Had gister halve finale 18 schoten op goal en tegenstander 4. Op penals eruit gegaan. Zo gaat het bij mij altijd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 02:09 schreef lesleyyb het volgende:
man wat ben ik blij dat ik mijn controller nog niet door het raam heb gegooid, wat een aidsspel kan deze game zijn, perfecte sliding op de bal, krijg een penalty tegen en direct rood. waar de fuck gaat het dan nog over!!!
edit: zit hier te koken van woede, 2 wedstrijden achter elkaar waarbij perfecte tackels met direct rood worden bestraft, en de tegenstander wegkomt met slidings van achter. ik wil die tots pulisic heel graag, maar ea gunt me overduidelijk niks vandaag![]()
![]()
![]()
Kwam zelfs een keer voor bij mij, 23 schoten op doel, mijn tegenstander 2. Uitslag: 1-2quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Had gister halve finale 18 schoten op goal en tegenstander 4. Op penals eruit gegaan. Zo gaat het bij mij altijd.
Te herkenbaar, of als je speler al ongeveer 10 min op de grond ligt na een tackle en de tegenstander loopt er overheen -> Penaltyquote:Op woensdag 31 mei 2017 02:09 schreef lesleyyb het volgende:
man wat ben ik blij dat ik mijn controller nog niet door het raam heb gegooid, wat een aidsspel kan deze game zijn, perfecte sliding op de bal, krijg een penalty tegen en direct rood. waar de fuck gaat het dan nog over!!!
edit: zit hier te koken van woede, 2 wedstrijden achter elkaar waarbij perfecte tackels met direct rood worden bestraft, en de tegenstander wegkomt met slidings van achter. ik wil die tots pulisic heel graag, maar ea gunt me overduidelijk niks vandaag![]()
![]()
![]()
al soma, kahraba, al jassim en al shahrani zijn echt insane, heb met een volledig jameel team gespeeld en er divisie 3 mee gehaald, die 4 waren echt de carriesquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:27 schreef JaafkeEHV het volgende:
TOTS AL SOMA heeft bizar goede stats en 4/4 met zn 192 cm!
Denk dat ik dit ga maken als de markt weer normaal is:
http://www.futhead.com/17/squads/6630113/
Gister mijn jameel kaarten op de markt gegooid voor 650 buy now (allemaal voor 200 p/s ingekocht)
Nu maar wachten op volgende week
Probeer het eens met 4-1-2-1-2 (2) Met de instructions van een paar paginas terug (gorilla gebruik ik)quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:04 schreef lesleyyb het volgende:
ik heb nu 14 pogingen gedaan om die tots pulisic te krijgen, 0 resultaat. en ik snap ook geen kut meer van dit spel, speel nu met fut birthday villa en toores in 4-3-1-2, en villa is ok, maar ze doen beiden geen ruk, zelfs als ik ultra aanvallend speel rennen ze meer terug dan vooruit, en als ze de bal krijgen worden ze er zo vanaf gedrukt. kom ik net tegen iemand met dezelfde torres en villa, ook in 4-3-1-2, en zijn villa en torres maken runs, bewegen alleen maar vooruit en zijn met geen mogelijkheid van de bal af te krijgen, DAN VRAAG IK ME AF WAAR DE F*CK DIT SPEL OP SLAAT...
Daarom doe ik ook bijna nooit mee aan de kwalificatie/toernooi. Vier wedstrijden op een rij winnen lukt mij vrijwel nooit (1 keer gelukt in seasons), 3 van de 4 kan nog wel lukken, maar daarmee red je het dus niet.quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:04 schreef lesleyyb het volgende:
ik heb nu 14 pogingen gedaan om die tots pulisic te krijgen, 0 resultaat. en ik snap ook geen kut meer van dit spel, speel nu met fut birthday villa en toores in 4-3-1-2, en villa is ok, maar ze doen beiden geen ruk, zelfs als ik ultra aanvallend speel rennen ze meer terug dan vooruit, en als ze de bal krijgen worden ze er zo vanaf gedrukt. kom ik net tegen iemand met dezelfde torres en villa, ook in 4-3-1-2, en zijn villa en torres maken runs, bewegen alleen maar vooruit en zijn met geen mogelijkheid van de bal af te krijgen, DAN VRAAG IK ME AF WAAR DE F*CK DIT SPEL OP SLAAT...
Ik wil niet ruig doen ofzo maar ik merk wel dat het mij wel altijd lukt. Vaak in de eerste keer en anders wel de 2e keer. Ik zit met FUT ook divisie 1 misschien dat het daar aan ligt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook bijna nooit mee aan de kwalificatie/toernooi. Vier wedstrijden op een rij winnen lukt mij vrijwel nooit (1 keer gelukt in seasons), 3 van de 4 kan nog wel lukken, maar daarmee red je het dus niet.
Ik snap eigenlijk niet dat zoveel mensen het wel zo vaak lukt, dan ben je dus structureel beter dan je tegenstander. Terwijl niveau online heel erg verschilt.
Heb nog nooit met custom tactics gewerkt, maakt het een groot verschil? Dan eens uitproberen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik wil niet ruig doen ofzo maar ik merk wel dat het mij wel altijd lukt. Vaak in de eerste keer en anders wel de 2e keer. Ik zit met FUT ook divisie 1 misschien dat het daar aan ligt.
Ik gebruik de custom tactics van Tony kok
Mijn team is het volgende
[ afbeelding ]
Dag en nacht :p maar wel kijken welke het beste voor je werkt dus probeer een paar verschillende uit.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb nog nooit met custom tactics gewerkt, maakt het een groot verschil? Dan eens uitproberen.
Ik zou 4321 spelen anders zonde van je lm/rm. En ra bedoel je piszcheck? Z'n 2e if kan je ongeveer halen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:31 schreef timmmmm het volgende:
http://www.futhead.com/17/squads/6653819/
Ik heb nog 60k, hoe kan ik dit verbeteren?
Ik merk opzich wel verschil, ben nu aanvallend veel sterker heb ik het idee. Verdedigend is het wel wat harder werken nu.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb nog nooit met custom tactics gewerkt, maakt het een groot verschil? Dan eens uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |