abonnement Unibet Coolblue
pi_173937397
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat hier? Ze gaan messi zijn contract renoveren??
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_174354782
Messi helpt Argentinië aan WK kwalificatie middels hattrick

  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:08:09 #53
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174355936
Messigod _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_174356383
Koning Messi
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_174358645
_O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_174358728
Are you watching Arjen Robben? :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_174360464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
Are you watching Arjen Robben? :@
Ik snap de grap niet.
pi_174360546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik snap de grap niet.
''Messi schoot Argentinië naar het WK en Robben niet huhhuehuhehuehuehuehu''
pi_174360606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

''Messi schoot Argentinië naar het WK en Robben niet huhhuehuhehuehuehuehu''
Oh oke. Ik wist niet dat die twee een in een strijd met elkaar waren.

Nou bij dezen, bedankt voor de uitleg 422.
pi_174360627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Oh oke. Ik wist niet dat die twee een in een strijd met elkaar waren.

Nou bij dezen, bedankt voor de uitleg 422.
Het is sowieso een onzinnige vergelijking.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 21:31:07 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174360650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is sowieso een onzinnige vergelijking.
Het is een uitspraak van Firefox1. Onthoud dat makker.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174360655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is sowieso een onzinnige vergelijking.
Messi zou waarschijnlijk per direct gaan rentenieren als hij in een elftal als Nederland terecht kwam.

Het is mooi geweest jongens. Tot nooit.
pi_174360671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Messi zou waarschijnlijk per direct gaan rentenieren als hij in een elftal als Nederland terecht kwam.
Ik snap nooit waarom mensen graag spelers willen vergelijken die compleet niet hetzelfde type speler zijn.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 21:32:42 #64
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174360699
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Messi zou waarschijnlijk per direct gaan rentenieren als hij in een elftal als Nederland terecht kwam.

Het is mooi geweest jongens. Tot nooit.
Was dit je laatste post op fok ja? :)

Overigens gaat dat rentenieren natuurlijk niet op hé. Je krijgt geen zak meer aan rente boven het miljoen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174360740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik snap nooit waarom mensen graag spelers willen vergelijken die compleet niet hetzelfde type speler zijn.
Je punt kracht bijzetten in de ijdele hoop dat je iedereen dezelfde mening/visie kunt opdringen en in laten geloven als jezelf hebt.

Wel is het belangrijk om dan vooral niks te zeggen als het minder gaat.
pi_174360754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Was dit je laatste post op fok ja? :)

Overigens gaat dat rentenieren natuurlijk niet op hé. Je krijgt geen zak meer aan rente boven het miljoen.
Smerige autist.

Oke, ik stop met het vervuilen van dit topic.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 21:35:35 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174360773
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Smerige autist.

Oke, ik stop met het vervuilen van dit topic.
Je maakte me blij met een dode mus.
Voor details verwijs ik je naar het 2e gedeelte van post #62.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174368772
Het hele land hoopt op je en je maakt het nog waar ook.

MessiGod.
pi_175997920
All 587 Messi goals for club and country per calendar year:

91 ⚽ 2012
60 ⚽ 2010
59 ⚽ 2016
59 ⚽ 2011
58 ⚽ 2014
54 ⚽ 2017
52 ⚽ 2015
45 ⚽ 2013
41 ⚽ 2009
31 ⚽ 2007
22 ⚽ 2008
12 ⚽ 2006
03 ⚽ 2005


quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:22 schreef Nober het volgende:
Messi nadert topscorer allertijden in beste vijf competities van Europa

462-369 [0.79] Cristiano Ronaldo (196-84 Premier League, 266-285 La Liga)
528-366 [0.69] Jimmy Greaves (514-357 Premier League, 14-9 Serie A)
427-365 [0.85] Gerd Müller (Bundesliga)
387-358 [0.92] Lionel Messi (La Liga)


[ afbeelding ]
Na 12 wedstrijden in de Spaanse competitie is Messi nu op één doelpunt gekomen van Müller.

Lionel Messi (2004-2017 FC Barcelona)
399-364 (La Liga)
608-526 (All competitons)

Gerd Müller (1965-1979 Bayern München)
427-365 (Bundesliga)
573-526 (All competitons)

[ Bericht 11% gewijzigd door Nober op 26-12-2017 15:27:34 ]
pi_176530585
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177729489
Lionel Messi vader geworden van zoon Ciro

Lionel Messi en zijn vrouw Antonella Roccuzzo hebben een derde kindje gekregen. Op Instagram deelt de Argentijnse voetballer een foto van zijn pasgeboren zoontje Ciro.

De 30-jarige Roccuzzo en de 30-jarige Messi hebben al twee zoontjes.

Het stel kent elkaar van de middelbare school, voordat hij op zijn 13e naar de jeugdopleiding van Barcelona vertrok. De twee trouwden vorig jaar.

https://www.nu.nl/achterk(...)-van-zoon-ciro-.html

pi_181992938


Precies vijf jaar geleden tegen Ajax nu ook tegen PSV een hattrick.
pi_182702493


Lionel Messi is circa drie weken uit de roulatie en mist daardoor sowieso de kraker tegen Real Madrid. Ook de duels met Internazionale (24 oktober en 6 november), Cultural Leonesa (31 oktober), Rayo Vallecano (4 november) en Betis (11 november) gaan aan Messi voorbij. Barcelona hoopt dat hij fit aan de aftrap kan verschijnen voor de topper van 25 november tegen Atlético Madrid.
pi_183017513
Niemand is ooit beter geweest dan Messi

NIEMAND

Misschien Maradona maar die was aan de drugs.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 8 november 2018 @ 11:13:02 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183017856
Jay-Jay Okocha was aanwijsbaar beter volgens de Harvard-methode

Dermatologisch getest en klinisch bewezen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 9 december 2018 @ 00:18:33 #76
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183617360
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_183618069
Beste ooit
pi_183619277
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 01:03 schreef PSVCL het volgende:
Beste ooit
:Y
pi_183620202
Ouderwets genoten gisteren in elk geval :s).

Beste ooit vind ik een concept dat, om welke speler het ook gaat, het onmogelijk is om te testen en daardoor enorm subjectief. Heeft meer te maken met een bepaalde voorkeur voor een specifieke speler.
  zondag 9 december 2018 @ 10:35:29 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183621048
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 09:08 schreef Dejannn het volgende:
Ouderwets genoten gisteren in elk geval :s).

Beste ooit vind ik een concept dat, om welke speler het ook gaat, het onmogelijk is om te testen en daardoor enorm subjectief. Heeft meer te maken met een bepaalde voorkeur voor een specifieke speler.
het is tegenwoordig wel meetbaar dus dat hij de beste van nu is staat absoluut vast, Pele heb ik nauwelijks gezien maar het blijft toch zielig als je maar moet schreeuwen dat je de beste was, natuurlijk enorme prestaties geleverd maar een nerd zou moeten uitpluizen wat zijn daadwerkelijke aandeel daarin was. Maradona heeft toch ook wel een beetje last van borstklopperij maar bij hem en Cruijff heb ik wel het idee dat ze in het huidige voetbal ook bij de besten zouden horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 09-12-2018 10:48:16 ]
pi_183621528
En hoe denk je dat het meetbaar is dan? ;)
  zondag 9 december 2018 @ 11:20:06 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183621563
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:17 schreef Dejannn het volgende:
En hoe denk je dat het meetbaar is dan? ;)
zijn toch staatjes genoeg voor, succesvolle dribbels, assists, goals, noem maar op
pi_183621793
Dat zeker :). Maar het bewijst nog vrij weinig aangezien de verdere omstandigheden voor alle spelers anders zijn. Daarnaast, hoe ga je aantonen dat een dribbel meer waard is dan een interceptie, redding of een pass? Het blijft door alle variabelen simpelweg onmogelijk om zoiets te bewijzen, en dan heb ik het nog niet eens over alle inhoudsloze vergelijkingen tussen spelers uit compleet verschillende tijdperken die ook lukraak worden gemaakt.

Ten slotte speelt likeability (waardeoordeel op basis van gedrag & karakter) ook nog altijd een grote rol wat het eigenlijk al direct niet meer objectief maakt aangezien dit niets met iemands voetbalkwaliteiten te maken heeft ;).

Het meest jammere is misschien nog wel dat als er dan een conclusie is getrokken over wie de beste speler aller tijden zou zijn dat veelal wordt gebruikt om de kwaliteiten van andere spelers te bagataliseren.
  zondag 9 december 2018 @ 11:41:26 #84
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183621869
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is tegenwoordig wel meetbaar dus dat hij de beste van nu is staat absoluut vast, Pele heb ik nauwelijks gezien maar het blijft toch zielig als je maar moet schreeuwen dat je de beste was, natuurlijk enorme prestaties geleverd maar een nerd zou moeten uitpluizen wat zijn daadwerkelijke aandeel daarin was. Maradona heeft toch ook wel een beetje last van borstklopperij maar bij hem en Cruijff heb ik wel het idee dat ze in het huidige voetbal ook bij de besten zouden horen.
Als je beelden van Pele kijkt zie je wel dat hij zijn tijd ver vooruit was. Hij kon eigenlijk alles. En dan kwamen daar nog de dramatische velden en echte houthakkers als verdedigers bij wat het dribbelen nog moeilijker maakte. Die tackles die Messi moet verdragen vallen in het niet bij die van Pele. Ik snap wel waarom mensen hem nog steeds de beste allertijden vinden.

Maar als persoon heb ik ook niets met Pele. Vervelende man.
  zondag 9 december 2018 @ 11:55:12 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183622064
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 11:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je beelden van Pele kijkt zie je wel dat hij zijn tijd ver vooruit was. Hij kon eigenlijk alles. En dan kwamen daar nog de dramatische velden en echte houthakkers als verdedigers bij wat het dribbelen nog moeilijker maakte. Die tackles die Messi moet verdragen vallen in het niet bij die van Pele. Ik snap wel waarom mensen hem nog steeds de beste allertijden vinden.

Maar als persoon heb ik ook niets met Pele. Vervelende man.
het was natuurlijk wel in een tijd dat voetbal tactisch gezien nog in de kinderschoenen stond, ik wil ook niets afdoen aan zijn kwaliteiten verder hoor gewoon omdat ik er te weinig van gezien heb.
  maandag 18 maart 2019 @ 11:10:37 #87
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185685397
Was weer genieten. :9
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 12:49:19 #88
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_185687397
HeinenGod
quote:
Gisteravond, na het derde doelpunt, gingen alle mensen in Estadio Benito Villamarín staan. Ze klapten en mompel-scandeerden ‘Mèèèssi, Mèèèssi.’
Daar zat wel wat in. Messi had zojuist drie doelpunten gemaakt. Een perfecte vrije trap, een achteloos tikje met buitenkant links en een goal voor de eeuwigheid. Beschrijven is ingewikkeld. Simon Kuper dicteerde ooit: schrijf als voetbalschrijver nooit over het voetbal zelfs, want dat kun je beter zien. Het krijgt al snel iets belachelijks, zoals bij mensen die wijnen bespreken. Die kunnen ook niet volstaan met ‘lekker’ of ‘zoet’. Daar moeten ‘aroma’s van drop, ouwe theedoeken en diesel’ bij.

Nou goed, toch een poging.
Die derde goal dus. Een soort trekbal in volle sprint. Onderkant lat. Een dropshot die perfect achter het net valt en daar blijft liggen als een dode spreeuw. Als je goed kijkt, zie je nog net hoe Sergi Roberto, de rechtsachter van Barcelona, na die derde goal naar zijn hoofd grijpt, precies op de manier van de man die op het hofje voor zijn huis een UFO ziet landen.
Vergelijk het maken van zo’n doelpunt met naar de bus rennen, struikelen, in een enorme bak verf vallen, opstaan en zien dat je ‘Slaapkamer in Arles’ op de stoep hebt gestempeld. En dat dat dan ook je plan was.

Van de ruim duizend columns die ik op deze plek over sport heb geschreven, gingen er een stuk of vijftien over Messi. Ongeveer een jaar geleden dacht ik, na nummer vijftien: het is wel genoeg zo. Je valt onvermijdelijk een keer in herhaling.
Nu denk ik: 15 op ruim 1.000, dat zijn er 985 te weinig. In de tijd dat Messi voetbalt, schreef ik onder andere over John van Loen, Ernie Brandts, Nathan Rutjes, Roy Donders, Robin Haase, Michiel Hemmen, Melvin Platje, Mike van der Hoorn, Bart Vriends, Jeroen Verhoeven, Youri Mulder die door een stoel zakt, Sven van Beek, Jelle ten Rouwelaar, de vader van Bram Nuytinck, Aad de Mos, Hans de Booij, Jacques Brinkman en Wout Weghorst.
Verloren tijd, verloren moeite. Ik had me bezig moeten houden met tot mislukken gedoemde pogingen te formuleren wat Messi doet, het in woorden te vatten, dan had ik misschien nu niet zo met mijn toetsenbord vol tanden gestaan.
(Stel: je studeert af op het werk van een kunstcriticus aan het eind van de negentiende eeuw. Stel: je treft daar talloze analyses aan van schilderijen van uiteenlopende krukkige zondagsklodderaars, inmiddels al lang en meer dan terecht vergeten, en slechts drie van Van Gogh. Dan denk je toch ook: wat heeft die kerel al die tijd zitten doen?)

Optie 3 van de twee
Hoogstwaarschijnlijk is Messi niet goed snik. Er is geen andere uitleg voor wat hij gisteravond deed, bij dat derde doelpunt. Of wat hij vorige week deed, tegen Olympique Lyon.
Diep in de tweede helft dribbelde hij naar het Franse doel, op weg naar een overmacht aan verdedigers. Naast hem rende Luis Suarez mee. Er doemden twee mogelijkheden op. Optie 1 bestond uit het op volle snelheid op die oranje mannetjes afrennen, in de hoop dat ze een voor een zouden omvallen als kegels in een ballengooikraam. Optie 2: de bal breed leggen op Suarez en zelf positie kiezen voor het doel.
Iedereen behalve Arjen Robben zou voor optie twee hebben gekozen.
Messi niet. Messi koos voor optie drie: de bal zonder te kijken naar de andere kant spelen, precies hard genoeg, precies tussen twee spelers van Lyon door, in de loop van de in galop aanstormende echtgenoot van Shakira. Die liep de bal zo in het lege doel. Die echtgenoot, bedoel ik.
Hè, maar er was toch helemaal geen optie drie?
Nee, die had Messi er zojuist aan toegevoegd. Want dat is wat hij doet: voortdurend nieuwe mogelijkheden scheppen, dingen doen waarvan je niet eens zeker weet of ze wel mogen, omdat niemand er ooit aan heeft gedacht ze in de spelregels op te nemen.
Op internet ging zijn naam gisteravond rond in combinatie met de emoji van een geit. Geit. Goat. GOAT. Greatest Of All Time. Een nogal armoeiige poging om genie in een plaatje te vatten, of in een slogan die vermoedelijk rechtstreeks van de Nike-tekentafel komt. Messi is inderdaad niet menselijk, maar om hem daarom dan maar te vergelijken met de Tom Beugelsdijk onder de kinderboerderijdieren vind ik een zwaktebod.

Andere, wiskundig onderlegde Messianen wapperen met dikke pakken statistieken, over aantal hattricks, aantal directe vrije trappen gescoord, aantal doelpunten tegen Betis Sevilla, aantal stiftjes bij halfvolle maan, enzovoort. Dit, roepen zij met overslaande stem, dit is het bewijs. Messi is de grootste!
Alsof er iets te vergelijken valt. Alsof zij eerder zoiets gezien hebben. Ik googelde vanochtend de naam ‘Messi’ en belandde bij een artikeltje van de regionale krant Tubantia van een paar jaar terug, Kop: ‘Tom Boere beter dan Messi.’ Dat was in de tijd dat Tom Boere, een spits met de brille van een zebravinkje en de draaicirkel van een bakfiets, het ene doelpunt na het andere maakte bij Top Oss. Het was natuurlijk grappig bedoeld, maar dat is wat statistieken met het onvatbare kunnen doen: ze snoeien iets unieks net zo lang bij tot het iets volkomen generieks is geworden.
Kortom: je moet niet vergelijken.
Je moet niet vergelijken.
Je moet niet verge-… Nou ja, even dan.


Over Cristiano Ronaldo wordt gezegd dat hij wedstrijden wint. Misschien meer dan Messi. Dat hij meer goals maakt, meer prijzen wint. Da’s vast waar. Messi daarentegen doet iets met het spel zoals we het dachten te kennen. Hij sleutelt eraan, verbetert het. Als voetbal bestond uit het eindeloos en zo zuiver mogelijk zingen van ‘Het is een nacht’, dan was Cristiano Guus Meeuwis en Tom Boere Frank Heinen. En Messi? Die zou, in een hoekje, Schuberts ‘Gute nacht’ zitten kwinkeleren – zoals Cruijff ooit ‘Here comes the night’ zong.

Cristiano is ongelofelijk goed. De beste, binnen de heersende menselijke normen. Cristiano wint wedstrijden, Messi wint het spel. Bij Cristiano is het om winnen te doen, en om de beste zijn. Een fantasieloze en daarom voor veel mensen herkenbare instelling. Veel mensen willen wat Ronaldo wil. Messi niet. Messi is met heel andere dingen bezig. Cristiano Ronaldo speelt twintig jaar achter elkaar zes uur per dag viool en geeft een foutloos concert waar mensen geïmponeerd voor applaudisseren. Messi wijst naar een Stradivarius en je huilt al. Er zit bijna iets verstrooids in de manier waarop hij voetbalt. Messi voetbalt om het voetballen, iets wat ingewikkeld te begrijpen is voor ons, mensen voor wie voetballen om te winnen al ingewikkeld zat is. Als Messi speelt, gaat er een ander luikje in je hoofd open, een luikje dat bij sport normaal gesproken gesloten blijft. Bij Cristiano zit in al zijn gedragingen iets diep menselijks, hij is een fanaat, een maniak, hij is feilbaar en de enige reden waarom hij elke ochtend opstaat, is om die feilbaarheid te lijf te gaan. Hij strijdt met alle middelen tegen zijn eigen menselijkheid. Messi niet. Messi strijdt niet. Vrij naar Nico Scheepmaker: Cristiano is de beste, Messi is beter.

Spoor van gelukzaligheid
Ik zag een selfie van een Nederlander die gisteravond in het stadion zat. ‘We waren erbij,’ twitterde hij. Misschien is het projectie, maar ik las er een diep geluk in, ontroering zelfs. Dat is wat Messi doet: hij trekt al bijna vijftien jaar lang een spoor van gelukzaligheid door de wereld. Tom Boere trekt al tien jaar lang een spoor van vernieling door strafschopgebieden. Ook niet mis, maar vernieling is nog geen geluk.
Het is misschien pathetisch om Messi dankbaar te zijn, want Messi speelt niet voor mijn geluk (hij schijnt mij niet eens te kennen), maar ik word nou eenmaal pathetisch als het over hem gaat. Na afloop van de wedstrijd tegen Betis zei hij: “Ik geloof niet dat ik ooit eerder door het publiek van de tegenstander ben toegezongen.”
Misschien is het goed om daar vandaag nog mee te beginnen. Niet alleen in stadions waar hij toevallig dat weekend rondzweeft, maar gewoon: overal. Zoals er bij droeve gebeurtenissen en overlijdens in alle stadions in stilte wordt gerouwd, zou er best een paar keer per jaar langs alle velden overal ter wereld een minuutje geapplaudisseerd mogen worden voor iets vrolijks, het feit dat Messi voetbalt. Van Doetinchem tot Kuala Lumpur en van Oss tot Nizjni Nowgorod: ‘Mèèèssi, Mèèèssi.’
pi_185687672
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Slobeend het volgende:
HeinenGod
[..]

overschat pedant mannetje die messi
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_185687690
Dat was een grapje jongens
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_185687907
quote:
Die laatste goal. _O_

Maar Ronaldo is beter.
pi_185688089
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die laatste goal. _O_

Maar Ronaldo is beter.
Messi komt in het rijtje boven Pelé, Cruijff, Maradona.



Op weg naar...
622 Puskás
653 G. Müller
679 Romario
pi_185688292
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Maar Ronaldo is beter.
Wat voegt dit nu toe? :9
pi_185688532
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wat voegt dit nu toe? :9
Niet heel veel aangezien het twee verschillende spelers zijn in een verschillende teamcontext.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 18 maart 2019 @ 23:12:15 #95
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_185704297
Kutdwerg kan het alleen bij Barca. Beste ooit :') Laat het eerst maar eens ergens anders zien pik.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_185704376
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef PzKpfw het volgende:
Kutdwerg kan het alleen bij Barca. Beste ooit :') Laat het eerst maar eens ergens anders zien pik.
Troll
  maandag 18 maart 2019 @ 23:16:59 #97
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_185704395
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 23:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Troll
Nee hoor ben bloedserieus.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_185705321
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 23:16 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Nee hoor ben bloedserieus.
Dan ben je in bezit van zeer weinig voetbalverstand.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 18 maart 2019 @ 23:59:25 #99
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_185705360
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 23:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dan ben je in bezit van zeer weinig voetbalverstand.
En dan te bedenken dat dat altijd nog meer is dan dat van jou.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 19 maart 2019 @ 00:47:04 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185705980
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Slobeend het volgende:
HeinenGod
[..]

Goede column, en terecht ja.

Messi is pure kunst.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')