Eeuwige Eerste!quote:Op zondag 14 mei 2017 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
WE WAREN DE EERSTE MET DE EUROPA CUP!
WE WAREN DE EERSTE MET DE WERELDCUP!
WE WAREN DE EERSTE MET DE UEFA CUP!
EN NU DE EERSTE MET DE GOUDEN SCHAAL
Juist niet. Zie mijn topic over Kuijt. Lees je in.quote:
Link? Ik lees jouw topics ERG graag.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist niet. Zie mijn topic over Kuijt. Lees je in.
VBL / Respect voor de dekselse Dirkie uit Katwijk.....quote:Op zondag 14 mei 2017 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Link? Ik lees jouw topics ERG graag.
Hij is zelf al zijn hits vergeten.quote:Op maandag 15 mei 2017 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Lee Towers is onze Eddy Wally. Denkt dat hij Frank Sinatra is maar niemand neemt hem serieus.
De helft van dat goud op die schaal is al verdwenen zag ikquote:Op zondag 14 mei 2017 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
WE WAREN DE EERSTE MET DE EUROPA CUP!
WE WAREN DE EERSTE MET DE WERELDCUP!
WE WAREN DE EERSTE MET DE UEFA CUP!
EN NU DE EERSTE MET DE GOUDEN SCHAAL
Leg eens uit.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:49 schreef chroestjov het volgende:
Dit topic zegt meer over deze TS dan over Lee.
Ik ga zo kijken. Zit nu al te gniffelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Hij begon bij DWDD na iedere normale vraag te snikken, volgens mij ben je dan redelijk de weg kwijt
Gezopen denk.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Hij begon bij DWDD na iedere normale vraag te snikken, volgens mij ben je dan redelijk de weg kwijt
Je moet in een spiegel kijken om het antwoord op deze stelling te vinden.quote:
Ben bang dat jij dat niet vaak doet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je moet in een spiegel kijken om het antwoord op deze stelling te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |