Ea chat contacten probleem opgelost.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:02 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag de grootste irritatie tot nu mij gemaakt met FUT. Ik had een puntje nodig om mij veilig te spelen in Divisie 3.
Sta je 2-0 voor ... ... ... Verbinding met EA verbroken = wedstrijd verloren.
Ik alles nagekeken, niks mis met mijn internetverbinding.
Volgend potje. Bij rust 1-1 ... ... Pats!, verbinding met EA verbroken = wedstrijd verloren.
Uurtje gewacht. Weer een potje gespeeld, kom op 1-0 voor. Pats, verbinding met EA verbroken = wedstrijd verloren.
Drie dagen FIFA niet meer gespeeld. Vandaag in Divisie 4 dan maar proberen. Je bent heer en meester in de eerste drie wedstrijden, maar op een of andere manier verlies je toch drie keer... ..
Een vraag EA... Waarom?
Serieus? Gelijk maar even de Chat met EA openen. Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:08 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ea chat contacten probleem opgelost.
Kreeg een heel verhaal hoe je verbindingsproblemen kon oplossen, terwijl de fout toch echt bij EA ligtquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:08 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ea chat contacten probleem opgelost.
xbox>ps4 switch kan niet neequote:Op zondag 30 april 2017 11:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb gister een xbox erbij gekocht.Speelde altijd FIFA op de ps4.Kan ik nu mijn EA account ook op de xbox gebruiken? Of kan dat maar op 1 console tegelijk?
neenquote:Op zondag 30 april 2017 18:53 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn stats die ik op de ps4 gehaald heb op mijn xbox hebben. Gaat dus niet?
Ik kreeg Ganso, met z'n 37 pacequote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef Dopekoe het volgende:
Toch eindelijk een keer iets goeds overgehouden aan de MM sbc
Haal Balde Dio eruit, toch 98k opgeleverd
Nu ff kijken hoe ik Birthday David Villa in een PL team kan proppen op 41212(2)![]()
Zonder diego costa te gerbuiken en Eriksen op CAM te houden
Vandaag voor de 3e x door de livechat toegelaten in de wlquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:44 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kreeg een heel verhaal hoe je verbindingsproblemen kon oplossen, terwijl de fout toch echt bij EA ligt
Maar de behulpzame medewerker gaf me toch ter compensatie drie gratis packs en een FUT token.
Maar ik zit dus nog wel in divisie 4
quote:Op maandag 1 mei 2017 23:01 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vandaag voor de 3e x door de livechat toegelaten in de wl![]()
Dit keer hoefde die nauwelijks info hij kwam er zelfs zelf mee of ik toegang wilde.
Hoe werkt dit precies?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:01 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vandaag voor de 3e x door de livechat toegelaten in de wl![]()
Dit keer hoefde die nauwelijks info hij kwam er zelfs zelf mee of ik toegang wilde.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar want ik vroeg net om access en ze zeggen dat ze dat niet kunnen geven.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:06 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Hoe werkt dit precies?
Klagen dat je verbinding rommel is oid?
Ik heb het geprobeerd.. geen toegang wel 3 premium gold packsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar want ik vroeg net om access en ze zeggen dat ze dat niet kunnen geven.
Ik kreeg wel een linkje waar je kunt zien of je access hebt gekregen of zou moeten krijgen tot de WL.
Wat heb je gevraagd dan ?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:35 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd.. geen toegang wel 3 premium gold packs
Verteld dat ik gister geprobeerd heb om te kwalificeren,maar dat ik random D/cs kreeg en nu geen tijd meer had om te kwalificeren maar dat mijn xbox party wel actief bleef. of hier iets aan te doen was..quote:
Hmm... misschien had ik het moeten vragen op het moment dat ik niet bij de laatste 8 zat in de daily knockoutquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:06 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Verteld dat ik gister geprobeerd heb om te kwalificeren,maar dat ik random D/cs kreeg en nu geen tijd meer had om te kwalificeren maar dat mijn xbox party wel actief bleef. of hier iets aan te doen was..
De beste meneer begreep het volkomen, maar kon mij niet kwalificeren voor de WL.. wel kon ik 3 untradable packs krijgen als compensatie :p
Nope.quote:
Eerst ga ik toch maar ff zelf proberen om te kwalificerenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:37 schreef Sjors_Peter het volgende:
Eerste keer was de server ruk. Daar op ingespeeld en het was geen probleem.
2e keer was het wat moeilijker want volgens hem lag alles aan mij. Dus heel verhaal gehouden over dat ik op Reddit gelezen had dat veel mensen exact op zelfde tijd het zelfde probleem hadden en wel toegang kregen. Ook toen weer toegang gehad.
Nu de derde keer zat ik op de helft van kwalificatie had even op terug gedrukt naar t FIFA scherm even wat gaan eten. Kom terug al m'n offline shit weg. Skillgames en instellingen. Wil m'n 3e potje doen en kom tot de ontdekking dat m'n camera instellingen en controller instellingen ook weer default zijn dus niet genoeg tijd alles te veranderen en weer verloren. Dit ongeveer voor de helft verteld waarop de gene bij ea zelf vroeg of die mij toegang moest geven.
De twee dingen die helpen als ze niet willen geven zijn; zeg dat je het 100% weet dat het kan maar dat het niet vaak gedaan wordt en je het meerdere malen gelezen hebt op bijvoorbeeld Reddit. En net na dat ze zeggen dat ze gaan kijken zeggen hoe blij je hiermee bent enz enz. Die gene zelf boeit t geen fuck of die je nou wel of niet toegang geeft maar wel wat voor cijfer enz je hem aan het einde van de chat geeft.
Nou hoop dat ik hiermee genoeg uitleg gegeven heb![]()
Als je de livechat niet kan vinden. Zet je taal op usa en kies als probleem iets waarvan je weet dat ze je echt willen helpen zoals I want to stop my subscription ofzo.
Die link werkt voor geen meter. Alleen als je echt in de finale er uitgaat en er is een grote fout aan hun kant dan werkt het volgensmij.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar want ik vroeg net om access en ze zeggen dat ze dat niet kunnen geven.
Ik kreeg wel een linkje waar je kunt zien of je access hebt gekregen of zou moeten krijgen tot de WL.
Vrienden van mij zijn inderdaad zo. Alle goals pauze en de meest irritante lange dansjes. Continu tijd rekken cornervlag shielden ect ect. Allemaal om die ene paar potjes extra winst of sneller winst. Zeggen ze mij dat ik het ook moet gaan doen maar ik heb er niks mee. Irriteer me zelf eerder dood aan al dat gedoe dan dat ik lekker paar potjes FIFA speel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eerst ga ik toch maar ff zelf proberen om te kwalificeren
Dat blijft toch het leukst zolang mensen maar leuk blijven spelen en niet bij elke goal dat gedoe met de armen gaan doen of na elke goal op pauze drukken en vervolgens niets doen.
Of nog erger mensen die alles cutscenes van elke goal gaan bekijken en ook met de rust het hele filmpje afwachten....
Very annoying
Exact, als ik thuis kom na een dag werken heb ik zin om lekker een paar potjes te kunnen spelen als echte voetballiefhebber.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:59 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn inderdaad zo. Alle goals pauze en de meest irritante lange dansjes. Continu tijd rekken cornervlag shielden ect ect. Allemaal om die ene paar potjes extra winst of sneller winst. Zeggen ze mij dat ik het ook moet gaan doen maar ik heb er niks mee. Irriteer me zelf eerder dood aan al dat gedoe dan dat ik lekker paar potjes FIFA speel.
Wat schiet je er mee op vraag ik dan af?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:59 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn inderdaad zo. Alle goals pauze en de meest irritante lange dansjes. Continu tijd rekken cornervlag shielden ect ect. Allemaal om die ene paar potjes extra winst of sneller winst. Zeggen ze mij dat ik het ook moet gaan doen maar ik heb er niks mee. Irriteer me zelf eerder dood aan al dat gedoe dan dat ik lekker paar potjes FIFA speel.
Park the bus is idd zeer irritant, de enige manier hoe ik daar onder kan komen is met heel veel geduld en rustig blijven passenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:42 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Wat schiet je er mee op vraag ik dan af?
je wilt zelf toch ook zoveel mogelijk potjes afwerken in een avond toch?
Gister tijdens kwalificatie WL had ik iemand die continu PTB speelde bij zijn 1-2 (50e min) 90e min kreeg ie ook nog een goedkope penalty.. miste die en ik in de tegenstoot de 2-2.. 4-2 gewonnen.
nu nog 2 potjes winnen voor kwalificatie..
Dat momentum idd ook ja of hoe je het ook mag noemenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
en word ook echt moe van momentum / scripting
soms speel ik een hele avond zonder te verliezen, dag erna win ik nog niet al zou ik geld bijgeven
zelfde geld in wedstrijden waar je 70 min lang de dienst uit maakt, weet je al dat het niet veel meer word
Komt door de slechte staat van het spel en de verbinding tussen jou ea en je tegenstander. Leer dit accepteren en er een soort van aan te wennen dan gaat het makkelijker om op intespelen. Het is niet dat jij anders speelt het is dat het voor jou spelers langer kost iets te doen dan het voor jou tegenstander kost en daarom voelt t voor jou of alles mislukt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat momentum idd ook ja of hoe je het ook mag noemen
Voorbeeld:
Ik speel tegen iemand en het gaat erg lekker.
Dan denk ik, doe er nog maar 1.
In dat potje komt vervolgens geen bal aan, speel ik een bal hard in stuitert ie naar de tegenstander bij aanname. Mis ik alle 1 op 1 kansen en scoor ik met een afstandsschot die per ongeluk aangeraakt wordt en dan is het een eigen goal.
Vervolgens krijg ik direct na de aftrap een goal tegen. Meestal gebeurt dit als ik een 1-0 maak terwijl ik al 40 minuten loop te verdedigen.
Daarnaast komt hij altijd voor de man als ik pass en kan ik niet bij de bal als hij hem heeft.
Dan komt mijn bal bij een Musa en dan is opeens Kompany sneller dan Musa want hij haalt hem in.
Op die manier ben ik van Divisie 5 in 1 keer doorgestoomd naar divisie 10
Vervolgens alle seizoen daarop weer kampioen geworden tot en met divisie 6 en vervolgens weer gedegradeerd naar 6 vanuit 5 (9 punten).
Zo frustrerend, m'n speelstijl verandert niet, ik gebruik vrijwel alleen volledig fitte teams en toch kan m'n team er opeens helemaal niets meer van....
Thanks ga ik doen!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Waarom mensen zo spelen is omdat ze kosten wat het kost willen winnen. Zodat ze mooie Packs krijgen. M'n vrienden zijn dus een aantal keer best hoog geëindigd zowel wekelijks als maandelijks maar hebben allemaal zooi gehad.. en daar doe je het dan voor je zelf en een ander voor om t spel zo te verpesten.
Ze vonden het ook niet leuk dat ik, die voor t eerste jaar fut speelt uit een matig packje legend weah kreeg van 1.5 miljoen.
Tegen park the bus of 5atb moet je rustiger spelen idd en longshot nemen rond de penalty box. Het beste werkt vaak rond de penalty ARC fitness shots.
Momentum had ik vroeger veel last van nu minder. Ik win of ik verlies ik heb niet meer dat ik dik voor sta en dan verlies ofzo. Je moet er gewoon een beetje rekening mee houden en niet veranderen wat je al de hele wedstrijd doet.
Leer ook welke keeper wat doet. Lloris de gea hart butland begovic en Neuer zijn ongeveer de enige die een beetje effectief low drivens stoppen. Zie je dus een keeper als cech buffon ofzo probeer dan af en toe een low driven in de verre hoek te schieten.
En voor verdedigen gebruik teammate contain een hoop zo kan je met de teammate druk houden op de tegenstander met de bal en zelf de pass lijnen afsnijden.
Check boraslegend voor video's ipv kraasi of ovvy met hun unstopable bullshit filmpjes.
Hoop dat t helpt en succes met kwalificeren.
Speel fut toch al zeker vanaf het 2e jaar maar wat is een ARC Fitness shot ? (PS4)quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef Sjors_Peter het volgende:
Waarom mensen zo spelen is omdat ze kosten wat het kost willen winnen. Zodat ze mooie Packs krijgen. M'n vrienden zijn dus een aantal keer best hoog geëindigd zowel wekelijks als maandelijks maar hebben allemaal zooi gehad.. en daar doe je het dan voor je zelf en een ander voor om t spel zo te verpesten.
Ze vonden het ook niet leuk dat ik, die voor t eerste jaar fut speelt uit een matig packje legend weah kreeg van 1.5 miljoen.
Tegen park the bus of 5atb moet je rustiger spelen idd en longshot nemen rond de penalty box. Het beste werkt vaak rond de penalty ARC fitness shots.
Momentum had ik vroeger veel last van nu minder. Ik win of ik verlies ik heb niet meer dat ik dik voor sta en dan verlies ofzo. Je moet er gewoon een beetje rekening mee houden en niet veranderen wat je al de hele wedstrijd doet.
Leer ook welke keeper wat doet. Lloris de gea hart butland begovic en Neuer zijn ongeveer de enige die een beetje effectief low drivens stoppen. Zie je dus een keeper als cech buffon ofzo probeer dan af en toe een low driven in de verre hoek te schieten.
En voor verdedigen gebruik teammate contain een hoop zo kan je met de teammate druk houden op de tegenstander met de bal en zelf de pass lijnen afsnijden.
Check boraslegend voor video's ipv kraasi of ovvy met hun unstopable bullshit filmpjes.
Hoop dat t helpt en succes met kwalificeren.
Ik gebruik zelf nu die van Brumaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:32 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Thanks ga ik doen!
http://imgur.com/a/kWt0C is mijn huidige team, nog tips met player instructions?
De arc is dat halve rondje int midden van de 16. Weet niet hoe het int Nederlands heet heb zelf nooit gevoetbald. Een finess shot is met RB en schieten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Speel fut toch al zeker vanaf het 2e jaar maar wat is een ARC Fitness shot ? (PS4)
Dat soort spelers haal ik nou nooit uit een pakje, beste wat ik dus ook uit een pakje haalde was Boateng dit jaar en kort geleden nog Balde Dio uit de MM totw
Boraslegend heb ik wel eens gezien maar ik kan er echt niet lang naar kijken, zijn accent is verschrikkelijk irritant
Tegenwoordig speel ik niet meer zelf met m'n CB's dit scheelt ook al een heleboel, zeker als ik het wel doe merk ik het direct. Er vallen echt gigantisch gaten achterin
Ik was vroeger zelf een voorstopper in de voetbaljeugd en kon ik af en toe mee opstomen, maar zulke gaten liet ik nooit vallen
Slechte verbinding zie ik idd ook steeds vaker, maar wat me ook opvalt ie dat mensen weggaan op het moment dat je je tenue selecteert....
Ik snap dat niet
Dat wordt gewoon 'cirkel' genoemd in het veld en dient voor niets anders dan 9,15 meter afstand vanaf de penalty stip op elke plek van de cirkelquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:41 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
De arc is dat halve rondje int midden van de 16. Weet niet hoe het int Nederlands heet heb zelf nooit gevoetbald. Een finess shot is met RB en schieten.
De verbindings indicator van FIFA zegt niks speel vaak beter met 2 streepjes dan 4/5. En ze gaan weg omdat ze of vergeten zijn of ze fitness o.d. gedaan hebben of omdat jij de host bent waardoor jij misschien een betere verbinding hebt. Of omdat je een shirt van ea draagt en ze bang zijn dat je die van de weekend leauge rewards hebt gehad.
Als je met zoveel pressure en zoveel speed speelt is het niet gek dat je continu gecounterd wordt. Ik zou max 70 speed doen en dan moet je echt goed weten wat je doet in die formatie die je kiest anders zijn je spelers je elke keer 10 stappen voor en werk je totaal niet samen met je team. En hoe meer pressure hoe meer je spelers allemaal opkomen. Ik ga zelf niet boven de 50 ik heb niks aan verdedigers die over de Middellijn komen om vervolgens met een lobpaasje gecounterd te worden. Probeer aggresie een keer wat hoger dat is denk ik wat je zoekt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf nu die van Bruma
[ afbeelding ]
Jep hou er wel rekening mee dat fut potjes anders zijn dan h2h. Dus als je veel niet fut potjes speelt zoals co-op of tegen elkaar op de bank dan kan het lastig zijn om weer terug te schakelen. Zowel de verbinding speelt dan een rol maar ook de speel snelheid is aangepast.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon 'cirkel' genoemd in het veld en dient voor niets anders dan 9,15 meter afstand vanaf de penalty stip op elke plek van de cirkel
Zelfde geldt voor de midden cirkel en het kleine streepje tussen het doel en de cornervlag
Het schot wat jij bedoelt noemen ik en mijn vrienden altijd een 'R-etje (erretje) en is gewoon een doel om zoeveel mogelijk zo te scoren
Op de bakn met vrienden blijft fifa toch het leukstmaar dan wel met regels dat je in een 2 tegen 1 situatie op de keeper geen balletje breed doet
De meeste goals krijg ik idd in de counterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:51 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Als je met zoveel pressure en zoveel speed speelt is het niet gek dat je continu gecounterd wordt. Ik zou max 70 speed doen en dan moet je echt goed weten wat je doet in die formatie die je kiest anders zijn je spelers je elke keer 10 stappen voor en werk je totaal niet samen met je team. En hoe meer pressure hoe meer je spelers allemaal opkomen. Ik ga zelf niet boven de 50 ik heb niks aan verdedigers die over de Middellijn komen om vervolgens met een lobpaasje gecounterd te worden. Probeer aggresie een keer wat hoger dat is denk ik wat je zoekt.
Ik heb met 40 speed gespeeld en ben precies van het zelfde. Speed bepaald niet persee hoe snel je speelt maar meer hoe snel je hele team van plaatst verwisseld. Als je die heel hoog zet moet je heel goed weten wie wat en wanneer gaat doen en ben je ook heel erg afhankelijk van wat de computer denkt dat op dat moment het beste is. Met hoge speed heb je ook meer kans dat een verdediger denkt ik kom wel ff mee want ik kan toch wel snel terug rennen. Of dat je spitsen opeens komen verdedigen wat onnodig is en daardoor niet aanspeelbaar zijn voor een snelle counter. Ook de stay back while attacking werkt niet goed met hoge speed.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De meeste goals krijg ik idd in de counter
Maar met een hoge speed speelt wel het lekkerst eerlijk gezegd, lekker tempo en veel runs en gewoon 3-hoekjes maken.
Ik ben zelf niet van de truukjes of de robanonanana ofzo, maar gewoon het echte voetbal zoals het bedoelt is:
Vlotte opbouw, passen, kantelen, af en toe een voorzet, een dribbelaar voorin samen met een balvaste speler en een speler die een zeer goed afstandschot heeft, wat dat betreft is mijn team wel gebalanceerd volgens mij
Vanavond ff die movie kijken
Gisteren ging het weer baggerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ik heb met 40 speed gespeeld en ben precies van het zelfde. Speed bepaald niet persee hoe snel je speelt maar meer hoe snel je hele team van plaatst verwisseld. Als je die heel hoog zet moet je heel goed weten wie wat en wanneer gaat doen en ben je ook heel erg afhankelijk van wat de computer denkt dat op dat moment het beste is. Met hoge speed heb je ook meer kans dat een verdediger denkt ik kom wel ff mee want ik kan toch wel snel terug rennen. Of dat je spitsen opeens komen verdedigen wat onnodig is en daardoor niet aanspeelbaar zijn voor een snelle counter. Ook de stay back while attacking werkt niet goed met hoge speed.
Van dat plaatje probeer eens die van KCBH de een na laatste. Die ziet er een beetje uit hoe ik ging spelen na dat alles kut ging tijdje terug. Vanaf toen ging het stuk beter.
Hoe speelt ake?quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:24 schreef Roypsv het volgende:
Mijn zilveren team uitgebreid. Wil eigenlijk alles in form zilver uit de Premier league.
Volgens mij heb ik ze tot nu toe allemaal of mis ik er een paar?
[ afbeelding ]
Ake samen met Amartey doen voor mijn gevoel niet onder voor gouden spitsen. Denk dat deze 2 ook wel een must zijn (of zijn er betere?)quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Hoe speelt ake?
Amartey was echt mijn favo CB voor een paar maanden samen met Baah en Gyimah
Ik heb Denayer gebruikt. vond hem meer dan prima, maar of hij beter is als ake.. geen ideequote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ake samen met Amartey doen voor mijn gevoel niet onder voor gouden spitsen. Denk dat deze 2 ook wel een must zijn (of zijn er betere?)
Is hij In form? Wil namelijk alleen informsquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:19 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Ik heb Denayer gebruikt. vond hem meer dan prima, maar of hij beter is als ake.. geen idee
Dat lukt mij ook altijdquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:21 schreef JaafkeEHV het volgende:
team weer is omgegooid
toch een gave van mij.. spelers duur kopen en die dan niks meer waard zijn :<
Nice!quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:52 schreef Dopekoe het volgende:
Ik sta met dit team nog 2 wedstrijden verwijderd van kwalificatie and als custom tactics heb ik gewoon default gebruikt
Lekker snelheid en dribbelkracht voorin en Dos Santos in de 1e wedstrijd direct een hattrick
RCM Almiron voor de snelle uitbraken en Bradley en Jones voor de kracht.
In de verdediging geen verdedigers die uitblinken in verdedigen maar veel snelheid zodat ik irritant in de weg kan lopen (Altijd handig een CB met 84 pace)
En van Damme voor de kracht( in de lucht).
Howard omdat ie gewoon een Legend is binnen de FIFA serie
[ afbeelding ]
Het zou ook zomaar kunnen dat het vanavond weer helemaal niets is met dit team , maar dat zien we vanavond welquote:Op donderdag 4 mei 2017 08:56 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Nice!
Gister nieuw team gebouwd.. speelde KUT!
Nu even kijken wat ik ervan ga bakken
ik heb ook een silver team gehad, won relatief vaak ermeequote:Op donderdag 4 mei 2017 09:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen dat het vanavond weer helemaal niets is met dit team , maar dat zien we vanavond wel
Ik heb nog 7 pogingen over om te kwalificeren voor de WL.
Het leuke van Silvers is eigenlijk dat ze heerlijk verrassend uit de hoek kunnen komen
Opara bijvoorbeeld is echt een beest ook al zijn zijn stats niet heel indrukwekkend
Na wat ik gisteren van Fekir heb gezien verwacht ik er niet al te veel vanquote:Op donderdag 4 mei 2017 09:16 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
ik heb ook een silver team gehad, won relatief vaak ermee
ik ben nu bezig met Mbappe en Fekir in de spits.. lijkt me wel wat
ik ook niet, heb er 95.000 voor betaald.. stats zien er prima uit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Na wat ik gisteren van Fekir heb gezien verwacht ik er niet al te veel van![]()
Ik ben zelf begonnen met een NL team, daarna overgestapt op een BL team, daarna een serie A team, tussendoor ook nog verschillende hybrids geprobeerd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:24 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
ik ook niet, heb er 95.000 voor betaald.. stats zien er prima uit.
DIep van binnen weet ik dat ik alles moet verkopen, pauper premier league team moet pakken en wachten op TOTS..
maar kan ik niet :-(
Fabregas schoot ze er graag in bij Camquote:Op donderdag 4 mei 2017 09:45 schreef Dopekoe het volgende:
Besloten dat ik Fabregas weghaal en daar Herrera neerzet
Ik zit nog te twijfelen of ik MOTM Lucas Perez op de CAM positie zet ipv Silva
-edit-
Ja, Lucas Perez op CAM, ik heb er de coins voor na de verkoop van Silva en Fabregas
Modeste op CM ?quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:01 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Fabregas schoot ze er graag in bij Cam
[ afbeelding ]
dit heb ik nu, twijfel zeer om Modeste 86 ipv ogavuilieieoeo te doen, hij is vrij groot en aardig wat fys..
en anders sparen voor een legend.. :M
die heb ik gehad.. ik heb eigenlijk een franse speler nodig voor de link met fekir :pquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Modeste op CM ?
Dat zou ik niet doen, want hij heeft een te goede finishing daarvoor en te weinig passing
Ik zou dan kijken naar een Keita 86
Dan heb ik je idd weinig keuze tenzij je het OK vindt om Tolisso daar neer te zetten en hij en Thiago op maximaal 8 chem te hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:10 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
die heb ik gehad.. ik heb eigenlijk een franse speler nodig voor de link met fekir :p
Petit is aardig aan het dalen.. denk dat ik hem rond TOTS crash wel kan ophalen als ik nog wat door spaar..quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan heb ik je idd weinig keuze tenzij je het OK vindt om Tolisso daar neer te zetten en hij en Thiago op maximaal 8 chem te hebben(Loyalty en franse manager in de BL
Nice! en hoe speelt het?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:27 schreef Dopekoe het volgende:
Duurde ff maar toch gelukt
Kreeg niet genoeg coins voor Silva en Fabregas dus ik dacht, ik ga wel ff de SBC european tour II doen, dat levert me vast wel genoeg op....
Ook niet
Toen uiteindelijk Koscielny maar weggedaan en Bailly weer teruggehaald en toen had ik nog genoeg coins over om Lucas Perez op CAM te halen
Toch best een indrukwekkende voorhoede denk ik zo
[ afbeelding ]
Het speelt niet slechtquote:Op maandag 8 mei 2017 08:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Nice! en hoe speelt het?
ik ben weer terug naar 4-3-2-1 met de instructions die hier gepost waren
team nu: (mis 5000 voor lloris)
[ afbeelding ]
Ik had 2 zilvere teams die ik niet gebruikte, door WL schoten die prijzen echt gigantisch omhoog..quote:Op maandag 8 mei 2017 09:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het speelt niet slecht
Alleen heb ik niet het idee dat Lucas Perez zo'n geweldige aankoop is
Hij is nou niet echt wat je zegt zijn centen waard...
Dus daar moet ik even iets anders voor verzinnen
Ook ben ik niet helemaal 100 % tevreden over Courtois, daar moet ook nog iemand anders voor komen. Ik heb niet genoeg centen voor de Gea.
Villa staat er wel netjes op in ieder geval : 27 goals uit 28 wedstrijden
Netjes team trouwens, zomaar coins ga ik nooit krijgen denk ik
Ja, op CAM iddquote:Op maandag 8 mei 2017 09:53 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Ik had 2 zilvere teams die ik niet gebruikte, door WL schoten die prijzen echt gigantisch omhoog..
Cazorla op cam? schoot ze bij mij regelmatig in de winkelhaak!
Ik hoop vandaag Lloris op te halen! vond cech vaak te makkelijk te kloppenquote:Op maandag 8 mei 2017 10:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja, op CAM idd
Zit nog te twijfelen tussen Cech en Lloris op goal.
Prijzen zijn hetzelfde dus dat is in dit geval het probleem niet
Denk dat het toch Lloris wordt vanwege zijn Diving en Reflexes
Ik zoek nog een leuk fitness team waar ik toch ook mooie dingen mee kan doenquote:Op maandag 8 mei 2017 10:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag Lloris op te halen! vond cech vaak te makkelijk te kloppen
als ik lloris gekocht heb ga ik voor IF jullien zijn NIF is echt een heerlijke partner voor varane
dit was mijn 2e team:quote:Op maandag 8 mei 2017 10:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuk fitness team waar ik toch ook mooie dingen mee kan doen
Ik heb 42k te besteden
Geen BL, Brazilianen, BPL, Serie A, NL team, MLS of La Liga team
Zit te denken aan een Argentijns efltal of iets Exotisch
maar wel een team dat daadwerkelijk ook iets kan
Wellicht door de DKT van vorige week ?quote:Op maandag 8 mei 2017 15:18 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de prijzen van mijn spelers enorm gestegen zijn? Dit team is ineens rond de 400k waard :|
[ afbeelding ]
weekend league heeft de komende 2 weken min 3 silvers nodigquote:Op maandag 8 mei 2017 15:18 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de prijzen van mijn spelers enorm gestegen zijn? Dit team is ineens rond de 400k waard :|
[ afbeelding ]
Zou niet weten wat ik dan met die 400k moet doen. Wil namelijk een In form zilver teamquote:Op maandag 8 mei 2017 15:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wellicht door de DKT van vorige week ?
Ik zou het verkopen
Tenzij ermee spelen meer oplevert dan 400K
thanks!quote:Op maandag 8 mei 2017 16:03 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
weekend league heeft de komende 2 weken min 3 silvers nodig
Verkopen en over 2 weken terug kopen als ze niks meer waard zijn. Of investeren. Of sparen voor tots.quote:Op maandag 8 mei 2017 16:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik dan met die 400k moet doen. Wil namelijk een In form zilver team
Lees dat je twijfelde tussen cech en lloris. Als je iemand wilt die goed in de box is lloris (met muur/wall) als je iemand die goed is er buiten cech idd.quote:Op maandag 8 mei 2017 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb nu onderstaand team als fitness team gebouwd
Hoewel fitness team een beetje te laag is voor dit team denk
Het is gewoon mijn reserve team want elke speler zou ook in aanmerking kunnen komen voor het 1e
Middenveld heeft een gemiddelde fysiek van 82 en een gemiddelde pace van 74
[ afbeelding ]
Geen zin om die moeite te doen haha, Heb er al lang over gedaan om dit team bij elkaar te sparen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:41 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Verkopen en over 2 weken terug kopen als ze niks meer waard zijn. Of investeren. Of sparen voor tots.
Lloris doet het idd verbazing wekkend goedquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:45 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Lees dat je twijfelde tussen cech en lloris. Als je iemand wilt die goed in de box is lloris (met muur/wall) als je iemand die goed is er buiten cech idd.
Ik merk dat eigenlijk alleen in de box de meeste keepers fouten maken dus zou idd lloris pakken heb m ook. Hou wel rekening dat z'n positioning en handeling kut is. Dus met rebounds ben je Sjaak. En als je in de box vanaf de zeikant een counter krijgt dek de man af die vrij staat ipv naar de speler met de bal rennen. Als hij zelf schiet heeft llrois m als hij m paast is z'n positioning zo laag dat hij helemaal de weg kwijt is
ik heb nu butland op 5 chem tijdelijk, is gewoon OP!quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lloris doet het idd verbazing wekkend goed
Bij een voorzet van de zijkant doe ik teammate contain en pak ik zelf het strafschop gebied
Ik denk dat ik zelf toch wel beter weet dan de AI hoe ik moet lopen met mijn jarenlange ervaring als centrum verdediger
Vardy heb ik inmiddels weer verkocht, wat een prutser is dat zeg....
Ik twijfel eigenlijk tussen Lukaku en Sturridgequote:Op donderdag 11 mei 2017 09:35 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
ik heb nu butland op 5 chem tijdelijk, is gewoon OP!
Vardy is idd niet alles... Musa of Origi (y)
tots mc is al bekend.. kon je een tijd op stemmenquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
Binnenkort komen de TOTS uit.
Dit zijn als ik het goed begrepen spelers die nog geen IF hebben gehad maar wel constant gepresteerd hebben.
Is het dan niet handig om te investeren in OTW's ?
Dat wil zeggen de OTW's die geen IF hebben maar wel veel gespeeld hebben en constant waren ?
Een Bailly bijvoorbeeld ?
Otw is alleen voor inform. Geen tots toty motm ect. En tots is ook voor spelers die wel een inform gehad hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
Binnenkort komen de TOTS uit.
Dit zijn als ik het goed begrepen spelers die nog geen IF hebben gehad maar wel constant gepresteerd hebben.
Is het dan niet handig om te investeren in OTW's ?
Dat wil zeggen de OTW's die geen IF hebben maar wel veel gespeeld hebben en constant waren ?
Een Bailly bijvoorbeeld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |