dag op FIFA.
Dacht even voorbereiden op WL door wat seasons te doen
6 gespeeld, 4 verloren 1 x gewonnen en 1x bronze team die OG maakt en left.

Verloor zelfs met 2-3 van iemand met fucking michel breuer op CB
pi_171390785
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 16:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Heb nog nooit met custom tactics gewerkt, maakt het een groot verschil? Dan eens uitproberen.
Ik merk opzich wel verschil, ben nu aanvallend veel sterker heb ik het idee. Verdedigend is het wel wat harder werken nu.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 09:39:01 #274
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171391613
Zit al dagen te wachten tot er een tots Al Jassim op de markt komt, was zo extinct als de neten, nu is er een op de markt en heb ik niet genoeg coins :')
  vrijdag 2 juni 2017 @ 11:58:13 #275
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171394164
nog 2 tots en de collectie is compleet, alleen jammer dat al soma kneiterduur is en al jassim extinct...

[ Bericht 3% gewijzigd door lesleyyb op 02-06-2017 12:05:15 ]
  vrijdag 2 juni 2017 @ 12:27:40 #276
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171394753
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:58 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ] nog 2 tots en de collectie is compleet, alleen jammer dat al soma kneiterduur is en al jassim extinct...
Plaatje doet het niet bij mij
  vrijdag 2 juni 2017 @ 16:03:57 #277
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171399107
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:27 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Plaatje doet het niet bij mij
zie het, tis een volledig dawry jameel tots team, met dus de 2 nog missende spelers als concepts
pi_171405716


Heb nu dit. Inderdaad, er zijn verschillende spelers niet op full chem maar dat boeit echt geen reet heb ik gemerkt. Het verschil tussen 6/7 of 9/10 chem is totaal niet te merken naar mijn mening.
Prima team verder. Vooral TOTS Kanté is voor mij de beste speler dit jaar.
pi_171408024
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]

Heb nu dit. Inderdaad, er zijn verschillende spelers niet op full chem maar dat boeit echt geen reet heb ik gemerkt. Het verschil tussen 6/7 of 9/10 chem is totaal niet te merken naar mijn mening.
Prima team verder. Vooral TOTS Kanté is voor mij de beste speler dit jaar.
Kan je daar niet beter tots Alli hebben? Voor de workrates en link met son. Of Eriksson.
pi_171414261
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:00 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Kan je daar niet beter tots Alli hebben? Voor de workrates en link met son. Of Eriksson.
Workrates is ook iets wat ik niet merk dit jaar.
  zondag 4 juni 2017 @ 15:46:55 #281
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171448069
Nou heb Silver 2 gehaald. 11-14 record momenteel, vind het mooi geweest. Als je met 15 schoten op doel maar 1x scoort en dan op penalties verliest etc :')

Paar packs die ik mooi tijdens de serie a TOTS kan openen. Hopelijk lukt het om Marquinhos te winnen aankomende DKT :)

Weet dat niemand hier meer iets aan gaat hebben, maar SBC El Shaarawy is echt een beest. Net als 85 Dembele als supersub!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 5 juni 2017 @ 23:33:26 #282
436302 Brammess
Fina jou3
pi_171489097
Volgend jaar zijn de legends niet meer exclusief _O_
  dinsdag 6 juni 2017 @ 03:28:27 #283
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171491234
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Brammess het volgende:
Volgend jaar zijn de legends niet meer exclusief _O_
En we krijgen Ronaldo!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 6 juni 2017 @ 08:59:40 #284
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171492296
Gister echt bijna mn controller iets aangedan
heb een League 1 - bpl hybrid dus kan Marquinhos zeer goed gebruiken, 3x finale verloren
Verloor eer eentje zelfs met 3-7 drie-fucking-zeven
Stond zelfs nog 2-0 en 3-1 voor... Ging nergens over
Vanavond maar weer ploeteren
pi_171494826
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 08:59 schreef JaafkeEHV het volgende:
Gister echt bijna mn controller iets aangedan
heb een League 1 - bpl hybrid dus kan Marquinhos zeer goed gebruiken, 3x finale verloren
Verloor eer eentje zelfs met 3-7 drie-fucking-zeven
Stond zelfs nog 2-0 en 3-1 voor... Ging nergens over
Vanavond maar weer ploeteren
Precies hetzelfde hier. Niet te doen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:56:56 #286
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171495179
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 08:59 schreef JaafkeEHV het volgende:
Gister echt bijna mn controller iets aangedan
heb een League 1 - bpl hybrid dus kan Marquinhos zeer goed gebruiken, 3x finale verloren
Verloor eer eentje zelfs met 3-7 drie-fucking-zeven
Stond zelfs nog 2-0 en 3-1 voor... Ging nergens over
Vanavond maar weer ploeteren
Ach troostje, er zijn mensen die nooit 4 in a row kunnen winnen :')
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:27:52 #287
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171495756
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ach troostje, er zijn mensen die nooit 4 in a row kunnen winnen :')
Normaal heb ik hem wel in 2/3 spelen, nu dus eventjes niet (5 pogingen gedaan)
Als het vanavond niet lukt dan maar via EA chat iets proberen.. zal wel weer 3* 7.5K pakket worden maarja, wie niet waagt wie niet wint
pi_171496064
heb hem wel gehaald, 4x oprij gewonnen en marquinhos binnengehaald. Had mezelf al geplaatst door met geluk te handhaven in div 1.
pi_171496499
Ik heb nog nooit fut gespeeld.Is het makkelijk te doen allemaal?Spelers aankopen etc?Team maken?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:11:27 #290
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171496741
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb nog nooit fut gespeeld.Is het makkelijk te doen allemaal?Spelers aankopen etc?Team maken?
Ja en Nee.
Een team maken is zo gepiept, ligt er aan wat je streven is.
Er zijn genoeg (relatief) goedkope kaarten die prima in je starter team kan gebruiken, wil je messi/ronaldo/gullit etc ben je even zoet.

Je kan in het begin best prima de offline seizoenen doen, manager taken etc. Krijg je een aardig zakcentje voor om te beginnen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:22:57 #291
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171497028
Vanavond 19:00 trouwens de 4e SBC van de challenge *O*
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:19:52 #292
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171498349
Iemand ervaring met de fut birthday esswein? Heb zelf nooit met hem gespeeld, maar weet dat hij in fifa 13 ofzo een silver beast was
pi_171498377
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:22 schreef JaafkeEHV het volgende:
Vanavond 19:00 trouwens de 4e SBC van de challenge *O*
enig idee welke het wordT? en dit is 4 vd 6?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:02:21 #294
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171499382
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:21 schreef Roypsv het volgende:

[..]

enig idee welke het wordT? en dit is 4 vd 6?
Yup 4, zit je al bijna op dje
Geen flauw idee, ik heb wat ROTW spelers gekocht en latin Amerika + rusland
Italie en spanje heb ik vast wel in mn club zitte

vorige x was het 1speler uit Turkije, en 1 uit de dawry league,
5 nationalies
4 player gold
90 chem
dus gok nu 1 rusland + Latin america oid

we zullen zien
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:04:40 #295
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171499451
Liga Nos tots komen
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:09:06 #296
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171499601
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:04 schreef Apekoek het volgende:
Liga Nos tots komen
Bron? :O

(ga ik toch nog even inslaan :-p)
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:12:35 #297
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171499712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:09 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Bron? :O

(ga ik toch nog even inslaan :-p)
Fifa forums :P

Heb CMOTM Ederson ingeslagen op 16k, hij gaat nu naar de 29k. Want Liga NOS keepers zullen eerst nog aardig prijzig zijn.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:18:04 #298
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171499839
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Fifa forums :P

Heb CMOTM Ederson ingeslagen op 16k, hij gaat nu naar de 29k. Want Liga NOS keepers zullen eerst nog aardig prijzig zijn.
ik heb een paar betos (gk sporting) en Marafona (Braga) ingeslagen als GK's voor de SBC (400 buy now)

Ik hoop dat ik nu voorzien ben voor vanavond, heb eigenlijk weinig tijd wil snel even de SBC doen en weer door :-)

2 TOTS Bonus SBCs – Mega Pack (untradeable)
3 TOTS Bonus SBCs – Prime Gold Players Pack (untradeable)
4 TOTS Bonus SBCs – Rare Players Pack (untradeable)
5 TOTS Bonus SBCs – Jumbo Rare Players Pack (untradeable)
6 TOTS Bonus SBCs – Ultimate Pack that includes a guaranteed TOTS Player
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:07:30 #299
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171516867
was toch een best pittige SBC. had niet op de LM/LW variant gerekend
alsnog gedaan voor ongeveer 1500 coins.
pi_171517379
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:07 schreef JaafkeEHV het volgende:
was toch een best pittige SBC. had niet op de LM/LW variant gerekend
alsnog gedaan voor ongeveer 1500 coins.
Ik volg de teams op futhead gewoon, heeft me wel 15k gekost :')

Gisteren ook TOTS Ziyech gehaald. Wat een monster is dat zeg. 98-98 vrije trappen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:07:20 #301
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171517412
quote:
99s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:04 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ik volg de teams op futhead gewoon, heeft me wel 15k gekost :')
ik probeer altijd 19:00 online te zijn om via mn xbox nog snel te snipen
gister nog heel snel 3 mexicano's gefixt (LW/ST/RW) voor 1500 totaal

Liga nos en rest had ik nog..

ik ben alleen nerveus voor de laatste SBC, dan zit ik in het buitenland met zeer beperkte wifi
wat krijgen we nu nog? ROTW-Rusland-Spanje-italie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')