Wat is de meerwaarde van in ieder topic wat je niet zint dan maar TS bashen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:56 schreef Abed het volgende:
Wat is hiervan de meerwaarde?
VBL / Standbeeld voor Berry van Aerle in Eindhoven......
Ik bash hem helemaal niet daar?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van in ieder topic wat je niet zint dan maar TS bashen?
Het enige wat je in dergelijke topics doet is het verbaggeren, persoonlijk maken of aangeven hoe slecht het topic wel niet is. Als het je niet zint, maak een TR. Dat is ondertussen vaak genoeg gezegd hier, letterlijk hierboven nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik bash hem helemaal niet daar?
En reageer eens normaal zeg.
Ik vroeg me alleen af wat het doel van het verzonnen topic was, zonder aanval naar TS.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige wat je in dergelijke topics doet is het verbaggeren, persoonlijk maken of aangeven hoe slecht het topic wel niet is. Als het je niet zint, maak een TR. Dat is ondertussen vaak genoeg gezegd hier, letterlijk hierboven nog.
Ik reageer volkomen normaal me dunkt
Ah, die TR was al afgevinkt waardoor ik hem wat minder snel/makkelijk zie, excuus.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af wat het doel van het verzonnen topic was, zonder aanval naar TS.
Daarnaast had ik een TR gemaakt.
Maar draai gerust om het nut van een verzonnen topic heen met dit gezwalk, het zal me een rotzorg zijn.
Edit: dit stond er een beetje sarcastisch, niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, die TR was al afgevinkt waardoor ik hem wat minder snel/makkelijk zie, excuus.
Is prima
Tja, we hebben in maart ook topics gehad waarin Ajax en Feyenoord alvast gefeliciteerd werden met de titel of verschillende ludieke voetbaluitsprakentopics. Gaan ook nergens over. Moet dat (en dergelijke topics) dan ook dicht?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:17 schreef Caland het volgende:
Nee maar even serieus, waar gaat dat topic over?
Als het even kan wel ja. Voor verzonnen nieuws lees ik wel de telegraaf.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, we hebben in maart ook topics gehad waarin Ajax en Feyenoord alvast gefeliciteerd werden met de titel of verschillende ludieke voetbaluitsprakentopics. Gaan ook nergens over. Moet dat (en dergelijke topics) dan ook dicht?
Een minderwaardig topic idd. Slacht alle ironie. Het is dat ik hem zelf heb geopend. Geen ban aanvragen graag. Zijn we nog verder van huis. Mooi dat je me op m'n plaats zet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:56 schreef Abed het volgende:
Wat is hiervan de meerwaarde?
Daar kan ik geen brood van maken ouwe reus.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je mond wordt gesnoerd met argumenten.
Done.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Waarom gaat zoiets niet op slot?
VBL / Lee Towers......
Berry van Aerle is een ''big deal'' in Eindhoven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:05 schreef Abed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Berry van Aerle is een ''big deal'' in Eindhoven.
Dat had ik eerder ook al, gelukkig is KingRolandgod wel lekker scherp vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks. Raar dat een andere mod de TR schijnbaar niet op heeft gepakt.
Niets mis met dat topic. Een beetje satire moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel weer op slot.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die OP past wel het meest in die reeks als post ja..quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:18 schreef Scrummie het volgende:
VBL / Tuchel over het Nederlands voetbal
Dit topic mag ook wel even wat aandacht krijgen, veel offtopic, een bijzonder matige OP van Vasion, en eerlijk gezegd vraag ik me af of dit niet beter past binnen de lopende discussies in het KNVB Advocaat topic.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die OP past wel het meest in die reeks als post ja..
Beetje humor moet wel kunnen vind ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:06 schreef tong80 het volgende:
Flikker gelijk alle humor uit VBL. Ik hou me in. Heb geen zin in een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |